Šta je novo?

Stari Beograd (Stare fotografije Beograda)

direktor":2x8eqt94 je napisao(la):
Relja evo materijala siri dalje kakav je ovo neobican objekat gdje je ovo
dsc04073.jpg

...

Ustanička
https://www.google.rs/maps/@44.78235,20 ... !2e0?hl=sr
 
Fala na detekciji uvjek projurim tuda pa ne primjetih
 
Medaković, ulica Radovana Simića-Cige
dsc04071.jpg


Soko Štark fabrika. U pozadini desno Jerković
dsc04070.jpg


Evo i ulice Braće Jerković 1968
 
direktor":2knsiojc je napisao(la):

Ova fotografija je pogrešno potpisana.
Kafana se nalazila od prilike tamo gde je kameno stepenište nekadašnjeg Mosta kralja Aleksandra.
Stepenište na levoj strani je "Malo stepenište" koje povezuje Karađorđevu i Fruškogorsku. Sve građevine su porušene zbog izgradnje mosta i probijanja Brankove.
Nije ni blizu Zadruge.
 
Ne bih rekao da je 80-ta u pitanju.
Mislim da je malo ranije. mada ne mogu da tvrdim, ali cini mi se da je '80 u knezu vec bio zabranjen saobracaj.
 
U "knezu" se 1984-1985 sigurno prolazilo automobilima, i bili su semafori na poprečnim ulicama. Tada sam kao đak prvak tuda išao u školu. Rekonstrukcija ulice je bila 1987. Tada je definitivno zabranjen saobraćaj i ulica je popločana granitom.
 
GOJE":2tfu2puw je napisao(la):
U "knezu" se 1984-1985 sigurno prolazilo automobilima, i bili su semafori na poprečnim ulicama. Tada sam kao đak prvak tuda išao u školu. Rekonstrukcija ulice je bila 1987. Tada je definitivno zabranjen saobraćaj i ulica je popločana granitom.
Izvini sto negiram tvoj post, ali mogu da tvrdim da 84 - 85 nije bilo automobilskog saobracaja u knezu.
U to vreme sigurno ne.
Za 80-tu nisam siguran, imao sam 8 godina i nisam toliko cesto bio u 'knezu' ali 84-85 sam bio gotovo svakodnevno. :D
Cak sta vise, muzicki stub fisher i revox magnetofon kupljeni u knezu prodavnica 'fontana' (ako se dobro secam imena prodavnice) gde im je bila konsignaciona prodavnica, je iz 3 ture peske nosen do automobila parkiranog u garazi na obilicevom vencu.
Na osnovu toga, cini mi se da nije bila dozvoljena za saobracaj.

Razmisli ponovo, mozda te zbunjuje to sto su par poprecnih ulica (z. jovina, k. petra) bile dozvoljene za saobracaj, pa zaista nije bila pesacka zona u kontinuitetu, vec je bila presecana poprecnim saobracajnicama.
 
laki72":28322rvh je napisao(la):
...
Izvini sto negiram tvoj post, ali mogu da tvrdim da 84 - 85 nije bilo automobilskog saobracaja u knezu.
...
I pre toga, ja mislim da je sama Knez Mihalova (sama ulica, ne i ulice koje je presecaju) zatvorena za automobile još 1970-tih, ako ne i koju godinu pre...meni je kao klincu uvek bilo zanimljivo kako ulica ima i trotoar i kolovoz, a ljudi slobodno šetaju po sredini i ne plaše se da će da naiđe neki auto :)
 
Poprecne ulice su zatvorene za kola 1976 a pred samo poplocavanje i ulice koje je sjeku evo malo dokaza
dsc04248.jpg


dsc04249.jpg


dsc04250.jpg


dsc04247.jpg
 
milos.tro":z18evn6p je napisao(la):
Još malo fotki
Panorama naselja
Interesantne slike, samo što ona treća nije Jerković nego Miljakovac

Još jedna slka Jerkovića što je direktor postavio na temi gradski nameštaj.

dsc04072.jpg
 
laki72":23pcog88 je napisao(la):
GOJE":23pcog88 je napisao(la):
U "knezu" se 1984-1985 sigurno prolazilo automobilima, i bili su semafori na poprečnim ulicama. Tada sam kao đak prvak tuda išao u školu. Rekonstrukcija ulice je bila 1987. Tada je definitivno zabranjen saobraćaj i ulica je popločana granitom.
Izvini sto negiram tvoj post, ali mogu da tvrdim da 84 - 85 nije bilo automobilskog saobracaja u knezu.
U to vreme sigurno ne.
Za 80-tu nisam siguran, imao sam 8 godina i nisam toliko cesto bio u 'knezu' ali 84-85 sam bio gotovo svakodnevno. :D
Cak sta vise, muzicki stub fisher i revox magnetofon kupljeni u knezu prodavnica 'fontana' (ako se dobro secam imena prodavnice) gde im je bila konsignaciona prodavnica, je iz 3 ture peske nosen do automobila parkiranog u garazi na obilicevom vencu.
Na osnovu toga, cini mi se da nije bila dozvoljena za saobracaj.

Razmisli ponovo, mozda te zbunjuje to sto su par poprecnih ulica (z. jovina, k. petra) bile dozvoljene za saobracaj, pa zaista nije bila pesacka zona u kontinuitetu, vec je bila presecana poprecnim saobracajnicama.
Hiljadu izvinjenja!

Zgrešio sam, a na greh me je navelo to što se sećam semafora u "knezu". Zapravo ti semafori (Zmaj Jovina i Kralja Petra), su imali identičnu shvru kao i današnji koji povezuje "knez" i Kalemegdan. Dakle 1984-85. je jedino postojao saobraćaj preko "kneza" poprečnim ulicama, a sama Knez Mihailova je bila pešačka.
 
Vrh