Апсолутно сваке.
За почетак ЖС а посебно инфраструктура ЖС је реформисана по налогу и моделу који је прописала светска банка и по њеној наредби ИЖС је након разбијања остала и без стотина, ако не и хиљада стручних људи. То је директна последица евроатлантских интеграција и окретања западу након којих немамо више право гласа ни у својим јавним сервисима. Зузврат, локални управници добијају одрешене руке за корупцију - Класичан, толико пута виђен модел деструкције и потчињавања.
А у ширем смислу, ради се о пројекту по том неоколонијалном, потчињеном моделу који је устројен почетком 2000их где нам странци граде, лоше, непотпуно и по што већој цени коју плаћамо њиховим кредитима. Тај модус операнди је нпр прва тековина петоктобарских промена. Сви сте заборавили аустријску Алпину која пола ствари није ни изградила, извукла паре из Србије и онда се угасила па се појавио нови ЕУ-германски шериф у граду Штрабаг и тако у круг.
И да, надзор над реконструкијом станице је радила француска корумпирана компанија која нас јаше већ 20 година, омиљена међ беобилђанским пучанством јер су оци београдског лрт-а по цени метроа а на штету постојећег трамваја. А својим ауторитетом и "студијама" покривају и актуелни, зликовачки и антинародни пројекат метроа.