Šta je novo?

Srbija - crna strana medalje

Компанија Ал Дахра, власница београдског ПКБ-а, угасила је неколико фарми крава, јунади и оваца, а није искључено и затварање фабрике за прераду детелине, рекао је данас секретар Самосталног синдиката пољопривреде Србије Милисав Ђорђевић.
Он је за Бету рекао да више не постоје фарме крава у Глогоњском риту, Падинској Скели и Дунавцу, фарма свиња и јунади у Бесном фоку и фарма оваца у Сурчину. „Број крава је, од када је Ал Дахра купила ПКБ, смањен са око 8.000 на око 3.500, а гашењем фарме оваца те животиње се више не узгајају у топољопривредном комбинату“, рекао је Ђорђевић. Додао је да се незванично прича и о гашењу фабрике за прераду детелине (луцерке).
Број радника у ПКБ-у је од када је Ал Дахра постала власник са око 1.700 смањен на око 600.
 

Bio sam na ulici kad se dogadjalo 2008. "Kosovo za patike" od strane nekoliko glupaca.
A vidi sad ove oportuniste...
Znaci Spanci su mnogo gori jer koriste situaciju a zive u sredjenoj zemlji
 
Судија Милимир Лукић, на кога су се припадници клана Дарка Шарића у Скај апликацији жалили да не подлеже притисцима, данас је смењен са места председника Кривичног одељења и Посебног одељења за организовани криминал Апелационог суда у Београду, потврдио је он за Радар.
 
Horor. Bukvalno nekom treba da leti glava zbog ovoga.
onome ko je vest objavio, jer umesto da popravi krov zeleznicke, on objavljuje ovakve vesti i siri paniku...

elem..

ovaj dogadjaj je direktna posledica nemanja za koga da se glasa i svi-su-isti-gadim-se-politike-vladu-postavljaju-zli-zapadnjacki-ambasadori stava...
 
onome ko je vest objavio, jer umesto da popravi krov zeleznicke, on objavljuje ovakve vesti i siri paniku...

Nije to propali krov. Nadstrešnica koja je pala je nova. Stanica je rekonstruisana. Ovo je loše urađen posao.

 
Hehe

1730462187652.png


 
Ima mrtvih nažalost. Stanica je rennovirana i zbog očuvanja spomenika zadržani su stari delovi, pitanj je šta su tu odradjeno i da li je odradjeno kako treba. Neko treba odgovarati za ovo.
 
RTV Vojvodine u pokusaju da ispere picvajz

1730464045490.png
 
Ko zna koliko tu ima mrtvih, informer je objavio snimak. I bez obzira kakav je majmun djv u pravu je da je krajnje neprimereno da RTS u ovom trenutku emituje emisiju jedan dobar dan.
 
Horor. Bukvalno nekom treba da leti glava zbog ovoga.
Десило би се да је ово правна држава, али смо предалеко од тога. Тако ти је то кад унајмљујеш којекаве фирмице из иностранства да ти реновирају зграду. Ко зна какав материјал су користили за реновирање. Још ће иста ова фирма да гради нови Савски мост. Смејурија! Кад буду возила похрлила преко тог моста—све ће да се уруши и биће стотине мртвих! Не дај Боже да га такну. Не треба више ништа да дирају. Видели смо како су изградили КЦ у Нишу, и како граде овај у Београду. То је све неспособно, и приучено са купљеном дипломом. Ево слике обрушене надстрешнице из бољег угла.
Надстрешница железничке станице у Новом Саду..png

Весић и екипа са Кинеским радницима на свечаном отварању у Јулу.
Весић и екипа на свечаном отварању у Јулу..png

Имамо кога да окривимо за ово.
 
Poslednja izmena:
Inače nadstrešnica koja se urušila je deo zgrade Železničke stanice u Novom Sadu, koji nije renoviran i izgrađena je još davne 1964. godine.https://informer.rs/hronika/vesti/957985/zeleznicka-stanica-plafon-urusavanje
Koliko je sad ovo istina... I da nije renovirana pitanje je zašto nije.
 
Poslednja izmena:
Znas li znacenje i definiciju reci nesreca?
 
Gradjane Novog Sada ovo pitanje ne zanima. Nisu se zapitali ni zasto je reonstrukcoja zapravo bila dva outa id 2021.
Ova neareca usled ocigledne nestrucnosti je najbolja slika radikalske Srbije.
 
Nekada je odgovornost bila veća, ne samo da se kvalitetnije gradilo

90edf7ee.jpg


Zgradu nove železničke stanice projektovao je Imre Farkaš i to kako se smatra u stilu moderne. Prelepu zgradu železničke stanice u Novom Sadu karakteriše testerasti krov, koji u suštini predstavlja tipične krovove Vojvođanskih kuća.

Novu železničku stanicu projektovao je arhitekta Imre Farkaš​


Objekat u funkcionalnom smislu čine četiri dela i to izuzetno reprezentativan hol sa čekaonicama, deo objekta iz koga se upravlja železničkim saobraćajem, delovi objekta predviđenim za upravljanje saobraćajem, delu za potrebe istovara, a tu je i deo stanice gde je smešten restoran. Rekli smo da skoro sve železničke stanice u ovoj regiji liče jedna na drugu, sve sem nove železničke stanice u Novom Sadu, prvenstveno zbog toga što je izgrađena 1964. godine. U projektu izgradnje železničke stanice je osim projektanta Imrea Farkaša, učestvovao i Milan Matović.

Njihov projekat je slobodno možemo reći izveden do samog savršenstva. Smatra se da su izuzetno kvalitetno projektovali dva lokalna i pet koloseka za vozove na čekanju, kao i pružni poligon sa četiri prolazna koloseka. Projektanti su dobili veliki broj pohvala za lucidno izvedenu ideju projektovanog krova, koji podseća na krovove tradicionalnih Vojvođanskih panonskih kuća. Sjajno je i rešenje potkovice koje je projektovana kod staničnog predvorja, koje za svoj prolaz trenutno koriste samo autobusi gradskog i prigradskog saobraćaja, dok su ranije tu prolazili, privatni automobili i taksi vozila.

Nova železnička stanica je izgrađena u rekordnom roku za samo 18 meseci​


Sama unutrašnjost potkovice je izuzetno lepo uređena zasađenim cvećem i raznim vrstama zelenila, kao i travom. Zgrada železničke stanice je projektovana tako da oko 1000 putnika koji izađu iz vozova na perone u kratkom vremenskom roku i to za samo 1 minut, mogu doći ispred same zgrade stanice. Veliki broj ljudi van Novog Sada pa i Novosađana, bio je zadivljen brzinom kojom je izgrađena železnička stanica u Novom Sadu. Poznato je da je ovaj objekat bio izgrađen u izuzetno kratkom vremenskom roku i to za samo 18 meseci.

Međutim kod nekih lokalnih arhitekata u našem gradu je došlo do sujete i zavisti zbog uspeha i pohvala sa svih strana arhitekti Imretu Farkašu. Neki od njih su bili protiv toga da mu se za projekat železničke stanice dodeli Oktobarska nagrada grada Novog Sada. Potpuno razočaran zbog ovakvog postupka svojih kolega, odlazi da živi u Kanadu. U Kanadi je predavao mnogim studentima i naravno nikada nije zaboravio svoj uspešan projekat, železničku stanicu u Novom Sadu. Zanimljivo je da mnogi Farkaševi studenti iz Kanade, često znaju posetiti Novi Sad, kako bi videli vrhunsko životno delo svog profesora.
tekst solis nekretnine
foto: Arhiv grada
www.zeleznice.in.rs
 
Vrh