NedeljkovicOliver
Advanced
- Učlanjen(a)
- 07.11.2022.
- Poruke
- 2.412
- Pohvaljen
- 2.936
Jeste, ali je Sandero (15k) duplo jeftiniji od VW T Roc (30k), koji je prodat u malo manje primeraka.Тренутно је Дачиа Сандеро најпродаванији аутомобил у Европи!
Jeste, ali je Sandero (15k) duplo jeftiniji od VW T Roc (30k), koji je prodat u malo manje primeraka.Тренутно је Дачиа Сандеро најпродаванији аутомобил у Европи!
Nije. U jednom trenutku je, mislim, u Švajcarskoj bila drugi brend po broju prodatih kola, ili nešto slično. Čudo su napravili.Dacia je konkurentna mozda u Moldaviji, kanta bila kanta ostala. Kupuje ko nema pare za bolje.
Fiat je uspeo i Fiata da uništi... A i Alfu. A tek Lanču!Šta je sprečavalo FIAT da od Zastave naprave istu ili bolju priču?
Čak se sećam da je bila priča i da je Opel trebao da uzme Zastavu da se Opel Astra Classic sklapa kod nas.
Ali Dinkić sa FIAT-om potpisao.
Dacia i dan danas prozivodi automobile a ovi u FIAT-u su večito na nekim odmorima i sl.
Sad je na 10. mestu. A pojedini brendovi su i 3 puta skuplji.Nije. U jednom trenutku je, mislim, u Švajcarskoj bila drugi brend po broju prodatih kola, ili nešto slično. Čudo su napravili.
Znaš li ikoga ko vozi fiat, a da nije punto? Oni su i sami sebe uništili stagnacijom. Jedno vreme se prodavao 500l jer su ga gurali kod nas ali i to više ne vidjam po ulicama. Dacia kakva god da je opet ostvaruje prodaju, Reno i PSA guraju napred. To smo i mi trebali da uradimo, kad već ne znamo da napravimo auto i kalkulišemo daj drugome ko ume bolje. Očigledno ni FIAT ne zna jer i pored subvencija po radniku, neplaćanja taksi, doprinosa, poreza, besplatnoj struji... nije napravio konkurentan auto čak ni na "domaćem" tržištu. Greška u proračunu jbg, da smo izabrali Reno umesto Fiata ko zna šta bi bilo. Opel je takodje preuzela PSA. Ako izuzmemo premium brednove po meni postoji samo Reno, PSA i Koreanci dok im Kinezi dahću za petama ali su i oni ubrzo tu. I VW se uzdrmao, a kako i ne bi kad su počeli da guraju istu priču u svaki auto, svaki im je bio isti pa su i oni primorani da se modernizuju.Šta je sprečavalo FIAT da od Zastave naprave istu ili bolju priču?
Čak se sećam da je bila priča i da je Opel trebao da uzme Zastavu da se Opel Astra Classic sklapa kod nas.
Ali Dinkić sa FIAT-om potpisao.
Dacia i dan danas prozivodi automobile a ovi u FIAT-u su večito na nekim odmorima i sl.
Jedino sto mi mozemo da uradimo u vezi sa auto industrijom da damo besplatno zemljiste i jeftinu radnu snagu.Znaš li ikoga ko vozi fiat, a da nije punto? Oni su i sami sebe uništili stagnacijom. Jedno vreme se prodavao 500l jer su ga gurali kod nas ali i to više ne vidjam po ulicama. Dacia kakva god da je opet ostvaruje prodaju, Reno i PSA guraju napred. To smo i mi trebali da uradimo, kad već ne znamo da napravimo auto i kalkulišemo daj drugome ko ume bolje. Očigledno ni FIAT ne zna jer i pored subvencija po radniku, neplaćanja taksi, doprinosa, poreza, besplatnoj struji... nije napravio konkurentan auto čak ni na "domaćem" tržištu. Greška u proračunu jbg, da smo izabrali Reno umesto Fiata ko zna šta bi bilo. Opel je takodje preuzela PSA. Ako izuzmemo premium brednove po meni postoji samo Reno, PSA i Koreanci dok im Kinezi dahću za petama ali su i oni ubrzo tu. I VW se uzdrmao, a kako i ne bi kad su počeli da guraju istu priču u svaki auto, svaki im je bio isti pa su i oni primorani da se modernizuju.
Inače, nije tu samo zastava od uništenih proizvodnih giganta. Goša je još jedan primer kako se ne treba voditi firma. Eto tu se moglo proizvoditi svašta, od šinskih vozila i rezervnih delova do delova za autoindustriju, sad je samo većinski prazan prostor. I tu nije kriv niko drugi do nas samih.
Pusti ti te priče i koncepte, evo ti multipla na steroidima.Планирало се, али се није десило из општепознатих разлога.
Застава активно преговара са неколико светских произвођача, међу којима су француски ПСА и Рено, као и јужнокорејски Даеву. Коначно се концентрише на преговоре за производњу новог модела марке Пежо. После вишегодишње стагнације, 1998. године долази до постепеног оживљавања производње и продаје, међутим такав тренд, као и предвиђено потписивање уговора са Пежоом, заустављени су 1999. године када је у бомбардовању разрушено готово 160.000 m² производних површина.
Негде сам прочитао да је Застава је са сарадњом студената 1996. године направила први електрични ауто седам година пре Мусковог Тесле и имало је потенцијал, али буџет је био толико ојађен да се то није обестинило.
![]()
Priča o kragujevačkoj Zastavi: Yugo, fusnota nekadašnje automobilske industrije
Jugo je bio nesrećna fusnota u istoriji Jugoslavije, reči su Džejsona Vuića, amerikanca srpskog porekla, autora knjige „Jugo: Uspon i pad najgoreg auta u istoriji“. U intervjuu dnevnom listu Politika povodom izlaska njegove knjige ovu svoju tvrdnju objašnjava činjenicom da su delovi za Jugo...forbes.n1info.rs
Radovanović kaže da je daleko verovatnije da se iza svega zapravo krila bojazan američke administacije o opasnostima od raspada SFRJ, te se ona pokušala sprečiti ekonomskom reintegracijom Jugoslavije i to posredstvom automobilske industrije i njenim izvozom na tržište SAD-a što nije uspelo ni mnogo većim značajnijim auto gigantima do tada.
Да се производња усавршила као што је планирано, ауто би данас изгледао овако.
Pogledajte prilog 198990
Ja znam, sebe. To je istorijski proizvođač, nekada globalni tehnološki lider, koji je motorizovao svet. Skoro svaki automobil koji se danas proizvede, izrađen je na osnovi 128-ce. Ali negde je zapelo... A mi se čudimo što je zapela Zastava.Znaš li ikoga ko vozi fiat, a da nije punto?
Управо тако. Чак сам видео њихов џип у продаји за €30.000 са свом пратећом опремом што га чини жестоким кон***етом BMW X7.Тренутно је Дачиа Сандеро најпродаванији аутомобил у Европи!
Voziš stila?Ja znam, sebe. To je istorijski proizvođač, nekada globalni tehnološki lider, koji je motorizovao svet. Skoro svaki automobil koji se danas proizvede, izrađen je na osnovi 128-ce. Ali negde je zapelo... A mi se čudimo što je zapela Zastava.
HahahahhahahahahahahaZa mene je Savo i Kreni Stani za crnu stranu medalje i to je to.
Tipa. Benzinca, ne treba meni dizel.Voziš stila?Jeste, fiatovi jtd i mjtd motori su izdržljivi, gutali su gorivo ali su bar mogli da predju finu kilometražu ali, ne može se živeti na staroj slavi. Neki to nauče na teži način.
Dacia duster žestoki konkurent x7?Управо тако. Чак сам видео њихов џип у продаји за €30.000 са свом пратећом опремом што га чини жестоким кон***етом BMW X7.
@mariks: Занимљив и леп модел. Из које је ово године и кад је ово сликано?
I benzinci su bili dobri, jedino što su malo hteli da popiju ulja. Elektronika je uvek bila slaba tačka i lampice koje se pale za svaku sitnicu. Govorim iz iskustvaVoziš stila?Jeste, fiatovi jtd i mjtd motori su izdržljivi, gutali su gorivo ali su bar mogli da predju finu kilometražu ali, ne može se živeti na staroj slavi. Neki to nauče na teži način.
Što znači da je ipak konkurentna. Nisam ni rekao da je ne znam koliko kvalitetna.Dacia je konkurentna mozda u Moldaviji, kanta bila kanta ostala. Kupuje ko nema pare za bolje.
Na benzin se vozi, na plin se greje, a na dizel se oreTipa. Benzinca, ne treba meni dizel.
Pise i na drugoj temi da je Fap bio najbolji kamion na svetu.Dacia duster žestoki konkurent x7?
E svašta čovek može pročitati ovde...
Da, znam. Kum mi vozi multiplu, dvojica kolega Bravo, hatchback i karavan sa 1.6 mjet motorima. U komšiluku dve klinke Fiat 500.Znaš li ikoga ko vozi fiat, a da nije punto