Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Sto se tice protoka saobracaja, kruzni tok je UVEK bolja opcija od semafora, dokazano milion puta u praksi...

E sada, sto ljudi ne znaju da koriste kruzni tok i da ukljucuju pokazivac pravca to je vec drugi padez. REdovno vidjam ljude koji su zaglavljeni u kruznom toku kao i one koji samo iseku sve ostale, pokusavajuci iz unutrasnjeg prstena da produze pravo. Treba nam samo malo elementarne i saobracajne kulture i strpljenja ali to je izgleda misaona imenica.
 
Slazem se da je za vecinu raskrsnica (gde sirina prostora to dozvoljava) bolje resenje kruzni tok nego semafor. Plus je jeftinije, ne treba aparat, ne trosi struju... Pa se pitam da li postoji neki lobi prodavaca semafora koji koci prebacivanje vecine gradskih raskrsnica u kruzne tokove?
 
Mene samo zanima zašto nije urađena posebna traka za skretanje levo iz Crnogravske u Paunovu, jer ovako ima dosta da utiče na protočnost. Rekao bih da je bilo mesta, ali verovatno grešim.
 
Изгледа да просто није размишљано о томе. Мада и позиција саме Паунове је таква да реално не треба да буде тај тип раскрснице него да се иде около.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874434#p874434:sqwybk3d je napisao(la):
boocky » 25 Avg 2021 11:34[/url]":sqwybk3d]Sto se tice protoka saobracaja, kruzni tok je UVEK bolja opcija od semafora, dokazano milion puta u praksi...
Pozdravio te kružni tok na Autokomandi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874434#p874434:1av7u0gh je napisao(la):
boocky » 25 Aug 2021 10:34 am[/url]":1av7u0gh]Sto se tice protoka saobracaja, kruzni tok je UVEK bolja opcija od semafora, dokazano milion puta u praksi...

E sada, sto ljudi ne znaju da koriste kruzni tok i da ukljucuju pokazivac pravca to je vec drugi padez. REdovno vidjam ljude koji su zaglavljeni u kruznom toku kao i one koji samo iseku sve ostale, pokusavajuci iz unutrasnjeg prstena da produze pravo. Treba nam samo malo elementarne i saobracajne kulture i strpljenja ali to je izgleda misaona imenica.

Ili da najzad postave “bastice” u kruzni tok
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874489#p874489:cw69l9g8 je napisao(la):
solecar » 25 Aug 2021 13:33[/url]":cw69l9g8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874434#p874434:cw69l9g8 je napisao(la):
boocky » 25 Avg 2021 11:34[/url]":cw69l9g8]Sto se tice protoka saobracaja, kruzni tok je UVEK bolja opcija od semafora, dokazano milion puta u praksi...
Pozdravio te kružni tok na Autokomandi.

Проблем ту није што је кружни, него што је премали пречник...
 
Nije problem ni u samom kružnom toku, ni u malom prečniku, ni u okolnim ulicama, ni u tome što tramvaj ide po sred kružnog toka, ni što su poplave nakon svake veće kiše..., nego u kombinaciji svega toga.
 
Аутокоманду гуше оближњи семафори, и ка храму, и у Војводе Степе, и што се ка Кумодрашкој иде кроз Војводе Степе са левим скретањем, уместо да промене смер у Табановачкој и Трише Калцеровића, па да се из Кумодрашке ка Аутокоманди иде десним скретањем из Трише Калцеровића у Војводе Степе ка кружном току, а да се ка Кумодрашкој иде директно из кружног тока.
 
Samo bager Tabanovačku spasava. Vreme je da se makne ona mini Kaluđerica između nje i Triše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874540#p874540:1a5z9ycj je napisao(la):
solecar » Sre Avg 25, 2021 4:31 pm[/url]":1a5z9ycj]Nije problem ni u samom kružnom toku, ni u malom prečniku, ni u okolnim ulicama, ni u tome što tramvaj ide po sred kružnog toka, ni što su poplave nakon svake veće kiše..., nego u kombinaciji svega toga.
Problem je u vozacima pre svega, ne umeju da voze. Barem 50% ne ume propisno da se prestroji, samo po gasu i pravo...
Dobar deo misli da vazi pravilo desne strane, pa pravi zagusenje.
 
Ne mogu a da se ne zapitam da li si ikad prešao preko rekonstruisane Autokomande, pošto pričaš kao da u životu nisi prošao tamo, jer pričaš tako da ispada da su vozači glavni krivci, a da nije uopšte i do rešenja okolnih saobraćajnica.

Takođe slažem se i sa Srbom što se tiče raskrsnice Paunova / Crnotravska i raskrsnice Crnotravska / Save Maškovića / Bul. oslobođenja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874564#p874564:3fhl7fdr je napisao(la):
boocky » Sre Avg 25, 2021 5:04 pm[/url]":3fhl7fdr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874540#p874540:3fhl7fdr je napisao(la):
solecar » Sre Avg 25, 2021 4:31 pm[/url]":3fhl7fdr]Nije problem ni u samom kružnom toku, ni u malom prečniku, ni u okolnim ulicama, ni u tome što tramvaj ide po sred kružnog toka, ni što su poplave nakon svake veće kiše..., nego u kombinaciji svega toga.
Problem je u vozacima pre svega, ne umeju da voze. Barem 50% ne ume propisno da se prestroji, samo po gasu i pravo...
Dobar deo misli da vazi pravilo desne strane, pa pravi zagusenje.

Problem je u onoj stanici 47,48 ispred Kazablanke koja usporava ceo upliv u kruzni tok iz Bul. JNA, pa i onom Parku pre kruznog toka, gde nije napravljeno odvajanje za V. Stepe iz Bul JNA, a ko zeli u Stepu, gotovo do iznad FON-a nema direktno ukljucenje (bez da se zavlaci po jednosmernim ulicama)... Onda je problem sa vozacima koji se ukljucuju iz V. Stepe i jednostavno godinama ne kapiraju da imaju posebnu trecu traku za ukljucenje i pravac ka juznom Bulevaru... Tu cesto i panduri stoje u sred trake i smetaju ko sto im je i posao.

Dalji problem komande je ukljucenje iz Lj. Bogdana i od stadiona jna... Ta ekipa po pravilu ide na 3. iskljucenje, tj ka Juznom Bulevaru... A od 3 postojece trake, samo ih jedna formalno upucuje na taj pravac i to krajnja leva, tako da ta ekipa mora, htela - ne htela, da sece 3 trake da bi se iskljucila ka juznom ili ka autoputu... Verujem da bi cak i jedan lezeci pre kruznog, a iz pravca Hrama resio umnogome guzvu jer se iz tog pravca svi uglavnom zalecemo i u kruzni tok ulecemo i kad je krcat...

Inace, ako vec trazimo problematicne kruzne tokove, mislim da je Slavija primer epskih razmera kako ogroman prostor mozes da upropastis nepostavljanjem banalnog civilizacijskog izuma - Razdelnih ostrva...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874541#p874541:h59s30ya je napisao(la):
Дошљак » 25 Aug 2021 03:34 pm[/url]":h59s30ya]... па да се из Кумодрашке ка Аутокоманди иде десним скретањем из Трише Калцеровића у Војводе Степе ка кружном току, а да се ка Кумодрашкој иде директно из кружног тока.
Interesantan predlog. Ali kako bi onda rešio koliziju na trouglastoj raskrsnici kada iz tabanovačke treba da se uključi u kumodrašku tj triše?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874580#p874580:1v3vkvfc je napisao(la):
operic » Sre Avg 25, 2021 5:28 pm[/url]":1v3vkvfc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874541#p874541:1v3vkvfc je napisao(la):
Дошљак » 25 Aug 2021 03:34 pm[/url]":1v3vkvfc]... па да се из Кумодрашке ка Аутокоманди иде десним скретањем из Трише Калцеровића у Војводе Степе ка кружном току, а да се ка Кумодрашкој иде директно из кружног тока.
Interesantan predlog. Ali kako bi onda rešio koliziju na trouglastoj raskrsnici kada iz tabanovačke treba da se uključi u kumodrašku tj triše?

Kruznim tokom(tokicem/om) kod prosirenja gde je bila pumpa :D.. Ne treba ni traziti mnogo, imate takav problem resen na Karaburmi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874576#p874576:29d34lsi je napisao(la):
solecar » Sre Avg 25, 2021 5:25 pm[/url]":29d34lsi]Ne mogu a da se ne zapitam da li si ikad prešao preko rekonstruisane Autokomande, pošto pričaš kao da u životu nisi prošao tamo, jer pričaš tako da ispada da su vozači glavni krivci, a da nije uopšte i do rešenja okolnih saobraćajnica.

Takođe slažem se i sa Srbom što se tiče raskrsnice Paunova / Crnotravska i raskrsnice Crnotravska / Save Maškovića / Bul. oslobođenja
Non stop vozim na tom pravcu, Vozdovac - Autokomanda - Slavija - Dorcol. Inace sam vozac C kategorije sa 24 godine staza.
Zao mi je ako si se prepoznao, nisam uopste zeleo da ulazim u off. Prica je bila da je kruzni tok generalno bezbedniji i sigurniji od klasicne raskrsnice.
Ako mislis drugacije, daj neki smisleniji argument.
 
Ne znam zašto je akcenat na rekonstruisanoj autokomandi, kad je stara bila mnogo gora i nije mogla da funkcioniše bez pandura.

A slažem se da su ljudi najveći problem, samo još uvek ne mogu da provalim da li su glupi ili samo bezobrazni.
 
Inače još jedna stvar (mada nije baš vezana sa ovim ali se nalazi na tom pravcu) kolovoz od SRC Banjica pa pored stare okretnice, i pored Pinka i dole niz Drajzerovu je u katastrofalnom stanju.

To su grbine, rupe, izbočine, krpljeno 1000x, znači užas.

Nisam tim putem prošao do juče par meseci dok se radila Save Maškovića i Crnotravska ali posle jučerašnje vožnje po tim kraterima već su počeli stabilizatori da mi zveckaju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874587#p874587:2w5d8akw je napisao(la):
Luka 14 » Сре Авг 25, 2021 4:50 pm[/url]":2w5d8akw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874580#p874580:2w5d8akw je napisao(la):
operic » Sre Avg 25, 2021 5:28 pm[/url]":2w5d8akw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874541#p874541:2w5d8akw je napisao(la):
Дошљак » 25 Aug 2021 03:34 pm[/url]":2w5d8akw]... па да се из Кумодрашке ка Аутокоманди иде десним скретањем из Трише Калцеровића у Војводе Степе ка кружном току, а да се ка Кумодрашкој иде директно из кружног тока.
Interesantan predlog. Ali kako bi onda rešio koliziju na trouglastoj raskrsnici kada iz tabanovačke treba da se uključi u kumodrašku tj triše?

Kruznim tokom(tokicem/om) kod prosirenja gde je bila pumpa :D.. Ne treba ni traziti mnogo, imate takav problem resen na Karaburmi...
Ето једноставног решења :D А ја хтео да предложим семафор :lol:
 
Akcenat je i na novoj Autokomandi, jer iako je rekonstruisana, nije urađeno ništa po pitanju bolje protočnosti, a nije rešen ni problem kišne kanalizacije, zato što se i dalje stvaraju poplave nakon svake veće kiše. A i često sam u prilici da vidim milicionere da regulišu saobraćaj. Ne kao što je bilo pre, ali nije baš ni da ih nema. Luka 14 je lepo objasnio problematiku. A u sve to sam imao prilike da se uverim i kao vozač, i kao korisnik gradskog prevoza i kao pešak.

Isto tako sam mišljenja da će kad bude pušten saobraćaj u celosti na delu od Bahtijara Vagabzade do Braće Jerković, i dalje biti gužve na raskrsnici raskrsnice Crnotravska / Save Maškovića / Bul. oslobođenja, samo što će sada biti veće nego pre, zato što će sada moći iz svih pravaca da istovremeno uđu u raskrsnicu (kružni tok), pa će biti veselo kada po 30 - 40 vozila istovremeno bude htelo da prođe.

Kružni tok nije rešenje koje bi trebalo postavljati na svakojh raskrsnici, kako neki zamišljaju. Ovo se ne odnosi samo na ovu temu, nego generalno. Kako kružni tok na Autokomandi, ali i na Slaviji, nisu baš najsrećnija rešenja, pa ni onaj na Ibarskoj kod Petlovog brda, tako je kružni tok kod Dragiša Mišović dobra stvar, pa i onaj na Topčiderskoj zvezdi. Kružni topk kod opštine NBG je delimično dobar, jer treba da se sredi deo iz pravca Zemuna, koji je kritična tačka i koji dovodi do čestih saobraćajnih nesreća.

Kružni tok da je napravljen na raskrsnici Paunove i Crnotravske, bio bi mnogo bolje rešenje nego na susednoj raskrsnici, gde je napravljen, zato što bi praktično imao samo više vozila iz pravca centra / Bahtijara Vagabzade. Takođe, u suprotnom smeru je dominantiji pravac ka centru, nego li na skretanju u Paunovu. Ovako kako je sada, praktično čim prođeš semafor sa Paunovom, nailaziš na semafor sa Bahtijara Vagabzade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874434#p874434:1t6qkbqu je napisao(la):
boocky » Сре Авг 25, 2021 11:34 am[/url]":1t6qkbqu]Sto se tice protoka saobracaja, kruzni tok je UVEK bolja opcija od semafora, dokazano milion puta u praksi...

E sada, sto ljudi ne znaju da koriste kruzni tok i da ukljucuju pokazivac pravca to je vec drugi padez. REdovno vidjam ljude koji su zaglavljeni u kruznom toku kao i one koji samo iseku sve ostale, pokusavajuci iz unutrasnjeg prstena da produze pravo. Treba nam samo malo elementarne i saobracajne kulture i strpljenja ali to je izgleda misaona imenica.
Iz unutrašnjeg prstena svakako nekad moraš produžiti pravo :)
 
Da li je srusena stara trafo-stanica?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh