Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

U projektu se pominje 91 novo stablo, jel neko zna ili je video zasadjena stabla?
 
Spominje se, ali je isto tako rekao Vesić da neće biti i drveće istog dana kada i svečano otvaranje.
 
fino :)
Gledam ove nove kružne tokove koje grade u sve se skoro ulazi tako što moraš da skreneš u njih, nikako da se "uliješ". I to mi ide fino na pišu. U prevodu ulaskom u bilo koju traku prosto moraš da okupiraš dve trake u nekom trenutku jer je ugao nakaradan. Pod množinom mislim na ovaj i onaj na ibarskoj na Petlovom brdu.
 
Nema ni jednog radnika prema Kruznom putu...nema ni guzve u Save Maskovica...
 
Да ли је ико игде видео/чуо када је планиран наставак?
Барем до кружног тока у Степи би било добро да се уради што пре.
 
Na jesen treba da bude raspisan tender za nastavak radova na novoj saobraćajnici koja bi išla preko Stepe i izbijala kod lakat krivine u Braće Jerković.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874153#p874153:xn279nng je napisao(la):
niko_bitan » Uto Avg 24, 2021 12:24 pm[/url]":xn279nng]Да ли је ико игде видео/чуо када је планиран наставак?
Барем до кружног тока у Степи би било добро да се уради што пре.

Evo link, ima ga i na prethodnim stranama- https://rs.n1info.com/biznis/kruzni-tok ... saobracaj/.

Intervju sa direktorom Direkcije za... Juče je izjavio, citiram:"Sutra, al stvarno sutra " počinje nastavak izgradnje do uklapanja sa Kumodraškom, kako bi i funkcionalnost ove raskrsnice bila povećena... Daje govori o tenderu i nastavku do lakat krivine
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874096#p874096:20gofq46 je napisao(la):
niki » 24 Aug 2021 07:35 am[/url]":20gofq46]Nema ni jednog radnika prema Kruznom putu...nema ni guzve u Save Maskovica...
Guzva ce sigurno da dodje 1. septembra. Nadajmo se i neki radnici...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874167#p874167:28hrtvao je napisao(la):
dumax » Уто Авг 24, 2021 12:53 pm[/url]":28hrtvao]
Evo link, ima ga i na prethodnim stranama- https://rs.n1info.com/biznis/kruzni-tok ... saobracaj/.

Intervju sa direktorom Direkcije za... Juče je izjavio, citiram:"Sutra, al stvarno sutra " počinje nastavak izgradnje do uklapanja sa Kumodraškom, kako bi i funkcionalnost ove raskrsnice bila povećena... Daje govori o tenderu i nastavku do lakat krivine

Хвала за линк до чланка, ово је баш ”свеже”, с’обзиром да је од јуче. До Кумодрашке је већ нешто да се уради сада али док не буде до лакат кривине урађено, гужва ће се само померати...

Нешто друго ми је било интересантно шта је човек изјавио:
Podsetio da je pre neki dan raspisan tender za završetak radova u Bulevaru patrijarha Pavla, a da će u narednih nekoliko sedmica isti biti raspisan za proširenje deonice od Save Maškovića do auto-puta. „U narednih godinu dana ceo Bulevar patrijarha Pavla, od Mosta na Adi do Pere Velimirovića imaće četiri trake. Proširenje na četiri trake predviđeno je u narednom periodu i u Borskoj i Ulici Pere Velimirovića. Tada će građani iz ovog dela prestonice moći da stižu, na primer do Tošinog Bunara za svega petnaestak minuta“, ukazao je Vesić.
За Пере ВЕлимировића знам да је то план, па барем 20године колико туда пролазим, али за Борску сада први пут чујем али као и за П.Велимировића, то ће бити можда када моји клинци почну да возе, ако и тада.
 
Svako jutro tokom većeg dela godine su gužve na autoputu od Plavog mosta do Gazele. Ako bi bilo pameti da se ubrzamo odradi to najavljeno: do lakat krivine, spoj sa petljom Lasta na autoputu, i nedostajuće parče Patrijarha Pavla do mosta na Adi, mogao bi se jedan od najvećih čepova u gradu rasteretit, možda 20% jer bi se deo saobraćaja mogao prebaciti na most na Adi. Duže možda 2-3 km ali brže nego čekanje do Gazele, imao bi možda svega 5-6 semafora do mosta na Adi, a ako je sve 4 trake onda bi bilo solidno protočno. Drugi deo konačnog rasterećenja je UMP ali ovo može mnogo brže i izvesnije se završi.
 
Da li zaista misle na Borsku ili je reč o onom delu u produžetku Pere Velimirovića, koji se od skoro zove Bahtijara Vagabzade?
 
Можда им тешко да изговоре Бахтијара Вагабзаде :p
 
Definitivno se ne misli na Borsku, već na Bahtijara Vagabzade. I ranije je Vesić taj deo BV koji se spaja sa Crnotravskom nazivao Borskom ulicom.
 
Има проблема са изговором имена улице :p
 
Jes da nas dotični ničim nije zadužio (ako ne računamo dug Azerbejdžanu zbog tašmajdanskih slapova i par desetina kilometara dićko-preljinskog autoputa), ali iz ljubavi prema istini, lepom govoru i pisanju nije zgoreg pomenuti da je ovom azerskom poeti ime (bilo) Bahtijar Vagabzade, te se shodno tome ulica zove Bahtijara VagabzadeA. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874241#p874241:1y9qver8 je napisao(la):
karim » 24 Avg 2021 15:31[/url]":1y9qver8]Definitivno se ne misli na Borsku, već na Bahtijara Vagabzade. I ranije je Vesić taj deo BV koji se spaja sa Crnotravskom nazivao Borskom ulicom.
A taj isti gospodin bio jedan od glavnih u promeni imena. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874266#p874266:3rq0i3l1 je napisao(la):
Minnheima » 24 Aug 2021 03:59 pm[/url]":3rq0i3l1]Jes da nas dotični ničim nije zadužio (ako ne računamo dug Azerbejdžanu zbog tašmajdanskih slapova i par desetina kilometara dićko-preljinskog autoputa), ali iz ljubavi prema istini, lepom govoru i pisanju nije zgoreg pomenuti da je ovom azerskom poeti ime (bilo) Bahtijar Vagabzade, te se shodno tome ulica zove Bahtijara VagabzadeA. :)
Slažem se, ima smisla, svakako podržavam ljubav prema istini i lepom govoru i pisanju :). Mada primećujem da na svim online mapama (Google, Bing i PlanPlus) uveliko stoji Bahtijara Vagabzade, bez tog A na kraju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874153#p874153:2p7t5ulu je napisao(la):
niko_bitan » 24 Aug 2021 11:24 am[/url]":2p7t5ulu]Да ли је ико игде видео/чуо када је планиран наставак?
Барем до кружног тока у Степи би било добро да се уради што пре.

To će biti isto kao i izlaz iz naselja na Vojvode Stepe - Đekna još nije umrla, a kaće ne znamo. 140 metara puta ne mogu da urade godinama :( Lažu stanovnike Stepe svake jeseni i svakog proleća.


bg-stepa.jpg



Ugovor za izgradnju saobraćajne veze naselja Stepa Stepanović sa Ulicom vojvode Stepe, sa izradom tehničke dokumentacije potpisan je u septembru 2019. sa grupom ponuđača koju čine preduzeća Ingrap-Omni i Geoput iz Beograda i Geosistem iz Valjeva. Ugovorena vrednost radova je 20.727.000 dinara.

Nova pristupna saobraćajnica koja će povezati naselje Stepa Stepanović sa Ulicom vojvode Stepe podrazumeva izgradnju kolovoza dužine oko 140 m i širine 7 m i izgradnju obostranih trotoara širine 1,5 m sa jedne i 3 m sa druge strane, a u regulaciji projekta biće izvedena i prateća infrasturktura.

https://www.ekapija.com/news/2900306/na ... en-gradnja
 
Pozdrav svima, dugo pratim temu, pa da se ukljucim...

Evo info i vidjenje nekog ko zivi na ovoj T raskrsnici...

Sahtovi za telekomunikacije su vec 2cm u asfaltu, sve okolne ulice su razrovarene jer nisu predvidjene za kamioncine i autobuse... Svi trotoari u okolini ove T raskrsnice su okrnjeni i popucali od teske mehanizacije koja je ostavljana tuda parkirana preko noci.

O prikljucenju na kruzni put Vozdovacki, caka je sto ta spojka mora da sidje dobrih 3-4 sprata (poredim visinu sa alprosovim salonom) za tih 100 metara duzine do presecanja kruznog puta, a do eventualnog spajanja na kruzni tok u stepi, jos i prilicno nize... Nije dzabe kruzni put krivudao od skretanja ka Stepi do coska sa V.Stepe, pa je i tu pad/uspon bio solidan. Ispravljanjem ove trase odvalice znacajan komad brda, i to sve samo kao privremeno resenje. Ono sto se tu dalje javlja kao problem, je sto ce se iz 2 trake iz SM put ulivati opet u jednu u KPV, a sve to iza prevoja, na jacoj nizbrdici... (Naravno, pretpostavljam da ce za pocetak samo jedna traka biti za pravo, al znate kakvi smo, svi ce da gledaju da preteknu kolonu, pa da se uvale negde na raskrsnici)... U najavi cukanja cim krene kisa s jeseni, a da ne pominjem led... Tako da je problem ocigledno veci od puke dinamike radova...

I ono sto ja vidim kao najvecu manu cele ove deonice je sto nema nijednog jedinog obelezenog parking mesta na potezu od skoro kilometar i po... Pa me zanima npr kako ce prodavci sa pijace da istovaraju robu, sa sva 4 u jednoj traci ili zavlacenjem iza pijace, opet medju zgrade i ljude koji tu zive... Ko ide u sud, moze da parkira kod lidla 2 sata dzabe, al evo od jutros je konstantno po 2 auta bilo parkirano na autobuskom stajalistu ispred SD Pekare...

I ono sto je najbitnije u celoj prici i Vesicevom laprdanju o smanjenim guzvama je... Nikakvo prosirenje Save Maskovica nece rasteretiti saobracaj na ovoj lokaciji. Naprotiv, priliv vozila ce samo biti veci sa novom mogucnoscu skretanja levo u V. Stepe. Ljudi koji su skretali desno za pravac Kumodraz su ionako do sad bili 5% ukupnog prometa, a sada ce 30% onih koji nece da cekaju kolone kod Kazablanke na ukljucenju u kruzni tok na komandi da se preorijentise na Save Maskovica i V. Stepe. Za pravo i dalje ostaje jedna traka do konacnog spajanja pravca na lakat u Jerkovicu. Dakle jos koja godina sirena od 6 izjutra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874210#p874210:12iqslmv je napisao(la):
Earthmoving » Uto Avg 24, 2021 2:21 pm[/url]":12iqslmv]Duže možda 2-3 km ali brže nego čekanje do Gazele, imao bi možda svega 5-6 semafora do mosta na Adi, a ako je sve 4 trake onda bi bilo solidno protočno. Drugi deo konačnog rasterećenja je UMP ali ovo može mnogo brže i izvesnije se završi.

Poslednji predlog koji su izbacili za povezivanje Bul. Patrijarha Pavla i Mosta na adi sadrzao je neka 2 kruzna toka, jedan kod sadasnje raskrsnice ka Milosevom Konaku i drugi kod stanice Topcider... A kad krene ekspanzija stambenih luksuznih zgrada uz Bulevar duz cele trase (90%privatno vlasnistvo gde sad sade paradajz ljudi), bojim se da ce se tih 2-3 km vece duzine pretvoriti u pakao... Ne zelim da budem negativan, al mi nekako gledamo na infrastrukturu kao na poboljsanje postojeceg stanja, a ne gledamo kako ta infrastruktura otvara mogucnosti za nove stambene blokove... Kad odrade celu trasu do Laste, Medak 3, Veljko Vlahovic, MML, sve ce to da podivlja sa gradnjom.. Nova gradnja - novi priliv stanovnika - novi priliv vozila...

Negde sam nasao podatak da je kroz Beograd 50ih godina planirano 7 trasferzala za grad DO milion stanovnika, a napravljena je samo jedna - autoput... U prevodu, prosirenje samo jednog pravca, nece resiti nikakav problem guzvi dugorocno gledano...
 
Prošao danas i mogu reći da je ono užas.

Kružni tok prema Banjici,pogotovo desna traka suviše mnogo zalazi u Bul. Oslobođenja tako da ovi iz pravca Slavije što dolaze Bulevarom Oslobođemja misle da skrećete desno pa ulete u KT ispred vas.

Kako neko reče nema tečnog ulivanja u kružni tok sa te strane.

Biće tu mnogo,mnogo problema kada krene saobraćaj u punom obimu i gužve.

Druga stvar, Crnotravska u pravcu Pinka nije skroz otvorena.

Otvorena je leva traka samo, desna je i dalje pod barikadama i parkiranim vozilima.
Barikade stoje i u desnoj traci na raskrsnica sa Bahtijara ulicom ali sam se neko provukao između i nastavio u pravcu Pinka.

Imam snimak iz kola sa dash kamere sutra ću okačiti
 
Moje iskustvo od večeras. Kako nisam obavio posao u Maxiju kod KBC Dragiša Mišović, vratim se na stanicu u smeru ka Banjici. Ubrzo mi je naišao 49, pa sam odlučio da odem do Lidla. Relativno brzo sam završio kupovinu, ali kad sam došao na kasu, ono je bio haos. Samo su dve kase radile i redovi za iste su se protezali čak i između rafova. Ubrzo je otvorena još jedna kasa, ali kako ni ona nije nešto preterano smanjila gužvu, otvorena je još jedna. Dok sam se pakovao, pošto sam platio robu, još dve kase su uposlili, jer je jedna u međuvremenu zatvorena, tako ih je radilo ukupno 5.

Obišao sam i okretnicu, i napravio par fotki, koje će biti postavljene u odgovarajućoj temi. Sviđa mi se što su odvojene linije i jasno označeno gde koje stoje. One koje idu preko Vojvode Stepe, kao i sezonska 400, koriste unutrašnji krug, dok spoljni krug (uz ogradu Lidla) koriste linije koje saobraćaju preko Jajinaca. Iako i na jednom i na drugom stajalištu stoji oznaka za kružnu 409, šane da se promaši željeni smer su ravne nuli.

Dok sam se vraćao ka Paunovoj, na trolejbusko stajalište, imao sam tu čast da upoznam tri različite vrste trotoara (asfaltirane, izbetonirane i nasute krupnijim kamenčićima). Dolazim na trolejbusko stajalište u Paunovoj (smer ka centru). Čekam trolu, ali nje nema. A ni 78. Čak ni iz suprotnog smera. I tako, nakon nekih 15 minuta čekanja, prođe jedna trola iz pravca grada. Minut kasnije, eto trole iz pravca okretnice, koja uopšte nije stala na stajalište u Paunovoj. Iako sam bio pre toga konstatovao da nema stajaliušnog stuba, to sam bio pripisao radovima. Kako nisam bio lenj, krenem ti ja ka raskrsnici Paunove i Crnotravske. Dok sam čekao na semaforu, nova trola je došla iz pravca okretnice i samo prošišala pored stajališta u Paunovoj. Dok sam prelazio semafor, video sam da trola staje na stajalištu 47, 48, 49 i 50 u smeru ka Bahtijara Vagabzade. Priđem stajalištu i bacim pogled na stajališnu tablu da vidim jel ima nešto da piše vezano za trole. Naravno ništa nije pisalo. Samo je stajala stara tabla sa oznakama autobuskih linija. Jedan broj ljudi je zajedno samnom prešao na stajalište u Crnotravskoj, dok je jedan deo ostao u Paunovoj.

 
Strasno u sta se lidl pretvorio…a i to na stanici - zaista nemam reci


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Evo snimak kao što napisah sinoć

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xrL1l6spgkM[/youtube]
 
Vrh