Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Нажалост није могуће уклопити постојећи Вождовачки кружни пут са новоизграђеном саобраћајницом Саве Машковића у нивоу раскрснице са улицом Војводе Степе. Требало би да се изградити нова саобраћајница која би се уклопила са постојећим стањем ниже ка кружном току односно насељу Степа Степановић али то није предмет грађевинске дозволе.

На пројекту испод наранџастом бојом сам означио где се некада налазио стари кружни пут у односу на новоизграђену и планирану саобраћајницу.

 
Što znači šta? Da će Kružni put ostati zatvoren narednih ko zna koliko godina dok se ne uradi saobraćajnica do Jerkovića?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873827#p873827:oxjrfap8 je napisao(la):
boby07 » Pon Avg 23, 2021 11:37 am[/url]":oxjrfap8]https://rs.n1info.com/vesti/kruzni-tok-na-trosarini-otvoren-za-saobracaj/
Od 2:40 kaze gospodin da vec koliko sutra krecu radovi ka kruznom toku u naselju Stepa i povezivanju novoizgradene saobracajnice sa postojecim Kruznim putem. I jedno iznenađenje kaže da će do kraja septembra objaviti tender za izradu puta od VS do lakat krivine kod MOL pumpe sa izgradnjom vijadukta preko kumodraskog potoka. Ovo su neki novi momenti.
E, ovo su stvarno dobre vesti! Kao da su me čuli. Zaista je bilo blesavo da se ovako završi sa T-raskrsnicom. A za nastavak odatle pa do krivine u BJ ćemo verovatno čekati još godinu-dve. Nisam razumeo da li se raspisuje tender za izvođenje ili tek za projektovanje. Ako je za izvođenje, to znači da je bar projekat gotov i da ima šanse da bude gotovo iduće godine. Na toj deonici, inače prilično zahtevnoj ybog potoka u dnu, eksproprijacija ne bi trebalo da bude problem.
 
Uf, sad sam potpuno zbunjena, ljudi.
Pošto je meni, kao i svima uostalom, od velikog značaja Kružni put, stvarno je sa ovim sada radovima nejasno šta će biti kada ga puste u saobraćaj, kada god to bude bilo. Tačnije, kako će se zapravo saobraćaj iz dve trake iz Save Maškovića prelivati u jednu traku Kružnog puta za one koji nastavljaju ka naselju Stepa Stepanović.
Ovako kako su napravili izgleda kao da će Kružni put biti zavoren dokle god se ne krene sa radovima na ostatku trase...a znamo da ta deonica od Kružnog puta na dole do Jerkovića tek kreće sa raspisivanjem tendera za projektovanje. Biće nama vesela zima, pogotovo za sve koji koriste put ispred Stepine ljubičice pa uzbrdo/krivudavo do Saobraćajnog.
 
I ja sam zbunjen, jel moze neko da mi objasni kako ce da izgleda Kruzni put od raskrsnice sa Peke Dapcevica ka severu?
 
Lepotice, kupiš ladu nivu, ili ideš Kumodraška-Darvinova-Ljube Vučkovića-Vojvode Stepe
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873861#p873861:3n83ufhs je napisao(la):
StariPosmatrač » Pon Avg 23, 2021 1:01 pm[/url]":3n83ufhs]Lepotice, kupiš ladu nivu, ili ideš Kumodraška-Darvinova-Ljube Vučkovića-Vojvode Stepe


Ovo drugo ću :) :sesir:
 
Koliko bi ljudima bila lakša situacija sada samo da je u predviđenom roku urađen izlaz iz naselja Stepa Stepanović na Vojovde Stepe. Ali standardna priča, svi rokovi protekli, a radova još nema ni u naznakama.
 
Koliko sam ja razumeo onog direktora (za gradsko građevinsko zemljište) već sutra počinje gradnja deonice od kružnog toka u naselju do ove već čuvene "T-raskrsnice" Vojvode Stepe/Save Maškovića. Pošto tu nema problema sa starim instalacijama već će verovatno biti samo kopanja/nasipanja i sl. deluje mi da bi ta deonica mogla biti gotova i do kraja septembra. Možda malo kasnije.
Na žalost, dotle će kružni put biti van upotrebe osim za varijantu "kupiš ladu nivu". Stara trasa će biti beskorisna za tranzit.
Iz mojih usta u Božje uši...
To jeste neprijatno ali je još neprijatnije onima (uključiv i mene) koji rade u ili sa Kemoimpeksom, Dinagentom, Dinarom ili idu u Upravu prihoda iz pravca Crnotravske ili Bul. JNA. Ne mogu da skrenu levo u dvorište niti će moći ikada. Budući da se tu roba dovozi i odvozi šleperima, to će ozbiljno ugroziti transport robe a samim tim i poslovanje tih firmi. Teško je i zamisliti dobar šleper kako vozi kroz ulicu Vojvode Stepe. Tu ne pomaže ni lada niva...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873859#p873859:14qtxun5 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 23 Avg 2021 13:00[/url]":14qtxun5]I ja sam zbunjen, jel moze neko da mi objasni kako ce da izgleda Kruzni put od raskrsnice sa Peke Dapcevica ka severu?
Za ovo je najbolje da se obratiš Igoru. Kačio je planove kako će to sve izgledati, ali sad bi mi trebalo sto godina da ih iskopam.
Možda ti pomogne ova mapa.
 
Pozdrav svim članovima foruma.

Kako to obično biva, posle nekoliko godina praćenja foruma dođe i trenutak za prijavu na isti. :)
@JCKaktus- da tako sam i ja razumeo direktora.
Međutim, nama stanovnicima Naselja Stepa, je predočeno da će se raditi izlaz sa kružnog toka (manji kružni tok u okviru Naselja), pored Rasadnika i direktno na Ulicu Vojvode Stepe. Da su to uradili kako su i najavili (radovi trebali biti u junu, pa odloženi) zatvaranje Kružnog puta bi imalo daleko manje posledice na sve stanovnike Naselja ali i ostale sugrađane koji koriste Kružni put. Imali bi mogućnost da prolaskom kroz Naselje nastave put ka Banjici...
 
Da sam na vašem mestu ne bih ja forsirao tu ulicu. Imaćete odmah porast tranzitnog saobraćaja kroz naselje, pored škole i vrtića.
 
Verujem da bi i bilo tako do izgradnje dela od Vojvode Stepe do lakat krivine u Jerkoviću.
Ono što mene zanima je kako će taj deo puta u praksi i izgledati. Da li će se kruzni tok u naselju koji izlazi na Kruzni put menjati(rušiti, modifikovati)?
S obzirom da su u pitanju po dve trake po pravcima, da li će biti moguće iz Naselja skrenuti levo ka Vojvode Stepe?
Vidimo da je sada u Save Maškovića sa duplim trakama onemogućeno skretanje levo (ka Lidlu) gledajući ka Banjici (što u pogledu protočnosti saobraćaja i ima logike).
 
niki":27nlugbu je napisao(la):
Nisam u BG pa ne mogu da proverim na licu mesta, a sa položenih fotografija se ne vidi dobro.

Da li je trenutno moguće iz SM skrenuti levo i desno u VS?

Takođe, da li je moguće iz oba smera VS u SM?

Hvala

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Na slikama koje je okačio @nikolino od sinoć (prethodna stranica) vidi se da je obeleženo skretanje iz SM u VS tako da je leva traka za levo, desna za desno. Prvo na Kruzni put ne može.
Što se tiče suprotnog smera iz VS u SM ne bi trebalo da se nesto menjalo. Ako je neko prolazio neka me ispravi ako grešim.
 
Tako je, iz SM moze levom trakom levo u VS, a desnom desno u VS. iz VS iz pravca Kumodraza desnom trakom pravo, a levom levo u SM. Iz pravca Autokomande levom trakom umesto levo, sada moze samo pravo, a desnom desno u SM.

@dumax, sto se tice kruznog toka na izlazu iz Stepe, to se jos uvek ne zna kako ce izgledati. Misic kaze da ce krajem Septembra da raspisu tender za Izvodjenje radova, pa pretpostavljam da ocekuje da dotad bude zavrsen projekat. Projekat koji postoji je radjen 2007. godine i nije obuhvatio Naselje Stepa Stepanovic, jer je u to vreme tu bila kasarna

Prema postojecem projektu, koji ne bi trebalo da se menja, sto se tice raskrsnice Vozd. KP i VS, novi Vozd. KP bi trebalo da ide oko 2 m pored sadasnjeg i da se ukrsti sa njim nekih 50tak metara nize. Tako pravo bi isao iza ribljeg restorana Crni bombarder i tu bi bila krivina i dalje bi isao ispod potpornog zida Stepe itd.

Pisao sam pre neki dan, da su mi majstori koji asfaltiraju rekli da danas nece biti gotova raskrsnica ka Vozd. KP, ali da ce to biti brzo gotovo, za nekoliko dana. Kazu da ne znaju sta je zapelo sa instalacijama, pa zato nije zavrseno, jer oni rade samo asfaltiranje i nisu dobili nalog da rade dalje. Ovo sto Misic pominje je privremeno resenje za ukljucenje u Vozdovacki kruzni put, da ce biti u narednih mesec dana. Sigurno nece raditi konacno resenje bez projekta, tendera itd.

Na sledecim fotografijama cu pokusati da docaram pravac kuda ce ici Vozd. KP. Ja stojim na buducim ivicama puta.

Izmedju parkinga Panorame i mesta gde stojim bi trebalo da bude trotoar i stub kontaktne mreze na tom trotoaru.



Sa druge strane takodje stojim na oko 2 m od postojeceg Vozd. KP i stub kontaktne mreze mi je desno i vide se i neki ormari za struju i ivicnjak, tako da je sigurno da se stara trasa Vozd. KP nece koristiti ni privremeno za izlazak u VS.
Fotografija mozda ne moze najbolje da docara pravac, ali kamion ispred trafo stanice stoji bas na ivici koloviza, a ja sam u pravcu sa njim. Desno je




Da dopunim pojasnjenje. Ovo je isecak iz postojeceg projekta (radi se preprojektovanje).
Pretpostavljam da ce raditi negde do linije 4. Ispod bulevara se nazire postojeci Vozd. KP. i tu se takodje vidi da se na samoj raskrsnici ne poklapaju nimalo.




Jos jednom da dopunim. Ovako izgledaju katastarske parcele, pa se moze uociti trasa bulevara.



A ovako izgleda projekat i zbog ovih ulicica se menja. Umesto 2 ulice desno, sada je kruzni tok u Stepi, a levi put su zatvorili kada su radili Panoramu. Ta 3 puta iz kasarne nisu bila opterecena kao danas kada postoji Stepa, pa je projektovana obicna raskrsnica. Videcemo sta ce biti na novom projektu.

 
Crtež je izgleda starijeg datuma pa se nije imalo u vidu naselje VS i kružni tok u njemu. Taj kružni tok već ima dve trake tako da ne bi bilo teško uklopizi u njega po dve trake SMT. Ovako kako je nacrtano, rušilo bi se nekoliko kuća naspram krušnog toka, zapravo sve bi se rušile a ako bi se nišanio kružni tok, samo bi riblji restoran stradao. Verovatno se pri preprojektovanju to ima u vidu.
 
Која је фора са овом парцелом 7764/58? Неки заостатак од касарне?
 
Današnje fotografije

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-01.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-02.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-03.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-04.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-05.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-06.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-07.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-08.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-09.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-11.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-12.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-13.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-14.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-15.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-16.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-17.jpg

smt-borska-save-maskovica-crnotravska-trosarina-18.jpg
 
@nikolino, hvala na pojašnjenjima i crtežima. Sada je sve mnogo jasnije.
Prosetao sam do novog kruznog toka. Ono sto je glavni utisak je da je ovo na silu pušteno i da je pustanje saobracaja bilo pod moranjem ( na drugoj temi neko je napisao da radovi kod AK- tri nove,cekaju pustanje na ovom delu).
Trotoari izbetonirani, sahte vire, neravno, ivicnjaci izdignuti (cekaju asvaltiranje), rupe od instalacija kod stanica za prevoz...i jos sl. stvari). Dovoljne su sirine da moze komotno da se prodje sem na delu kod srusenih objekata gde i dalje stoji deo zida kuce po sred trotoara.
Obilazeci kruzni tok, do izrazaja je dosla saobracajna nekultura ili pre nepoznavanje saobracajnih propisa- iz krajnje leve u kr.toku ravno u krajnju desnu traku- 9/10 vozača. Kruzni tok je blago izdignut u odnosu na saob. trake, najbolje se to vidi gledajuci iz SM iz pravca Lidla.
Sto se tice spajanja sa KP, ono sto mi se ucinilo kao izvodljivo, kao privremeno resenje, je da je moguce izvrsiti priključenje na nacin da recimo na pola puta od kruznog toka u Stepi do VS imamo 4 trake. Sadašnja desna traka ka VS da se ( negde na pola puta) prosiri na dve, zauzimajuci sadasnju levu traku, a isto to u suprotnom smeru proširiti. Ima dovoljno mesta, a ionako su tu sada razrovali taj deo. Vide se silne cevi...
 
Videćemo od sredine septembra kako će ovo funkcionisati kad se ljudi vrate sa odmora, iz zavičaja i sl
 
Dobro, treba pozdraviti danasnje otvaranje,ipak je ovo bitna stvar za Bg. Ako neuklapanje Kruznog puta ubrza nastavak ka Medaku - tim bolje. Ono sto bi bilo dobro sa sledecom fazom je i ocistiti kasabske divlje lokalne sa trotoara leve strane iza lakat krivine ka Medaku, tacnije na duzini nekih 400m do Dragice Koncar, kao i na suprtonoj strani iz Borske.
 
Vrh