SRBO
Advanced
Шминка, шминка...
Ако мене питате више није у питању никаква неспособност него отворена малициозност.
Ако мене питате више није у питању никаква неспособност него отворена малициозност.
U NAREDNIH mesec do dva počeće radovi na proširenju ulica Save Maškovića i Crnotravske, prema rečima zamenika gradonačelnika Gorana Vesića. Grad je ovim rešio da uđe ukoštac sa jednim od najvećih saobraćajnih čepova u prestonici, koji žitelje ovog dela Voždovca muči godinama.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786136#p786136:1yccr9kp je napisao(la):johnny_s » Čet Okt 22, 2020 10:00 am[/url]":1yccr9kp]Radovi koji su ugovoreni obuhvataju A za sledeći potez još nije ni raspisan tender, a valjda je i ostalo nešto oko eksproprijacije da se reši. Tako da, da, taj deo neće ove, verovatno ni sledeće godine počinjati.
GRAĐEVINSKA DOZVOLA KOČI POČETAK POSLA: Radovi na proširenju i obnovi ulica Save Maškovića i Crnotravske na Voždovcu još nisu započeti
RADOVE na proširenju Save Maškovića i Crnotravske ulice koči postupak izdavanja građevinske dozvole.
Iako su još 17. septembra gradski čelnici kazali da će radovi početi u narednih mesec dana, ni traga od bagera, putara i građevinskih radnika u ovom delu grada nema.
Iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju, koja je naručilac radova, kažu:
– U toku je postupak pribavljanja građevinske dozvole za izvođenje radova na izgradnji saobraćajne veze Borska – petlja “Lasta” (sektor 1 i sektor 2) sa infrastrukturom. Po izdavanju građevinske dozvole biće podnet zahtev za izdavanje potvrde o prijavi radova. Posle toga izvođač može da bude uveden u posao rekonstrukcije saobraćajnica Save Maškovića i Crnotravska – navode u Direkciji.
Pre mesec dana, iz direkcije su “Novostima” kazali da tačan datum početka radova zavisi od vremena koje je potrebno za pribavljanje bankarskih garancija i polisa osiguranja od “RAS inženjeringa”.
UNUTRAŠNjA OBILAZNICA
REKONSTRUKCIJOM i proširenjem Crnotravske i Ulice Save Maškovića nastavlja se izgradnja u etapama unutrašnje obilaznice kroz Beograd. Ona će bulevarima sa četiri trake povezati Most na Adi i budući most na Adi Huji. Na ovoj obilaznici već se radi Bulevar patrijarha Pavla, koji će se na proleće 2022. godine povezati sa Mostom na Adi.
Grad je ovim rešio da se uhvati ukoštac sa jednim od najvećih saobraćajnih čepova u prestonici, koji Voždovčane muči godinama. Obe ulice biće proširene na četiri trake, a u toku je projektovanje dela saobraćajnice koji se spušta ka naselju Stepa Stepanović i petlje preko auto-puta.
Za proširenje će biti zadužena kompanija “RAS inženjering”, koja je dala najpovoljniju ponudu na tenderu, u iznosu od 437 miliona dinara. Za izvođenje radova na izgradnji saobraćajne veze Borska – petlja “Lasta” za sektor jedan i sektor dva sa infrastrukturom, rok za izvođenje radova je 180 dana, odnosno šest meseci. To znači da bi na proleće 2021. saobraćajnice duge oko kilometar, sa po dve saobraćajne trake u svakom smeru, trebalo da budu završene.
a u toku je projektovanje dela saobraćajnice koji se spušta ka naselju Stepa Stepanović i petlje preko auto-puta.