Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Шминка, шминка...

Ако мене питате више није у питању никаква неспособност него отворена малициозност.
 
За сад има најмање 10 капиталних инфраструктурних пројеката који су од виталне важности, а одлажу се (мост код Винче са краком аутопута и железничком обилазницом, СМТ са мостом код Аде Хује, УМП са тунелима и петљама од Хиподрома до Панчевца, метро, ширење БГ воза, ширење трамваја на три најављена правца, "магистрала" НБГ-Сурчин, ширење Макензијеве, ширење булевара Деспота Стефана, завршетак булевара Краља Александра, ширење Тошиног бунара, ширење Кнеза Милоша са подземним паркингом, тунел Економски-Ботаничка, упс већ има више од 10 пројеката).
 
Pa dobro, ako nam ove stvari u dogledno vreme ne reše, mnogi možemo i da se dislociramo par desetina ili koju stotionu km dalje od Bg-a, manje gužve, nema parking problema ni reketa oko toga... pa nek vide onda od koga će grad ubira poreze, ko će ih plaća za ovakav nerad i infrastrukturno maltretiranje građana ovog grada. Mislim, ako ne možeš lepim da nas poštuju, nego misle da će im ljudi žive ovde po svaku cenu i pod svakakvim uslovima, doći će vreme da ih realnost demantuje. Ionako danas većinu poslova možeš završiš preko neta sa imanja, solarni panel off grid, svoja hrana... zabole te uvo da se guraš u gužvi i slušaš baronisanje raznih Vesića kako će ti reše to u drugom životu.
 
Nažalost DA, ljudi će živeti u Bg u svakakvim neuslovima i cenim da će se sve više ljudi slivati u Bg.

Sent from my C5 using Tapatalk
 
Нека нека. Нек га упропасте тотално, патња да им буде учитељ.

Решићемо тек кад нам буду љубили ноге и молили нас. До тад, Бантустан Београд.
 
U NAREDNIH mesec do dva počeće radovi na proširenju ulica Save Maškovića i Crnotravske, prema rečima zamenika gradonačelnika Gorana Vesića. Grad je ovim rešio da uđe ukoštac sa jednim od najvećih saobraćajnih čepova u prestonici, koji žitelje ovog dela Voždovca muči godinama.

Izvor:
https://www.novosti.rs/beograd/vesti/91 ... SAVE_MASKO


A na radiju ide stvar Zeljko Samardzic - Posle duge veze (U oktobru bice u novembru...)
 
Šta će biti sa Lidlom na Trošarini? Privremeno zatvoren?
 
Најављују почетак градње моста на Ади Хуји за следећу годину и чак преко њега ширење трамвајског саобраћаја на леву обалу Дунава, ко зна шта ће бити од тога
https://www.blic.rs/vesti/beograd/vesic ... ne/cpz7zyp
 
Da li je moguce da cemo to konacno da docekamo?
 
Objavu objave odlaganja za godinu dana kasnije, da dočekaćemo, sve drugo nećemo. Ne bi smo ni Pupinov most videli da ga ne započeše toliko omženi Đilas.
 
Kao što se očekivalo, ni pripremnih radova (rušenja), ni uvođenja firme na gradilište....lokali koji treba da se ruše rade normalno...

Biće proširenja Save Maškovića, ali nikada...samo JOŠ JEDNO loženje naroda.

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Nema ništa od radova dok ne završe Bulevar patrijarha Pavla.
Svesni su i oni da će napraviti kolaps na celom potezu od Čukarice do Banjice na tom pravcu ako sad krenu radovi.

Realno nema od proširenja ništa do proleća 2022 godine minimum
 
Iskreno, ja bih voleo da Save Maškovica i potez do lakat krivine ne završe nikada! Maltretiraju TOLIKI broj ljudi svakodnevno, da ce im se SIGURNO obiti o glavu! Kao sto se obilo i ovima pre njih....faktor + u ovom slučaju je BNV koji sija, dok se voždovac davi u problemima... Ljudi generalno jesu glupi, ali postoji tačka preko koje ni to ne pomaže!
Ja se nadam da je blizu....

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Ma gde su svesni, mislis da oni razmisljaju o tome da li ce napraviti negde kolaps, oni jedino o cemu znaju da razmisljaju jeste kako da izvuku neki novac za sebe.

Ako se nevaram kasni se sa Savskim trgom a RAS Inzenjering je tu izvodjac, ja se nadam kad tu zavrse da ce preci na prosirenje Save Maskovica.
 
Bilo bi dobro i da se prošire i Beranska i Vojvode Stepe ali za tako nešto mislim da nema ni mesta a ni para.

Beranska bi koliko toliko rasteretila Save Maškovića
 
Danas su tu bili geometri, merili su oko raskrsnice. Pitao sam ih da li to znaci da uskoro krece prosirenje, covek mi kaze, bice ali sad radimo merenja da se ucrta za projekat zbog novih objekata koji su se izgradili, sutra imamo sastanak.
Posle mi kaze nece to bas skoro. Sad verujem da nece ove godine.
 

Prilozi

  • IMG_20201022_091650.jpg
    IMG_20201022_091650.jpg
    821,2 KB · Pregleda: 2.975
Radovi koji su ugovoreni obuhvataju samo potez od Borske (Bahtijara Vagabzade) do Vojvode Stepe. A za sledeći potez još nije ni raspisan tender, a valjda je i ostalo nešto oko eksproprijacije da se reši. Tako da, da, taj deo neće ove, verovatno ni sledeće godine počinjati.
 
Тај део до Јерковића ће чекати минимум 2 године (хахаххаха) јер од новог авалског тј од штарка иде мостић
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786136#p786136:1yccr9kp je napisao(la):
johnny_s » Čet Okt 22, 2020 10:00 am[/url]":1yccr9kp]Radovi koji su ugovoreni obuhvataju A za sledeći potez još nije ni raspisan tender, a valjda je i ostalo nešto oko eksproprijacije da se reši. Tako da, da, taj deo neće ove, verovatno ni sledeće godine počinjati.

Samo će gužvu i saobraćajni čep sa jednog mesta preseliti na raskirsnicu V. Stepe i Kružnog puta dok ne urade taj potez. Dve trake će se slivati u jednu pa ćemo imati čepove ko na silasku sa mosta na Adi prema Topčideru
 
GRAĐEVINSKA DOZVOLA KOČI POČETAK POSLA: Radovi na proširenju i obnovi ulica Save Maškovića i Crnotravske na Voždovcu još nisu započeti

RADOVE na proširenju Save Maškovića i Crnotravske ulice koči postupak izdavanja građevinske dozvole.
Iako su još 17. septembra gradski čelnici kazali da će radovi početi u narednih mesec dana, ni traga od bagera, putara i građevinskih radnika u ovom delu grada nema.
Iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju, koja je naručilac radova, kažu:

– U toku je postupak pribavljanja građevinske dozvole za izvođenje radova na izgradnji saobraćajne veze Borska – petlja “Lasta” (sektor 1 i sektor 2) sa infrastrukturom. Po izdavanju građevinske dozvole biće podnet zahtev za izdavanje potvrde o prijavi radova. Posle toga izvođač može da bude uveden u posao rekonstrukcije saobraćajnica Save Maškovića i Crnotravska – navode u Direkciji.

Pre mesec dana, iz direkcije su “Novostima” kazali da tačan datum početka radova zavisi od vremena koje je potrebno za pribavljanje bankarskih garancija i polisa osiguranja od “RAS inženjeringa”.

UNUTRAŠNjA OBILAZNICA
REKONSTRUKCIJOM i proširenjem Crnotravske i Ulice Save Maškovića nastavlja se izgradnja u etapama unutrašnje obilaznice kroz Beograd. Ona će bulevarima sa četiri trake povezati Most na Adi i budući most na Adi Huji. Na ovoj obilaznici već se radi Bulevar patrijarha Pavla, koji će se na proleće 2022. godine povezati sa Mostom na Adi.

Grad je ovim rešio da se uhvati ukoštac sa jednim od najvećih saobraćajnih čepova u prestonici, koji Voždovčane muči godinama. Obe ulice biće proširene na četiri trake, a u toku je projektovanje dela saobraćajnice koji se spušta ka naselju Stepa Stepanović i petlje preko auto-puta.

Za proširenje će biti zadužena kompanija “RAS inženjering”, koja je dala najpovoljniju ponudu na tenderu, u iznosu od 437 miliona dinara. Za izvođenje radova na izgradnji saobraćajne veze Borska – petlja “Lasta” za sektor jedan i sektor dva sa infrastrukturom, rok za izvođenje radova je 180 dana, odnosno šest meseci. To znači da bi na proleće 2021. saobraćajnice duge oko kilometar, sa po dve saobraćajne trake u svakom smeru, trebalo da budu završene.

https://vozdovacinfo.rs/gradjevinska-do ... -zapoceti/
 
ijao jadni, dozvola ih koci, eto oni bi hteli al siroti ne mogu. Ko nema saosecanja sa ovom kuknjavom nema ljudskosti... smrc
 
Bukvalno mi se povraća od te bagre lažovske! Niko normalan nije ni očekivao da će bilo šta uraditi... I treba da nas tovare...

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Meni se sviđa ovaj deo:

a u toku je projektovanje dela saobraćajnice koji se spušta ka naselju Stepa Stepanović i petlje preko auto-puta.

Sad samo da se to sve uradi što je već fantastika
 
Као становнику Борче стварно ми није јасна идеја трамваја на Левој обали преко моста Ада Хуја ? Има ли неко идеју како планирају то да изведу ? То апсолутно нема смисла. Преко Крњаче и Овче, докле ? И зашто трамвај онда ? Ако се планира да метро иде баш до Ада Хује зашто онда не воз ? Већ постоји железница која повезује Овчу, Ковилово, Падинску скелу (додуше добар део је демонтиран од стране скупљача секундарних сировина).
 
Vrh