Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Znaces i sam ....
Cim ti se poveca plata, a smanje porezi :)
karta za Corana cirkus nije jeftina a bice i doplate :mrgreen:

Mogu da zapocnu i sutra sto je NEvazno (vidi Prokop)
I kokoska zaceprka po celom dvoristu pa nista ne napravi :lol:
znaci
bitno je otvaranje-pustanje u rad ....
:sesir:
 
Uskoro... samo da provrtimo još par dogovora o tenderima za dokumentaciju, za projektovanje i izgradnju, pa da se to najavljuje i započinje u par izbornih ciklusa, pa da krenu radovi, pa da se setimo da nije završena eksproprijacija i da nemamo dozvolu, pa da to rešimo, pa da onda pola godine kasnije stvarno krenu radovi, pa da urade lot 1 prve faze prvog dela prve deonice.

Onda nas malo zamlaćuju kako gradimo najduži most na svetu preko Ade Huje, kako smo naišli neplanirano na podzemne vode ispod Dunava i da se pomeri rok jedno 2-3-4 puta, ali svaki put baš u skladu sa nekim velikim srpskim ili pravoslavnim praznikom. Ne može biti rok do 15. decembra ili 22. marta pobogu, tako ne funkcioniše građevina. Mora neki Nikoljdan, Đurđevdan, Vidovdan.

I onda tako posle N godina kada dobijemo most uz 3-4 usputna otvaranja, onda dolazi prava stvar. Pristupni putevi, kako smo to zaboravili da izgradimo. Onda to izgradimo, ali nikad ne u cugu i do kraja. SMT treba da izbije na autoput kod Laste i da tako most postane smislen, ali nećemo tako, ajde da se svi gužvamo u Višnjičkoj sledećih N godina dok oni čačkaju Pančevac, romantičnije je.
A pruga? Prvo mora most da stoji bez pruge par godina, da se slegne beton. Onda da se raspiše tender za tender o tenderu tendera pruge, ali samo za prvu trećinu mosta. Bez elektro mreže, samo pruga. Onda posebna faza za sledeće izbore, gradi se okretnica, ali bez dolazeće pruge, sa planom da se spoji u fazi 7. I tako malo po malo... biće.
 
Mislim da bi trebali podržati ideju tramvaj-voza preko Zrenjaninskog puta do Zbega. O toj zamisli bi trebala javnost da se upozna, kao ekonomičnije i praktičnije rešenje, dok ne bude kasno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798414#p798414:1ykf8xtx je napisao(la):
NoLimit » 01 Dec 2020 03:29 am[/url]":1ykf8xtx]Tramvaj je namenjen da bude fider železničkom stajalištu Krnjača most sa celog poteza Zrenjaninskog puta, i sa celog poteza koji će postojati uz novi bulevar koji će ići uz sam Dunav (jednog dana). Oba pravca se susreću u okretnici u podnožju mosta kod petlje u blizini ŽS Krnjača most. Jedan pravac će imati okretnicu kod Zbega a drugi na mestu ukrštanja sa Pupinovim mostom. Ovime bi tramvaj postao nosioc saobraćaja u tom delu grada za sva putovanja koja ne idu preko mosta i preuzeo bi jedan manji procenat putovanja preko mosta, ali to nije glavna poenta. Cilj je da putovanja koja ne idu preko Pančevca bude što više, pogotovo kada obe BG voz linije koje će tuda ići budu imale jači takt. Pošto će gužve na Pančevačkom mostu biti samo gore, ovo je jedino rešenje.
Šine preko mosta kod Ade Huje su više neki tip tehničke veze kako tramvaji u Banatu ne bi bili odsečeni od ostatka mreže, što bi bio logistički i tehnički problem.

To proširenje tramvajske mreže treba sagledati sa 2 strane, jedna je korisna za putnike a druga je tehnička.
Šine uz Zrenjaninski put, šine uz novi bulevar pored Dunava i šine uz Višnjičku su korisni deo i na kraju svake od tih deonica postoji okretnica. Šine preko novog mosta kod Ade Huje su tehnički deo. Zašto je to izvedeno tako? Zato što na Pančevac ne može da se napakuje tramvaj a most ili tunel preko Dorćola neće biti građen skoro. Ovo je jedini način da se tramvajski javni prevoz uvede na levoj obali Dunava u nekom brzom i realnom roku, a ne samo u fantazijama. Jednog dana možda se i dogradi direktna tramvajska veza preko Pančevca (paralelnim mostom pored, ionako je i sadašnji Pančevac više paralelnih mostova zajedno) jer je to najlogičnije, a do tada će ostati samo voz i autobus.

S obzirom koliko su vezane ruke bile saobraćajnim inženjerima i urbanistima koji su pokušali da reše problem uvođenja šinskog javnog prevoza u ravničarski deo grada koji je idealan za njega, a opet tako odsečen, ovo je fenomenalno rešenje. Uspeli su da nađu rešenje da postoji u tom delu grada taj vid prevoza u manje više nezavisnom sistemu, i da ga spoje sa ostatkom grada jedinim mostom gde je to moguće tehnički izvesti u nekom razumnom roku. Most preko Ade Huje mora hitno da se gradi zbog stanja Pančevca i iskorišćena je hitnost te situacije da se kroz nekoliko godina prebaci tramvaj u Banatski deo grada. Ako se to ne uradi sada i preko tog mosta, neće biti urađeno još mnogo decenija. Moglo bi se reći i da je ovo neki vid igranke struke i politike. Bitno je da se položi prvi metar šina u trećem Beogradu i posle toga više nema natrag.

Suština je da taj tramvaj ne treba gledati kao sredstvo koje će vas dovesti do centra grada, već kao sredstvo koje će vas dovesti do ŽS Krnjača most, a eventualno i do ŽS Karaburma. Taj deo preko mosta na Adi Huji će biti nešto kao 85. Ide skroz okolo, ali kroz nedođiju, pa će na kraju ma koliko kružio biti koristan.

Ovo je jedna od najpametnijih stvari koja se pojavila u skorašnjim planovima, prosto da čovek ne poveruje da je moguće da se u Beogradu planira nešto logično, realno i bez megalomanije. A za izvršenje ćemo već videti kako će ići.
file.php

Nisam ovo dosad pomenuo, ali zaboga, koliki *kot neko mora biti da ne omogući bržu vezu sa gradom? Ovakva tramvajska mreža liči na fider preusmerene Jovinove RM1 od Ovče oko Velikog Blata, između Borče i Koteža preko Kožare, Dorćola do Trga Republike i dalje redovnom trasom. E tada bi se sa Zrenjaninca i nasipa presedalo na RM1. Ta trasa je kao stvorena za železnicu po medijanu autoputa, obzirom na to da nema previše zona za eksproprijaciju.

Alternativno, može da se izgradi krak M1, ali tu već dolazi do Komplikacija jer bi trebalo da ide horizontalno po Kožari. Jedino da krak M1 ide za Zemun preko Kožare, a nova ekspres metro linija bude uvedena između Zrenjaninskog Puta i Šećerane ispod VRO, Bloka 26 i Bloka 42 tako da se dva puta omogući presedanje na M1, jednom na M2 i M3.
 
Велика пустара у Банатском Београду може, и било би паменто да се среди да буде бизнис-финансијско средиште. То би прво привукло становнике али пре свега дивелопере.

Наравно, побољшање везе са Београдом и Новим Београдом је увек актуелно..
 
Веома проста ствар, али нико нема воље. Мостови и унутрашња умреженост би омогућила да банатски део експлодира.

Мада, не знам шта више пишемо и и трошимо тастатуре, они не знају канализацију да направе, тековину античког света.
 
Сви све знају потребна је одговорна власт која суво једно помуендо деље.

Ови праве финансијски балон од сапунице, предвиђам вроглави раст цена некретнина по Србији, раст стандарда, а онда пуцање због кредитне презадуженост и, бег инвеститора и банкрот државе са грађанским ратом. То је резултат ове куле од карата што га праве.

Трамвоз је умерено решење које се да брзо о релативно јефтино остварити тако да ова ћорава кока од власти може да наносе зрно и да коначно покаже шта су то довели до краја. Јер од гомиле започетих пројеката и наше задужености која расте ко на квасцу, ништа још није готово а што је најважније ништа неће почети да враћа у касу уложени новац.

Са једна стране имамо полуутбанизовсм Банатски Београд са већ разрађеним условима за живљење и осим канализације и боље повезаности са старим делом града анедостаје офисних зграда. Било како било то је много лакше и једноставније решити са увођењем трамвоза прво преко Панчевца а после и краћим везама када заиста насеље подигне своју платежну моћ, тј привуче становништво са већим примањима.

Уместо тога укажемо милијарде евра у нејасни метро који ће бити ко зна кад да би ледине на којима нико не живи учинио атрактивним за развој.

Па где је ту логика? И још да не говорим о извориштима воде које постају угрожене
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798651#p798651:4iz1adcs je napisao(la):
Aleks@ » Uto Dec 01, 2020 8:51 pm[/url]":4iz1adcs]
srdjanprpa":4iz1adcs je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798276#p798276 je napisao(la):
Aleks@ » Pon Nov 30, 2020 7:42 pm[/url]":4iz1adcs]HAHAHAH, isto sam uradio pre oko mesec dana! Sviđa mi se kako razmišljaš

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

Jesu ti odgovorili?
Ma kakvi, apsolutno ništa. Možda ti budeš bolje sreće...

Nema ništa od Save Maskovica, grad nema žutu banku, a država još gore... Umirem od smeha dok se ovde komentarišu tramvaji, mostovi....a oni ulicu ne mogu da prošire

Sent from my SM-G988B using Tapatalk

Posto mi nisu odgovorili na mail dan 6+ zvao sam ih telefonom :) javila mi se prepostavljam neka sekretarica, kaze da ne zna nista, cak ne zna ni koja je to ulica ni koji deo grada, pa sam joj objasnio da su dobili na tenderu pre 3,4 meseca i da je u pitanju Vozdovac od VMA do Trosarine i kaze zapisala sam informacije pa cu da proverim pa me nazovite sutra, tako da cemo sutra znati da li oni i znaju da su dobili na tenderu tu ulicu da rade :D
 
Zvao sam i danas, kaze nije joj niko odgovorio imaju dosta posla a ne zna ko to treba da radi i kao imaju dosta bolesnih pa nije jos dobila informaciju i bla bla bla... pitao sam je da je okrenem sledece sedmice ako nije problem kaze moze i kao nadam se da ce joj neko odgovoriti do tad.
 
Laže bag** ponovo....

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Danas postavili tablu, pocetak radova 23.12, rok 180 dana :)
Videcu da pustim dron veceras ili sutra ujutru da imamo snimak i slike pre pocetka gradnje.
 
srdjanprpa":224mowvm je napisao(la):
Danas postavili tablu, pocetak radova 23.12, rok 180 dana :)
Videcu da pustim dron veceras ili sutra ujutru da imamo snimak i slike pre pocetka gradnje.
U to bi bilo strava


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nema ništa na sajtu sekretarijata za saobraćaj kakav će režim biti uspostavljen dok traju radovi.
 
Hvala. Gde je ovo nacrtan kružni tok, na ukrštanju sa Avalskim putem? Tu su beše trebale neke kućice na ćošku se eksproprijatišu? I pitam se da li se ulica pomera ka sredini, pošto je trotoar sada sa leve strane uzak, a vamo na slici vidimo da ima dosta mesta i za 4 trake i za šire trotoare. A po meni bi i SMT trebala pratiti i parking mestra sem trotoara.
 
A kućice na tom kružnom toku, na uglu Bulvera Oslobođenja i Save Maškovića, jel se ostaje pri rušenju? Pri ispravljenoj krivini na crtežu plana, deluje da prolazi delom preko njih i da se ruše.
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    246,3 KB · Pregleda: 1.185
Ima prostora za kružni tok.
Da reše i ovaj čep i bar spoje sa Braće Jerković.
 
Earthmoving":214ay1t0 je napisao(la):
A kućice na tom kružnom toku, na uglu Bulvera Oslobođenja i Save Maškovića, jel se ostaje pri rušenju?

To je valjda bilo po planu, ako nisu nesto menjali. Meni malo bode oci rok od 6 meseci za ovako kratku deonicu, pre svega zbog PAKLA koji ce ovi radovi prouzrokovati u celom kraju, a i sad je nepodnosljivo. Takodje mi je nelogicno da nisu stavili kruzni tok i na raskrsnici sa Vojvode Stepe, sigurno bi ubrzao saobracaj, a i pomogao prelazak sa 4 na dve trake kruznog puta dok ne krene sledeca faza.
Ostaje nam samo da se strpimo, i da pratimo radove.
 
srdjanprpa":k99ogkjh je napisao(la):
Danas postavili tablu, pocetak radova 23.12, rok 180 dana :)
Videcu da pustim dron veceras ili sutra ujutru da imamo snimak i slike pre pocetka gradnje.
Bradić, javi se, za ove lepe vesti imaš vops!
fd3093da1e568a6deee8d1cb9b693dfe.jpg
b47c79196e36f2435cfebc6e89d96cf7.jpg
0c87e627e7eb8954d576be6022034e55.jpg


Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Neka je sa srećom ali i bukvalno kako će organizovati saobraćaj na već opterećenoj saobraćajnici ali jednostavno mora se izdržati te je zato važno da izvođač nikako ne probije rok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806169#p806169:28t0kovx je napisao(la):
Igor » Uto Dec 22, 2020 9:27 pm[/url]":28t0kovx]Neka je sa srećom ali i bukvalno kako će organizovati saobraćaj na već opterećenoj saobraćajnici ali jednostavno mora se izdržati te je zato važno da izvođač nikako ne probije rok.
Imam neki glup osećaj da će se o organizaciji saobraćaja u toku radova razmišljati, što bi rekao Giga Moravac, "kad stignu računi"!
 
Vrh