Šta je novo?

Smederevski put- rekonstrukcija, proširenje

Jao jao jao. Nisam stigao da se bavim ovime ali sada su me motivisali sa tim predizbornim pilićarenjem. Usvojen je budžet za 2024. na privremenom organu grada Beograda pred novu godinu i novac je opredeljen za Smederevski put. Stvarno nemaju srama i to moram da im podvučem jer ovo što rade je vređanje razuma.
 
Шта каже закон, сме ли привремени орган да усваја буџет, прави тендере, закључује послове? Ако не, какав је поступак, да ли се иде на неки суд?
 
Dr Nestor im pokvario matematiku,pa se sada prave kompletnim idiotima.
 
Naveo je da je istovremeno dat nalog "Putevima Srbije" da rade projekat za proširenje Smederevskog puta na četiri trake tako da svi građani koji žive u ovom delu Grocke više neće morati da idu na Smederevski put kroz Beograd koji je zakrčen i ne može da se širi iz mnogo razloga već će moći preko petlje Boleč da izađu na obilaznicu oko Beograda i dođu u svaki deo grada

Cekaj, provo su rekli da sire smederevac, pa onda da ne moze da se prosiri i da ljudi treba da idu na obilaznicu? Sta se onda siri na 4 trake i zar nije veci problem povezivanje Boleca sa obilaznicom?
 
Jeftinije je da naprave dva tunela,pa da iz Kaluđerice ,ideš za Boleč,pa onda na autoput,pa pravac centar Beograda.Pripoveda o mostovima,a posle žutih,ni ni jedan jedini nisu počeli,a puna mu usta mostova svih fela.Bitno je da gospodin, izadaje naloge.
Malo linijski park,malo Patrijarha Pavla,malo Dragoslava Srejovića,deli naloge kao Božić bata.
Mrtva trka,izmedju njega i Drobnjaka.
 
Poslednja izmena:
E ovo je dobra vest, ne znam koliko se sećate ali i ja sam prošle godine ovde postavio pitanje zašto se Smederevac komplet do Grocke ne proširi u 4 trake, tako da ovo je baš dobra vest.

Biće to top kada završe i put do Grocke će biti jako lep i atraktivan obzirom na brdovit teren. Sa te 4 trake do Grocke, što će biti profil brze saobraćajnice (verujem da će posle ići i nastavak do Smedereva), sa zavešenim proširenjen Smederevca do Boleča do Ustaničke takođe u 4 trake, sa završenom obilaznicom i SMP-om koji će se ukrštati sa Smederevcem negde u Kaluđerici, ovaj deo grada će prodisati, čak bi se usuduio reći i ozbiljno (dugoročno) prodisati sa ovakvim saobraćajnim rešenjima.

Nadam sve pomenute saobraćajnice biti završene u ekspresnom roku, i nadam se da spomenuti tuneli na obilaznici neće usporiti izgradnju. To je svega par stotina metara, ako i toliko, što znaĉi da nemaju opciju za izgovor koji bi opravdao sporu gradnju
 
"Smederevski put kroz Beograd koji je zakrčen i ne može da se širi iz mnogo razloga", gde si ti video tu 4 trake do Ustaničke?

Inače se slažem sa kolegama, ako se ne proširi do Ustaničke od Kaluđerice, onda bolje i da ne rade ništa.
 
Naravno,zašto ga do sada nisu blokirali,da skrenu pažnju,ako im toliko treba???
Prepodobni gradski oci,sve rade kako bog zapoveda,pa su se tako nameračili,da će morati četiri mosta(Ada Huja,Savski,Vinča,Ada Cingalija) da grade u isto vreme.
Nama ostaje samo da se bogu pomolimo.
 
Poslednja izmena:
Гроцка је специфична општина, доста је разједињена и свако вуче на своју страну без сагледавања шире слике. Смедеревски пут се не гледа као толики саобраћајни проблем зато што генерално не треба свима. Грочани су оријентисани на ауто - пут од када је пробијен пут Гроцка - Заклопача, Болеч и Ритопек на Кружни пут и ауто пут од кад је пробијен пут преко Хајдучке чесме, Винчанци иду институтским путем, Лештанци Кружним путем. Када говоримо о индивидуалном транспорту, односно коришћењу кола, сем локалног станивништва које живи у зони Смедеревског пута остали га не користе или га користе ретко.
А када питате Калуђерчане који им је саобраћајни проблем приоритет - рећи ће излаз на ауто - пут а не Смедеревски пут.

Смедеревски пут је битан јер је кичма јавног превоза и у том смислу је његово проширење неопходно.
 
E ovo je dobra vest, ne znam koliko se sećate ali i ja sam prošle godine ovde postavio pitanje zašto se Smederevac komplet do Grocke ne proširi u 4 trake, tako da ovo je baš dobra vest.

Biće to top kada završe i put do Grocke će biti jako lep i atraktivan obzirom na brdovit teren. Sa te 4 trake do Grocke, što će biti profil brze saobraćajnice (verujem da će posle ići i nastavak do Smedereva), sa zavešenim proširenjen Smederevca do Boleča do Ustaničke takođe u 4 trake, sa završenom obilaznicom i SMP-om koji će se ukrštati sa Smederevcem negde u Kaluđerici, ovaj deo grada će prodisati, čak bi se usuduio reći i ozbiljno (dugoročno) prodisati sa ovakvim saobraćajnim rešenjima.

Nadam sve pomenute saobraćajnice biti završene u ekspresnom roku, i nadam se da spomenuti tuneli na obilaznici neće usporiti izgradnju. To je svega par stotina metara, ako i toliko, što znaĉi da nemaju opciju za izgovor koji bi opravdao sporu gradnju
Da, prvo cemo sacekati da se naprave koloniju na Jupiteru, onda mogu delom da raseljavaju ljude u tu koloniju kako bi izvodili radove koje si nabrojao. A na Jupiter će putovati Mitrovicevim dronom i svakoga ce gore docekati Dzej sa pesmom Nedelja...
 
Kaluđerica ima prednost jer oni ne moraju izaći na Smederevac uopšte, s jedne strane mogu ući direktno na BKA kod Dudića, s druge strane preko Save Kovačevića mogu na... Save Kovačevića? pa na Kružni put. A koliko kapiram, glavni izlaz na autoput je preko Klenka pa na petlju kod Laste. Realno će najveće poboljšanje izgradnjom obilaznice imati Boleč, Vinča i Ritopek, jer će imati najbliže petlju i to je realno najbrži put na autoput, koliko god se na kraju kružilo.
I realno Smederevski put ne mora uopšte celom dužinom da se širi u po dve trake - ja sam čak i žestoko protiv ovog trenutno pokrenutog proširenja jer je to jedno ogromno saobraćajno ruglo koje će samo štetiti stanovnicima u okolini. Po pravilu to znači pojačanje saobraćaja, dakle povećanje buke, zagađenja i smanjenje bezbednosti. I vrlo je jasno da je taj plan tako brzinski napravljen i izveden, čisto da se ima nešto za izbore. To mora da bude daleko lepši plan. I čak je to veoma čudno izabrana deonica za proširenje jer tu nikada nije bilo saobraćajne gužve - osim u slučaju sudara. Glavni problem je deonica od Ustaničke pa već sve do Nine Kirsanove, a to čak nije ni Smederevski put (ili je bar deo?), a drugi problem su raskrsnice kod ambulante u Leštanima - ali se to da lako rešiti tako što će se id*** odšlepati jer se nepropisno parkiraju na sred ulice.
Proširenje Smederevskog puta je, po meni, projekat koji se mora pažljivo izvesti i za koji nije potrebno proširiti samo taj put, nego urediti i sve ulice koje se u njega ulivaju, što podrazumeva i njihovu rekonstrukciju i promenu smera kretanja. Ovo sada je samo rešavanje jednog problema tako što se pravi nešto što će u bliskoj budućnosti opet postati problem. A o tom ruglu od projekta i da ne pričam...
 
Kaluđerica ima prednost jer oni ne moraju izaći na Smederevac uopšte, s jedne strane mogu ući direktno na BKA kod Dudića, s druge strane preko Save Kovačevića mogu na... Save Kovačevića? pa na Kružni put. A koliko kapiram, glavni izlaz na autoput je preko Klenka pa na petlju kod Laste. Realno će najveće poboljšanje izgradnjom obilaznice imati Boleč, Vinča i Ritopek, jer će imati najbliže petlju i to je realno najbrži put na autoput, koliko god se na kraju kružilo.
I realno Smederevski put ne mora uopšte celom dužinom da se širi u po dve trake - ja sam čak i žestoko protiv ovog trenutno pokrenutog proširenja jer je to jedno ogromno saobraćajno ruglo koje će samo štetiti stanovnicima u okolini. Po pravilu to znači pojačanje saobraćaja, dakle povećanje buke, zagađenja i smanjenje bezbednosti. I vrlo je jasno da je taj plan tako brzinski napravljen i izveden, čisto da se ima nešto za izbore. To mora da bude daleko lepši plan. I čak je to veoma čudno izabrana deonica za proširenje jer tu nikada nije bilo saobraćajne gužve - osim u slučaju sudara.
Reci da se nisi vozio u 309, bez da kažeš da se nisi vozio u 309 😎

Usput, nije samo da sudari prave zastoje, tu je i uključenje/isključenje za Mirijevo, a i sam put od Kaluđerice do MML je u katastrofalnom stanju, gde bus ne predje 30km/h. Kolona je skoro uvek prisutna.
 
Nisam mislio uopšte na autobuse, nego na auta (i ostalo što nije autobus). A vozio sam se sa 309 svaki dan godinama, isto tako išao i na Klenak pa na autoput kolima bezbroj puta - sve to iz Leštana.
A za deonice koje spominješ - pa o njima sam na kraju i pričao. Postoji samo par problematičnih deonica, jedna od njih od Ustaničke pa do Nine Kirsanove (ili što ti napisa, do skretanja za Mirijevo). Ako je put odatle pa do Kaluđerice (semafora) loš, to ne znači da ga treba širiti, nego rekonstruisati.
 
Kaluđerica ima prednost jer oni ne moraju izaći na Smederevac uopšte, s jedne strane mogu ući direktno na BKA kod Dudića, s druge strane preko Save Kovačevića mogu na... Save Kovačevića? pa na Kružni put. A koliko kapiram, glavni izlaz na autoput je preko Klenka pa na petlju kod Laste. Realno će najveće poboljšanje izgradnjom obilaznice imati Boleč, Vinča i Ritopek, jer će imati najbliže petlju i to je realno najbrži put na autoput, koliko god se na kraju kružilo.
I realno Smederevski put ne mora uopšte celom dužinom da se širi u po dve trake - ja sam čak i žestoko protiv ovog trenutno pokrenutog proširenja jer je to jedno ogromno saobraćajno ruglo koje će samo štetiti stanovnicima u okolini. Po pravilu to znači pojačanje saobraćaja, dakle povećanje buke, zagađenja i smanjenje bezbednosti. I vrlo je jasno da je taj plan tako brzinski napravljen i izveden, čisto da se ima nešto za izbore. To mora da bude daleko lepši plan. I čak je to veoma čudno izabrana deonica za proširenje jer tu nikada nije bilo saobraćajne gužve - osim u slučaju sudara. Glavni problem je deonica od Ustaničke pa već sve do Nine Kirsanove, a to čak nije ni Smederevski put (ili je bar deo?), a drugi problem su raskrsnice kod ambulante u Leštanima - ali se to da lako rešiti tako što će se id*** odšlepati jer se nepropisno parkiraju na sred ulice.
Proširenje Smederevskog puta je, po meni, projekat koji se mora pažljivo izvesti i za koji nije potrebno proširiti samo taj put, nego urediti i sve ulice koje se u njega ulivaju, što podrazumeva i njihovu rekonstrukciju i promenu smera kretanja. Ovo sada je samo rešavanje jednog problema tako što se pravi nešto što će u bliskoj budućnosti opet postati problem. A o tom ruglu od projekta i da ne pričam...
Опрости али си овде исписао низ бесмислица! Укључење на БКА код Дудића односно НИС пумпе је један мало шири сокак, који је у колапсу цео дан, а пут преко Кленка за петљу Ласта је сокак мало ниже категорије него овај први! За насеље величине Калуђерице и ММЛ потребна су системска решења (БКА и Смедеревски пут у четири траке, нова петља на аутопуту као део СМТ-а који ће ићи до Миријева и касније до Сада није, трамвај до ММЛ, једна линија метроа) а ови пролази су само вапај становништва да се дође до ваздуха да се не би погушили у постојећем распалом инфраструктурном систему!
 
Ne nameravam uopšte da odgovorim na ovaj tvoj komentar, dok lepo ne pročitaš šta sam pisao i u kom kontekstu.

U stvari ipak moram. Za dva "izlaza" sam naveo kao činjenicu da Kaluđerici uopšte ne treba niti će biti značajno korisna petlja kod Boleča jer su oba navedena izlaza daleko brži, bilo ka gradu ili ka Nišu. Jedini kraj kojima eventualno znači ta petlja je onaj uz Smederevski put, ali i taj deo dobro opslužuje Save Kovačevića. Pa čak i tad je daleko brže jednostavno izaći na Smederevac, pa na BKA i ići u grad nego uopšte kružiti do petlje u Boleču pa na autoput. Jedino je smer ka Nišu tu relevantan.
Ako ni sada nije jasno, onda je*******iga. Uostalom, da se ja pitam, Smederevac (i/ili Bulevar Revolucije) bih skroz raskopao, napravio ulicu širine za po jednu saobraćajnu traku, po jednu biciklističku, drvored i širok trotoar, i naravno uvučena stajališta za prevoz, dovoljna za dva autobusa. A ne ova betonska odvratčina sa 4 trake koja će srozati kvalitet stanovnika u okolini.
I ne, 4 trake neće rešiti saobraćajni problem, samo će povećati saobraćaj, pogotovo kada onda tu nalete svi vozači koji su ovo vreme zaobilazili taj put, a umesto njega koristili unutrašnje ulice u naseljima.
 
20240210_115931.jpg

20240210_115542.jpg

20240210_115910.jpg

20240210_115737.jpg
 
Годинама пролазим овим путем и стално гледам исти призор, поред пута су збуџене, напуштене куће и полураспале зграде, ауто отпади и стоваришта са каналима пуним фекалија и смећа и не могу престати да се чудим коментару који је неко написао, а то је да ће ово проширење смањити квалитет живота грађана својом трасом. Једна јако мртва деоница која служи као транзит, сви људи који из превоза изађу се размиле по околним улицама и заправо јако мало њих живи уз сам пут. Нисам неко ко заговара ширење улица и асфалтирање и јесте потребније проширити други део, али не разумем противљење ширења пута који спаја два града и који повезује општину која има јако велики потенцијал. Екстремно депресивна улица која изгледа као да води до Чернобиља ће коначно добити нови изглед достојан 2024. године, ја стварно не могу да разумем противљење. Очекујем да ће удахнути живот целом том потезу, остаје само жал што ће ел. инсталације остати какве јесу.
 
Годинама пролазим овим путем и стално гледам исти призор, поред пута су збуџене, напуштене куће и полураспале зграде, ауто отпади и стоваришта са каналима пуним фекалија и смећа и не могу престати да се чудим коментару који је неко написао, а то је да ће ово проширење смањити квалитет живота грађана својом трасом. Једна јако мртва деоница која служи као транзит, сви људи који из превоза изађу се размиле по околним улицама и заправо јако мало њих живи уз сам пут. Нисам неко ко заговара ширење улица и асфалтирање и јесте потребније проширити други део, али не разумем противљење ширења пута који спаја два града и који повезује општину која има јако велики потенцијал. Екстремно депресивна улица која изгледа као да води до Чернобиља ће коначно добити нови изглед достојан 2024. године, ја стварно не могу да разумем противљење. Очекујем да ће удахнути живот целом том потезу, остаје само жал што ће ел. инсталације остати какве јесу.
Sve što si napisao ima smisla da ovo nije SNS džamahirija i da se projekat sprovodi u skladu sa zakonima i pravilima struke.
 
Годинама пролазим овим путем и стално гледам исти призор, поред пута су збуџене, напуштене куће и полураспале зграде, ауто отпади и стоваришта са каналима пуним фекалија и смећа и не могу престати да се чудим коментару који је неко написао, а то је да ће ово проширење смањити квалитет живота грађана својом трасом. Једна јако мртва деоница која служи као транзит, сви људи који из превоза изађу се размиле по околним улицама и заправо јако мало њих живи уз сам пут. Нисам неко ко заговара ширење улица и асфалтирање и јесте потребније проширити други део, али не разумем противљење ширења пута који спаја два града и који повезује општину која има јако велики потенцијал. Екстремно депресивна улица која изгледа као да води до Чернобиља ће коначно добити нови изглед достојан 2024. године, ја стварно не могу да разумем противљење. Очекујем да ће удахнути живот целом том потезу, остаје само жал што ће ел. инсталације остати какве јесу.
To sam bio ja 😆
Kao što si već napisao, stanje kuća i placeva oko Smederevskog puta je loše. To ne znači baš da onda treba čist beton i asfalt da bude okolo. Kao kada bismo u nekom getu onda umesto parka, koji zastareo, uklonili sve sprave i njih zamenili sa klupicama i slabim svetlima i mračnim ćoškovima. Zelenilo, više površine za pešake i biciklističke staze, a za to po jedna traka za vozila. To je poboljšanje kvaliteta života. Isto tako je i poboljšanje kvaliteta života da se poštuje zoniranje i da se u zoni stambenih objekata ne dozvoljava otvaranje tih stovarišta, deponija i sličnog. Opet vidimo sistemski problem i sistemsko nerešavanje problema. Ovakav projekat možda na prvi pogled izgleda kao poboljšanje jer kao, okej, više traka za saobraćaj, nov asfalt u konačno trotoar koji nije raspadnut ili utabana zemlja.
Poboljšanje mora da bude takvo da stvarno donese poboljšanje - uz ono što sam ja pisao, to znači čistiji vazduh, mogućnost šetanja, bezbednost pešaka, biciklističke staze za alternativni, bezbedni prevoz, hlad od zelenila. A sad, ako neko okolo odluči da na placu stavi metalni otpad ili nekakve druge gluposti - pa ne znam, ako im je to dozvoljeno, onda neka. Ali to treba promeniti.
 
Vrh