Šta je novo?

Smederevski put- rekonstrukcija, proširenje

Ти си тааај :D
Није ме било дуго на форуму па сам потпуно изгубио оптимизам који сам увек овде успевао да покупим, али ја не видим да се икакво зеленило губи проширењем. На сликама горе се лепо види појас зеленила који ће постојати између пута и тротоара који се прави од нуле, није га раније било ту. Такође си споменуо (ако се не варам) да се саобраћај који Смедеревски пут није могао да прими лепо распоређивао по споредним улицама. Ја не могу да избацим из главе ситуације какве сам доживео у улици Саве Ковачевић која је двосмерна, а мало је шира од козје стазе са ненормалном количином саобраћаја, паркираних кола, лежећим полицајцима на сваких 50 метара, оградама и бандерама, а средом и кантама за смеће свуда по улици. То није улица која растерећује и лепо распоређује саобраћај, него стрес и анксиозност. То је буквално пакао. Са моје тачке гледишта, извлачење кола из исте је још један плус. Фантазирање о бици стазама ми је стварно превише, звучи до јаја у теорији, али у пракси у Србији ја стварно не знам ко би сео на бајс и возио се туда. То звучи куул и на рендеру је лепо, и ја некад фантазирам о двозглобном Тролину на линији 302 који ме вози до Гроцке, али кад се вратим у јаву сагледам неке ствари реално. Не треба правити ауто-пут кроз насеље, али оставити везу између Београда и Смедерева (и свега између) на 1+1 да би се дивили бици стази и неким фенси стварима ми је скандалозно у најмању руку. Потпуно разумем шта причаш и шта мислиш, али у Београду па још на Смедеревском путу заиста није реално баш ни мало.
 
Uf, malo smo se pogrešno razumeli 😆

Ovakvo ozelenjavanje sam imao u glavi, samo ne naravno u ovolikom obimu, jer jasno ne može toliko da stane, ali je koncept jasan:
1000023894.jpg
1000023895.jpg


Što se tiče saobraćaja u okolnim ulicama, nisam smatrao da je saobraćaj ravnomerno razliven sa Smederevca ili slično, nego da je zbog lošeg stanja puta tu pomeren - prevashodno zbog gužvi od Ustaničke do Nine Kirsanove, pa je onda jednostavnije ići skroz kroz Save Kovačevića nego prelaziti opet na Smederevac. Taj saobraćaj će naravno onda preći nazad na Smederevski put, kada se završi rekonstrukcija, dakle više saobraćaja će biti nego trenutno, a dve trake tu teško mogu doneti neko poboljšanje - nego samo veću buku i zagađenje za okolno stanovništvo. To ne može biti poboljšanje, niti taj travnjak može nešto da pomogne. Mislim da je realno to da drveće, drugo zelenilo, bici staza i sličan koncept kao sa slika jedino mogu biti poboljšanje. U sve to mora da se uključi i uređenje okolnih ulica.
 
Оно што би могло спасити овај део града од великих гужви и чепова је проширење уз трамвај до Три Тигања. Аутобуске линије осим 309 скратити до тамо, повећати број трамваја и већ се као прво губи огроман број аутобуса касније на Булевару, а 309ку бих уместо Цветкове пијаце преусмерио на главну Железничку станицу, од Булевара да се спушта Устаничком до Душановца, па аутопутем до Мостара и касније до Прокопа.
 
Оно што би могло спасити овај део града од великих гужви и чепова је проширење уз трамвај до Три Тигања. Аутобуске линије осим 309 скратити до тамо, повећати број трамваја и већ се као прво губи огроман број аутобуса касније на Булевару, а 309ку бих уместо Цветкове пијаце преусмерио на главну Железничку станицу, од Булевара да се спушта Устаничком до Душановца, па аутопутем до Мостара и касније до Прокопа.
Moze, ako produzis i 31 i 17 do gore. Ne koriste svi tramvaje
 
Uf, malo smo se pogrešno razumeli 😆

Ovakvo ozelenjavanje sam imao u glavi, samo ne naravno u ovolikom obimu, jer jasno ne može toliko da stane, ali je koncept jasan:
Pogledajte prilog 189149Pogledajte prilog 189150

Ајде да се вратимо на земљу. Па овај рендер не може да успе ни на Теразијама а не на Смедеревском путу. Па присуствовао сам ситуацији да се жена из "Зеленила" жалила на крађу цвећа између Старог и Новог двора која уопште није спорадична и мала на годишњем нивоу. На шта нама личе разделна острва по ширем центру града да и не говоримо.
 
Pa kada nemati ni trotoar na Smederevcu.
A kamoli tako nešto, moje selo uređenije.
 
To na šta liče pojedina razdelna ostrva je delom i zbog toga što zelenilo baš i ne vodi računa podjednako o svima.

A da se kradu biljke i cveće, krade se. Na više mesta sam čitao da postoje ljudi koje su uhvatili da kradu i posle to prodaju na pijaci, ali nisu ništa mogli, jer snimak kamere nije validan dokaz, mora da ga milicija uhvati u trenutku zvršenja krivičnog dela.​
 
Ајде да се вратимо на земљу. Па овај рендер не може да успе ни на Теразијама а не на Смедеревском путу. Па присуствовао сам ситуацији да се жена из "Зеленила" жалила на крађу цвећа између Старог и Новог двора која уопште није спорадична и мала на годишњем нивоу. На шта нама личе разделна острва по ширем центру града да и не говоримо.
Trebalo bi se vratiti na početak diskusije, gde sam rekao kako bih ja želeo da bude i šta zaista donosi poboljšanje kvaliteta života - pošto je bila neka konstatacija da će dve nove trake poboljšati život. Dakle, ne ono što treba, nego što bih ja želeo.
 
И ја бих лично волео да главне улице тако изгледају али сам свестан да као друштво немамо још увек капацитете за то, ни близу. Смедеревски пут кроз Гроцку је улица у надлежности града. Ниједна једина улица у надлежности града се не одржава, путни појас се чак ни не коси, нити једном годишње, а камоли на све то да се засади цвеће. Када смо прошле године писали захтев да Путеви БГ барем покосе путни појас у Гроцкој у улицама у њиховој надлежности пред Грочанске свечаности добили смо одговор да они немају буџет да одржавају улице у приградским општинама.

И о чему даље да причамо. Док се Булевар од Цветка до Вука свако вече пере, улице у приграду неће ни да покосе, нити једанпут годишње. Да не говорим о наслагама ризле дуж тротоара, скупљању смећа итд. Пошто знам да ће барем неко да се нађе паметан да напише како може и општина то да уради, одмах да вам кажем да у суштини може, али је то онда ненаменско трошење буџета.

На жалост, ниједна власт до сада није скапирала колико је важно редовно одржавање за позитивно стање свести грађана. Када би нека власт одлучила да само постојеће стање одржава и гланца и доведе у чистоћи у ранг швице да би и без инвестиција лагано владали два мандата. ...
 
I to je sve tačno. Mislim, da ustanovimo moju želju - to je poboljšanje kvaliteta. Ovo što se sada radi - to nije poboljšanje nego, bar za mene, pogoršanje, ako već je već neka promena kvaliteta. I da, uz sve to mora održavanje. Kao kada u kući vlada nered i prljavština, odmah je loše raspoloženje i sve što ide uz to negativno. Čim se sredi, čisti, to je drugačiji osećaj. Tako i na ulici, kada se održava, kada je čisto i uredno, odmah je i prijatnije za okolno stanovništvo. U to još dodati i fasade. Gledam slike drugarice u Ljubljani, sija sunce, fasade sređene, šarene boje, čiste ulice - odmah sam poželeo da odem tamo, pa čak i zamislio sebe da tu živim.
Ako je ulica neuredna, raspadnuta, siva i prljava, tako će onda i ljudi svoja dvorišta i kuće uređivati.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: lol
Док се Булевар од Цветка до Вука свако вече пере, улице у приграду неће ни да покосе, нити једанпут годишње.
To se lepo reši tako što se prijavi Zelenilu. Izgleda šašavo, ali deluje. Ja više puta prijavljivao za moj kraj i okolinu i svaki put su reagovali. Za prigradska naselja cenim da je potrebno malo više truda, ali ako se ne pokuša, neće se ništa ni promeniti. Ovo može svaki pojedinac da prijavi i što se više njih angažuje, to će vas ozbiljnije shvatiti. I tako, nevezano za to koja je opština u pitanju.

Пошто знам да ће барем неко да се нађе паметан да напише како може и општина то да уради, одмах да вам кажем да у суштини може, али је то онда ненаменско трошење буџета.
Nevezano za to da li nešto može ili ne da uradi Opština, obzirom na kakve se sve gluposti troše pare po gradu, ta nenamenska sredstva bi bila najmanje nenamenska da se troše na stvari o kojima smo pričali.
 
Зеленило по свом статуту није надлежно за зелене површине у приградским општинама. Ми их ангажујемо, јако ретко да уклоне неко стабло на јавној површини које угрожава безбедност просто јер они имају обучене људе и механизацију. Сувишно је рећи да нас ОДЕРУ!
 
Зеленило по свом статуту није надлежно за зелене површине у приградским општинама. Ми их ангажујемо, јако ретко да уклоне неко стабло на јавној површини које угрожава безбедност просто јер они имају обучене људе и механизацију. Сувишно је рећи да нас ОДЕРУ!
Зеленило не одржава ништа даље од Устаничке, иако смо ми у Луговима општина Звездара! Али то није одлука Зеленила, они су јавно предузеће а оснивач је град Београд, значи то је одлука града која се не мења годинама!
 
Ma oni neće da srede zelenu površinu ispred tc usce nije njihova i prave se blesavi i zardinjere na početku i na kraju kneza kod grcke kraljice itd
 
Зеленило по свом статуту није надлежно за зелене површине у приградским општинама. Ми их ангажујемо, јако ретко да уклоне неко стабло на јавној површини које угрожава безбедност просто јер они имају обучене људе и механизацију. Сувишно је рећи да нас ОДЕРУ!
Још једна глупост постојања града Београда као територијалне целине у овом облику. Уместо да богатије централне општине имају своја ЈКП за одржавање зелених површина и хигијене, а сиромашније и мање ободне општине да имају заједничко ЈКП, ситуација је обрнута.
 
To je do Zakona o lokalnoj samoupravi, a opštine u Beogradu nisu jedinice lokalne samouprave već je to grad Beograd. Prigradske opštine imaju JKP-ove, ali to je neracionalno kao što je i neracionalno da svaka opština ima svoje JKP recimo za održavanje čistoće. Potrebna je reforma i smanjenje grada Beograda gde bi opštine imale isti tretman, prava i obaveze.

Оно што би могло спасити овај део града од великих гужви и чепова је проширење уз трамвај до Три Тигања. Аутобуске линије осим 309 скратити до тамо, повећати број трамваја и већ се као прво губи огроман број аутобуса касније на Булевару, а 309ку бих уместо Цветкове пијаце преусмерио на главну Железничку станицу, од Булевара да се спушта Устаничком до Душановца, па аутопутем до Мостара и касније до Прокопа.
Trenutna SNS vlast izbacuje iz planova tramvaj u produžetku Bulevara jer smatra da su stanovnici tog dela Zvezdare i Grocke građani drugog reda. Potrebno je da tramvaj bude produžen Bulevarom iza Ustaničke.
309 će pre biti skraćena do Ustaničke, sigurno neće biti produžena. Gradska vlast trenutno razmišlja da ceo pravac 300 da privatnicima preko javno-privatnog partnerstva što će još više pogoršati prevoz.
 
To je do Zakona o lokalnoj samoupravi, a opštine u Beogradu nisu jedinice lokalne samouprave već je to grad Beograd. Prigradske opštine imaju JKP-ove, ali to je neracionalno kao što je i neracionalno da svaka opština ima svoje JKP recimo za održavanje čistoće. Potrebna je reforma i smanjenje grada Beograda gde bi opštine imale isti tretman, prava i obaveze.


Trenutna SNS vlast izbacuje iz planova tramvaj u produžetku Bulevara jer smatra da su stanovnici tog dela Zvezdare i Grocke građani drugog reda. Potrebno je da tramvaj bude produžen Bulevarom iza Ustaničke.
309 će pre biti skraćena do Ustaničke, sigurno neće biti produžena. Gradska vlast trenutno razmišlja da ceo pravac 300 da privatnicima preko javno-privatnog partnerstva što će još više pogoršati prevoz.
Само не знам где би попаковали и 309 на Устаничку ал нека нека шишају овце које су их изгласале
 
Prolazim sad i ne mogu da ne pomislim kako se ovo sve lose radi s brda s dola. Da bi se ovakav projekat odradio mora kompletno da se zatvori trasa i da se to lepo odradi.

Da ne pricam sto nisu ni 500 metara zavrsili za 5 meseci. Apsolutna sramota


Jos je sad sve poplavljeno jer jelte gospoda iz konvara su opet imala reklamaciju na toplovod i opet su pocele busotine od tri tiganja ka ustanickoj.

Samo pobesnim kad prodjem ovim delom
 
Ima masina, ali deo stoji parkiran kod okretnice tri tiganja.Svejedno, ovo ce oboriti sve negativne rekorde u sporosti radova,a za kvalitet ne.brinem...nema ga.
 
Moze, ako produzis i 31 i 17 do gore. Ne koriste svi tramvaje
Pa prvo i osnovno-raskrsnicu bulevara kralja aleksandra i ustaničke bi trebalo skroz ''pretumbati''..! Tu bi trebalo da se napravi jedan lep i funkcionalan kružni tok...i da, trebalo bi prebaciti okretnicu linije 31 tu umesto onih tramvaja-a tramvaje produžiti do kraja bulevara (početak smederevca)..!
Za kružni tok i sređivanje raskrsnice ustanička-bulevar je krajnje vreme jer kada se sagrade zgrade onda je sa time gotovo...sada ima mesta za svako rešenje ali neće potrajati još dugo!
 
Vrh