Kaluđerica ima prednost jer oni ne moraju izaći na Smederevac uopšte, s jedne strane mogu ući direktno na BKA kod Dudića, s druge strane preko Save Kovačevića mogu na... Save Kovačevića? pa na Kružni put. A koliko kapiram, glavni izlaz na autoput je preko Klenka pa na petlju kod Laste. Realno će najveće poboljšanje izgradnjom obilaznice imati Boleč, Vinča i Ritopek, jer će imati najbliže petlju i to je realno najbrži put na autoput, koliko god se na kraju kružilo.
I realno Smederevski put ne mora uopšte celom dužinom da se širi u po dve trake - ja sam čak i žestoko protiv ovog trenutno pokrenutog proširenja jer je to jedno ogromno saobraćajno ruglo koje će samo štetiti stanovnicima u okolini. Po pravilu to znači pojačanje saobraćaja, dakle povećanje buke, zagađenja i smanjenje bezbednosti. I vrlo je jasno da je taj plan tako brzinski napravljen i izveden, čisto da se ima nešto za izbore. To mora da bude daleko lepši plan. I čak je to veoma čudno izabrana deonica za proširenje jer tu nikada nije bilo saobraćajne gužve - osim u slučaju sudara. Glavni problem je deonica od Ustaničke pa već sve do Nine Kirsanove, a to čak nije ni Smederevski put (ili je bar deo?), a drugi problem su raskrsnice kod ambulante u Leštanima - ali se to da lako rešiti tako što će se id*** odšlepati jer se nepropisno parkiraju na sred ulice.
Proširenje Smederevskog puta je, po meni, projekat koji se mora pažljivo izvesti i za koji nije potrebno proširiti samo taj put, nego urediti i sve ulice koje se u njega ulivaju, što podrazumeva i njihovu rekonstrukciju i promenu smera kretanja. Ovo sada je samo rešavanje jednog problema tako što se pravi nešto što će u bliskoj budućnosti opet postati problem. A o tom ruglu od projekta i da ne pričam...