Šta je novo?

Skyline Belgrade [Stambeno poslovni kompleks | 100 000kvm]

Znaci da grad poploca ili izbetonira 100 mkv povrsine na uglu kneza milisa napravi vezu sa susjednom parcelom to je uredu a posto ce investitor po uslovima grada to da plati to nevalja
Zuma sto nisi pisao primjedbe kad je plan bio na javnom uvidu sto gup sto dup sto pdr
Tvoje poznavanje procedura sam vidio kad sam ti ovdje u istoj temi objasnio iste .
Ti si tipicni tastatura buntovnik ni jednu zalbu primjedbu nista nisi uradio da ovaj grad bude bolje mjesto
Cak ni tvoje neke ok ideje nisi pokuso da plasiras gdje treba
Duleja sve procedure su ispostovane bio je javni uvid svi planovi prosli komisiju
Zuma nije ni bilo ko drugi ulozio zalbu sve sjednice planskih komisija su javne
Ja sam bio na sjednicama da li je mozda neko bio jos
Zuma mislim da nezna ni gdje se to odrzava
 
duleja, na zalost i ovo je po nasem vazecem zakonu, takozvanom zakonu jaceg... ja samo kazem da smo dobro prosli upravo u odnosu na nasu pravnu i svaku drugu realnost, procesi koji si ti opisao a koje svi normalni ljudi prizeljkju desavaju se u nekoj drugoj dimenziji, nama nedokucivoj
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519192#p519192:31iqhnfs je napisao(la):
Duleja » 23 Feb 2018 03:39 pm[/url]":31iqhnfs]
ceo projekat je jedan sasvim normalan korak u razvoju grada, samo resenje moze nekome da se svidi ili ne svidi ali mislim da nema mestu izjednacavanju ovoga i onoga sto se desava stotinjak metara dalje, na obali save..
Jednačina postoji, zove se nepoštovanje zakona i procedura. Ovde nam maznuli 100 kvadrata, a tamo sve kvadrate. Razlika je u krajnjem rezultatu, ali princip krađe je isti. O tome Zuma govori, čini mi se.
Naravno, ne prilagođava se nivo okolnih ulica arbitrarnim nivoima privatnih objekata unutar privatnih placeva, nego se nivoi izlaza iz tih privatnih placeva prilagođavaju nivoima okolnih ulica. Dakle odgovorna strana za nivelaciju i zemljište gde se ona izvodi je ovde OBRNUTA od normalne. To je dovoljno jednostavno kao princip, davno podrazumevani deo svih procedura, pa mi je nejasno zašto je odjednom postalo nemoguće shvatiti.
 
Sem toga, izgubili smo priliku da Drinsku ulicu vratimo u funkciju i restauriramo planirani pravougaoni raster ulica koji je deo urbanog nasleđa grada. Zašto je to važno?

Pogledajte prilog 2
Drinska je pre svega zbog bezbednosti Saveznog SUP-a, čuvene UDBE i njihovih internih saobraćajnih potreba PRIVREMENO postala nedostupna. Kasnije su je pristupne rampe Mostarske petlje delom zagradile pošto ionako nije bila u javnoj funkciji. Međutim rušenjem zgrade prestao je da postoji razlog za tu nedostupnost. Lako smo je mogli i trebali vratiti u funkciju. Pa makar bila pešačka ulica, ali da postoji i bude javna, a ne ekskuzivni deo ulaza u privatnu garažu.

Ja sam ranije i crtao koliko je lako provući prolaz ispod Kneza Miloša kojom je saobraćaj u Drinskoj mogao da prođe na drugu stranu, pošto je njen nivo bitno niži od Kneza Miloša. Takođe, ne samo da je srušeno sve i sa druge strane Kneza Miloša, nego je I TAJ deo bitno niži od nivoa Kneza Miloša, pošto je tu već bilo iskopano ko zna šta i u koliko nivoa. Zar se neće i tu nešto graditi? Zar i taj budući investitor nije zaslužio da ima izlaz na ulicu? Ulice TOME i služe, a ne da budu stepenišni ulaz u nečiju zgradu zato što je nekada, zbog nekog sada nepostojećeg razloga, ulica bila privremeno zatvorena za javni saobraćaj.

To se vidi na slici. Sa druge strane ulice već postoji iskopana ogromna rupa od par nivoa. Tunel iz Drinske je ovde mogao bez problema da izađe bez promene nivoa ulice. A ionako se planira kopanje ispod Kneza Miloša zbog javnog parkinga. Pa je sve bilo kao na tacni, samo da uzmemo.

Pogledajte prilog 1
I dodatno i izuzetno važno, mogli smo da produžimo ulicu koja ide uz klinički centar tako na on ima direktni i brzi izlaz i na Kneza Miloša, a kroz mali podvožnjak i na Drinsku, Sarajevsku, Savsku i dalje na BNV. Treba li da objašnjam koliko bi direktna veza Kliničkog centra i Kneza Miloša bila važna za hitnu pomoć (ili za pijance iz milion budućih kafana u BNV-u)? Tome služe gradske ulice, pa i Drinska. Ne može se nekažnjeno uzurpirati nešto toliko bitno kao što je gradska ulica, pa tvrditi da to nije važno, ili da smo "kompenzovani" zato što će privatnik da obnovi par klupa i sprava u parku sa svoje sopstvene stanare pošto je ionako jedina zgrada uz park. Koliko ljudi ljudi, dece i starih može da stane u tri kule? Teško da će neko drugi sem njih da dođe na red za ljuljašku, parkovske klupe ili javni sportski teren. Park praktično postaje njihov, pa nije ni čudo što investitoru nije problem da ga tobože "besplatno" uredi za svoje stanare. Znači to jeste doprinos, ali baš toliko veliki, koristan i nesebičan koliko vi tvrdite.

Na slici se vidi da je skoro sve što je ovde bilo devastirano, pa će se rušiti (ili je to već urađeno). Dakle prostora za produžetak ulice uz klinički centar, pa delom na Kneza Miloša, a delom kroz podvožnjak u Drinsku ima sasvim dovoljno. Nažalost veza sa Drinskom i ulicama ispod nje po ovom projektu više neće biti moguća. I to zbog čega? Da bi se iskrivili propisi oko toga na čijem zemljištu se vrši nivelacija? Kršenje propisa nam je valjda sad glavni prioritet iako oni postoje upravo zato što se tako u principu pravi najmanja šteta i najveća korist?

 
Парк који ће се радити код Мостарске петље тј. од те петље до Скајлајна. Радови почињу на пролеће, а парк ће се звати "Три кључа".

Израелци сређују парк "Три кључа"
М. Т. КОВАЧЕВИЋ | 23. фебруар 2018. 22:15 | Коментара: 0
На пролеће почиње реконструкција површине код Мостарске петље и дела Улице кнеза Милоша. Уместо паркинга, биће посађене алеје цвећа, изградиће фонтану, као и водена огледала

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%87%D0%B0

 
Ilustracija mogućeg povezivanja ulica spomenuta u prethodnoj poruci. Pošto će po završetku BNV-a i Skyline-a da vlada konstantni saobraćajani haos u Savskoj i Sarajevskoj ulici, da nam nije uzeta Drinska bili bi smo naprimer u mogućnosti da međusobno povežemo unutrašnje ulice Beograda na vodi, Savsku ulicu, Vojvode Mišića, Sarajevsku, Drinsku, Kneza Miloša i Resavsku oko Kliničkog centra. Tako bi Klinički centar bio povezan sa Kneza Miloša i svim ulicama niže od njega, i obrnuto, BNV i Vojvode Mišića direktno i bez puno zaobilaženja sa Kneza Miloša i čitavim bolničkim krugom. Kad se bude gradio drugi deo Kliničkog centra, razne stare barake i male zgrade se mogu srušiti, a ova ulica ispraviti i proširiti, tako da ispod Kneza Miloša i duž Drinske vodi sve do BNV-a i ogromnog zabavno - tržnog centra na obali.

Pogledajte prilog 4
To je samo jedan od primera šta bi trajno zauzeće ove ulice moglo da onemogući. Ma koliko trenutni predlog za uređenje parka i povezani privatni plato lepo izgledao, ne verujem da je to važnije od principa da se pravilni raster ulica i javni parkovi ne diraju zbog privatnih potreba, odnosno da nam se ostavi sloboda da njima raspolažemo i upotrebljavamo ih prema budućim potrebama.

Ili, u krajnjem slučaju, ako i žrtvujemo deo parka, umesto stepenica sa garažom ispod se može napraviti samo pasarela iznad Drinske, pa nam ostaje ona kao javna ulica, a uređenje parka i pristup platou bi i dalje mogli ostati isti kao i u ovom predlogu.

Slike: Deo Drinske ulice koji je koristio savezni sup za svoje potrebe na početku radova na Skyline-y. Sem što nije imala izlaz na Kneza Miloša, bila je uređena, korišćena i održavana kao i svaka druga aktivna ulica.

Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Ili, možda, ovako. Jedan ravan i široki bulevar sa 2+2 trake koji ispod Kneza Miloša vodi paralelno autoputu. Dobili bi izuzetan pristup proširenom Kliničkom centru i široki izlaz iz Beograda na vodi ka jugoistoku, sa bočnim vezama za Savsku, Sarajevsku, Kneza Miloša i Resavsku. Upravo ono što nemamo na južnoj strani BNV-a. Nažalost, ovako bi izgubili još veći deo parka nego sad, što sam pokušavao izbeći, ali hajde da spomenem i to. U ovoj varjanti bi dobili proširenu Drinsku ulicu i pravilan raster pravougaonih blokova, pa bi bar bih znao da od toga korist ima grad, a ne privatnik sa kojim je neki političar dogovorio podršku.

 
Zuma ideja o spajanju klinickog centra i Kneza Milosa ti je dobra u prvom predlogu jer tu vec postoji jasan prolaz kroz zgrade MUPa i kompleksa do njega koji je unisten u bombardovanju. Sve se to moze vrlo lako uraditi, medjutim ovaj zadnji predlog koji se direktno nastavlja na Drinsku u istom pravcu je absolutno nerealan. Kako mislis da ulica prodje direktno kroz taj kompleks koji je bombardovan? Ko zna kakvi planovi postoje za to, mozda ce nici neka poslovna ili stambena mini zona. Takodje tu bi ulaz u ulicu bio vrlo tezak iz oba pravca, i iz pravca Dedinja i juga sa autoputa, gotovo nemoguc. Iz Kneza Milosa takodje nemoguc. Jedini moguci ulaz u ulicu je do zgrade MUPa a podrazumeva se u slucaju prvog resenja, ja drugi predlog nebi uopste razmatrao. Ulaz u tacki spajanja dve saobracajnice, iz pravca Dedinja i izlaska sa sutoputa omogucava ulaz samo onima koji se iskljucuju sa autoputa i to je prirodan "levak" koji bi bio dobro resenje. Oni koji dolaze iz pravca Dedinja moraju da nastave i skrenu desno kod zgrade MUPa. Na ovako malom potezu bi nastao nevidjeni cep i krkljanac, zato kazem da bi jedino resenje bilo direktno skretanje kod zgrade MUPa i nista vise.

Sto se tice Drinske moze i nemora biti neophodna to je vec stvar neke vece analize medjutim o tome netreba razmisljati jer kako stvari stoje od nje nema nista.

Samo da dodam sto se tice parka gledajuci one rendere i plan koji je Gaga postavio uz cinjenicu da je jedan manji deo "otet" i vagajuci sta smo dobili a sta izgubili, absolutno sam siguran da smo mnogo vise dobili u odnosu na ono sto smo izgubili. Dobicemo jedno prelepo i uredjeno mesto za uzivanje, jedan mali park dorbo prostorno i sadrzinski isprojektovan koji ce pozitivno uticati na "Alep" okolinu ovog dela grada. Naravno sve to u kombinaciji sa jednim mocnim, modernim i lepim poslovno stambenim blokom na koji ce se park nadovezati.
 
Zumine mastajuce ulice sta bi bilo kad bi bilo sta je babi milo to joj snilo .Ne postoji teoretska sansa da se kroz kompleks republickog mupa proturi ulica
Drinska je zatvorena kad je pustena mostarska petlja to je sasvim racjonalno i logicno rijesenje
 
Ja kritikovao slučaj Generalštaba što 20 godina propada a ne znaju šta će s njim, a kad pogledam MUP radi istu stvar s ovim svojim kompleksom. Te hoće da ga prodaju, te hoće da ga obnove, te će da ruše ovo, te će tu da premeste Gradski SUP, te ovo te ono... A za to vreme ceo taj kraj propada i izgleda ko Černobilj.

Inače ne znam za bulevar, ali definitivno se slažem sa Zumom da je potrebna bolja veza od Mostara do KBC. Ne samo što hitnoj pomoći treba vremena da dođe do Višegradske, pa da prođe i nju, nego joj treba vremena i dok prođe onaj lavirint na ulazu u Bolnički krug.

Zato treba osposobti i otvoriti za saobraćaj kolski prilaz iza SUPa, koji već postoji i koji povezuje petlju kod Hitne pomoći, sa Kliničkim centrom. Resor državne bezbednosti više ne postoji, a sve što je bilo vredno i tajno iz ovog kompleksa preneto je na Banjicu. Ovde su sada samo MUPove kancelarije i garaže. Nema potrebe da se taj prilaz drži zatvorenim i dalje. Na kraju krajeva, taj prilaz o kome pričam i ne ide baš kroz MUPov kompleks nego ga obilazi pored. Zato ga treba otvoriti za vozila hitne pomoći, kao i vozila koja dolaze iz pravca Autokomande a treba da ostave pacijente ili zalihe u KBC. Ne samo što bi se skratilo vreme prilaska za urgentne slučajeve, nego bi se smanjile i gužve u Kneza Miloša između Mostara i Višegradske koje nastaju upravo zbog vozila koja skreću desno ka KBC.

Pogledajte prilog 1
Evo ovde se lepo vidi prilaz koji povezuje KBC i MUP, i koji se izga zgrade nastavlja u prilaz koji vodi do Hitne pomoći. To se otvori za saobraćaj i imate direktnu vezu od autoputa do KBC.


Ovo će biti posebno dobro i važno kad se jednog dana (ako da bog i poklope se zvezde) Urgentni centar iz postojeće stare zgrade prebaci tamo gde je oduvek i planiran - u ''novu'' zgradu Kliničkog centra. Tako da umesto da hitna ide trasom isključenje sa Mostara - KM- Višegradska - Bolnički krug, dovoljno će biti samo da se isključi sa autoputa na petlji i ima direktan prilaz do Bolničkog kruga.
 
Jeste da malo skrećemo sa teme, ali je bitno da se zna. Zgrade klinika i instituta KCS-e su u jezivom stanju. Bukvalno se raspadaju. Sama zgrada KCS-e je u veoma lošem stanju. Poseban apsurd je da ta zgrada ni ne može da se privede nameni da bi u potpunosti zadovoljila potrebe svih oblasti, jer se zdravstvena delatnost, od perioda kada je zgrada projektovana do danas, značajno izmenila. Nastale su čitave nove oblasti koje zahtevaju ogromne kapacitete i posebne uslove, a koje tada nisu ni postojale, poput interventne kardiologije, elektrofiziologije, invazivne radiologije, transplantacijske hirurgije, mnogih oblasti nuklearne medicine itd.

S obzirom da se uz to uništava i/ili ne gradi brza putna veza zbog masovne izgradnje na Vračaru i Savskom vencu, može se desiti da će neka buduća vlast proračunati da je profitabilnije rasprodati zemljište oko KCS-a, a to je nekih 37 hektara i sagraditi novi KCS na potpuno drugoj lokaciji. Bilo je takvih ideja u vreme žutih, hteo je to Mišković da uzme za sitne pare, ali se odustalo.
 
Tačno, pa cela kula i sve ovo ''levo'' od nje na slici stoji prazno već 30 godina, nikad nije ni useljeno.

Što se tiče reorganizacije KBC, tu ima dve priče. Prva je da se rasprodaju zgrade i zemljište oko Kliničkog centra, i da se njihove klinike i sadržaj premeste u ovu novu zgradu, koja na papiru treba da dobije još jednu kulu (isto tako već 30 godina).

A druga je opcija to da ceo KBC, sa sve novom zgradom rasproda i preseli na Ledine. E to je valjda ta priča s političarima i tajkunima. I ja sam protiv toga. Ali ovaj plan da se ostatak KBC smesti u ovu crno-belu zgradu i par drugih, to podržavam. Mislim to i jeste bio plan pre 40 godina. Samo što, kao i sve ostalo u Srbiji, nikad nije sproveden do kraja.

Ali sve u svemu, ako će KBC i Urgentni centar da ostaju ovde gde jesu, pre ili kasnije moraće da se stvori bolji prilaz do njih. A i da se počisti ovaj MUPov Černobilj ispod.
 
Baš tako. S tim što i kad bi se izgradila druga kula, ne bi bilo dovoljno kapaciteta za ceo KCS, upravo zbog službi koje zahtevaju posebnu prostornu organizaciju, povezanost i uslove, radiološku izolaciju itd, pa je i to jedan od razloga zašto se dugo vremena ne ide na sređivanje zgrade. Zgrada ne može na odgovarajući način da se privede nameni. Može samo da nastane neko poluzadovoljavajuće rešenje, pa je i pitanje da li u tako nešto treba uopšte ulaziti ili graditi novi KCS.
 
@Igore, zašto je ova tema u sekciji "Opšte diskusije o projektima" kad ima većih projekata koji su u delu "Projekti u izgradnji"?

Da li postoji specifikacija fasade na ovom stambenom objektu?

Koliko vidim nisu još zvanično počeli prodaju? Da li se znaju uslovi kupovine?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519406#p519406:2a119mle je napisao(la):
direktor » 24 Feb 2018 12:34 pm[/url]":2a119mle]Zumine mastajuce ulice sta bi bilo kad bi bilo sta je babi milo to joj snilo .Ne postoji teoretska sansa da se kroz kompleks republickog mupa proturi ulica
Drinska je zatvorena kad je pustena mostarska petlja to je sasvim racjonalno i logicno rijesenje
Umesto ovako uopštenih meditacija probaj da smisliš BILO KOJI razuman razlog protiv provlačenja Drinske ispod Kneza Miloša. Ona se ionako slepo završava prlično ispod nivoa Kneza Miloša. Dok je početak ovog dela Drinske na nivou Sarajevske, koja je JOŠ mnogo niže. Skyline će imati ko zna koliko podruma, pa čak i PODZEMNI ulaz u podzemnu garažu iz Kneza Miloša, pa će se i zbog toga kopati duboko ispod trotoara u Kneza Miloša. A još će možda i samu ulicu Kneza Miloša potpuno prekopati da bi ispod nje pravili veliku javnu garažu. Pa zašto pobogu ne bi iskoristili neku od tih prilika i spojli Drinsku sa budućim poprečnim ulicama na drugoj strani Kneza Miloša?? I tu će se nešto graditi, pa će i tom objektu biti potrebna ulica i prilaz. A onda nema razloga da se ona ne produži do Kliničkog centra i ulica oko njega, a ni da se ne spoji sa Drinskom, svega desetak metara dalje. AKO nam genijalci Drinsku ne daju Izraelcima "da im se nađe kao osnova za stepenice" pošto mi ne znamo šta bi sa njom. Ili zato što Direktor misli da se jednom zatvorena ulica nikako ne sme ponovo otvarati.

file.php
 
Штоно кажу по глупавим коментарима на мејн стрим порталима:

Зума на апаратима
Зума неверуе
Зума кадар невера

file.php


:D
 
Bilo bi divno kad bi mogli zadržati fokus na jednostavnom urbanističkom pitanju: Zbog kakve to velike prednosti po grad treba odustati od pravilnog rastera poprečnih ulica u Kneza Miloša?

Posle Višegradske, Durmitorske i svih poprečnih ulica pre njih, koje formiraju pravilne pravougaone blokove, ovde je predviđeno da sa obe strane Kneza Miloša bude sledeća - Drinska. Maksimalna distanca na kojoj se mora pojaviti sledeća ulica da bi opsluživala buduće objekte na svojoj površinije NIJE proizvoljna niti je može birati neko u inostranstvu. Ne vidim kako manje više arbitarno arhitektonsko rešenje privatnog objekta, bez ikakve javne rasprave, odjednom može promeniti fundamentalne urbanističke izbore koji su još javno napravljeni. Vremenom se jedne zgrade ruše pa ih menjaju druge, ali ulice OSTAJU i njihova mreža se sme zavisti od nečijeg trenutnog hira ili od trenutno postojećih zgrada. Čak ni u vreme Tita svemoćna UBDA I savezna policija nisu uništili ovaj deo Drinske niti gradili nešto na njoj. Usput, prilazi Mostarskoj petlji nisu velika smetnja zbog već postojeće razlike u nivoima dve ukrštene ulice i dovoljno slobodnog mesta na drugoj strani Kneza Miloša kad se sruše svi ostaci bombardovanja.
 
Ta crvena linija rodrigez koju di ucrtao mogla bi da koriste samo kola hitne pomoci ako je sad vec ne koriste
Drinsku je udba davno izbrisala iz plana grada taj mupov kompleks prekoputa ima finih etaza ispod povrsine
 
Mogla bi da ga koristi Hitna pomoć, ali i vozila koja idu u KBC. Potrebno bi bilo samo da se prilaz pretvori u jednosmernu ulicu, te da služi samo za brzo dopremanje ljudi i stvari do KBC. Ovaj drugi deo prilaza, na drugoj slici označen crnom strelicom, bi morao da se proširi malo da bi dobio mesta za drugu traku, čisto da bude dovoljno široko za dva vozila, da ne bude usko grlo.

A ako postoji bojazan da bi vozači zloupotrebljavali taj prilaz, npr da brže dođu od petlje BIP do Resavske (mada sumnjam da bi takvih bilo puno) onda se uvede da tuda mogu samo hitne pomoći i to je to. U svakom slučaju, taj prilaz treba osposobiti za vozila HP što pre.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519615#p519615:1ezi48wp je napisao(la):
direktor » 25 Feb 2018 03:43 am[/url]":1ezi48wp]Ta crvena linija rodrigez koju di ucrtao mogla bi da koriste samo kola hitne pomoci ako je sad vec ne koriste
Drinsku je udba davno izbrisala iz plana grada taj mupov kompleks prekoputa ima finih etaza ispod povrsine
Udba Drinsku nije izbrisala niti uništila, nego samo zatvorila za javni prolaz da bi je koristila sama. Pošto više neće biti ni UDBE ni njenih zgrada sa bilo koje strane Kneza Miloša, Drinska treba da se vrati nama, a ne da se sada preda Izraelcima pošto se narod "navikao" da je ne može koristiti (pa što ga ne bi smuvali na brzinu), u fazonu: "ništa se nije izmenilo". To je prilično providan trik.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519621#p519621:1ezi48wp je napisao(la):
Igor » 25 Feb 2018 04:05 am[/url]":1ezi48wp]Otvorite street view i bice vam jasno da je ispod podzemni prolaz i njegov ulaz
Igore, podzemni prolaz može da se inkorporira u automobilski prolaz ispod Kneza Miloša. Ako se radi taj prolaz, onda ionako ceo ovaj deo treba da se prekopa, a podzemni prolaz je čak i sada pomeren više u desno od ose Durmitorske. To može da se vidi na osnovu smera u kome se spuštaju stepenice na najdaljem od tri ulaza u njega. Pa, u krajnjem slučaju, ako želimo da uštedimo, podzemni prolaz uopšte ne bi morao da se dira sem samog početka najdaljih stepenica, što je trivijalno. Sam kanal prolaza vodi ukoso i na desno.

Pogledajte prilog 1
Verovatni položaj kanala prolaza (ili možda nešto paralelnije i bliže osi Durmitorske, ali u svakom slučaju izvan njene trase)

 
Ilustracija jedne mogućnosti povezivanja ulica i izgleda čitavog prostora kad se poruše svi oštćeni ili nepotrebni objekti sa druge strane Kneza Miloša. Iako bi bilo bolje da se u delovima grada gde postoje stare i vredne zgrade poput ovih poštuju i njihove visine i ambijent, tj da se vrati limit na visine, ako se već ne može izbeći gradnja ovog kompleksa kula, onda bi se lako mogao graditi i drugi veliki kompleks preko puta. Lokacija je izuzetna, sa većim nagibom, pa bi zanimljivo izgledala neka vrsta veoma visokih kaskadnih kula sa spektakularnim pogledom i bogatim zelenim terasama okrenutim Suncu. Takvom kompleksu bi svakako takođe trebala bočna ulica koja izlazi na Kneza Miloša. Dakle opet jedan malo smaknut nastavak Drinske, i opet bi bila velika prednost imati vezu sa Sarajevskom, Savskom, tržnim centrom i obalom Save, za šta je takođe neophodna slobodna i javna Drinska ulica pored Skyline-a. Zašto bi dakle drugi investitor izvisio da bi ovaj prvi dobio ono što mu nije neophodno i što ionako po procedurama ne zaslužuje? I još dobijamo brzu i direktnu vezu sa kliničkim centrom. Ne baš iz svih ulica i smerova kretanja, ali povezanost bi ipak bila bitno bolja. Za bolju povezanost se međutim može napraviti još par tunela na raznim segmentima petlje, ako se smatra da je to isplativo.


Izvorna slika

Pogledajte prilog 1
 
Ja se unapred plašim kako će investitor "srediti" park. To će verovatno učiniti tek krajem izgradnje projekta, ali da budem iskren dopada mi se ova veza parka i kompleksa velikim stepenicama.
file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519610#p519610:2lswcead je napisao(la):
Zuma » 25 Feb 2018 02:57 am[/url]":2lswcead]ovde je predviđeno da sa obe strane Kneza Miloša bude sledeća - Drinska.
Не није предвиђено. То си ти сада предвидео. А Дринска је затворена по изградњи мостарске петље пре пола века по свим тада валидним урбанистичким пројектима.

Него, Игоре што ова тема није у секцији пројеката у изградњи?
 
Vrh