Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

@Brdjanin

Da naselje je legalno, po planovima "divlje (divljacke) opstinske vlasti.

Pouceni 'dobrim primerom' dadosmo im mandat da vode celu zemlju.
20 godina kasnije, njihovi maksimalni dometi su isti, a mi smo (ispali) jos gluplji!
 
Vidi, plac je išao od 4,5 hiljada dojče maraka.
I dobiješ sve papire kao da si kupio pravi plac.
Bio nekakav plan parcela na duplerici tadašnjih Zemunskih novina.
I šta je rezultat svega?
 
mekbejn":2q43bwup je napisao(la):
Stoji Gagina konstatacija, ali ja bih rekao ipak da je most drasticno doprineo povecanju guzve na T6.

I ja naravno koristim pravac preko obilaznice, neuporedivo je brze i manje stresno
Мекбеј, слажем се делимично са тобом око гужве на Т6. Пупинов мост јесте допринео повећању гужве, али не драстично. Углавном 70-80% возила која се крећу по Т6 скрећу лево код бивше лакат кривина на новосадски пут и иду даље. Још увек је код већине наших возача увржено оно мишљење "да што пре стигнем (временски), што краћим правцем и да потрошим мање горива" !, не размишљајући о томе да туда пролазе кроз шуму семафора и на тај начин их исти временски задржавају и потроше више горива. Уместо да лепо прођу који километар више и да мање потроше горива, они ето "уживају" у гужви.

Еви и снимака са гугл "улични поглед" где се види гужва на две леве траке код бивше лакат кривине на скретању на новосадски пут. Овако је код сваког семафора на Т6 од петље "Змај" до лакат кривине, а слично је и на семафорима на новосадском путу.
https://www.google.rs/maps/@44.8507535, ... 6656?hl=sr
Гужна (колоне) на семафорима неки пут знају да буду и веће-дуже, а последњих пола године доста често пролазим тим делом па знам.

Уосталом заједно смо утврдили, а и користимо бржи и бољи правац преко обилазнице. :kk:
 
Пантограф":1mwrc1el je napisao(la):
Пексон и Гага,

Ако погледате старе планове (http://www.urbel.com/img/ilu/velike/slika-11.jpg), видећете да је Т6 планирана као у принципу споредна саобраћајница, а да је паралелно, километар или два на запад, трасиран пут знатно већег капацитета. Његов заметак постоји, а то је веза аутопута са фабриком "Икарбус". Од тога неће бити ништа, јер не може да се сруши пола Алтине, али то истовремено значи да треба знатно повећати капацитет саобраћајнице Т6. А то је једино могуће њеним денивелисањем, односно укидањем раскрсица у нивоу.
Пантографе знам за тај план из 1972.године и за ту саобраћајницу која је требало да "изађе" на аутопут код "Икарбуса". Камо среће да се остварио, али....идемо даље барем да се заврши Т6 до краја и остале важне саобраћајнице, а најважнијеје да се заврши обилазница око Београда.

За денивелисањем саобраћајница на овом потезу је сад касно, била је прилика да се направе петље код бивше лакат кривина и петља Т6-Цара Душана. Можда би помогло убрзању саобраћаја да се барем ураде кружни токови на Т6-Цара Душана, бившој лакат кривини и Т6-Милана Решетара (прва раскрсница после петље Змај, то је правац за Земун Поље и десно за бившу фабрику Змај).
 
Mislim da dobar deo tih ljudi koji skrecu levo ide ka Galenici i Zemun polju.

Ali da, denivelacija (je mogla da bude) bi bila spas. Makar pomenuti kruzni tokovi, jer ovo sad je vrlo lose resenje (sto smo i govorili da ce biti)
 
Није касно за денивелисање, зашто би било? Ако нема места за рампе у овом профилу, онда нека сузе пут: 2+2 траке денивелисано имају знатно већи капацитет од 3+3 са семафорима.
Мислим да ће то једноставно морати да се уради.
 
Tim putem idu svi ka Novoj Pazovi, Batajnici, Zemun polju, Galenika, Industijska zona "Zemun", Altina, a možda čak i ka Novim Banovcima. Tako da je još i dobro ako nisu počele da se pojavljuju gužve na auto putu kod BS "Zmaj" i KBC "Bežanijska kosa" smer ka Šidu zbog gužve na Novosadskom putu. Možda kada se završi Batajnička petlja na auto putu, možda tada bude manje onih koji će ići ovim putem pored Altine do Batajnice i Nove Pazove?
 
Не верујем.
Још када се продужи Т6 до блокова, биће и више кола.
 
Dok ovo pišem povećan je saobraćaj na auto putu pored KBC "Bežanijska kosa" i BS "Zmaj" u smeru ka Novosadskom putu i Altini. Brzina kretenja je do 40-50km/h. petak, 16:35h
 
oko 18 h totalni kolaps ka gradu na svim mostovima sa NB a posebno Brankov . jedino Pupinov prohodan, ali se mnogo obilazi..
 
Пантограф":z4nwjwnj je napisao(la):
Није касно за денивелисање, зашто би било? Ако нема места за рампе у овом профилу, онда нека сузе пут: 2+2 траке денивелисано имају знатно већи капацитет од 3+3 са семафорима.
Мислим да ће то једноставно морати да се уради.
Potpuno si u pravu , kao i za ono u vezi T6 malo nize.
Ovde se zaboravlja da se sa juga priblizava autoput i da ce se on ,po svoj logici direktno ili indirektno nasloniti na T6.Pogotovo za one koji ce preko
Pupinovog mosta.
T6 3+3 nema kapacitet ? A kakvu bi to trebali da gradimo saobracajnicu 5+5 :?:
Problem su semafori,autoservisi , pranje vozila -direkt sa puta ,divlja ukrstanja i sve nase lokalne izmisljotine od kojih se ne odvajamo i u 21. veku.
 
tzoran1":3uakjjl4 je napisao(la):
oko 18 h totalni kolaps ka gradu na svim mostovima sa NB a posebno Brankov . jedino Pupinov prohodan, ali se mnogo obilazi..
Што се тиче колапса на Бранковом мосту, у правцу града, разлог је био ланчани судар на Зеленом венцу
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%86%D0%B0
 
Manje vise sve je gotovo , osim raskrsnice sa pancevackim putem . Mislim da im ni tu ne treba vise od 15 dana , ali iz nekog razloga radovi ne idu bas nekim inteziteom .
 
Па ваљда треба још да се реши она проблематика са улазима у оне две мање фабрике. Или је та проблематика у виду тражења мало више шушкица од стране власника тих фабрика или већ шта јесу !!!
 
bboris7":1lp6lieu je napisao(la):
Manje vise sve je gotovo , osim raskrsnice sa pancevackim putem . Mislim da im ni tu ne treba vise od 15 dana , ali iz nekog razloga radovi ne idu bas nekim inteziteom .

A mali nadvožnjak na peščanom nasipu pre spornog ulaza?
 
Posto dotice i ovu temu, da podelim sta sam poslao sekretarijatu za saobracaj vezano za T6 i za novosadski autoput do Batajnice vezano za glupe semafore:

Poštovani, kao građanin Beograda iz naselja Batajnica, moram da Vam se obratim u vezi jednog problema.
Već nekoliko godina svaki dan u oba pravca svojim vozilom muku mučim sa sa saobraćajnicama od petlje Zmaj na autoputu do Batajnice. Da krenemo od petlje Zmaj do Batajnice sa problematikom.
Prvi semafor na saobraćajnici T6 nakon isključivanja sa petlje Zmaj u pravcu ka Batajnici je jedan od problematičnijih. Gužva se stvori na samom ukljčivanju na T6 pošto zeleno svetlo na tom semaforu traje mnogo kratko i vrlo često se dešava da po dva-tri puta se ugasi zeleno svetlo a ne prođem raskrsnicu. Pritom zeleno svetlo koje je upaljeno u poprečnoj ulici, predugo traje i uglavnom nema vozila.
Dalje, sledeća tri semafora u pravcu ka Batajnici na saobraćajnici T6 do raskrsnice sa Novosadskim autoputem nisu povezana ikakvim zelenim talasom i samo zbog toga se pravi još veća gužva, a da ne pričam o enormno povećanim potrošnjama svim vozilima koji se zadese tu.
Kad se na toj raskrsnici skrene za Novosadski autoput i krene ka Batajnici, imamo semafore kod Galenike, kod Male pruge, kod Metro C&C, kod Zemun parka, kod Zemun polja i kod 13. Maja gde je pumpa Knez Petrol. Nijedan od ovih semafora nije međusobno usklađen. U 90% slučajeva se zeleno svetlo na sledećem semaforu gasi. Takođe dosta kratko traju zelena svetla obzirom da je to malo brža saobraćajnica i nije naseljeno mesto. Opet je potrošnja goriva enormno velika svim vozilima.
I moram da dodam da na većini semafora postoje i neregularnosti kao na primer kod Galenike iz pravca Batajnice, gde je uključeno zeleno svetlo za levo, dok je za pravo crveno, a iz drugog pravca ne postoji semafor za levo, tako da bi moglo slobodno da svetli i zeleno za pravo, ali ne svetli. Celom trasom Novosadskog autoputa ima neregularnosti i trebalo bi ih sve revidirati i možda ponovo isprojektovati.
Najiskrenije Vas molim da uzmete moj problem u obzir, pošto nije samo moj, već od stotine hiljada građana koji žive u naseljima Batajnica, Zemun Polje, Altina, Nova Pazova, Novi Banovci koji svakodnevno putuju tom trasom gde je relativno prav put, a stresa i povećane potrošnje previše.

Srdačan pozdrav, Sava.

Sent from my LG G2
 
Savo potpuno te podrzavam , ali imam i jedno pitanje za tebe , obzirom da si iz Batajnice .

Da li je bolje ici od Batajnice do pumpe zmaj ovom trasom koju si naveo i sa mnogo semafora ili ici obilaznicom
 
vlasta":28oih41q je napisao(la):
bboris7":28oih41q je napisao(la):
Manje vise sve je gotovo , osim raskrsnice sa pancevackim putem . Mislim da im ni tu ne treba vise od 15 dana , ali iz nekog razloga radovi ne idu bas nekim inteziteom .

A mali nadvožnjak na peščanom nasipu pre spornog ulaza?

Pa i nemam neko iskustvo kada su nadvoznjaci u pitanju , ali cisto sumnjam da je i tu potrebno vise od mesec dana .

Pre ce biti da je spor koji je nastao sa fabrikom u blizini raskrsnice napravio produzenje od tri meseca
 
bboris7":2t8h4r76 je napisao(la):
Savo potpuno te podrzavam , ali imam i jedno pitanje za tebe , obzirom da si iz Batajnice .

Da li je bolje ici od Batajnice do pumpe zmaj ovom trasom koju si naveo i sa mnogo semafora ili ici obilaznicom
Obilaznicom nema stresa uopste, ali je skoro duplo duzi put, a petlja nije zavrsena i ne postoji ulazak u Batajnicu i dalje, vec moras da krenes ka Metrou pa kad vidis prvo slobodno skretanje da skrenes za batajnicki drum. Dakle u problemu smo teskom.
Izvinjavam se za off.

Sent from my LG G2
 
Није баш тако споро и фрустрирајуће возити брзом цестом од лакат кривине за Батајницу или Н.Сад. Семафори нису густо постављени па можеш "шицати" зелено.
Да се разумемо, први сам за режим зеленог таласа.
Коме је до јурцања ни зелени талас му не помаже, таквима је онда боље на обилазницу.
Мене лично више нервирају не усклађени семафори по граду него на овој саобраћајници.
Убеђен сам да држава, због већег промета свих врста горива, има дубоко умешане прсте у не регулисање семафоризованих раскрсница и да их заболе к.... за гужве, важно је да се што више горива троши и увози због већих прихода у каси.
 
Veruj mi uzasno je kad svaki dan bar nekoliko puta ubrzas do nekih 60-80 i svako sledece zeleno krene da treperi.

A sto se tice semafora na nivou celog grada, imam neku teoriju da ono sto je projektovano pre svih ovih novih radova i rekonstrukcija u zadnjih 10-15 savrseno radi i vidi se da su pametne i edukovane osobe to radile.
Dok sve sto je sad radjeno i rekonstruisano nema veze sa vezom i vidi se nemar i neznanje na svakom koraku.

Juce prolazim opet kod te lakat krivine i ujutru vidim kako je krajnja desna traka iz pravca Batajnice do lakat krivine opet postala zaustavna tako sto je prekrecena cela isprekidana linija ( a postala je isprekidana linija kad su otvorili T raskrsnicu) i popodne vidim kako su id*** opet napravili isprekidanu liniju tako sto su sivom farbom prelazili preko PUNE LINIJE koju su to jutro farbali.

Sent from my LG G2
 
Borise evo proslo je 3ned , da nije mozda pri kraju ? Ima li neko informacije kakvo je stanje na raskrsnici sa Pancevackim putem ! I jel se koristi onaj puteljak sto spaja Ovcu sa svetom ili samo po koji lokalac ?
 
Deo izmedju Pancevackog Puta ka zeleznickom nadvoznjaku, sad u nedelju:



 
Vrh