Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Danas, oko 14h:

Kod LK presečeno razdelno ostrvo i formirano skretanje u levu traku:
p1030641.jpg

p1030642.jpg

p1030644.jpg

p1030645.jpg

p1030648.jpg


Asfalt je stigao do pred samu LK:
p1030649.jpg

p1030651.jpg

p1030654.jpg


Ispred Amana sređuje se trotoar:
p1030656.jpg

p1030683.jpg


Raskrsnica u CD:
p1030657.jpg

p1030658.jpg

p1030659.jpg

p1030660.jpg

p1030661.jpg

p1030685.jpg

p1030686.jpg

p1030688.jpg


Prema mostu:
p1030662.jpg


U kolonu po jedan (verovatno spremni za asfaltiranje uzvodog dela):
p1030680.jpg


Evo šta je urađeno ispod i oko mosta:
p1030665.jpg

p1030673.jpg

p1030672.jpg

p1030674.jpg


Na mostu ništa značajno, sa naše strane:
p1030668.jpg

p1030671.jpg


Sa Borčanske strane ograda završena:
p1030676.jpg


Baš je lep ovaj naš novi most!
p1030667.jpg

p1030678.jpg
 
Momci svaka cast za update stanja. Jedno pitanje za ljude koji su strucniji, obzirom na ovaj tempo radova (meni deluje znacajno ubrzan da li zbog pritiska na izvodjace ili lepog vremena) da ce sve biti mnogo brze gotovo. Ne vidim sta ima da se radi jos tih 50ak planiranih dana ili gresim?
 
Može li neko da mi objasni zašto ova "rupa" i još mnoge stoji na sred puta koji napravljen kroz "ništa"?

20141102_122915.jpg


Da li je u pitanju loše planiranje, ili je tu postojala ta neka podzemna "cev"?

Svaka čast još jednom na svim fotografijama koje kačite.
 
nebojsar":1drmzyp8 je napisao(la):
Ne vidim sta ima da se radi jos tih 50ak planiranih dana ili gresim?

Na žalost nemamo nikakav uvid u situaciju na Zrenjaninskom putu. Tamo će sa nadvožnjacima biti knap sa rokovima?
Ovde ostaje da se komotno našminka sve preostalo. Dobro, malo veći rad je priključak na LK. Ostale su pešačke staze, semafori i rasveta na kopnu i asfalt, rasveta i ograda na mostu.
 
1.jpg

pogled iz pravca borče ka nadvožnjaku "zbeg"
2.jpg

isto,leva strana
3.jpg

4.jpg

5.jpg

Petlja "detelina"
6.jpg

desna strana petlje gotova
7.jpg

pogled sa petlje ka Ovči
8.jpg

leva strana puta ima još dosta da se radi
9.jpg

leva strana nadvožnjaka petlje
10.jpg

11.jpg

12.jpg

isto samo smer ka zemunu.Da rezimiramo nadvožnjak petlje je skoro gotov.Prilazi na desnoj strani gotovi.Prilazi na levoj strani polovično gotovi.
 
vlasta":22lomtof je napisao(la):
nebojsar":22lomtof je napisao(la):
Ne vidim sta ima da se radi jos tih 50ak planiranih dana ili gresim?

Na žalost nemamo nikakav uvid u situaciju na Zrenjaninskom putu. Tamo će sa nadvožnjacima biti knap sa rokovima?
Ovde ostaje da se komotno našminka sve preostalo. Dobro, malo veći rad je priključak na LK. Ostale su pešačke staze, semafori i rasveta na kopnu i asfalt, rasveta i ograda na mostu.

Upravo tako. Prilikom nedavne posete petlje na Zrenjaninskom putu, video sam da tamo ima poprilično posla, ništa mi ne izgleda završeno, ima još puno da se radi, mada je i sa Zemunske strane isto tako izgledalo do pre mesec/mesec ipo dana.

Mene interesuje kada će biti postavljena rasveta na mostu?
 
astrodule":1rlo8rvv je napisao(la):
Može li neko da mi objasni zašto ova "rupa" i još mnoge stoji na sred puta koji napravljen kroz "ništa"?

20141102_122915.jpg


Da li je u pitanju loše planiranje, ili je tu postojala ta neka podzemna "cev"?

Svaka čast još jednom na svim fotografijama koje kačite.

Crvena vertikalna cev koja se nalazi direktno ispod slivnika na kolovozu je na dnu zatvorena. Iz nje na određenoj visini izlazi bočni odvod koji ide do crnog šahta, a tek je on na dnu međusobno povezan kišnim kolektorom. Ideja je da se blato i ostali otpad talože na dnu crvene cevi, odakle se mogu vaditi, tj da ne idu u glavni horizontalni kolektor. E sad, zašto je cev koja ceo sistem povezuje ispod kolovoza, a ne ispod bočnog travnjaka ili trotoara, to ne znam. Možda zbog lakoće pristupa šahtu, ili je možda deo oko raskrsnice toliko tesno uglavljen da sa strane nije bilo mesta, pa onda ni ovde nisu hteli da idu pored kolovoza?

IMG_4855_resize.jpg

IMG_5249_resize.jpg


Na sledeće dve slike trotoar je levo, a kolovoz desno. Rešetke slivnika na kolovozu će biti iznad crvene cevi.

IMG_6542_resize.jpg

IMG_6549_resize.jpg


Sledeće dve su možda i malo preterivanje u razumnom nivou radoznalosti, ali šta da se radi. Dopada mi se "autoportret" foto aparata u savršeno čistoj kanalizacionoj cevi. Dakle, ova dva šahta iznutra izgledaju ovako.

IMG_6525_resize.jpg


U glavnom, crnom šahtu, sa obe strane je ostavljena mala ravna platforma da bi radnik imao gde da stane, levo je dovod iz slivnika, a ispod se nalazi polukružni deo sa najnižom tačkom povezujuće horizontalne cevi kišnog kolektora.

IMG_6526_resize.jpg
 
13.jpg

silaz polovično završen
14.jpg

pogled sa petlje u pravcu mosta "zemun-borča"ka kome sam krenuo.
15.jpg

pogled unazad ka petlji.
16.jpg

potpuno završen most na prvom kanalu
17.jpg

i evo čemu sam se najviše obradovao:biće 6 voznih traka ,bez zaustavnih traka,ako ove isprekidane linije to znače.Nadam se da neće da dodaju još neku zaustavnu liniju.
18.jpg

da li su ovo tri trake ili me oči varaju?
19.jpg

pogled u pravcu mosta.
20.jpg

pogled sa mosta na drugom kanalu u pravcu zrenjnaninskog puta.
21.jpg

potpuno završen most na drugom kanalu.
22.jpg

posle mosta na drugom kanalu se nalazi mogući budući priključak za Borču.Na sreću postoji samo ovaj otvor između smerova ,ali spolja se nalaze ivičnjaci i nema nikakavih priključaka za Borču.
23.jpg

24.jpg

25.jpg

počelo je i ravnanje iskopane zemlje oko puta i vraćanje iste kukuruzištima.
26.jpg

približavamo se mostu
27.jpg

leva srana prvi sloj asfalta.koliko sa saznao,drugi sloj se postavlja u utorak,a prvi sloj na uzvodnoj strani počinje da se postavlja probno na prvih 250 metara u sredu.
28.jpg

izgleda da će ovako izgledati pragovi.
29.jpg

zanimljivo je da je dobar deo nizvodne srane mozta izgreban,jer je pretpostavljam na pojedinim mestima asfalt predebeo.
30.jpg

pogled unazad na greber.
31.jpg

32.jpg

približavamo se zemunskoj strani.
33.jpg

ovde je kapija i ja ne mogu dalje.
pb020049resize.jpg

ovi brojevi označavaju koliko i gde treba izgrebati asfalt.
Da rezimiramo,prilazni put od zrenjaninskog puta do mosta Zemun-Borča je u potpunosti gotov i za par dana kada nacrtaju linije i na drugoj strani može praktično da se pusti u saobraćaj.
 
Svaka čast :)
Kaki si išao trasom. Biciklom?
Vidimo desni kraj nadvožnjaka je kritičan?
 
Zuma":xcyj6m66 je napisao(la):
astrodule":xcyj6m66 je napisao(la):
Može li neko da mi objasni zašto ova "rupa" i još mnoge stoji na sred puta koji napravljen kroz "ništa"?

20141102_122915.jpg


Da li je u pitanju loše planiranje, ili je tu postojala ta neka podzemna "cev"?

Svaka čast još jednom na svim fotografijama koje kačite.

Crvena vertikalna cev koja se nalazi direktno ispod slivnika na kolovozu je na dnu zatvorena. Iz nje na određenoj visini izlazi bočni odvod koji ide do crnog šahta, a tek je on na dnu međusobno povezan kišnim kolektorom. Ideja je da se blato i ostali otpad talože na dnu crvene cevi, odakle se mogu vaditi, tj da ne idu u glavni horizontalni kolektor. E sad, zašto je cev koja ceo sistem povezuje ispod kolovoza, a ne ispod bočnog travnjaka ili trotoara, to ne znam. Možda zbog lakoće pristupa šahtu, ili je možda deo oko raskrsnice toliko tesno uglavljen da sa strane nije bilo mesta, pa onda ni ovde nisu hteli da idu pored kolovoza?

IMG_4855_resize.jpg

IMG_5249_resize.jpg


Na sledeće dve slike trotoar je levo, a kolovoz desno. Rešetke slivnika na kolovozu će biti iznad crvene cevi.

IMG_6542_resize.jpg

IMG_6549_resize.jpg


Sledeće dve su možda i malo preterivanje u razumnom nivou radoznalosti, ali šta da se radi. Dopada mi se "autoportret" foto aparata u savršeno čistoj kanalizacionoj cevi. Dakle, ova dva šahta iznutra izgledaju ovako.

IMG_6525_resize.jpg


U glavnom, crnom šahtu, sa obe strane je ostavljena mala ravna platforma da bi radnik imao gde da stane, levo je dovod iz slivnika, a ispod se nalazi polukružni deo sa najnižom tačkom povezujuće horizontalne cevi kišnog kolektora.

IMG_6526_resize.jpg

Hvala na objašnjenju.

Znači glavno pitanje je zašto je glavna cev ispod kolovoza, a ne ispod trave, ili trotoara. Da li mora da bude ispod "čvrste površine"? Ovako laički bolje je da je ispod trave zbog lakšeg pristupa
 
Зума је већ објаснио могуће разлоге. Браво за Зуму, Власту, Нотизена, Ђорђија... слика је сирова основа квалитета овог форума. 10% предлога и дискусија чине остатак квалитета али видети све и када ниси у могућности да сођеш на лице места је непроцењиво. Дивно је што има толико људи које не мрзи да због других преваљују километре, носе опрему, газе блато...
Велика захвалност са моје стране.

Мислим да са борчанске стране нема ничега спорног у роковима. То је било јасно и при ранијим обиласцима. Да није било одлагања радова одавно би све било готово. Било је на терену фаза када је било живо а и фаза када нема ни једног радника на целој траси од моста до зр петље. Задња моја 3 обиласка сам само једном срео 2-3 радника на изолацији 2 моста. Тако месецима до овог финиша.

Ђорђије, могло је колима да се иде по саобраћајницама (могло се ући код моста са 2 канала) да ли је могућ улазак колима негде са ЗР петље?
 
Борчанац, колико има километара колима од Борче до новог моста?
 
Па од различитих тачака, са краја до краја Борче има 8-9 км. А од кућа најближих ЗР петљи 7 км! Наравно да има и других приступних путева то би било и далеко ближе за много већи број људи. Али нема :( нити се помињу




За половину леве обале до ове раскрснице у цара Душана биће ближе или исто кроз град и даље ићи.
 
За половину леве обале до ове раскрснице у цара Душана биће ближе или исто кроз град и даље ићи.

rastojanje ce biti blize, ali ce se vremenski do NBG stizati brze novim putem. nije isto proci ukljucenje, iskljucenje na pancevac i zagusenja po centralnoj zoni grada i ukljuciti se na 3+3 saobracajnicu na kojoj sve do Cara Dusana nemate ni jednu raskrsnicu, a zatim slede mnogo prohodnije ulice nego sto je to Bulevar Despota Stefana ili Takovska.
 
И ја се надам да ће бити брже Лаки...
Али када видим како се ЗРпут понаша већ сад, нисам оптимиста. ЗРпутем сви треба да приступамо том мосту а ту су разна скретања, уска грла, нелогични семафори и већа гужва него у већини градских средина...већ сада. Па и сама саобраћајница је обећана на 50км на сат...
Видећемо...
 
ja relativno skoroj buducnosti ocekujem ovakav razvoj situacije:

001.jpg


002.jpg


003.jpg
 
Треба још ближе Дунаву приступна саобраћајница.

Није мало 8,9 км до Борче, али није ни превише. Помоћи ће мост. А, ако буде ограничење 50 км/х, то је помрачење мозга.
 
Danas, oko 14h.

Lakat krivina:
p1030691.jpg

p1030693.jpg

p1030697.jpg

p1030694.jpg

p1030703.jpg

p1030704.jpg


U CD nova traka završila sa asfaltiranjem:
p1030706.jpg

p1030708.jpg

p1030709.jpg

p1030710.jpg

p1030712.jpg

p1030711.jpg


K mostu, asfalt brigada i dalje čeka:
p1030713.jpg


Ovako se čuva narodna svojina:
p1030714.jpg


Podsećanje na stari vidikovac:
p1030715.jpg

p1030716.jpg

p1030720.jpg


Ispod mosta će još nešto da se uradi:
p1030718.jpg

p1030719.jpg

p1030725.jpg


Na mostu i dalje sitni radovi:
p1030721.jpg

p1030722.jpg


Za kraj:
p1030726.jpg


Za Zrenjaninac možda ima šanse. Barem do Petka prognoza kaže bez padavina.
 
Za Zrenjaninac nema vise nikakve sanse, danas se neki "mozak putarske organizacije" setio da bas popodne u vreme spica blokira jednu traku u visini mosta preko sebeske reke. Kolona 5 km a nigde ni jednog radnika ni u najavi. Opet testiranje zivaca svih gradjana leve obale.

Sto se tice spajanja sa mostom meni najlogicnije deluje da se iz Borce preko Crvenke pusti jedna saobracajnica i da tik uz nasip celom duzinom ide do mosta, mozda cak i da se nasip prosiri (kao u Holandiji) pa po njemu. Tako bi se moglo ici od mosta do mosta, ZR put bi se rasteretio...
 
Лаки, онај мост што си означио је, највероватније, као и на саобраћајници Батајница - Добановци, за прелазак пољопривредника са једне на другу страну пута.
 
E laki i ja mislim da si omasio prikjucenje , taj mali prelaz je za poljoprivredne masine !!!
Pohvale za Djordjijevu reportazu , slike su extra! Nadam se da ce Zr petlja biti zavrsena do sredine Decembra , a petlja zbeg moze malo i da okasni , mada cini mi se da nema puno operative kao na Zemunskoj strani !!!
 
To sto je prelaz danas za poljoprivredne masine, ne znaci da sutra nece biti saobracajnica. Ne mora ona nuzno biti 2+2 ili 3+3.
Prema slici koju sam napravio koristeci G-map
most ima dovoljnu sirinu za 2 saobracajne trake sto je u za pocetak sasvim dovoljno.
Kasnije, u ne tako dalekoj buducnosti ocekujem bar jos jedan prikljucak koji bi bio lociran blize Dunavu.
Na osnovu cega imam ovakva ocekivanja?
Na osnovu ekonomske situacije u zemlji, kao i gradu. Upravo zato sto ovde ako se ne varam imamo dosta drzavnog zemljista, ja smatram da ce se u narednom periodu zbog nedostatka novca u budzetu poljoprivredno prenameniti u gradjevinsko i masovno prodavati ovo zemljiste izmedju borce dunava i SMP-a.
Vreme ce pokazati dal sam u pravu
 
laki72":1o0s16fq je napisao(la):
To sto je prelaz danas za poljoprivredne masine, ne znaci da sutra nece biti saobracajnica. Ne mora ona nuzno biti 2+2 ili 3+3.
Prema slici koju sam napravio koristeci G-map
most ima dovoljnu sirinu za 2 saobracajne trake sto je u za pocetak sasvim dovoljno.
Kasnije, u ne tako dalekoj buducnosti ocekujem bar jos jedan prikljucak koji bi bio lociran blize Dunavu.
Na osnovu cega imam ovakva ocekivanja?
Na osnovu ekonomske situacije u zemlji, kao i gradu. Upravo zato sto ovde ako se ne varam imamo dosta drzavnog zemljista, ja smatram da ce se u narednom periodu zbog nedostatka novca u budzetu poljoprivredno prenameniti u gradjevinsko i masovno prodavati ovo zemljiste izmedju borce dunava i SMP-a.
Vreme ce pokazati dal sam u pravu


У праву си, ако погледамо логично се то намеће. Међутим, раскрсницу за Борчу су изградили већ и види се на сликама од Ђорђија. Њу сам ти обележио црвеним и од ње жутим могућа нека прикључења, како сам то и сам замишљао раније и цртао овде. Значи идентично размишљаш, једино што су радњу започели 1 - 1,5 километара ближе реци а како они виде прикључке надам се да ћемо ускоро сазнати :D
Без њих је далеко слабији ефекат изградње самог моста (када се односи на сама насеља)



То што предвиђаш да ће да тапну земљиште...мислим да си исто у праву!
Чак мислим да је то једини разлог овакве позиције моста и да је то план од самог почетка. Ту је све државно.
 
Vrh