Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

nbgcity":1atwgpn7 je napisao(la):
Da li se zna kada će pustiti ulicu Cara Dušana ???

Realno Ponedeljak, moja procena, jer je za vikend slab saobraćaj.
U tom slučaju mogli bi da porade po problematici pešaka, elektrike ...
 
Prođoh oko 19.45h kod Saobraćajne škole. Pušten je saobraćaj starom trasom CD prema Batajnici !!!
Ono što je novo su ogradili do završetka radova.
 
Lepa vest ! Mislim da je tako najbolje da se koristi samo stara putanja dok neurade okolo one staze , semafore i pretpostavljam da ce premestiti stajaliste za bus ! Kontam da ce novo stajaliste biti kod te pekare !
 
Malopre i prođoh tom deonicom.
Malo je mračno. Povukli su debelu žutu razdelnu liniju.
Ali autobusi GSP-a i dalje obilaze po starom :mrgreen:
 
Pa moraju da postuju red voznje do kraja dana! Bice zanimljivo imaju jos malo jace od mesec dana da urade prosire lakat krivinu i da je spoje sa izlazom na most !
 
spatiotecte":2pp4iqmt je napisao(la):
bboris7":2pp4iqmt je napisao(la):
Moguce , ali osim sto si mi skrenuo paznju na to , ne bi bilo lose da nesto i obrazlosis..

Ovako cu ja samo da ti kazem da se ti ne razumes ni u gradjevinarstvo , ni u ekonomiju , a po najmanje u domacinsko vodjenje necega , pa bio to i projekat , most Zemun Borca sa sve pristupnim saobracajnicama , naravno bez i jedne namere da vredjam ...

Ajde probacu da ti odgovorim i obrazlozim:

Da pogledamo prvo arhitektonsko konstruktivno resenje mosta:
Dakle radi se o mostu koji je izgradjen po principu kontinualne grede sanducastog tipa sa presekom koji varira u zavisnosti od sila koje se pokrecu unutar njega i sa 2 oslonca na kojima se oslanja glavni raspon.

Znaci nesto naj naj jednostavnije sto postoji u mostogradnji, bez ikakvih pilona, kablova, kosnika, i propratnih skupih elemenata.
Ali premoscava se Dunav! I to nije mala stvar, glavni raspon je izuzetno veliki i gledalo se da plovni put bude sto slobodniji te poduhvat je dosta zahtevan. Takodje su se koristile moderne tehnologije navlacenja betonskih elemenata koriscenjem samopokretnjih skela.

Isto tako moras imati u vidu, da ovo nije JEDAN most vec da su to DVA MOSTA sa zasebnim konstrukcijama koje se oslanjaju na jedan isti nosac. Ipak se radi o 6 traka koje premoscavaju toliko veliku reku i to je svakako velika sirina mosta dakle veci troskovi gradnje.

Za 80 miliona evra koje pominjes, mogli smo dobiti samo 3 traka preko dunava (odnosno polovinu postojeceg mosta Zemun Borca, i saobracjnicu dugacku 21km sa po 3 traka na trecem Beogradu umesto saobracajnice profila autoputa.

Ali to vise nije to slozices se zar ne?


Мислим да је Борис у праву. Зашто претеривати у нагађањима обима саобраћаја?
Сада већ није тешко проценити да то неће бити неподношљив обим и то на дуже стазе. Касније евентуалне повећане потребе свакако ће се решавати новим мостовима на Дунаву. Мислим да смо се сложили да су потребни а на крају крајева и најављен је један у Крњачи. Позиција овог моста је просто превише лоша, посебно у светлу висине улагања.
Сам мост је једноставан и упрошћен а не фали му ништа и могу рећи да јесте леп, само не видим да би му недостајало нешто и са две траке мање. Чак и ових 21км пута није потребно. То је могло да буде једноставних 7-8 од ЦД до ЗР са по две траке и без бициклистичких до средишта кукурузних њива.
Или од ЦД па преко Дунава и одмах десно на ПА.мост, исто 7-8км много мање малих мостова, већих раскрсница а боље би се и сама насеља повезала на исти. Растеретио би се и Зр.пут. Био би бољи ефекат а далеко мањи посао и новац.

Ако је обим посла био условљен због кинеског новца и ако је морао овај обим и цена. Свакако смо могли да поделимо исту цифру на више корисних радова који нису амбициозни преко мере а ефектни су и практични.
Плашим се да ћемо овде имати колапсе на целом ЗР путу, па можда и на ЦД и лакат раскрсницама а 3х3 на осталих 20км празне.

Тако ја размишљам а познато је да подржавам претежно сва претеривања на левој обали. Све бих ишарао ауто путевима, новим крацима беовоза, прва линија метроа уместо 95ице, лисичији јарак као међународни аеродром, Овча монденска бања... :D
Ако ћемо практично, у складу са могућностима, мислим ипак у овако неком правцу је требало да се иде. Што каже Борис, домаћински.
 
vlasta":x9ybd02r je napisao(la):
Danas, oko 14h.

Ispod mosta ovi momci se igraju kamenjem:
p1030581.jpg

p1030583.jpg

p1030586.jpg

Malo rizično, ta obala je nestabilna i sklona obrušavanju.
 
@Borcanac
Razumem tvoje razmisljanje ali zar ne treba da imamo viziju i da odmah napravimo pravo resenje sa pravim kapacitetima.
21 km severne obilaznice ili kruznog puta kako god nikako nece biti prazni imajuci u vidu da sav tranzit kamiona od Panceva koji ide za sever i zapad Srbije ce koristiti tu saobracajnicu.

A to da li je moglo da se naprave na primer 2 mosta sa po 2 trake umesto ovog jednog sa sest je druga debata.

Praksa nam je pokazala do sada da smo morali u vise navrata da prosirujemo mostove tako da smo bar sto se tice ovog Zemun Borca mirni, dovoljo je sirok za narednih 100 godina.
 
Да Спатио, то је сад готово и мирни смо, не морамо се узбудити. Само морамо да се опоменемо јер никада овако нећемо имати пара да се поновимо на прави начин и бићемо стално са једне стране у дуговима а са друге у нерешеним саобраћајним проблемима. Мислим да нема спорења међу нама (рачуна и Бориса) само свако истиче различите аспекте.

Ево да ли можеш да замислиш да ови из Панчева које си описао иду постојећим П.путем и од П.моста 7-8 км уз насип и насеља до Пупиновог? А то би баш пуно значило насељима за разлику од ових саобраћајница тамо негде свима иза леђа. Иста ствар/радња + бољи/додатни ефекат
Знаш да у садашњу цену улази и 8 мањих мостова, семафори, зр.петља... и већина тога је могла да се избегне. Смањио би се и ефекат несрећне позиције моста, скратили путеви...
А и са по 2 траке би неке деценије биле подржане без ширења :D



Да не мрачим...нека нам је са срећом! Ускоро ће и прве пробе, ефекти да се вагају... :)
 
Salzem se sa tobom da saobracajnica ide previse severno i da je mogla da bude kraca, takodje nije mi bas jasniji onaj deo pri kraju gde skrece skoro pod 90° i vraca se pravo ka Pancevackom putu, to je u najmanju ruku cudno, da ne kazem propust.

Naravno nema spora medju nama, dobro je cuti svacije misljenje i to doprinosi da diskusija bude kvalitetnija.
 
Mozda je mogla biti neznatno kraca ali moramo imati u vidu da je ona gadjala ukljucenje kod groblja zbeg i da saobracajnica mora imati neku geometriju radi bezbednosti. Takodje jako jako vazna stvar je i pitanje vlasnistva nad zemljistem sto je na borcanskoj strani vecinom bilo gradsko. Ovo je bio solidan i dobar kompromis a nemam dilemu i da je isto tako dobar izbor napravljen i sa profilom saobracajnice i izborom arh. resenja mosta.
 
koliko sam ja čuo,onaj severni krak,što naglo skreće na dole i ukršta se na čudnom mestu na pančevačkom putu,je tu postavljen,jer je baš na tom mestu predviđen novi most na dunavu.Taj most bi trebalo da izađe na "vilinim vodama",mada ja ne znam gde je to.Čini mi se da su slike tih planova već bile na forumu.Zatim taj severni krak treba da se autoputem poveže sa Rumunijom,i bio bi koridor:Rumunija-Luka Bar,na čemu insistiraju Italijani zbog njihovih 30000 firmi u Rumuniji.Imam negde i sliku tog koridora koju ću da postavim kad je nađem.Što se tiče broja traka,on je neophodan,jer je to budući autoput.Mesto na kome je most pozicioniran,je kompromis između gradskog mosta i autoputa,jer nije bilo para za dva mosta.Petlja detelina je mogla da bude i kružni tok,po meni,ali je petlja bolje(komfornije)rešenje,obzirom na budući autoput.U mnogim zemljama bi postavili kružni tok,zbog uštede,ali kad bi se kod nas štedelo,bili bi druga država.Most sa manje traka ja ne bih ni gradio,jer bi bio nefunkcionalan.Pogledajte samo Pančevac,našta liči.Najmanji sudar,menjanje asfalta,crtanje linija,ili bilo koja slična situacija,i nema prelaska preko mosta.
edit:
na ada huju sam i mislio,ali sam omašio naziv.
 
Ђорђије, да панчевац има још по једну траку судар, крпљење, квар у једној не би оволику гужву правио. То је јасно... а Пупинов и да само једну има то је добитак као да је на панчевцу, јер га растерећује за толико. По мени, основни саобраћајни проблем ће у сваком случају бити зрењанински пут. Односно то што нема алтернативу.
Саобраћајна мрежа и сваки други вид развоја мораће да се интензивира у простору између два постојећа моста. А колико видим држава већ гради станове и наговештава привредне зоне на траси зр-па пут. То ми је непотребно ширење града у оранице. Чини ми се да је то последица овакве трасе, ту не искључујем и дивљу градњу јер сече пуно приватних имања.
Иначе та траса иде на аду хују, а ту је планиран нови мост.
 
Обавештавамо Вас да ће почевши од 02.11.2014.г, доћи до измене режима саобраћаја, на делу државног пута I А реда број 1 (ауто-пут Е-75), на саобраћајници Т6-Новосадски пут, због извођења радова на изградњи нове раскрснице саобраћајница: Т-6-Новосадски ауто-пут-Северна тангента са мостом Земун-Борча.

Радови ће се изводити у зони ,,Лакат кривине“ у коловозној траци намењеној кретању од Београда ка Новом Саду и биће обезбеђени адекватном привременом саобраћајном сигнализацијом и опремом.

Саобраћај ће се одвијати двосмерно коловозном траком намењеној кретању од Новог Сада ка Београду.

Молимо све учеснике у саобраћају да обрате пажњу на постављену привремену саобраћајну сигнализацију, прилагоде брзину кретања условима на путу и поведу рачуна о безбедности радника који изводе радове.
 
путевима, новим крацима беовоза, прва линија метроа уместо 95ице, лисичији јарак као међународни аеродром, Овча монденска бања... :D

Gledaj, da naprave od Ovce ka Borci par koloseka voza, ne bi kostalo vise od par desetina milliona evra, a rasteretilo bi sve saobracajnice zajedno. Lisicji jarak treba da bude "ulazni" medjunarodni aerodrom za generalnu avijaciju. Do skoro Srbija nije imala ni jedan takav aerodrom (Vrsac je mislim uskoro postao). To je ulaganje od par desetina hiljada evra a postedelo bi sve korisnike malih aviona i njihovih usluga guzve i taksi aerodroma Nikola Tesla (usput da ne pominjem kako gledaju na kikiriki avijaciju). Sto se tice banje u Ovci isto ulaganje od million dva bi napravilo lepo mesto za izlet beogradjana sa ove strane dunava, dakle ni priblizno ceni jednog ovakvog ulaganja, samo treba imati viziju, ideju i razumevanje. Da, i sloznosti da se ljudi organizuju, trebala bi leva obala da bude opstina, ali necemo ovde o tome.
 
Par koloseka.....
Za izgubljenom prilika oko par koloseka preko novog Zemunskog mosta ne vredi ,,plakati,,
ali još uvek ima utehe
s obzirom da posotjeca mostovska biciklistička staza nije povezana ni sa jednom drugom
postoji neka mogucnost da ce se jednog dana postavti koloseci tramvajskih šina....
na zalost dotle još mnogo Dunavske vode proteci ce ispod mosta...

Inace lep je osecaj sto nam je g. Miljkovic napokon posle tolikog odugovlacenja vratio normalni prolaz
bat preko polovione nove pred mostovske raskrsnice :D
 
Danas oko 12.30h. Pred LK iz pravca autoputa formirano suženje:
p1030591.jpg


p1030590.jpg

p1030592.jpg

p1030593.jpg

p1030594.jpg

p1030595.jpg


Biće i noćnih radova:
p1030596.jpg


p1030597.jpg

p1030598.jpg
 
Izvor: Beobuild.rs

Južni prilazi Pupinovom mostu

141101-STNG-29.jpg


Most koji će povezati Zemun i Borču, inače najveći aktivni gradski projekat, polako se privodi kraju, a ovih dana dobio je i zvanični naziv. Odlukom grada most će poneti ime slavnog srpskog naučnika i diplomate Mihajla Pupina. Radovi su u finalnoj fazi, a od danas je ponovo prohodna i raskrsnica na ukrstanju Pupinovog mosta i Ulice cara Dušana. Obišli radove na južnim, odnosno zemunskim prilazima novom mostu.

Celu vest kao i foto reportazu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/703.html

141101-STNG-45.jpg


Celu vest kao i foto reportazu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/703.html
 
Da li neko zna hoće li ostrvca između smerova biti oplemenjena bilo kakvim rastinjem ili će po svemu sudeći i njih asfaltirati?
 
Dali zna neko jel ce na kraju ovako izgledati osvetlenje na mostu??
10f95xc.jpg
 
Гага":2fyiucao je napisao(la):
Значи биће и ноћних снимака :D :)

Ako me ne bude mrzelo da po ladnoći vucaram drugu, znatno težu opremu.
 
Današnje stanje-oko podneva:
20141102_121822.jpg

Pred LK-asfaltira se spoj između traka za najavljeno presumeravanje saobraćaja od sutra. td će konačno početi radovi i na samoj LK-da se u potpunosti spoji novi put sa T6.
20141102_122117.jpg

Asfalt stigao do 10-ak m pred LK, odlagališta pesak i tucanika sve manja-vreme je više da i to spoje.
20141102_122330.jpg

Iskop od prošli put je zapravo bio za ovaj spoj vodovodnih instalacija na magistralni cevovod što je završeno.
20141102_122404.jpg

Traka ka LK-asfaltiran prvi sloj, a traka ka mostu upravo postavljan asfalt za prvi sloj na novom delu-oko 50-ak m ka LK koji je kasnio.
20141102_122915.jpg

Nakon tih 50-ak m urađen u celpsti drugi sloj asfalta na obe trake od CD-na ovoj traci ka LK ostalo im još oivičavanje slivnika.
20141102_123015.jpg

Postavljanje asfalta na traci ka mostu i odmah idu valjci da sve to sabiju i izravnaju.
20141102_123228.jpg

Asfalt u drugom sloju na celoj deonici-traka ka mostu su već završili oivičavanje slivnika i cementnu košuljicu oko ovih što su na samom kolovozu-spremno za habajući sloj asfalta. U drugoj traci to tek treba da se radi.
20141102_123440.jpg

U dolu ex-njive novo odlagalište tucanika-možda i nema veze sa gradilištem, već je za neki novi objekat?
20141102_123902.jpg

Pogled unazad ka LK-majstori su krenuli sa oivičavanjem slivnika i za traku ka LK-urađeno prvih par.
20141102_124001.jpg

Ide se ka raskrsnici sa CD-traka ka mostu je do ovde dobila i završni-habajući sloj asfalta, dok druga traka nije završavanja dalje od same raskrsnice. Nastavljen iskop zemlje za trotoar u smeru ka LK.
20141102_124143.jpg

Polukružno skretanje ispred onih kuća-u trotoaru desno vire neke cevi i kanalice.verovatno za budući semafor.
20141102_124225.jpg

Nakon skretanja ulaziće se preko spuštenih ivičnjaka u slepi krak ranije ulice, ali prvo ih čeka malo iskopa i nivelacije.
20141102_124259.jpg

Na samom skretanju iz pravca CD mali temelj i šaht-ovo je već definitivno za semafor.
20141102_124411.jpg

Prilazi se raskrsnici-istovaren pesak za nasipanje ostrva između dve trake na ovom delu gde je falilo.
20141102_124529.jpg

Što se tiče trake ka LK, biće samo jedno isključenje-odmah nakon raskrsnice za parking ispred one bele zgrade. Zanimljivo da su ranije tu bili postavili spuštene ivičnjake, a sad vidim da je urađeno puno skretanje sa odvojenim ivičnjacima.
20141102_124641.jpg

Polovina raskrsnice ka Bataji i kao odgovor Vectoru-asfalt je za sad postavljen preko svih malih ostrvaca na raskrsnici sa CD kao i između novih trka CD; Na putu ka mostu i ka LK samo na suženim delovima je asfalt, a širi delovi su za sad pod peskom. Samo skretanje od Bataje ka LK još nije dobilo završni sloj asfalta.
20141102_124656.jpg

Drugi deo raskrsnice ka centru-sad je deo fokusa prabačen i na nedostajuće trotoare/sa tri strane je sipan pesak za nasipanje budućih trotoara.
20141102_124853.jpg

Pravac CD ka Bataji-šteta što nisu dodali još jednu traku da budu dve ka Bataji, t.j. jedna za skretanje levo ka Galenici-mislim da će tu da se prave čepovi/no to ostaje na Gradu da reši jednog dana.
20141102_124955.jpg

Izvedeno stanje spoja ka Bataji i pušten saobraćaj starom trasom CD uz privremenu markaciju.
20141102_125207.jpg

A sad raskrsnica sa suproten strane-deo ka centru-ovde će biti baš sužen trotoar zbog ovog zida-u toku su radovi na rušenju starog uzvišenog trotoara u CD i nivelisanju sa novim-nižim nivoom.
20141102_125231.jpg

Drugi deo raskrsnice-ispred Amana; bager je upravo raznosio pesak za budući trotoara-pitanje je da li će uraditi uklapanje sa ostacima starog parkinga.
20141102_125359.jpg

Raskrsnica iz pravca mosta sad kad je skoro se gotovo.
20141102_125559.jpg

Most-urađen je nedostajući temelj stuba rasvete kod samog mosta. Ostaje još da popune ovo između što su raskopali, postave par ivičnjaka pa da mogu da asfaltiraju i ovaj spojni deo koji fali.
20141102_125953.jpg

Postavljeni oluci sa obe strane obalnih stubova-verovatno za drenažu samog spojnog dela mosta.
20141102_130239.jpg

Kinezi su sa kamionom raščišćavali zaostalu armaturu i otpad uzvodne trake mosta td valjda uskoro sledi asfalt i za nju. Urađen je iskop i ravnanje zemlje do mosta-verovatno da presele ovu kućicu čuvara da bi mogli i to da asfaltiraju.
20141102_130339.jpg

Ispod mosta betonirano par rigola i pokrovna staza ispod mosta-verovatno da dodatno osiguraju napravljenu potporu.
20141102_130352.jpg

Privremeni most skinut do obale, a pešačka ograda deluje u potpunosti postavljena. Za Simbu222-ne vide se nikakve instalacije i kablovi da vire oko stubova td za sad ništa.
20141102_130844.jpg

Nova traka CD i suženi deo trotoara-na ovom delu i dalje dosta radnika.
20141102_131046.jpg

Postavljaju se nedostajući ivičnjaci i biće naravno spušteni za ovaj ulaz.
20141102_131052.jpg

I sa druge strane ka okretnici 17-e postavljaju se nedostajući ivičnjaci.
20141102_131202.jpg

Na kraju skretanje iz starog dela CD u novi će ovde biti bolje nego na delu ka Bataji, ali imali su bar prostora zbog već postojećeg proširenja uključenja autobusa iz okretnice.

Radi se i nedeljom punim tempom, dosta radnika i mašina na više delova gradilišta-moraju da iskoriste trenutno ok vreme da završe sve-ili bar što više asfaltiranja.
 
Vrh