Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

xiter":1xuwgskt je napisao(la):
Hoće li neko od upućenijih da mi kaže gde nestadiše ove dve stvarčice na mostu?

то је био само један од предлога за изглед моста. нису нигде нестале, само су се определили за варијанту без њих
 
Hvala! :)

Most bi sa tim izgledao lepše, ali nema veze, bitno je da je napravljen.
 
за Власту и Мистер Нотизен, укњижени плусићћћи :)

Имам једну молбу на вас двојицу. Кад будете следећи пут ишли да правите фоторепортаже, да ли можете да сликате (2-3 слике) онај део где је сад изложбени салон и сервис Субару Србије. То мислим на ове делове:



Интересује ме како су решили, или како ће решити код њих улаз-излаз на саобраћајницу и део испред салона ? На вашим сликама које сте поставили ти делови се не види баш најбоље.
Субару Србија је била са објектом до Амана, али су се преселили пре пар месеци.

Унапред вам пуно хвала. :kk:
 
Obično ulivanje ulice u samo jedan smer kretanja ispred ...

IMG_6426_resize.jpg

IMG_6427_resize.jpg


... i spušteni ivičnjak iza zgrade.

IMG_6505c_resize.jpg
 
Гага":3at22jum je napisao(la):
Кад будете следећи пут ишли да правите фоторепортаже, да ли можете да сликате (2-3 слике) онај део где је сад изложбени салон и сервис Субару Србије.

Evo kako to izgleda:
p1030525.jpg


Na parkingu Subaru-a maskirani test auto:
p1030526.jpg


p1030527.jpg


A kod onih zgrada jedno 10-tak metara spuštenog ivičnjaka:
p1030524.jpg
 
Danas 14-15h.

Kod LK konvoj od 3 šlepera sa barijerama + autodizalica:
p1030511.jpg

p1030512.jpg


Ulazak u gradilište:
p1030513.jpg

p1030514.jpg

p1030517.jpg

p1030515.jpg


Priprema se traka ka LK za asfaltiranje, u daljini asfaltira se ista traka:
p1030516.jpg

p1030518.jpg


Početna pozicija:
p1030521.jpg

p1030522.jpg

p1030523.jpg


Evo šta se radi(lo) ispred Amana:
p1030531.jpg

p1030533.jpg


Uklanja se šut kod raskrsnice za Galeniku:
p1030532.jpg


U Cara Dušana ... Cenim da će ovde saobraćaj biti pušten u Ponedeljak:
p1030528.jpg

p1030529.jpg

p1030530.jpg

p1030534.jpg

p1030536.jpg


Tek treba da se betonira neki šaht:
p1030537.jpg

p1030554.jpg


Procenjujte kako će izgledati priključak od okretnice prema Bataji:
p1030539.jpg

p1030555.jpg

p1030556.jpg

p1030557.jpg

p1030558.jpg


Nije mi jasno kako će ovaj šaht da prima svu vodu sa raskrsnice, on je na najnižoj tački ove depresije:
p1030540.jpg

p1030541.jpg



Most:
p1030544.jpg

p1030551.jpg


Ovaj hidrant bio je već juče:
p1030545.jpg


Ispod mosta se ovi radnici nešto igraju sa kamenjem:
p1030546.jpg


Bez nekih spektakularnih radova:
p1030547.jpg

p1030550.jpg

p1030549.jpg


Natrag ništa novo:
p1030553.jpg
 
Ovo ce da bude obicna gradska saobracajnica, poput zrenjaninca, nema ovde govora o obilaznici, ikakvim brzinama i bog zna kakvom saobracaju. Sad kad pogledam ove slike sa svim spustenim ivicnjacima, iskljucenjima itd to ce biti katastrofalno usko grlo. Da ne pominjem sta ce sve na levoj obali da se izgradi, naravno nelegalno kako bi bili blize gradu.O prvoj dvadesetcetvorocasovnoj kisi i kakvo ce jezero biti u cara dusana od slivanja sa sve mosta i poteza od lakat krivine. Nema te kanalizacije koja moze tako nesto da skupi (nesto poput dela puta na pancevackom mostu gde se uvek pravi jezero).
 
Биће градска саобраћајница, то је тачно Небојшар, 50/сат и ни макац. Сваке године биће све већи број прикључака. На левој обали срећом неће ништа нелегално да се гради јер је то земљиште државно.
А нико неће ни бити ближе граду... од првих и најближих објеката до Пупиновог моста има исто, ако не и више него до Панчавачког.

Мислим да ни канализација при киши неће бити проблем. Зашто би?
Да ли ће све и са моста бити спроведено ка ЦД? Очекивао сам да то Дунав прихвати на лицу места
 
Борчанац":2k1pj1q0 je napisao(la):
Да ли ће све и са моста бити спроведено ка ЦД?

Most ima svoje odvode, gusto rasporedjene. Vide se uz levu stranu kolovoza:

p1030390.jpg
 
Pa naravno da ce ovo biti jedna obicna saobracajnica.

Potpuno promasen "projekat" od 200 miliona eur , kao i veliki broj drugih u ovoj drzavi .

Sve sto su dobili za ovih 200 miliona eur , cenim da se moglo zavrsiti za 70 do 80 miliona . Ovako vise nego pola , potpuno bacene pare ...

Ovde treba da prodju decenije da neki ljudi dodju do pameti , ali nije mi jasno vec kada ne znaju , zasto ne traze strucnjake iz drugih drzava , jer vidimo da ovo ovako ne funkcionise
 
bboris7":p8atb01u je napisao(la):
Sve sto su dobili za ovih 200 miliona eur , cenim da se moglo zavrsiti za 70 do 80 miliona . Ovako vise nego pola , potpuno bacene pare ...

Bboris7 bez namere da te vredjam ali ovom izjavom si pokazao da se uopste ne razumes u gradjevinarstvo.
 
Moguce , ali osim sto si mi skrenuo paznju na to , ne bi bilo lose da nesto i obrazlosis..

Ovako cu ja samo da ti kazem da se ti ne razumes ni u gradjevinarstvo , ni u ekonomiju , a po najmanje u domacinsko vodjenje necega , pa bio to i projekat , most Zemun Borca sa sve pristupnim saobracajnicama , naravno bez i jedne namere da vredjam ...
 
bboris7":2g8qszde je napisao(la):
Pa naravno da ce ovo biti jedna obicna saobracajnica.

Potpuno promasen "projekat" od 200 miliona eur , kao i veliki broj drugih u ovoj drzavi .

Sve sto su dobili za ovih 200 miliona eur , cenim da se moglo zavrsiti za 70 do 80 miliona . Ovako vise nego pola , potpuno bacene pare ...

Ovde treba da prodju decenije da neki ljudi dodju do pameti , ali nije mi jasno vec kada ne znaju , zasto ne traze strucnjake iz drugih drzava , jer vidimo da ovo ovako ne funkcionise

Hm...ovo je tema o mostu Zemun-Borča.

Za Most preo Ade imamo otvorenu posebnu temu :D
 
To sam ja isto pomislio, jos kada sam video da nije Delijin post bio sam zbunjen na momenat :)

Ne bi bilo lose da mozda ipak boriss obrazlozi misljenje da je to moglo jeftinije.
 
vlasta":g4zcuw8y je napisao(la):
Гага":g4zcuw8y je napisao(la):
Кад будете следећи пут ишли да правите фоторепортаже, да ли можете да сликате (2-3 слике) онај део где је сад изложбени салон и сервис Субару Србије.

Evo kako to izgleda:

Na parkingu Subaru-a maskirani test auto:
p1030526.jpg

Хвала Власто, :kk:
сад је јасније.
укњижен плусићћћ

На слици је иначе нова генерација Аутбека (Outback) 2015. и сад је у Србији на представљању.
 
Kad se intenzitet saobraćaja poveća, a okolna oblast popuni raznim servisnim sadržajima (što je nemininovno), ovde će biti prlično haotično. Idući iz Zemuna prvo se sa desne strane uključuju autobusi sa okretnice, a sa leve je raskrsnica sa Bačkom. Onda saobraćaj po tom smeru oštro skreće u desno pošto se ulica širi za duplo. Samo malo dalje imamo još jednu ogromnu raskrsnicu, sa mostom. Onda, samo malo dalje je suženje puta, pa saobraćaj ne samo da mora da se prestroji u jednu traku, nego mora istovremeno i da ponovo skrene, ovaj put u levo. Neposredno zatim imamo jednu mini raskrsnicu, pa onda još jednu veliku. U blizini ili unutar ovog kompleksa od tri velike raskrsnice postoji nekoliko malih ulica koje opslužuju okolne zgrade. Tu je već spomenuta mala ulica koja ide do nastavka Pregrevice gde su neke prilično velike hale, izvestan broj stambenih zgrada, baraka, samoposluga Aman i salon keramike. Zatim oko zgrade sa reklamom Pežoa takođe postoje dva mesta gde vozila ulaze i izlaze, a iza obližnjih stambenih zgrada još jedno. A nešto ne mogu da se setim gde su ulazi za poslovne zgrade sa leve strane te iste ulice, ali su sigurno i oni negde u okolini. Sve u svemu, naravno da sledi pohvala za most, ali odmah treba početi ozbiljno razmišljati kako će se ovaj kompleks raskrsnica kasnije prepraviti tako da funkcioniše kao jedna celina, što pre svega znači blokirati bilo kakve promene statusa i gradnje na okolnom zemljištu.

Ovde svi treba da skrenu oštro u desno ...

IMG_6464_resize.jpg


... a odmah zatim svi oštro u levo.

IMG_6488_resize.jpg
 
Ne smemo zaboraviti ni ove što deluju ovako izgubljeno.

IMG_6492_resize.jpg

IMG_6493_resize.jpg

IMG_6498_resize.jpg


I glavni lokalni biciklistički saobraćaj i međunardna bicklistička trasa trenutno idu duž ulice Cara Dušana, gde nema posebne staze, pa čak ni trotoara za pešake, a ne pod pravim uglom u odnosu Cara Dušana, gde će ih valjda biti. Mada i tu ostaje da se vidi kako će ih provući kroz iglene uši, tj oni i pešaci zajedno između onih ilegalnih stambenih zgrada i njihovog akustičkog zida. U svakom slučaju ovde treba očekivati i veliko biciklističko raskršće, zbog starih ali i novih rekreativnih staza koje će voditi preko mosta, pa će i oni malo dopreneti opštem haosu (pošto po jednom od dva ukrštena pravca moraju da idu kolovozom).

Što se tiče onih koji sa ili bez bicikala ipak ne žele da idu po kolovozu, posebno se radujem kreativnom pristupu koji će biti potreban svim osobama koje pokušaju da savladaju ovu tačku ... :)

IMG_6473_resize.jpg

IMG_6474_resize.jpg

IMG_6475_resize.jpg
 
Zuma je delimicno upravu , ali cim budu imali problema u saobracajnim spicevima krenuce da peglaju greske. Moze se sve to regulisati bez muke. Ono ukljucivanje sa okretnice nije nikakav problem za vozace Gsp , a skretanje u Banatsku postaje suvisno(moze se zabraniti ) ima ces alternativu sa novim putem do l.k. a ono suzenje kod Amana moze lako da se prosiri do raskrsnice do Galenike koja je velika i uvucena u odnosu na Batajnicki drum. Svi koji idu dalje prema Bataji i N.S. nema sta da traze na Batajnickom drumu jer trebalo je vec biti zavrsen Batajnicki bulevar sa petljama (bice gotovo sledece godine) tako da polako ali sigurno ce sve to doci na svoje , ja se jedino brinem za l.k. da ce tu biti guzvanja sa zastarelim semaforrima ! Sto se tice raskrsnice u C.D. neverujem da ce tu biti zagusenja , primera radi imamo i mi u N.S. ogromnu Temerisnsku raskrnicu sa semaforima , na koju dolaze vozila sa dva izlazno uluzna mosta koja vode u centar Novog sada pa se prolazi uz manja zadrzavanja (osim kada imaju neke radove pa se stvore guzve i kolapsi ). Uvericemo se svi koliko ce most smanjiti guzve i u starom delu Bg!
A sto se tice gradnje sa Borcanske strane , rece neko da je zemljiste drzavno , tako da ce morati debele dozvole za gradnju !
 
bboris7":tfurn5ji je napisao(la):
Moguce , ali osim sto si mi skrenuo paznju na to , ne bi bilo lose da nesto i obrazlosis..

Ovako cu ja samo da ti kazem da se ti ne razumes ni u gradjevinarstvo , ni u ekonomiju , a po najmanje u domacinsko vodjenje necega , pa bio to i projekat , most Zemun Borca sa sve pristupnim saobracajnicama , naravno bez i jedne namere da vredjam ...

Ajde probacu da ti odgovorim i obrazlozim:

Da pogledamo prvo arhitektonsko konstruktivno resenje mosta:
Dakle radi se o mostu koji je izgradjen po principu kontinualne grede sanducastog tipa sa presekom koji varira u zavisnosti od sila koje se pokrecu unutar njega i sa 2 oslonca na kojima se oslanja glavni raspon.

Znaci nesto naj naj jednostavnije sto postoji u mostogradnji, bez ikakvih pilona, kablova, kosnika, i propratnih skupih elemenata.
Ali premoscava se Dunav! I to nije mala stvar, glavni raspon je izuzetno veliki i gledalo se da plovni put bude sto slobodniji te poduhvat je dosta zahtevan. Takodje su se koristile moderne tehnologije navlacenja betonskih elemenata koriscenjem samopokretnjih skela.

Isto tako moras imati u vidu, da ovo nije JEDAN most vec da su to DVA MOSTA sa zasebnim konstrukcijama koje se oslanjaju na jedan isti nosac. Ipak se radi o 6 traka koje premoscavaju toliko veliku reku i to je svakako velika sirina mosta dakle veci troskovi gradnje.

Za 80 miliona evra koje pominjes, mogli smo dobiti samo 3 traka preko dunava (odnosno polovinu postojeceg mosta Zemun Borca, i saobracjnicu dugacku 21km sa po 3 traka na trecem Beogradu umesto saobracajnice profila autoputa.

Ali to vise nije to slozices se zar ne?
 
Teško je sada proceniti budući obim saobraćaja i opterećenje nove saobraćajnice na potezu od mosta do LK. I meni strašno smeta mali milion direktnih mikro-priključaka na glavnu saobraćajnicu. ALI - to barem mogu da ukinu brzo i jeftino, i da se naprave neki alternativni prilazi.

Jedino raskrsnice na lakat krivini i sa Cara Dušana, ne mogu ni lako ni jeftino da se preprave.
 
Danas, oko 14h.

Dokle je stigao asfalt u traci prema LK:
p1030561.jpg


Nastavlja se istom trakom, drugi sloj:
p1030562.jpg

p1030563.jpg

p1030565.jpg


Istovremeno se vrši iskop za staze:
p1030566.jpg

p1030564.jpg


I dragička! Iz asfalta još zrači toplota:
p1030567.jpg


Procenite kako će da teče uključivanje u ovu novotariju:
p1030568.jpg

p1030569.jpg

p1030570.jpg

p1030571.jpg

p1030572.jpg

p1030573.jpg

p1030574.jpg


Evo šta su uradili kod Amana:
p1030575.jpg


Sklonjen šut na raskrsnici za Galeniku:
p1030577.jpg


Ostaje pitanje - šta sa pešacima? Ni jedan trotoar nije na vidiku:
p1030579.jpg


Ispod mosta ovi momci se igraju kamenjem:
p1030581.jpg

p1030583.jpg

p1030586.jpg


Na mostu i dalje zatišje:
p1030582.jpg


Na uzvodnoj strani postavljaju vertikalnu izolaciju:
p1030584.jpg


Ograda stigla do Borčanske strane:
p1030588.jpg
 
Vrh