Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Vlasto svaka cast za izvestaj! Pa mogli bi sutra da je asfaltiraju , da iskoriste lepo vreme! Kad zahladi imace malo muke za asfaltiranje !
 
drum1":347an49v je napisao(la):
Zabogu pribogu da li njima i dalje ne pada na pamet da naprave kruzni tok??

Što više semafora (potpuno neusklađenih, obavezno) = veća potrošnja goriva = više para naftašima.
Ne bi me čudilo da stvarno postoji neki semaforsko-naftaški lobi koji gura izgradnju raskrsnica sa semaforima umesto kružnih tokova.
 
Igor":11r2uh57 je napisao(la):
Verovatno mislis na ovaj prvi nadvoznjak pre same petlje. U pitanju je nadvoznjak kao veza za groblje Zbeg

Upravo taj. Juče smo mozgali šta bi to moglo da bude, pa smo pomislili da je to možda buduća petlja ka Pančevu, ali smo onda skontali da nije, pa smo i mi pomislili da je možda nešto vezano za groblje, ali mi je u tom trenutku zvučalo kao naučna fantastika da neko gradi nadvožnjak kao vezu za groblje. :)

Hvala na odgovoru. :)
 
Evo i slika od juče:

p1030277.jpg


p1030279.jpg


p1030280.jpg


p1030281.jpg


p1030284.jpg


p1030291.jpg


p1030295.jpg


p1030296.jpg


p1030303.jpg
 
Kineski premijer otvara Zemun-Borča
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Most Zemun-Borča gradi se bez kašnjenja i otvoriće ga srpski i kineski premijer najverovatnije između 16. i 19. decembra, kaže Zorana Mihajlović.

85698985542be10ace4a6006133629_orig.jpg

Foto: Tanjug
"Ovaj most je veoma značajan za Beograd i Srbiju, i dosta će pomoći stanovnicima Beograda i Srbije", rekla je potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture nakon obilaska radova sa ambasadorom Kine u Beogradu Li Mančangom.

Ona je istakla, da se most gradi po planiranoj dinamici, i da će biti završen do decembra, kao i da će biti otvoren tokom samita kineskog premijera sa najmanje 16 premijera centralne i istočne Evrope koji će biti održan u decembru u Beogradu.

Govoreći o novom zakonu o planiranju i izgradnji, potpredsednica vlade je rekla da će taj zakon biti usvojen do kraja novembra, i da će na osnovu njega, u toku naredne godine biti doneta tri posebna zakona - imovinskim poslovima koji će rešiti i pitanje konverzije zemljišta, zatim građevinskim dozvolama i poseban zakon o građevinarstvu. "Novi Zakon o planiranju i izgradnji će omogućiti da imamo jedan šalter i dobijanje građevinske dozvole za 28 dana, a istovremeno radimo i analizu efekata konverzije", navela je Mihajlović i dodala da će se u toku 2015. raditi na uvođenju elektronske građevinske dozvole.

Do kraja ove godine trebalo bi, zajedno sa mostom, da budu završene i pristupne saobraćajnice od Novosadskog do Zrenjaninskog puta, zajedno sa Zrenjaninskom petljom, a do oktobra 2015. godine deo od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta, rekla Mihajlović.

Prema njenim rečima, radovi u Ulici Cara Dušana u Zemunu, na koju izlazi most, biće gotovi do 1. novembra.

"Verujem da će ovo biti primer kako treba da se rade i svi drugi projekti, jer ovaj projekat se zaista realizuje po utvrđenoj dinamici. Naravno da, kao i u svakom drugom infrastrukturom projektu, postoje određeni problemi koje rešavamo zajedno sa izvođačima i podizvođačima", rekla je ona. Mihajlović je kazala da će i danas imati sastanak o tome, kao i da će se razgovarati o odštetnim zahtevima.

Ona je podsetila da su Beograđani u anketi već izabrali da taj most ponese ime našeg naučnika Mihajla Pupina, da će sa obe njegove strane biti postavljene velike table sa osnovnim podacima i da će biti navedeno da je most rezultat srpsko-kineskog prijateljstva.

Ambasador Kine Li Mančang kazao je da je potpuno saglasan sa konstatacijom potpredsednice vlade da sve ide po planu. "Poštujemo rok i ugovor, radimo svoj posao i naša kompanija (CRBC) će učiniti sve da na vreme i kvalitetno završi radove", naveo je ambasador.

Radovi na mostu Zemun-Borča počeli su krajem oktobra 2011. godine. Novi most preko Dunava će biti dugačak 1.507 metara, širok 29,1 metara i visok 22,8 metara, sa ukupno šest kolovoznih traka i pešačko-biciklističkim stazama sa obe strane, a pristupne saobraćajnice biće dugačke 21,6 kilometara. Glavni raspon mosta je dug 362 metra.

Ukupna vrednost mosta sa pristupnim saobraćajnicama je oko 260 miliona dolara, a od tog iznosa 85 odsto kreditira kineska Eksim banka, dok preostalih 15 odsto obezbeđuju država Srbija i Grad Beograd.

Glavni izvođač radova je kineska kompanija "Čajna roud and bridž korporejšn" (Cina Road and Bridge Corporation).

Izgradnjom mosta Zemun-Borča, teretni saobraćaj koji ide iz Banata biće izmešten iz Beograda i taj most biće veza sa putnim Koridorima 10 i 11. To će biti drugi most na Dunavu u Beogradu.
Izvor:B92
 
Rekoh ja da cim ona drekne ce da bude ranije ! Ocekujemo otvaranje u nekoj pauzi u samitu 17. ili 18. ! Neverujem da ce ostataviti za zadnji dan samita !
ps nema potrebe da nadlece helikopterom , moze i ovde na forumu da se uveri kako napreduju radovi !
 
mogu da otvore i pre nego što bude gotov, političarska posla
 
Današnje stanje:
Nešto kraći izveštaj pošto nisam imao puno vremena, a taman će biti i kao dopuna na izveštaj Vlaste od juče-može da se vidi neki napredak, ali nije bio veći razmak od 15h juče do 9h jutros.
20141021_091852.jpg

Prilaz u CD od okretnice 17-e ka raskrsnici-bez značajnijih promena osim oko šahtova.
20141021_091902.jpg

U suštini imamo manju kutiju ozidanu ciglom bliže trotoaru i ovaj veći dublji betonski šaht koji predstavlja taj neki "bunar". Oko oba je raskopano i postavlja se armatura da bi napravili nove betonske sanduke da ih drže da bi mogao put da pređe preko njih - od ovoga zavisi otvaranje spoja u potpunosti sa CD ka Zemunu sledeće nedelje.
20141021_091935.jpg

Treba da se to još izbetonira, malo odstoji, potom prekrije peskom i tucanikom, dok se to slegne i utaba-možda će ovaj deo malo i kasniti-ali mogu da puste CD za početak starom trasom i ovo dovrše kako valja pa makar i par dana kasnije ako treba.
20141021_092524.jpg

Na mostu urađena hidroizolacija obe trake od zemunske strane.
20141021_092529.jpg

Upravo počinjalo montiranje pešačke ograde mosta-prvo sa nizvodne strane.
20141021_092702.jpg

Uzvodna strana mosta-radi se hidroizolacija i pešačke staze sa ove strane-stigli su do pred zemunski deo mosta.
20141021_092715.jpg

Ispod mosta-zanimljivo-nasut novi sloj kamenja na površni deo potpornog nasipa. A tu je i ekipa za izvlačenje-valjda da izvuku još par zaostalih cevi sada kad je Dunav malo opao.
20141021_093006.jpg

Evo i sa druge strane-kamenje je ovaj put nasuto do samog kraja potpornog zida, a vredni Kinezi čiste za sobom. Odavde se bolje vidi i izgled buduće ograde pešačke staze.
20141021_093019.jpg

Nizvodna strana mosta i privremeni borčanski most koji se polako rasklapa.
20141021_093234.jpg

Raskrsnica sa CD od mosta-finalni radovi-osnovni sloj tucanika je nasut i počinje nasipanje završnog sloja finijeg tucanika do potpune nivelacije.
20141021_093427.jpg

Završni sloj tucanika postavljaju finišerom u traci ka mostu i odmah se utabava.
20141021_093640.jpg

Završeni su i skoro svi ivičnjaci do same raskrsnice sa trakama za skretanje, kao i instalacije i temelji za semafore.
20141021_094343.jpg

CD-Pravac od Bataje ka centru. Traka od raskrsnice ka LK je tek formirana i nasuta i prvo sledi utabavanje tucanika.
20141021_100812.jpg

Pogled na raskrsnicu i put ka mostu.
20141021_100946.jpg

Pogled ka LK gde je asfaltirana u dva sloja i traka ka LK u istoj dužini kao i suprotna. Može se videti i buduće skretanje u formiranju ka kućama i za pravljenje polukružnog. Počeo i iskop za trotoar ispred Pežoa.
20141021_102251.jpg

Formirane obe trake ka raskrsnici-na ovom delu je najviše radnika, a ima dosta i geometara.
20141021_102416.jpg

Pogled ka LK-dalje nisam išao/počeo iskop i nasipanje peskom trotoara u smeru ka CD kroz ovaj ukopani deo njive.
20141021_102639.jpg

Naglasak na uvučenim slivnicima sa sve posebno uvučenim ivičnjacima što je naravno fenomenalno. :kk:
Ali opet centralni vod kišne kanalizacije ima svoj šaht unutar kolovoza, a ne recimo na trotoaru (OK ispod trotoara ide vodovod i ako bi šaht kišne kan. bio tu verovatno bi se novi objekti divlje kačili na njega, ali opet možda je moglo drugačije?). :notok:
20141021_102602.jpg

Za ovo buduće skretanje urađen i iskop nekih instalacija ka završetku ostrva-da li je rasveta ili možda bude i semafor-videćemo...
20141021_102705.jpg

Samo buduće skretanje-urađeni ivičnjaci i podloga-spremno za asfalt.

Radovi napreduju, to se ne može sporiti, ali bilo je lepo vreme kojeg po najavama više i neće biti toliko pa ćemo videti kako će biti na dalje.
 
Suviše naglo suženje puta u smeru ka Batajnici, neposredno posle raskrsnice. Saobraćaj dolazi sa dve trake, za oba stanja semafora, a u ovo malo prostora to mora da se svede na jednu. Zagušenje se može preneti i na samu raskrsnicu. Bolje rešenje je bilo nastaviti ovaj široki segment puta do sledeće raskrsnice, pa suženje postaviti tek posle nje. Nije daleko, a mesta ima.

14m5ll2.jpg
 
Mesta ima pošto je za eventualnu desnu traku do raskrsnice sa T7 samo trotoar i parkinzi, ali morali bi da seku nekoliko platana sa desne strane stare trake.
Poseban problem je što je tu odmahi skretanje za Galeniku-u T7 i pošto je bez semafora zastoj mogu da naprave i samo oni što bi skretali levo kad je jači saobraćaj iz Bataje (ovo se povremeno dešavo i ranije).
Ne znam da li ima mesta od platana da prođu tri trake do T7 (kad bi nasuli jarak pored puta možda) jedna od T7, 2 ka-jedna za skretanje u Galeniku, druga pravo ka Bataji. Kad bi mogli barem to da urade od ovog sužavanja do T7 bilo bi bolje; ali najbolje bi bilo da bude 2+2 sa odvojenim trakama skroz do T7, ali kad će i da li će to ko zna...
 
Semafori da se zasade na svakih 100 metara! Umesto pokojnih platana.
Već sam pitao, ali nema odgovora - kao misle da razreše semaforizaciju na 90m - od Banatske do ove nove ulice?
 
Imaćemo čak tri velike raskrsnice na nekih 250m. A kao šlag na saobraćajnu tortu, probili su i sasvim novu ulicu iza Amana. Pošto je Pregrevica presečena, bilo je neophodno napraviti pristup prostoru pored Dunava, odnosno njenom bivšem nastavku. Tako da se broj manjih i većih raskrsnica ustvari penje na 4. Zbog toga bi ceo ovaj potez zaista morao da bude povezan dovoljno širokom vezom.
 
Vidim ja da će buduće generacije ovo da prepravljaju opet. Pa čak prirodno je CD bila u rupi i relativno bi se lako premostila nadvožnjakom ali ta ekproprijacija je najbolnija tačka ovde da bi se to izvelo kako treba.

Drugo je lakat krivina. Totalni promašaj za raskrnicu. Kružni tok i gotova priča. Mada tu još ima nade pa ćemo videti kad budu radili ali pošto je već postojeće stanje urađeno za rasktnicu verovatno će tako i biti.
 
Današnje slike, oko 14h:

p1030312.jpg


p1030313.jpg


p1030314.jpg


p1030315.jpg


p1030317.jpg


p1030318.jpg


p1030319.jpg


p1030320.jpg


p1030321.jpg


p1030322.jpg


Dakle asfalt krenuo preko CD. Ograde na mostu oko 100m. Pada kiša.
 
Lepe vesti, obzirom na lose vreme! Sad nemoraju da polivaju teren , samo da ga dobro izravnaju i da to asfaltiraju do 1.X kao sto su obecali!
 
Mogli bi da ukinu taj semofor kod okretnice autobusa ,da zabrane skretanje u Banatsku ulicu- ko hoce nek uradi polukruzno na sleecoj raskrnici ! A za buseve nek nameste taster semafor pa kad im treba nek ga ukljuce tj po potrebi , a ovako nek uvek stoji zeleno ! Dzaba im teorija kad je praksa nesto sasvim drugo !
 
bez uvrede, ali ove kontroverzne zgrade čim vidiš jasno ti je da je neko izradio fast&furious i da to verovatno nije legalna priča, bez obzira na papire. Oseti se muljaža na prvi pogled, od lokacije u prostoru do infrastrukturne okoline. Vidi se, jednostavno, prođeš Beogradom i vidiš da su upravo takve zgrade u najvećem broju slučajeva nelegalne.
 
Kad nisu radili letos, po lepom vremenu, sad moraju i po kiši i u trećoj smeni. :D
 
Zemun-Borča od danas Pupinov most
Beograd -- Most Zemun-Borča od danas nosi ime velikog srpskog naučnika i pronalazača Mihaila Pupina.
959117855544a2627d9917540226440_orig.jpg

Foto: Tanjug
To su danas jednoglasno odlučili odbornici Skupštine grada Beograda, usvojivši predlog Komisije za spomenike i nazive ulica i trgova u Beogradu.

Predsednica Komisije Jasmina Mitrović Marić rekla je da su ime mosta izabrali Beograđani u okviru kampanje koja je sprovedena preko TV Studio B.

Zoran Alimpić iz DS kritikovao je način izbora imena mosta istakavši da se ne zna ni koliko je građana glasalo za predlog da ovaj most nosi Pupinovo ime. „Zašto se ime biralo samo elektronskim putem kad nemaju svi građani tu mogućnost i da li je bilo još predloga?“, upitao je Alimpić. Na to mu je Mitrović Marić odgovorila da ne treba sumnjati da su građani sami izabrali ime mosta Zemun-Borča. „Došli su nam predlozi od različitih udruženja, fondacija, građana. Nemojte sumnjati da su građani birali“, rekla je ona i dodala da nisu lobirali da se taj most zove Pupinov.

„Napravili smo kampanju preko TV Studio B u kojoj su Beograđani birali kako treba most da se zove i kako smo očekivali pobedio je Mihailo Pupin. To je logično u godini u kojoj se proslavlja 160 godina od njegovog rođenja“, rekla je Mitrović Marić u obraćanju odbornicima.

Pupin je čovek, dodala je, koji nas uči dobroti, posvećenosti, nauci i pedagogiji.

Šef odborničke grupe DS Balša Božović rekao je da je veoma važno da se projekti koje je u svom mandatu započela DS da se oni završe u roku.

„To je u interesu svih građana u Beogradu. Mislim da je veoma značajno da ono što čini grad Beograd bude podržano od strane svih odbornika“, rekao je Božović i istakao da je Pupin Srbin koji je imao najbogatiju biografiju.

Odborniciama se obratio i Radomir Naumunov ispred DSS i rekao da je vrlo važno da velikani kao što je Pupin „koje smo iznedrili“ ulaze u geografske pojmove, podsećajući da je vlada 2006. godine aerodromu dala ime po još jednom srpskom velikanu Nikoli Tesli i da će ta odbornička grupa podržati predlog.
Izvor:B92
 
Vrh