Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Bungalow Bill":1nq68ba3 je napisao(la):
drum1":1nq68ba3 je napisao(la):
Zabogu pribogu da li njima i dalje ne pada na pamet da naprave kruzni tok??

Što više semafora (potpuno neusklađenih, obavezno) = veća potrošnja goriva = više para naftašima.
Ne bi me čudilo da stvarno postoji neki semaforsko-naftaški lobi koji gura izgradnju raskrsnica sa semaforima umesto kružnih tokova.

Хах, то је толико сулудо, да је има шансе да је и тачно.

едит. мада... колико примећујем најљући противници кружних токова делују на територији београда
 
banacanin dovla":10xjbuly je napisao(la):
Da slazemo se u potpunosti uz postovanje prema Pupinu mi cemo most uvek zvati Kineski most !

Занимљива опаска. Али неукусна.
Пупин је толико задужио ову земљу и нас... ми њега не заслужујемо нити можемо да му се одужимо. А ни Музеј му није ни окречен 30 година а постоји пројекат за његово осавремењење. Ово је стварно најмање што можемо, да тај мост са поносом зовемо Пупинов, а има смисла јер иде ка родном му Банату, а није ни дугачко ни рогобатно име.

Званично име наравно не одређује како ће га народ звати, а то је још важније од званичног имена, али понављам, најмање што можемо је да тај мост са поносом зовемо Пупинов, када се већ неко лепо тога сетио из градске управе.

Мост пријатељства ми звучи на пропаганду, јер су кинези ту дошли да зараде а не да поклањају, е сад... благо нама што нису дерачи коже као "европски фондови", али ни то није случајно.
 
Poplava :wink: (danas 14.30 - 15.30)

Prvo radovi kod lakat krivine:

p1030324.jpg


p1030325.jpg


p1030328.jpg


p1030329.jpg


p1030330.jpg


p1030331.jpg


p1030333.jpg


U Cara Dušana asfalt na sve strane, a oni "bunari" dobili sarkofage:

p1030334.jpg


p1030335.jpg


p1030336.jpg


p1030337.jpg


p1030338.jpg


p1030339.jpg


p1030340.jpg


p1030341.jpg


p1030343.jpg


p1030349.jpg


Malo i sam most. Tu se naizgled ništa ne dešava, ali ... ograda po sredini nizvodne strane. Još malo pa se spaja sa Zemunskom stranom. Lepo se vide i stubovi rasvete sa Borčanske strane.

p1030350.jpg


p1030352.jpg


p1030353.jpg


p1030355.jpg


p1030358.jpg


p1030361.jpg


p1030365.jpg


p1030366.jpg


Ispred Amana žestoko :mrgreen:

p1030367.jpg


p1030368.jpg


p1030369.jpg


p1030370.jpg


p1030371.jpg
 
Тај фетиш на новоизграђеним саобраћајницама ми никада неће бити јасан.
 
Ovo je jos i odlicno kako moze da bude :bash:
 
Subota, oko 16h. Raskrsnica u CD kompletno asfaltirana, dobro fali parče preko tzv.bunara. Do spajanja sa Batajn. drumom ostalo parče oko onog brda od materijala.

p1030372.jpg


p1030373.jpg


p1030375.jpg


p1030382.jpg


p1030383.jpg


Prva šetnja po mostu:

p1030384.jpg


p1030385.jpg


p1030386.jpg


p1030387.jpg


p1030389.jpg


p1030390.jpg


Do Bataj. druma ostalo samo parče:

p1030391.jpg


p1030393.jpg


Toliko od mene za ovu godinu.
 
Плусићћћи наравно.
Схватили су за озбиљно да мора да се заврши на време.

За ову годину :o Зар више нећеш да сликаш ? :(
 
Današnje stanje-od jutros-pokušaću da se nadovežem na izveštaje Vlaste.
20141026_100941.jpg

Završeni betonski boksevi oko šahtova i bunara-mnoštvo kamiona sa asfaltom.
20141026_101013.jpg

Počeli su iskop od šahtova do okretnice da bi mogli da spoje novu traku CD sa starim delom ulice.
20141026_101604.jpg

Nastavlja se dalje montiranje pešačke ograde na nizvodnoj strani, a privremeni most svaki put sve kraći.
20141026_101641.jpg

Zemunski deo mosta je već sa ograđenom pešačkom stazom, a ispod mosta neki novi radovi i iskopi.
20141026_101730.jpg

Uzvodni deo potpornog zida će dobiti manje nadvisavanje, a iskopali su ispred zida rov i postavili armature-kao da prave dodatni potporni temelj za već postojeći zid.
20141026_102004.jpg

Sa uzvodne strane mosta završena hidroizolacija trotoara sa odvojenim bojama pešačke i biciklističke staze.
20141026_102122.jpg

Pogled ispod mosta sa druge strane-potporni temelj ide celom dužinom potpornog zida.
20141026_102322.jpg

Urađen spoj slepog kraka Pregrevice sa parkingom ispred Amana-samo tucanik, ali barem da ljudi imaju pristup pošto bi bilo suludo da odmah posle mosta bude bočno sporedno skretane. Inače sada se već normalno može proći i od glavnog dela Pregrevice ka mostu pošto fali deo ograde i nema više rastinja oko staze.
20141026_102440.jpg

Cela traka od mosta ka CD je premazana katranom-sprema sa završni sloj asfalta i za ovaj deo.
20141026_102623.jpg

Na samoj raskrsnici užurbani radovi-radio se završni sloj asfalta na samoj ulici CD.
20141026_103009.jpg

Mnoštvo kamiona, finišera i valjkova-radovi idu naveliko i užurbano.
20141026_103136.jpg

Završni sloj asfalta na traci CD od Bataje, a spreman je bio i drugi smer. Od cele raskrsnice jedini deo koji je još uvek bez asfalta je traka za skretanje iz CD ka LK, no i to će stići valjda.
20141026_103411.jpg

CD raskrsnica-pogled ka Bataji-završni sloj asfalta postavljaju do pola raskrsnice.
20141026_103417.jpg

Sa druge strane-ka centru-prvo treba završni sloj tucanika, pa onda asfalt u traci ka raskrsnici.
20141026_103522.jpg

Traka ka LK, takođe uvučeni slivnici, a i ovde će biti isključenje za parking sa spuštenim ivičnjacima.
20141026_103907.jpg

Pogled ka raskrsnici-sa obe strane su nešto raskopavali-levo neke instalacije, a desno su ispred Pežoa prokopali neke nove kablove-samo neka sve što ima dodatno rade sada, ako treba i 2-3x neka prekopavaju, ali kad završe da se ne dira.
20141026_104123.jpg

Skretanje za polukružno je dobilo svoje ivičnjake i vide se neki ukopani kablovi, ali još ne vidim temelj semafora.
20141026_104133.jpg

Ovaj put idemo celom dužinom do LK-za sada urađen asfaltirani deo.
20141026_104316.jpg

U daljem nastavku novo je da su ivičnjaci trake od LK urađeni skoro celim delom, ali još bitnije je da je nasut i utaban završni sloj tucanika.
20141026_104458.jpg

Slivnici se navode na sredinu ivičnjaka što znači da će i dalje na ovom delu biti uvučeni.
20141026_104552.jpg

Utabavač u akciji-spreda i otpozadi nakačene žabice spojene pogonskom osovinom i samo peglaju.
20141026_104738.jpg

Idemo dalje ka LK, tucanik nasut većim delom trake ka mostu, a trasiraju se i spoljni ivičnjaci trake ka LK.
20141026_104838.jpg

Već su ih i započeli na središnjem delu nasipa i polako ide nasipanje završnog sloja tucanika i sa te strane.
20141026_105011.jpg

Traka ka mostu nasuta, sa druge strane tek je nasut iskop prethodno postavljene kišne kanaizacije.
20141026_105040.jpg

Pogled ka Galenici-nasipanje njive na tom delu je i dalje nastavljeno, samo nešto sporije.
20141026_105230.jpg

A u međuvremnu svo vreme prolaze kamioni sa asfaltom i tucanikom, kao i ovi što utabavaju podlogu.
20141026_105357.jpg

Približavamo se LK-ovde na traci ka njoj tek sledi prvo nasipanje spoljnog sloja tucanika preko kišne kanalizacije.
20141026_105506.jpg

Sa druge strane završni sloj tucanika je skoro stigao do pred LK, a prate ga i spoljni ivičnjaci.
20141026_105602.jpg

Evo ovako uporedno da se vidi kako ide progresija u obe trake.
20141026_105805.jpg

Što se tiče kišne kanalizacije-smer ka mostu ona je stala ovde malo pre LK-dok prođu ispod ovog magistralnog vodovoda.
20141026_110451.jpg

Brdo tucanika sa početka od LK je skoro isparilo, ali i dalje stižu novi šleperi istog što se odmah dalje razvozi.

OK, radovi idu i dalje ubrzano-pogotovo deo oko CD, tako da ih ovo zahlađenje i kiša zasad nisu usporili. Videćemo da li će stići da sve na i oko CD izasfaltiraju u naredna 4 dana...
 
Sve pohvale za reportaze Vlaste i Mr.Notizena ! Mislim da ce uraditi C.Dusana do 1.Novembra !
ps zanima me dal neko ima informaciju za l.k. da se nisu mozda predomislili u vezi semafora, mozda bi kruzni tok bilo mnogo bolje resenje !
 
Mesta bi trebalo da ima za kružni tok sličan onom na opštine NBG sa 3 trake, ali ona šljunkara možda bude problematična malo. Sve zavisi kako bi se pozicionirao sam krug ali izgleda da je nabolje u sam centar. Em što više auta može da prođe em nema semafora. Oko ~70m bi bio prečnik kruga sa 3 trake što po Google Earthu može ladno da stane na lokaciju a čak bi oštro skretanje desno iz pravca CD ka NS moglo da se uradi kao 4-ta traka. Samo trebaju sve 3 strane da se retrasiraju tako da imaju blagi Y oblik za finiji ulaz/izlaz u sam kružni tok. Prosto je neverovatno koliko zaostajemo od EU po pitanju kružnih tokova. U Hrvatskoj npr. gde god mogu ga stavljaju.
 
Ako je neko svojevremeno zamislio da se postave semafori onda ce to da brani kao dedovinu, tesko da ce da preprojektuje kruzni tok koliko god to imalo smisla.... :(
 
Danas, oko 14.30 :mrgreen:

p1030394.jpg


Ovde i dalje neka komplikacija - mnoštvo položenih kablova:

p1030395.jpg


p1030396.jpg


p1030398.jpg


Položen završni sloj ka mostu, a i od mosta:

p1030397.jpg


p1030399.jpg


Završni sloj i ispred Amana:

p1030400.jpg


p1030401.jpg



Ostaje da se ukloni ovo brdo materijala, ostaje stari asfalt:

p1030402.jpg


p1030403.jpg


p1030405.jpg


Ka i od mosta:

p1030406.jpg


p1030407.jpg


p1030408.jpg


p1030409.jpg


Na nizvodnoj strani mosta asfalt stigo do sredine:

p1030410.jpg


p1030411.jpg


p1030413.jpg


p1030415.jpg


p1030420.jpg


p1030422.jpg


p1030425.jpg


p1030429.jpg


p1030431.jpg


p1030426.jpg
 
Bile bi slike i ranije danas, ali sistem nije bio dostupan.
Dakle Utorak oko 14.30h :mrgreen:

Drugi sloj asfalta na delu LK-CD:

p1030434.jpg


p1030436.jpg


Mehanizacija otišla ka lakat krivini:

p1030438.jpg


p1030469.jpg


Uvučeni i neuvučeni šaht, jedan do drugog:

p1030440.jpg


Raskrsnica ca CD bez mehanizacije:

p1030435.jpg


p1030441.jpg


p1030443.jpg


p1030442.jpg


p1030444.jpg


U Cara Dušana kozje uši, ovde i dalje ima nekih problema (?):

p1030445.jpg


p1030463.jpg


Na mostu završen prvi sloj asfalta na nizvodnoj strani:

p1030453.jpg


p1030454.jpg


p1030455.jpg


Ograda polako stiže do Borčanske obale:

p1030457.jpg


Dodatna potpora (?) ispod mosta:

p1030450.jpg


p1030449.jpg


p1030451.jpg


p1030459.jpg


p1030458.jpg


p1030467.jpg


Takoreći gotovo!

p1030462.jpg
 
Dobro napreduje. Nego izgleda da će i kiosci na ostrvcetu kod okretnice 17-tice da lete. Moguće je da će ostrvce da bude malo krajcovano ako ništa drugo ono od pešačkog prelaza pa na ovamo kao i pešački prelaz na samoj okretnici će biti pomeren. Tako da se uliva uski 2x2 sa punom linijom u široki 3x3 sa ostrvcetom.

p1030445.jpg
 
Kod Amana bi bilo dobro resnje da malo prosire asfalt sa obe strane , do pescke staze ima oko metar mesta i pored drvoreda jos pola metra pa sve do skretanja za galeniku , da bi bilo prostora za 2+1 traka do skretanja za galeniku ! Vidi se na onoj sliici gde su napravili brdo od struganog asfalta !
 
Danas, uobičajno vreme, 14.30

Početna pozicija, levo i desno:

p1030472.jpg


p1030473.jpg


Krenuh ka LK:

p1030474.jpg


p1030475.jpg


p1030476.jpg


p1030479.jpg


Finišer na vidiku:

p1030480.jpg


Natrag ka CD:

p1030481.jpg


p1030477.jpg


p1030482.jpg


Konačno počela priprema za asfalt na parčetu ispred pekare:

p1030485.jpg


p1030486.jpg


p1030490.jpg


p1030491.jpg


p1030492.jpg


p1030493.jpg


p1030495.jpg


Šta rade kod Amana saznaćemo sutra:

p1030494.jpg


Tabači spremni za preostalo parče CD:

p1030496.jpg


Na mostu skoro nikoga:

p1030499.jpg


p1030501.jpg


p1030503.jpg


Evo šta su juče izbetonirali. Vodostaj porastao pa ona armatura ispod stare podzide čeka bolja vremena.

p1030497.jpg


p1030498.jpg


U međuvremenu kod pekare se vredno radi:

p1030504.jpg


p1030507.jpg


p1030508.jpg


p1030510.jpg


Kako sam juče čuo drugi sloj asfalta na nizvodnom delu mosta radiće se sutra, a zatim mašine prelaze na uzvodni deo.
 
Današnje stanje-od jutros:
20141029_083539.jpg

Oko novih betonskih šahtova se nasipa pesak i tucanik, ali do spoja opet ima još dva neka stara šahta da se nivelišu-možda će i oko njih-ili će ići skroz ukoso u proširenje CD za novu traku bez pomeranja starog semafora za 17-ice iz okretnice.
20141029_083642.jpg

Raskrsnica-većim delom završena i sa habajućim slojem asfalta, samo ova nova traka CD i dalje kasni-počeli su da nasipaju tucanik na ovaj deo starog trotoara oko betonskog zidića.
20141029_083811.jpg

Kamioni spremni da naspu još tucanika; i ovde kišni slivnik nije uvučen, ali zanimljivo na ovom delu nema drugih slivnika za kišnicu-postoji ovaj i jedan pored onog kamiona levo-između njih ih nema za sad.
20141029_084232.jpg

Na mostu postavljanja nizvodne strane ograde prestiglo skidanje privremenog mosta.
20141029_084413.jpg

Prvi sloj asfalta postavljen na traci ka Banatu, u smeru ka Zemunu će valjda uskoro.
20141029_084221.jpg

Ispod mosta šok; Dunav je narastao-ali bukvalno preko noći (poredeći sa Vlastinim slikama) i potopio gradilište potpornog temelja za obalni zid.
20141029_084431.jpg

Raskrsnica skoro gotovo kao i deo puta ka mostu-habajući sloj asfalta je stigao do samog mosta.
20141029_084823.jpg

Evo raskrsnice i iz ovog ugla-semafori i trotoari će tek da se rade-a grejder je upravo počinjao da raznosi tucanik po novoj traci CD.
20141029_084959.jpg

Kao odgovor za BD-lu ispred skretanja za Aman su ipak rešili da malo isprave ovo sabijanje u jednu traku da ne bi ljudi razbijali točkove na ovako isturene ivičnjake. @Jankauskas-meni se čini da će u oba režima raskrsnice biti po dve trake ka Bataji-dve iz centra/treća je levo ka LK; a po jedna iz smera mosta i LK-e kad je crveno u CD.
20141029_085053.jpg

Ovde su nešto korigovali ivičnjake-a počelo je asfaltiranje i skretanja iz CD ka LK.
20141029_085340.jpg

U traci ka LK još se vrše neke korekcije i trebaće prvo malo krpljenja prvim slojem asfalta pre završnog sloja; a ispred ove zgrade, trotoar još nije ni započet.
20141029_085602.jpg

Buduće polukružno skretanje-habajući sloj asfalta je prošao u taci od LK dalje ka njivi. Na ovom ostrvu vidi se mali betonski temelj-moguće od budućeg semafora?
20141029_090137.jpg

Dalje ka LK-habajući sloj asfalta je urađen do celog prethodno završenog asfaltiranog dela trake ka mostu, a sa desne strane bager je započeo iskop kosine da napravi mesto za trotoar.
20141029_090249.jpg

Mnoštvo masšina-deluje da nastavljaju završni sloj asfalta ka LK, a ova deuga traka-vršilo se završno sabijanje tucanika-sa završeni su i spoljni ivičnjaci-osim onih uvučenih oko slivnika što će stići.
20141029_090420.jpg

Asfalt je stigao do pola njive čini se, ali dalje sam morao okolo pošto se nije moglo proći, a u drugoj traci-ka LK sekli su kraj asfalta za prilaz finišerom td će i tu uskoro da krene asfalt.
20141029_090607.jpg

Kontrola kvaliteta se i dalje vrši-ovo je sa trake ka LK-dva sloja baznog asfalta sa krupnim granulatom, valjda je ok.
20141029_091809.jpg

Sada sa druge strane njive-intenzivni radovi duž cele trase od CD ka LK-prvi sloj asfalta trake ka mostu je prošao najniži deo i stigao do pred uspon ka LK.
20141029_091905.jpg

Spoljni ivičnjaci trake ka LK se intenzivno postavljaju celom dužinom.
20141029_092041.jpg

Sa druge strane kreće završni sloj asfalta te trake, a usput se vrše korekcije prethodno urađenog; u nastavku tucanik je već premazan katranom.
20141029_092052.jpg

Nastavak ka LK-spremni ivičnjaci, kao i okovi od slivnika za celu dužinu do pred LK.
20141029_092305.jpg

Tucanik je postavljen spoljnim ivicama trake ka LK celim delom (preko kišne kanalizacije) i sve je spremno za ivičnjake.
20141029_092539.jpg

Traka ka mostu-sve je spremno za prvi sloj asfalta do pred samu LK-vrši se dodatno utabavanje uz ivičnjake.
20141029_092436.jpg

Asfalt će ići do ovde--jedno 50-100m do LK; sa druge strane istovaraju ivičnjake za preostali deo druge trake.
20141029_092523.jpg

Bitna promena i na delu do same LK-nasut je pesak preko kišne kanalizacije i sad se sabija da bi posle mogli tucanik i ivičnjaci do kraja.
20141029_092731.jpg

Isto tako deluje da konačno zaavršavaju nedostajući deo kišne kanalizacacije tog smera pošto su upavo vršili iskop oko onog magistalnog vodovoda.
20141029_092857.jpg

Sa same LK sad se već nazire kontura obe trake puta, a i brda tucanika polako nestaju.

Ubrzali su i pojačali radove samo tako, a i moraju da bi završili sve ovo bitno pre snega i mraza. Cara Dušana stižu da puste na vreme, samo će ona nova traka možda malo da kasni sa spojem, ali mogu barem da puste ulicu i bez nje.

PS-Slike su od jutros, ali sam ih tek sad postavio pa ovako ispadaju posle Vlastinih koje su od danas popodne-može da se poredi koliko stignu za jednu smenu... :vops:
 
Sve pohvale za nase reportere ove slike su bas detaljne ! Momci, bravo za slike ! A deluje i ohrabrujuce ono sto rade od Amana ka skretanju za galeniku , treba to da se prosiri da se nebi stvarali cepovi i zagusenje ! A i putari rade punom parom , sve pohvale i za njih ! :)
 
Ljudi svaka cast! Fotkate brze nego sto mi posmatraci mozemo da komentarisemo!
 
Hoće li neko od upućenijih da mi kaže gde nestadiše ove dve stvarčice na mostu?

most-zemun-borca-copy.jpg


Ne znam kako se to zove, vidim da je po maketama bilo planirano, ali da je most urađen bez "toga". :D

Hvala. :)
 
Vrh