Današnje stanje-od jutros-pokušaću da se nadovežem na izveštaje Vlaste.
Završeni betonski boksevi oko šahtova i bunara-mnoštvo kamiona sa asfaltom.
Počeli su iskop od šahtova do okretnice da bi mogli da spoje novu traku CD sa starim delom ulice.
Nastavlja se dalje montiranje pešačke ograde na nizvodnoj strani, a privremeni most svaki put sve kraći.
Zemunski deo mosta je već sa ograđenom pešačkom stazom, a ispod mosta neki novi radovi i iskopi.
Uzvodni deo potpornog zida će dobiti manje nadvisavanje, a iskopali su ispred zida rov i postavili armature-kao da prave dodatni potporni temelj za već postojeći zid.
Sa uzvodne strane mosta završena hidroizolacija trotoara sa odvojenim bojama pešačke i biciklističke staze.
Pogled ispod mosta sa druge strane-potporni temelj ide celom dužinom potpornog zida.
Urađen spoj slepog kraka Pregrevice sa parkingom ispred Amana-samo tucanik, ali barem da ljudi imaju pristup pošto bi bilo suludo da odmah posle mosta bude bočno sporedno skretane. Inače sada se već normalno može proći i od glavnog dela Pregrevice ka mostu pošto fali deo ograde i nema više rastinja oko staze.
Cela traka od mosta ka CD je premazana katranom-sprema sa završni sloj asfalta i za ovaj deo.
Na samoj raskrsnici užurbani radovi-radio se završni sloj asfalta na samoj ulici CD.
Mnoštvo kamiona, finišera i valjkova-radovi idu naveliko i užurbano.
Završni sloj asfalta na traci CD od Bataje, a spreman je bio i drugi smer. Od cele raskrsnice jedini deo koji je još uvek bez asfalta je traka za skretanje iz CD ka LK, no i to će stići valjda.
CD raskrsnica-pogled ka Bataji-završni sloj asfalta postavljaju do pola raskrsnice.
Sa druge strane-ka centru-prvo treba završni sloj tucanika, pa onda asfalt u traci ka raskrsnici.
Traka ka LK, takođe uvučeni slivnici, a i ovde će biti isključenje za parking sa spuštenim ivičnjacima.
Pogled ka raskrsnici-sa obe strane su nešto raskopavali-levo neke instalacije, a desno su ispred Pežoa prokopali neke nove kablove-samo neka sve što ima dodatno rade sada, ako treba i 2-3x neka prekopavaju, ali kad završe da se ne dira.
Skretanje za polukružno je dobilo svoje ivičnjake i vide se neki ukopani kablovi, ali još ne vidim temelj semafora.
Ovaj put idemo celom dužinom do LK-za sada urađen asfaltirani deo.
U daljem nastavku novo je da su ivičnjaci trake od LK urađeni skoro celim delom, ali još bitnije je da je nasut i utaban završni sloj tucanika.
Slivnici se navode na sredinu ivičnjaka što znači da će i dalje na ovom delu biti uvučeni.
Utabavač u akciji-spreda i otpozadi nakačene žabice spojene pogonskom osovinom i samo peglaju.
Idemo dalje ka LK, tucanik nasut većim delom trake ka mostu, a trasiraju se i spoljni ivičnjaci trake ka LK.
Već su ih i započeli na središnjem delu nasipa i polako ide nasipanje završnog sloja tucanika i sa te strane.
Traka ka mostu nasuta, sa druge strane tek je nasut iskop prethodno postavljene kišne kanaizacije.
Pogled ka Galenici-nasipanje njive na tom delu je i dalje nastavljeno, samo nešto sporije.
A u međuvremnu svo vreme prolaze kamioni sa asfaltom i tucanikom, kao i ovi što utabavaju podlogu.
Približavamo se LK-ovde na traci ka njoj tek sledi prvo nasipanje spoljnog sloja tucanika preko kišne kanalizacije.
Sa druge strane završni sloj tucanika je skoro stigao do pred LK, a prate ga i spoljni ivičnjaci.
Evo ovako uporedno da se vidi kako ide progresija u obe trake.
Što se tiče kišne kanalizacije-smer ka mostu ona je stala ovde malo pre LK-dok prođu ispod ovog magistralnog vodovoda.
Brdo tucanika sa početka od LK je skoro isparilo, ali i dalje stižu novi šleperi istog što se odmah dalje razvozi.
OK, radovi idu i dalje ubrzano-pogotovo deo oko CD, tako da ih ovo zahlađenje i kiša zasad nisu usporili. Videćemo da li će stići da sve na i oko CD izasfaltiraju u naredna 4 dana...