Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

trialin":2q8h8dgs je napisao(la):
Igor":2q8h8dgs je napisao(la):
140925-STNG-08.jpg

Ovo ce biti udarna reportaza ,kad se otvori saobracajnica na TV.Kamioni tik uz prozore stanova.

Триалин, по чему ће то бити ударна репортажа ?
Па у самом граду имаш доста улица где је удаљеност до саме зграде буквално 1,5 до 2 метра, а негде чак и мања. Друга је ствар што је ово овде комерцијална зона где је инвеститор - преварант урадио то што је урадио !
 
Predlog da kupe ovakvu opremu



pa dok kamioni stoje na semaforu lepo sa terase zarade neku paru.
Inače nenormalno da na tako maloj udaljenosti budu stambeni objekti.
 
Danas postavljen asfalt od CD do mosta, u obe trake.
 
Današnje stanje:
20140929_113541.jpg

Pristup na CD od ukrštanja sa Banatskom-iskopava se druga saobraćajna traka sa desne strane i kopaju skroz do okretnice 17-ice-deluje da će proširenje CD ići sve do ovde-barem se nadam/vrši se iskop zemje i nasipa pesak.
20140929_113712.jpg

Buduća raskrsnica T6 i Cara Dušana-stanje jeste u neku ruku haotično pošto pešaci i biciklisti prolaze na sve strane.
20140929_113739.jpg

Buduće skretanje iz CD ka mostu-upravo se betonira šaht od instalacija, a eto i prvog asfaltiranog dela sa ove strane Dunava.
20140929_113838.jpg

Raskrsnica sa 4 strane: pravac ka Bataji-proširena CD uz razdelno ostrvo-posle se nazire suženje, al' o tome kasnije.
20140929_113843.jpg

Pravac ka mostu-kanalizacione i ostale instalacije urađene do samog ruba CD.
20140929_113907.jpg

Pravac ka LK-instalacije i trasa takođe stigli i povezani sa CD.
20140929_113913.jpg

Pravac ka gradu-proširuje se u dve odvojene trake i postavljaju se i ivičnjaci sa strane, a tu je i začetak razdelnog ostrva.
20140929_114522.jpg

Što se tiče mosta-za sada bez asfalta.
20140929_114532.jpg

Ispod mosta-deluje da su malo nivelisali kosinu i da im je kiša pomogla sa taloženjem lesnog blata iza potpornog zida.
20140929_114643.jpg

Ovde su sve mašine za asfaltiranje, a valjkovi su upravo ravnali traku ka mostu.
20140929_114653.jpg

Pogled ka raskrsnici i daljoj traci-postavljen je naravno samo prvi sloj asfalta.
20140929_114917.jpg

Ništa od svega ovoga ne bi bilo da nisu povađene one stare bandere koje su sad ostale između dve trake.
20140929_114939.jpg

Stižemo do ukrštanja sa CD gde je asfalt stao na 10-15m pre i već pravi blagi luk ka blagom uzdizanju do nivoa ulice-vidi se da su nasuli potporu za obe trake td neće biti snižavanja nivoa same ulice CD.
20140929_115029.jpg

Evo i iz druge perspektive da se vidi početak buduće blage uzbrdice ka raskrsnici sa CD.
20140929_115247.jpg

Ovo je deo sa dupliranom trakom od raskrsnice ka Bataji i T7, ali se već vidi da postavljaju ivičnjake ukoso i da sužavaju CD pre skretanja za Aman.
20140929_115356.jpg

Tucanik je već nasut celim ovim delom, ali neće biti dupliranja do ukrštanja sa T7/možda nekom drugom prilikom kad bude bilo para-ovako će barem ovi platani sa desne strane ka Bataji ostati.
20140929_115650.jpg

Sada deo od CD ka ex pešaškoj stazi-kišna kanalizacija postavljena u smeru ka LK, a ka mostu su je upravo iskopavali i postavljali.
20140929_115954.jpg

Ispred ovih kuća su završili zatrpavanje postavljene kišne kanalizacije i deluje po njenoj poziciji da ostaju 3 trake ka mostu, ali će trotoar biti uži-osim ako ne budu još širili ka njihovim ulazima.
20140929_120134.jpg

Cela trasa od staze ka CD-postavljen i unutrašnji ivičnjak trake ka mostu.
20140929_120141.jpg

Sa druge strane ka LK postavljena kišna kanalizacija sa obe strane prvih 100-ak metara.
20140929_120329.jpg

Opet trasa ka mostu-stari put u traci ka LK još nije iskopan; a tucanik je privremen za pristup kolima prilazu pozadi ovih kuća.
20140929_120445.jpg

Ostalo je još malo ravnjanja trase u zoni bivše pešačke staze, ali praktično je sve već spojeno.
20140929_120454.jpg

Idemo dalje ka LK-vidi se da je uz ivičnjake nekih pola metra dodatni sloj tucanika td će celom trasom trebati još jedan sloj tucanika.
20140929_120548.jpg

Urađen iskop rupa za temelje stubova budućeg osvetljenja.
20140929_120718.jpg

Ide se dalje trasom ka LK, ali zbog Sunca većina slika će biti okrenuta ka severu.
20140929_121022.jpg

Središnji deo puta na peščanom nasipu; dosta je cevi td se spremaju za dalje postavljanja kišne kanalizacije.
20140929_121217.jpg

Zanimljivo da na ovom središnjem delu koji je i najniži nema šahtova centralnog kanalizacionog voda kao što je na delu prema CD i prema LK-moguće zbog rizika od izbijanja-ko bi ga znao? Inače nasipanje zemlje ka Galenici se nastavlja.
20140929_121224.jpg

Dalje ka LK-vratili se šahtovi kanalizacije između traka.
20140929_121348.jpg

Približavamo se LK-i ovde skupljaju cevi i šahte za buduće instalacije.
20140929_121356.jpg

Pogled unazad ka Galenici na celu trasu od LK.
20140929_121615.jpg

Unutrašnji ivičnjaci nisu išli dalje, ali je pesak između nasut i utaban celom dužinom.
20140929_121751.jpg

Sa strane trake ka LK počelo postavljanja kišne kanalaizacije.
20140929_122002.jpg

Ovo je na samoj LK-radi se iskop i centralne kanalizacije, a i oko onih vodovodnih spojeva od ranije.
20140929_122041.jpg

Brda tucanika i dalje tu i kamioni i dalje samo prolaze...

I dalje se nastavljaju pojačani radovi na delu od pešačke staze do mosta sa raskrsnicom i proširenjem Cara Dušana i progres je vidljiv-bitno je samo da lepo vreme potraje i valjda će uspeti da završe do roka...
 
Свака част МистерНотицен, укњижен плусићћћ
Колико сам чуо, изгледа да ће их служити лепо време, скоро цео октобар ће бити леп !
 
možda i završe, da se ne blamiraju pred kineskim premijerom, ako dođe
 
Мени некако ови радови на прилазном путу и раскрсници са Цара Душана изгледају хаотично и неорганизовано, а очигледно је и да касне. Батајнички пут тј. ЦД је требала бити пуштена поново у саобраћај 28. септембра (и то прецизно у 20 часова :roll: ) али судећи по сликама МН-а неће то скоро. Ево баш је он окачио вест својевремено viewtopic.php?p=294359#p294359. Нешто шкрипи код ових наших извођача, а ако се мало не приберу ускоро богами ће кинеском премијеру морати да навуку гумене чизме... :p
 
Ako je otvaranje mosta sredinom ili krajem decembra kako je bilo najavljivano onda ce zavrisiti bez ikakvih problema.
 
Делује логично Игоре да је два ипо месеца довољно да ово приведу крају, али ја их мало прозивам јер су и за раскрсницу имали 28 дана и 20 часова па су ипак искулирали ... А притом људи обилазе шест квартова кроз уличице и једва чекају да се пусти саобраћај али ове ликове то уопште не дотиче, хаотично чепркају на све стране а крај још није на видику... Зато сам врло опрезан око крајњег исхода :kafa:
 
Zorana Mihajlović danas najavljuje da će most Zemun - Borča biti otvoren 14 ili 16 decembra, tj. da se nada da će do tada sve biti gotovo, a pošto su nekoliko puta probijali rokove jako sam skeptičan po tom pitanju.
 
Sad sam se setio još nečega, a primetio sam da niko o tome ne govori, barem je to moj utisak, a tiče se neke nove linije GSP-a koja bi povezala Zemun i Borču. Svedoci smo skoro svakodnevnog kolapsa na Pančevačkom mostu, danas je kolona bila dugačka 7 km, tako da bi dobrodošla još jedna linija koja bi išla od Zemuna do Borče i obratno. Mislim da je jedna takva linija neophodna kako bi se rasteretila 95ica i 96ica, jer neko ko nema potrebe da ide u centar grada da bi stigao do Zemuna ili Novog Beograda, išao bi tom novom linijom. Primetio sam da to niko i ne spominje kao mogućnost, možda grešim?

Pozdrav svima!
 
mislim da je to logično.
E sad što mozgovi iz DJP o tom verovatno neće razmišljati dok se ne pusti most, to je druga stvar...
 
Pošto je i nama u novom GPC-u bitno kako funkcioniše prevoz kod lakat krivine (doduše, u suprotnom smeru, ka gradu), znam da su tokom septembra snimane (šta god to značilo) linije u tom delu grada (ne znam da li i drugde).

Moguće je da je zbog nas, ali je sasvim moguće da je i zbog novog mosta i novih linija i/ili starih koje bi preusmeravali.
 
xiter":3szpyvzg je napisao(la):
Sad sam se setio još nečega, a primetio sam da niko o tome ne govori, barem je to moj utisak, a tiče se neke nove linije GSP-a koja bi povezala Zemun i Borču. Svedoci smo skoro svakodnevnog kolapsa na Pančevačkom mostu, danas je kolona bila dugačka 7 km, tako da bi dobrodošla još jedna linija koja bi išla od Zemuna do Borče i obratno. Mislim da je jedna takva linija neophodna kako bi se rasteretila 95ica i 96ica, jer neko ko nema potrebe da ide u centar grada da bi stigao do Zemuna ili Novog Beograda, išao bi tom novom linijom. Primetio sam da to niko i ne spominje kao mogućnost, možda grešim?

Pozdrav svima!

Evo ja dajem predlog da 612 krece iz Borce, umesto iz Galenike, preko novog mosta, pa starom trasom kroz Zemun do Bezanije, pa dole u blokove do Pohorske, gde putnici imaju dalje opcije...
 
arsa.arsa":unixr5sr je napisao(la):
xiter":unixr5sr je napisao(la):
Sad sam se setio još nečega, a primetio sam da niko o tome ne govori, barem je to moj utisak, a tiče se neke nove linije GSP-a koja bi povezala Zemun i Borču. Svedoci smo skoro svakodnevnog kolapsa na Pančevačkom mostu, danas je kolona bila dugačka 7 km, tako da bi dobrodošla još jedna linija koja bi išla od Zemuna do Borče i obratno. Mislim da je jedna takva linija neophodna kako bi se rasteretila 95ica i 96ica, jer neko ko nema potrebe da ide u centar grada da bi stigao do Zemuna ili Novog Beograda, išao bi tom novom linijom. Primetio sam da to niko i ne spominje kao mogućnost, možda grešim?

Pozdrav svima!

Evo ja dajem predlog da 612 krece iz Borce, umesto iz Galenike, preko novog mosta, pa starom trasom kroz Zemun do Bezanije, pa dole u blokove do Pohorske, gde putnici imaju dalje opcije...



Арсо ок предлог, само можда није у склопу тренда да се не праве дугачке линије. За почетак би било довољно да из Борче неки бус стане код саобраћајне и/или да окреће у Банатској. Значи свега пар станица, пре свега због могућности преседања. Другачије не може јер је свака опција предалека. Па да се даље одређује практично, по потреби.

Тај је превоз ка Земуну више него обавезан и то одмах. На жалост ни не назире се када ће бити саобраћајница којим би могао да се успостави. Ове нове које се граде са мостом нису погодне и предалеко су од свега.

Момак XITER у праву си! Треба да даш неки предлог и овде, а за то постоји и тема у делу форума који се бави превозом у граду. Можда неко чује/види шта ми шарамо...али ако не виде колоне и по 7-8 километара претерано честе (као да и нису у Београду) тешко да ће и наших писања да се сете :wink:
Вреди ипак покушати.
 
bboris7":1sfefyv7 je napisao(la):
Nesto mi brzo idu , da li se taj beton dovoljno stegao :)

Kad smo vec pri kraju , nekako , leti vreme leti , pa mozemo reci da je otvaranje mosta skoro sutra , da li ce uvesti neke linije gsp-a od recimo Borce do Zemuna . Mislim da bi postojalo interesovanje za takvu liniju .

Pohvale za post o novoj gsp liniji , ali evo da ne budem skroman , ja sam vec to pitanje postavio pre par meseci . Nadam se , da ce i ovo , a i ono ranije neko citati , pa ako vec ne razmisljaju , da im malo otovrimo vidike o tome .

Mislim da , kao sto neko vec rece , za pocetkak , najbolja opcija jeste od okretnice u Borci do okretnice u Cara Dusana . Presedanje nije problem , jer tu prolazi dosta linija .

Verovatno ce postojati i interesovanje za putovanje od Zemuna do recimo Bogoslovije , kada su guzve u centru , upravo preko novog mosta .
 
Ako je suditi po današnjem danu, biće ozbiljine gužve na skretanju ka Altini!
 
bboris7":24b2kj2o je napisao(la):
Bio sam posle duzeg vremena , pre par dana na Altini . Guzva koju sam zatekao na skretanju u to naselje je ogromna . Slicno je i kod nove poste , a i inace citav taj potez od autoputa do lakat krivine ima veliki saobracaj . Plasim se da ce se pustanjem mosta , a i daljim sirenjem naselja na tom delu , posebno Altine , u vrlo kratkom roku stvoriti ogromne guzve , ako ne i kolapsi...
Znacaj ne izgradjeni petlji na ukrstanju sa cara dusana , lakat krivine , ugrinovacke , sada postaje jos veci , a kasnija gradnja istih ce biti skuplja

Inace pored ove guzve od lakat krivine do autoputa , guzva ,a najverovatnije kolaps , ce se formirati od raskrsnice kod bivseg restorana Putnik u Borci do nove petlje na Zrenjanincu. Ja ocekujem najmanje 10 000 vozila vise , na ovom vec sada opterecenom pravcu , sto vodi u potpuno zakrcenje saobracaja .

Na tom delu Zrenjaninca nisu cetiri trake vec dve , a brzina vozila je zbog naselja veoma mala .

Sto je najgore , niko ne spominje neko prosirenje u skorijoj buducnosti ....
 
И да спомињу проширење, сутра да га ураде, са свим тим људима насељеним и бочним улицама... то се неће решити без алтернативне саобраћајнице Зрењанинцу. Тек ће се саобраћај на левој обали увећати како се излази економски из потпуног блата, не треба занемарити ни путнике из Земуна који ће прекратити овуда за Карабурму и тај део града, избегавајући центар града.
 
Vrh