Današnje stanje:
Pristup na CD od ukrštanja sa Banatskom-iskopava se druga saobraćajna traka sa desne strane i kopaju skroz do okretnice 17-ice-deluje da će proširenje CD ići sve do ovde-barem se nadam/vrši se iskop zemje i nasipa pesak.
Buduća raskrsnica T6 i Cara Dušana-stanje jeste u neku ruku haotično pošto pešaci i biciklisti prolaze na sve strane.
Buduće skretanje iz CD ka mostu-upravo se betonira šaht od instalacija, a eto i prvog asfaltiranog dela sa ove strane Dunava.
Raskrsnica sa 4 strane: pravac ka Bataji-proširena CD uz razdelno ostrvo-posle se nazire suženje, al' o tome kasnije.
Pravac ka mostu-kanalizacione i ostale instalacije urađene do samog ruba CD.
Pravac ka LK-instalacije i trasa takođe stigli i povezani sa CD.
Pravac ka gradu-proširuje se u dve odvojene trake i postavljaju se i ivičnjaci sa strane, a tu je i začetak razdelnog ostrva.
Što se tiče mosta-za sada bez asfalta.
Ispod mosta-deluje da su malo nivelisali kosinu i da im je kiša pomogla sa taloženjem lesnog blata iza potpornog zida.
Ovde su sve mašine za asfaltiranje, a valjkovi su upravo ravnali traku ka mostu.
Pogled ka raskrsnici i daljoj traci-postavljen je naravno samo prvi sloj asfalta.
Ništa od svega ovoga ne bi bilo da nisu povađene one stare bandere koje su sad ostale između dve trake.
Stižemo do ukrštanja sa CD gde je asfalt stao na 10-15m pre i već pravi blagi luk ka blagom uzdizanju do nivoa ulice-vidi se da su nasuli potporu za obe trake td neće biti snižavanja nivoa same ulice CD.
Evo i iz druge perspektive da se vidi početak buduće blage uzbrdice ka raskrsnici sa CD.
Ovo je deo sa dupliranom trakom od raskrsnice ka Bataji i T7, ali se već vidi da postavljaju ivičnjake ukoso i da sužavaju CD pre skretanja za Aman.
Tucanik je već nasut celim ovim delom, ali neće biti dupliranja do ukrštanja sa T7/možda nekom drugom prilikom kad bude bilo para-ovako će barem ovi platani sa desne strane ka Bataji ostati.
Sada deo od CD ka ex pešaškoj stazi-kišna kanalizacija postavljena u smeru ka LK, a ka mostu su je upravo iskopavali i postavljali.
Ispred ovih kuća su završili zatrpavanje postavljene kišne kanalizacije i deluje po njenoj poziciji da ostaju 3 trake ka mostu, ali će trotoar biti uži-osim ako ne budu još širili ka njihovim ulazima.
Cela trasa od staze ka CD-postavljen i unutrašnji ivičnjak trake ka mostu.
Sa druge strane ka LK postavljena kišna kanalizacija sa obe strane prvih 100-ak metara.
Opet trasa ka mostu-stari put u traci ka LK još nije iskopan; a tucanik je privremen za pristup kolima prilazu pozadi ovih kuća.
Ostalo je još malo ravnjanja trase u zoni bivše pešačke staze, ali praktično je sve već spojeno.
Idemo dalje ka LK-vidi se da je uz ivičnjake nekih pola metra dodatni sloj tucanika td će celom trasom trebati još jedan sloj tucanika.
Urađen iskop rupa za temelje stubova budućeg osvetljenja.
Ide se dalje trasom ka LK, ali zbog Sunca većina slika će biti okrenuta ka severu.
Središnji deo puta na peščanom nasipu; dosta je cevi td se spremaju za dalje postavljanja kišne kanalizacije.
Zanimljivo da na ovom središnjem delu koji je i najniži nema šahtova centralnog kanalizacionog voda kao što je na delu prema CD i prema LK-moguće zbog rizika od izbijanja-ko bi ga znao? Inače nasipanje zemlje ka Galenici se nastavlja.
Dalje ka LK-vratili se šahtovi kanalizacije između traka.
Približavamo se LK-i ovde skupljaju cevi i šahte za buduće instalacije.
Pogled unazad ka Galenici na celu trasu od LK.
Unutrašnji ivičnjaci nisu išli dalje, ali je pesak između nasut i utaban celom dužinom.
Sa strane trake ka LK počelo postavljanja kišne kanalaizacije.
Ovo je na samoj LK-radi se iskop i centralne kanalizacije, a i oko onih vodovodnih spojeva od ranije.
Brda tucanika i dalje tu i kamioni i dalje samo prolaze...
I dalje se nastavljaju pojačani radovi na delu od pešačke staze do mosta sa raskrsnicom i proširenjem Cara Dušana i progres je vidljiv-bitno je samo da lepo vreme potraje i valjda će uspeti da završe do roka...