Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Zuma":2g2ql1eo je napisao(la):
Na Bingu srećom i dalje postoje stari snimci visoke rezolucije, pa se lako može videti i ograda o kojoj ova žena priča. Iskoristio sam te fotografije da skiciram trasu puta koje je verovatno bila originalno predviđena, kao i onu koja će stvarno biti realizovana.

Ovako su ranije izgledale obe stambene zgrade i susedna privatna poslovna zgrada na kojoj danas stoji znak Pežoa.

Banatskaulica.jpg


Pretpostavljam da glavni problem ovde ipak nisu bile ove dve stambene zgrade koje novinari spominju, nego velika privatna poslovna zgrada na kojoj piše Pežo. Kako se ona našla tačno na trasi magistrale i ko je njen vlasnik?

Зума, та приватна пословна зграда је предузеће "Ауто Нена Стил" (власник је Русић), један од овлашћених продаваца и сервисера Пежо и Чери аутомобила. То предузеће постоји од 1987. године, а зграда је саграђена мислим негде у првој половини деведесетих. Раније је "Ауто Нена" имао ланац продавница ауто делова.

http://autonena.rs/o-nama/
http://www.planplus.rs/prezentacija/332 ... nena-still

Слика зграде док су продавали само Чери аутомобиле:
 
Na Internetu se može naći i odgovor na pitanje šta su smislili da bi se provukli kroz iglene uši, odnosno pored ovih par zgrada. Ovaj mali deo trase su podelili na čak četri različita segmenta, pa manipulišu sa razdelnim ostrvom i ukidanjem zelene površine, a pitanje je šta se dešava sa biciklističkom stazom i širinom totoarara. Prvi segment je izgleda od lakat krivine do ove dve stambene zgrade, drugi od nje do raskrsnice sa Cara Dušana, treći od raskrsnice do mosta, a četvrti sam most i dalje. Pa se onda kaže ovako:

"Na delu od Zemuna do km 0+820.00 ( oko 200m pre Ulice Cara Dušana ) projektovane su biciklističko-pešačke staze sa zelenim pojasom između trotoara i kolovoza, pa je ukupna širina poprečnog profila na ovom delu 40.50 m, da bi se od km 0+820.00 do raskrsnice sa Ul.Cara Dušana profil suzio na 32.50m, jer ne postoji ivični zeleni pojas. Od Ul.Cara Dušana do mosta preko Dunava nema ivičnog zelenila ali su širi srednji razdelni pojas i pešačko.-biciklističke staze, pa je širina poprečnog profila 35.50m. Od mosta preko Dunava do raskrsnice za Borču širina poprečnog profila je 36.00m."

http://www.sicip.co.rs/sr/delatnost/med ... 4%8Da.html

Takođe, magistrala zaista ne seče ulicu Cara Dušana pod pravim uglom, nego je veoma blago zakošena da bi napravila polukrug oko zgrada koje smetaju. Ako se pažljivo pogleda, to se vidi ovde:

100321_-_01_-_T6_-_Most.jpg
 
Гага":11ybbcwn je napisao(la):
Зума, та приватна пословна зграда је предузеће "Ауто Нена Стил" (власник је Русић), један од овлашћених продаваца и сервисера Пежо и Чери аутомобила. То предузеће постоји од 1987. године, а зграда је саграђена мислим негде у првој половини деведесетих. Раније је "Ауто Нена" имао ланац продавница ауто делова.

Ako je zaista napravljena pre nego što se znalo da će ovuda proći magistrala, onda je što se nje tiče sve u redu. Ostaje da se objasni jedino problem dozvole za gradnju i legalizaciju stambenih zgrada.
 


Види се висинска разлика на овом делу саобраћајнице, помоћни пут...

Даље иде неколико слика са трасе ка мосту, мањи мост који је добио бетонску баријеру, сливници, места за расвету, пешачко/бициклистичке стазе...




http://s27.postimg.org/evaucoje*******/CAM02322.jpg






















Има рекреативаца, али и возила теренаца и тек један багер и камион мешалица + 0 радника на овој деоници, али је ето у употреби незваничној. :)
Присутне су нажалост флаше, конзерве, кесе... трагови човека свуда по природи до тада нетакнутој.





























И пар кадрова са будуће ( ни по чему не делује да се о њој размишља у скорој будућности ) раскрснице ка Борчи, крај пешачко бициклистичких стаза километрима од свега...


















И чисто да се види колико је та раскрсница од насеља Борча.



Наслућују се насеља у даљини. :wink:




И последња. Бонус слика. Прва љубав свих дечака, камион због којег је и овај сајт популаран, прави увод још у раном детињству који усмерава интересовања ка стварању, изградњи...


Хајде, ко није имао играчку реплику овог камиона? :D
 
Na slikama asfalt deluje vrlo neravan (talasast). Nadam se da je optička varka i da je u prirodi drugačije.
 
Mislim da je to nije zavrsni sloj asfalta sudeci po slivnicima
 
Асфалт није таласаст, бар не одаје утисак. Свакако делује бледо и некако је рупичаст свуда. Плашим се да се нешто квалитетније ради само на кључним тачкама где треба још један слој да дође. Код мостића овог и раскрснице. Ту је само неколико десетина метара тротоара са бољим асфалтом а то се види и на слици.
На трећој слици можеш да видиш и прелаз, где треба да се дода слој. Места где ће се застати и сликати по отварању. Види се и да су сливници негде појединачно увучени, негде групно а негде и нису...
Срећом није било могуће пратити сам мост и дешавања при раду :D Па не могу ни да закерам :cry:
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=895121

Srbija | utorak 2.09.2014. | 15:00
Ipak doplaćujemo za Zemun-Borča
Izvor: Tanjug

Beograd -- Vlada Srbije potpisala je danas aneks ugovora za izgradnju mosta Zemun-Borča, koji predviđa isplatu dodatnih 2,3 miliona dolara za izvršene radove.

Aneks 4 Ugovora su potpisali potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović, gradonačelnik Beograda Siniša Mali i generalni direktor ogranka kompanije "Čajna roud and bridž korporejšn" u Srbiji Džang Sjaojuen, u prisustvu ambasadora Kine u Srbiji Li Mančanga.

Mihajlović je posle potpisivanja aneksa ugovora izjavila da će most biti pušten u rad po planu, do kraja decembra ove godine, a celokupan projekat sa pristupnim saobraćajnicama biće gotov do oktobra 2015. godine. Ona je dodala da još ne može da kaže konačnu cenu izgradnje mosta, ali se kako je rekla, čini sve, da ta cena bude što realnija.

Mihajlovićeva je pre 10 dana prilikom obilaska radova na izgradnji mosta Zemun-Borča kazala da određeni radovi na mostu "nisu baš onakvi kakvi treba da budu i kakvi su po projektu". "Ono što je moj zaključak danas, to je da ćemo mi tražiti koliko danas od nadzora, koji inače plaća država Srbija i koji je dužan da bude mnogo više na ovom mostu i da vodi računa o svakoj stvari na ovom mostu", najavila je tada ministarka građevinarstva.

Ona je navela da je prvobitno procenjeno da će most koštati 260 miliona dolara, kao i da za eksproprijaciju treba isplatiti dodatnih 70 miliona dolara i najavila da se očekuje i početak razgovara o odštetnim zahtevima izvođača i podizvodjača, koji do sada iznose 32 miliona dolara.

Mihajlović je objasnila da su Aneksom 4 ugovora o projektovanju i izgradnji mosta Zemun-Borča, sa pristupnim saobraćajnicama, napravljene ozbiljne uštede od nešto više od pola miliona dolara, tako da je konačan iznos novca koji država i grad treba da daju za te radove, umesto 2,9 miliona dolara, smanjen na 2,3 miliona dolara.

Ona je precizirala, da će taj novac biti dat za radove koji nisu predviđeni projektom, a koji svakako postoje i naglasila da su uštede postignute zahvaljujući dodatnim pregovorima predstvnika resornog ministarstva i Grada Beograda sa kinsekim partnerima.


Ministarka je dodala da je tim aneksom postignuto da imamo garancije za dobro izvršenje posla i najavila da će se raditi na tome da dobijemo dodatne uštede u predstojećim poslovima na tom projektu.

Radovi na izgradnji mosta Zemun-Borča počeli su krajem oktobra 2011. godine.

Novi most preko Dunava će biti dugačak 1.507 metara, širok 29,1 metara i visok 22,8 metara, sa ukupno šest kolovoznih traka i pešačko-biciklističkim stazama sa obe strane, a pristupne saobraćajnice biće dugačke 21,6 kilometara. Glavni raspon mosta je dugačak 362 metra.

Ukupna vrednost mosta sa pristupnim saobraćajnicama projektovana je pr vobitno na oko 260 miliona dolara, a od tog iznosa 85 odsto kreditira kineska Eksim banka, dok preostalih 15 odsto obezbeđuju država Srbija i Grad Beograd.

Izgradnjom mosta Zemun-Borča, teretni saobraćaj koji ide iz Banata biće izmešten iz Beograda i taj most biće veza sa putnim koridorima 10 i 11. To će biti drugi most na Dunavu u Beogradu, a urbanistickim planom predviđeno je da se u Beogradu gradi još jedan most na Dunavu kod Vinče, kao i most preko Ade Huje.
 
Beograd: Preko mejla saznali da stanuju nelegalno!
M. L. Janković | 04. septembar 2014. 16:50 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -nelegalno

STANARE zgrada u Banatskoj ulici u Zemunu prošle nedelje su probudili bageri koji su na njihovim trotoarima počeli da grade magistralni put. Ove nedelje saznaju da su im zgrade, iako su od investitora dobili dokaze o legalizaciji, podignute „na divlje“. I da bi, teoretski, mogle da budu i srušene!

Slobodan Ramadanović, koji je pre četiri godine pazario kvadrate u Banatskoj 83, u sredu je pozvao resorno ministarstvo da bi se raspitao o sudbini svoje i dve druge zgrade.

- Iz Ministarstva građevine poslali su mi mejlom zapisnik kojim se konstatuje da su naše zgrade izgrađene nelegalno - kaže Slobodan. - Ne bismo ni znali za to, nego sam video inspekciju prošle nedelje na gradilištu pored zgrada. Pitao sam ih šta će biti sa nama i oni su mi rekli da će doneti odluku ovih dana. Kada sam zvao u ministarstvo, poslali su mi informaciju da su objekti izgrađeni bez dozvole.

U dokumentu stoji da „su objekti na predmetnoj lokaciji izgrađeni bez odobrenja nadležnog organa i da opštinska inspekcija nije vršila inspekcijski nadzor“, kao i da „je gradski Sekretarijat za poslove legalizacije odobrio promenu stanja u prostoru“.

- Ništa nisam razumeo u dopisu, pa sam ih opet pozvao - jada se Slobodan. - Tada su mi objasnili da to znači da dozvola koju je izdao gradski Sekretarijat za legalizaciju ne važi! I da je Ministarsko sada poništava. A mi smo svi kupili stanove baš na osnovu te dozvole koju nam je investitor pokazao. Kako smo mogli da znamo da je pribavljena „na mufte“?

Naime, Grad Beograd je legalizovao ove tri zgrade tokom 2011. godine. Sporno je, pak, što je dve godine ranije usvojen Detaljni regulacioni plan za trasu saobraćajnice koja će izlaziti na novi most koji će prelaziti Dunav.

KOMERCIJALNA, A NE STAMBENA ZONA

PAPIRI za legalizaciju, ispostavlja se sada, nose oznaku komercijalne zone, a ne stambene. Stanari misle da je baš tu investitor našao način da ih prevari. Jer, za stambenu zgradu bi trebalo obezbediti duži zaštitni pojas od ulice. Za poslovni objekat, parametri su drugačiji.
 















У журби није било више овај пут...
Раскрсница будућа са цара Душана
 
Mihajlovicka u blicu nema jos na netu , jer rekla da su nasi totalno neozbiljni da je ogradana mostu trebala po propisu biti 1 m oni krenuli stvljati 70 ccm pa ce sad stavljati 1,20m i jos gomilu neozbiljnosti
 
Zuma":2eb6yq1h je napisao(la):
Гага":2eb6yq1h je napisao(la):
Зума, та приватна пословна зграда је предузеће "Ауто Нена Стил" (власник је Русић), један од овлашћених продаваца и сервисера Пежо и Чери аутомобила. То предузеће постоји од 1987. године, а зграда је саграђена мислим негде у првој половини деведесетих. Раније је "Ауто Нена" имао ланац продавница ауто делова.

Ako je zaista napravljena pre nego što se znalo da će ovuda proći magistrala, onda je što se nje tiče sve u redu. Ostaje da se objasni jedino problem dozvole za gradnju i legalizaciju stambenih zgrada.

Да, знало се да ће ту проћи Т6 и са те стране та пословна зграда је у реду. У проблему је стамбени део, а како ће се то све решити, видећемо, само да не буде оно најгоре, да их руше као што је најављено (између редова). Интересантно је да нигде не пише ко је био инвеститор (муљач-преварант) !

КОМЕРЦИЈАЛНА, А НЕ СТАМБЕНА ЗОНА
ПАПИРИ за легализацију, испоставља се сада, носе ознаку комерцијалне зоне, а не стамбене. Станари мисле да је баш ту инвеститор нашао начин да их превари. Јер, за стамбену зграду би требало обезбедити дужи заштитни појас од улице. За пословни објекат, параметри су другачији.
http://www.novosti.rs/вести/београд.491.html:508687-Београд-Преко-мејла-сазнали-да-станују-нелегално
 
Ako ocemo da budemo realni, najbolje bi i bilo da se ta zgrada porusi.
To je jedino ispravno i dugorocno odrzivo resenje.
 
A sto niko nekaze kako se investitor zove ,kako to da jos nije uhapcen , srbistan
 
Da li će i radovi od lakat krivine do mosta biti gotovi do kraja godine do kada treba da bude žavršen i most???
 
Upravo to direktore.
Po pravilu takvi investitori imaju vise objekata po gradu i mozda neki nesrecni kupci ovoga trenutka broje kes za stan u objektu slicnog porekla.
Nisam pravnik, ali mislim da u ovom slucaju ima i elemenata za krivicnu tuzbu jer je po sredi prevara tj. obmana....
 
Današnje stanje:
20140906_114320.jpg

Ispod mosta i dalje nasipaju zemlju na kamenje i potporni zid.
20140906_114357.jpg

Uzvodni deo još uvek bez zemlje, mada su posuli neki beton/cement.
20140906_114409.jpg

Sam most-oslobođeni stubovi sa zemunske strane.
20140906_114513.jpg

Ovo je sam pristup mostu gde se vidi da nasipaju tucanik do nivoa pristupnih betonskih ploča.
20140906_114545.jpg

I sa uzvodne strane se vidi budući ulaz u konstrukciju obalnog stuba.
20140906_114617.jpg

Uprvo su postavljali i utabavali tucanik za trotoar u smeru od mosta.
20140906_114701.jpg

Sad može da se priđe do samog mosta pa evo kako izgleda između.
20140906_114812.jpg

Sredina budućeg bulevara-i dalje stoje stare bandere i ako su sa obe strane postavljeni kablovi. :notok:
20140906_114854.jpg

Nizvodni deo-skoro pa uklonjen pomoćni most sa zemunske strane-stavili su beton na kraju vodovodne cevi što bi značilo da neće ići u most
20140906_114940.jpg

Trotoar ka mostu postavljen tucanik-odavde deluje širine 3-4m, dovoljno i za pešake i bicikliste.
20140906_115041.jpg

Uvučeni ivičnjaci za trafo kod mosta-za buduća servisiranja.
20140906_115314.jpg

Deo ka CD u pravcu Zemun-do ovde je stigao iskop i instalacija.
20140906_115350.jpg

Ostalo im je oko 20-ak m iskopa zemlje za trotoar od mosta.
20140906_115448.jpg

Cara Dušana konačno započeta-traka od LK je stigla do same ulice i uradili su skretanje u CD ka Zemunu.
20140906_115520.jpg

Upravo su kopali centralni vod kanalizacije preko same ulice CD.
20140906_115539.jpg

Traka od mosta i trotoar u izradi
20140906_115617.jpg

Buduće skretanje od mosta u CD za Bataju.
20140906_115652.jpg

CD ka Galenici-strugali su malo asfalta, za sad bez drugih radova.
20140906_115729.jpg

CD ka Zemunu i radovi na kanalizaciji u toku.
20140906_115736.jpg

Buduće uključenje iz CD ka LK, staru ulicu u ovom delu-smer ka LK, još uvek nisu prekopali.
20140906_120037.jpg

Nema veze sa mostom al' uz put-nastavljeni radovi na crkvi za Galeniku-ugao T7 i CD.
20140906_120349.jpg

Sada na bivšoj pešačkoj stazi-nastavlja se postavljanje vodovoda u smeru od mosta.
20140906_120402.jpg

Trasa ka LK se polako nazire-urađen jedan red ivičnjaka.
20140906_120428.jpg

Na sredini budućeg puta-pogled sa nekadašnje staze ka LK.
20140906_120540.jpg

Traka ka mostu je od staze već probijena, a postavljene i cevne instalacije-ljudima uz kuće.
20140906_120545.jpg

Varijanta transporta bagerom metalnih potpornih ploča.
20140906_120723.jpg

Ima dosta mehanizacije-deluje da im je fokus na završetku postavljnaj cevi.
20140906_121522.jpg

Idemo dalje trasom-ovo je sa sredine njive i u daljini se vidi LK. Ivičnjaci izdignuti na višem nivou tucanika-trebaće izgleda još jedan sloj nasipanja.
20140906_121555.jpg

Sve iskope zemlje sada odlažu i nasipaju u ldubljenje na sredini njive ka Galenici-buduća komercijalna zona.
20140906_121642.jpg

Ovaj prvi red ivičnjaka su stigli do oko 100m od LK i nastavljali i dalje.
20140906_121649.jpg

Pogčed unazad ka mostu-levo se vidi koliko je zemlje već nasuto.
20140906_123853.jpg

Sad smo na samoj LK-na traci ka mostu dopremljeno čitavo brdo tucanika.
20140906_124012.jpg

Trasa od LK ka mostu-središnja kanalizacija i voda sa strane su stigli do ovde.
20140906_124100.jpg

U smeru ka mostu ide veća vodovodna cev i ovde su stigli do šahta kuda prolazi magistralni cevovod za Galeniku.

Toliko za ovaj put-bitno da radovi idu i da su počeli i u Cara Dušana. :vops:
 
MisterNotyzen je već poslao detaljan izveštaj, pa ću ja samo par zanimljivosti i novih uglova.

Na sledeće dve slike se vidi još jedan čudan detalj. Ovo je snimano sa trotoara u ulici Cara Dušana. O krivini koju ovde vidite smo već pričali. Međutim, sem toga, novi deo puta ovde izgleda i previše nisko, tj put gledamo pod prevelikim uglom (ivičnjak je od Cara Dušana i foto aparata daleko još svega oko 20 metara).

IMG_3559_resize.jpg


Ovde se to bolje vidi (kamera je veoma daleko, pa je linija posmatranja skoro paralelna sa zemljištem). Od vrha novog ivičnjaka do nivoa ulice Cara Dušana i dalje ima oko 1 metar visinske razlike. Kraj mosta je na višem nivou od Cara Dušana. Zatim se put spušta, pa će sada valjda, na svega 20 metara, da se popne čitav metar? Ili ja nešto nisam dobro video, ili prave skakaonicu, pa možda treba zvati i ministraku Mihajlović :)

IMG_3567_resize.jpg


Prvi put vidim da ulica ulazi direktno u trafo stanicu. Nadam se da ne nameravaju da menjaju trafo svakih mesec dana. :lol:

IMG_3571c_resize.jpg


Malo bandera ...

IMG_3572_resize.jpg


... da bi više cenili "banderaše". Ovolike žice nije bilo lako povezati.

IMG_3574_resize.jpg


Ako se čovek malo protegne, dobija se i nešto dublji pogled ispod mosta.

IMG_3598_resize.jpg


Gde se dešava nešto zanimljivo. Ne znam da li se ovo pravi novi nivo - možda prolaz ispod mosta - ili možda jednostavno žele da nabacana zemlja bude dobro nabijena. Pretpostavljam da su tu i dalje donji delovi onih vertikalnih cevi. Videćemo.

IMG_3600_resize.jpg


Ovako izgleda nedirnuti deo lesnog odseka.

IMG_3601_resize.jpg


Pogled ispod mosta, ali prvi put sa druge strane.

IMG_3611_resize.jpg


A sad kviz:

IMG_3616_resize.jpg


Ova dva u prvom planu izgledaju kao da su zafarbali u ćošak. Pošto su za sobom uklonili koliko su mogli od pomoćnog mosta, sada jedan demontira drugog. Kako će ih na kraju ukloniti odavde? :)

IMG_3626c_resize.jpg


Jedan most gore, drugi most dole. Ovaj donji još uvek izgleda uglavnom ceo.

IMG_3621_resize.jpg


Ja tražio spomenutu rupu u ogradi (po slici iza ovog žbuna?), ali i dalje bez uspeha.

IMG_3629_resize.jpg


Prilaz mostu.

IMG_3630_resize.jpg


I do sada jedni radovi na samoj ulici Cara Dušana. Kanalizacija u sumrak :lol:

IMG_3636_resize.jpg
 
Svaka čast za reportaze Notyzena i zume! Pocinju da me nerviraju one bandere na sred puta! Sta cekaju , nek ih sklanjju vec jednom !
 
Pre svega pohvale za fotke obojci ;) :gobb:

IMG_3571c_resize.jpg


Ova situacija nije nimalo bezbedna. Sa ovim polukruznim ivicnjacima prakticno zovu vozace da skrenu i i parkiraju se bukvalno na samom ulazu na most. Dovoljno je bilo postaviti nesto nize ivicnjake da se to vizuelno odvoji dok bi mahom kombi koji dolazi na intervencije lako mogao da savlada niski ivicnjak ali se vozacima ne bi sugerisalo da tu postoji neko skretanje.
 
Vrh