Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Sve pohvale na reportažama :)
Na B92 je bio prilog o onim "famoznim zgradama pored buduće trase".Zgrade se neće rušiti radiće se semafor,pasarela ,eventualno zid ...
 
Шта бих дао да се по граду раде сливници као у САД. Увучени под тротоар.
 
U mojoj ulici u Požarevcu su slivnike stavili tu gde je trotoar i sad trotoar ima rupe na svakih 20m :) neki su već ojadili donje delove autoobila a koliko mi je poznato povređenih pešaja još uvek nema.
 
Današnje stanje:
20140919_112910.jpg

Raskrsnica CD i Banatske-raščićen i ograđen teren sa desne strane, nadamo se za proširenje ulice.
20140919_112937.jpg

Trenutno sa te strane su kopali za instalacije, a vidi se i da je posečeno drveće sa desne strane.
20140919_113616.jpg

Sam most, sve isto-zanimljivo da još stoji par cevi uzvodno od stuba glavnog raspona sa strane banatske obale.
20140919_113640.jpg

Ispod mosta zemlja je nasuta većim delom izna potpornog zida, a sad preko toga idu i ostaci od betona.
20140919_113803.jpg

Sa uzvodne strane mosta urađen iskop zemlje-sada je potpuno drugačija perspektiva prilaza obalnom stubu.
20140919_113901.jpg

Evo pogled i iz drugog ugla na učinen iskop-možda budu staze i pristupi sa obe strane mosta.
20140919_114038.jpg

Na samom mostu ima nekoliko radnika, betonira se sa Borčanske strane, a šta će tu glodalica za asflat?
20140919_114153.jpg

Nizvodna strana mosta-postavljena hidroizolacija za trotoar, a i ivičnjaci trotoara stigli do mosta.
20140919_114118.jpg

Očigledno su odustali od ideje skretanja u trafo, a postavljen je i ivičnjak trotoara sa ove strane skoro celim delom.
20140919_114305.jpg

Trasa autoputa ka CD i dalje.
20140919_114602.jpg

Sa strane trake od mosta-nasut je trotoar celim delom, i rade se neke instalacije kablova-valjda će više i da uklanjaju zaostale bandere.
20140919_114611.jpg

Ovo je pred spoj sa Cara Dušana koju će morati da ukopaju za 1 do 2 m.
20140919_114711.jpg

Buduća raskrsnica-traka ka mostu, nasut je tucanik celim delom do ulice.
20140919_114727.jpg

Vidi se kolika je razlika između novog i starog puta-ogradili su ovaj deo verovatno da skrenu pešake pošto sledi iskop ovog dela.
20140919_114832.jpg

Ali ne pre nego se izbore sa zaostalim šahtom koga su otkopavali da bi mogli da nasipaju dalje.
20140919_115117.jpg

Bitno da je počelo nasipanje nove trake za barem 2+2 CD u smeru ka Bataji.
20140919_115357.jpg

Ovu novu traku rade stvarno espresno-u razmaku od 10-20m ide iskop, nasipanje peska i potom tucanika, a tu je i valjak da sve utaba.
20140919_115432.jpg

Sa novom trakom su stigli do skretanja za u Aman i da bi stigli do spoja sa T7 moraće da se poseče par platana-ako je to u planu.
20140919_120326.jpg

Ovo je sad sa one pešačke staze ka Galenici koja je sad i definitivno zatvorena pošto su počeli iskop preko nje. Inače ubedljivo najviše mašina i radnika od kad prolazim ovuda je sad na ovom delu od staze do CD i na samoj CD.
20140919_120351.jpg

Urađen je iskop i nasipanje svega osim stare ulice koju još koriste za pristup kamionima-vidi se budući uspon na sam most.
20140919_120713.jpg

Pogled sa staze ka LK, kamioni samo špartaju.
20140919_120718.jpg

Pogled na nekadašnju stazu i trasu ka mostu.
20140919_120826.jpg

Na ovom delu postavljeni unutrašnji ivičnjaci obe trake celom dužinom i nasut pesak između
20140919_120830.jpg

Uz traku ka mostu počelo postavljanje kišne kanalizacije, a posle toga idu spoljni ivičnjaci.
20140919_121110.jpg

Trasa puta dalje ka LK.
20140919_121132.jpg

Pogled unazak ka CD-dokle su stigli sa peskom, a i spremene cevi za kišnu kanalizaciju.
20140919_121401.jpg

Rade se šahtovi za vodovod sa obe strane-ovde su počeli.
20140919_121410.jpg

Sa druge strane radi se oplata i armatura.
20140919_121425.jpg

Ka CD-vidi se koliko se uvećao bežljuka od iskopane zemlje sa strane njive ka Galenici.
20140919_121436.jpg

Ka LK-kamioni su svo vreme išli tamo vamo.
20140919_122011.jpg

Bliže LK već su uradili veći deo šahtova vodovoda.
20140919_121818.jpg

Ovde sad nije bilo toliko radova pa se moglo proći skroz do LK-pogled ka CD.
20140919_122018.jpg

Ivičnjaci su stigli do pred samu LK.
20140919_122117.jpg

Budući bulevar ka mostu.
20140919_122129.jpg

U međuvremenu i drugo brdo tucanika je već solidno naraslo-trebaće im za završni sloj.
20140919_122343.jpg

Budući spoj na magistralni vodovod na samoj LK-ispust je već tu.
20140919_122420.jpg

To će uskoro i da spoje, a kamioni i dalje samo pristižu.
20140919_122612.jpg

Ili i odvoze-sa ovog brda na LK su već krenuli da nose tucanik-ono za drugu traku CD.

Toliko za ovaj put-deluje mi da su intezivirali radove-meni se čini najviše radnika i mašina od kad su počeli puteve sa ove strane reke i sve je fokusirano na sam spoj sa Cara dušana i onaj deo do pešačke staze, samo neka potraje lepo vreme i valjda će stići... :kafa:
 
Ovi sa studija V neodustaju oko price imenovanja mosta samo vrte most ceka ime , ko ce da im kaze da se most zove most prijateljsrva , ili posto je porsla vlast ugovorila onda da isple kineze kao da su nebitni
 
Sve pohvale za Mr.Notizena-extra reportaza sa odlicnim komentarima na slike ! Stvarno su neozbiljni sa onim banderama koje ocigledno usporavaju radove- jos samo cvece okolo da posade pa da ih zalivaju do prvog mraza ! Obavesti nas kad ih svecano povade ! ! !
Nego sta se desava sa onim zgradama pored puta , vidi se da su ogradjene, jel ce ici staza tik uz pendzer ?
 
banacanin dovla":2uwza9ze je napisao(la):
Nego sta se desava sa onim zgradama pored puta , vidi se da su ogradjene, jel ce ici staza tik uz pendzer ?

Било је у Новостима, али сад не могу да пронађем тај чланак. У кратко, урадиће им букобране, пасарелу, семафор, тротоаре и паркинг места.
 
Ostaje zal za kruznim tokom na preseku sa uicom Cara Dusana, a sto se tice blizine kuca u Budimpesti sam video da su sobracajnicu 3+3 koja prolazi kroz naselje odvojili onim zvucnim barijerama koje mogu i da se ozelene raznim puzavicama
 
Dzaba sve, i da im posade sekvoje ispred kuca tj. zgrada ti ljudi vise nece imati normalan zivot i tu je kraj price. Prosto je komicno ako ne i nesto vise da im se nudi resenje u vidu tih zidova. To bi imalo nekog efekta da su zgrade udaljene od puta jedno sta znam, barem 15 - 20 metara, bilo bi zdrave pameti i imalo bi nekog smisla u tom slucaju ali ovako to je teska budalastina. Jedino normalno i logicno resenje je da se te zgrade sruse i ljudi presele na drugu lokaciju, i ne samo te zgrade vec sve sto se nalazi na tom potezu, i oni saloni automobila i ona druga kucerina sto je na raskrsnici sa bantskom ulicom i hangari iza, sve izgleda ko da je palo s'marsa bez ikakvog reda i plana van svake sumnje izgradjeno na divlje preko noci pa posle 'legalizovano' zelembacima i crvendacima sa nekim opstinskim partokratsko parazitskim sljamom.
 
Jedna tužna vest. Naš voljeni vidikovac je teško povređen. Nekad je izgledao ovako. Na samoj ivici lesnog odseka imali smo dva drveta koja su ga ipak nekako držala, iako je zemljište ispod njega potkopano.

IMG_0484c_resize.jpg


Par dasaka između njih su predstavljale prilično udobnu i relativno sigurno ogradu na koju se moglo i osloniti, pa čak i pogledati nadole.

IMG_5386_resize.jpg


Nažalost, sada izgleda ovako.

IMG_4546_resize.jpg


Zbog uređenja zemljišta sa uzvodne strane mosta ...

IMG_4535_resize.jpg


... glavno drvo na ivici provalije je uklonjeno, a sa njim je otišla i ograda i deo zemljane platforme vidikovca.

IMG_4539_resize.jpg


Posmatranje sa ovog mesta sada postaje prilično nezgodno i opasno.

IMG_4541_resize.jpg


Naprimer, veliko je pitanje šta i dalje drži ovaj betonski blok.

IMG_4540_resize.jpg


Zbog bi od sada trebalo biti mnogo oprezniji ako se posmatra ili slika sa same ivice.
 
Борчанац":1mskw0zo je napisao(la):
http://www.lobi-info.rs/kineski-fuseraj-na-mostu-zemun-borca/

А министарка то установи па још одреши кесу, уместо да им све наплати и загорча живот.
Khmmm
Necu nista da presudjujem,
ali...
''izvor Kurira rekao je..."
mi ne uliva nikakvo poverenje u tacnost vesti.
 
Danas sam imao prilike da prodjem kolima sa naše, Borčanske strane i bogme i ovde se radi baš ubrzano. Ono što me iznenadilo je da jedan segment uopšte nije izliven na petlji, tj na onom delu koji premoscuje zrenjaninski put, koliko vidim spremaju se oplate za to i nadam se da ce to biti gotovo isto u roku. Nesto ne volim kada se ovoliko brzo u ravnici radi jer to posle uvek zavrsi nekim popravkama i prepravkama jer ovakav teren to ne trpi.
 
laki72":1sm50jrn je napisao(la):
Борчанац":1sm50jrn je napisao(la):
http://www.lobi-info.rs/kineski-fuseraj-na-mostu-zemun-borca/

А министарка то установи па још одреши кесу, уместо да им све наплати и загорча живот.
Khmmm
Necu nista da presudjujem,
ali...
''izvor Kurira rekao je..."
mi ne uliva nikakvo poverenje u tacnost vesti.

И бре Лаки, јеси ли прочитао једну једину реченицу коју сам написао? :D

Министарка је то рекла/установила/изјавила, пре око месец дана!
Курир је сем те фарсе око њега, једнако непоуздан извор као и сваки други у Србији. Најбоље је да не верујеш никоме подједнако. Никакав извор су и u92 као и блиц... Последњи чланак да је коректан и аналитичан био је у Новостима ( редак пример у мору лоботомијских текстова)
Сви објаве у два месеца да је Вучић меког срца. Крстић је морао да лети јер Вучко не може да смањи приходе већ сиромашних грађана. Два месеца после сви објаве да је због дела које је ипак учинио, храбар и чврст државник.
Мек или чврст...на нама је да одлучимо, а сви исто поручују :)

Конкретно, овде је министарка Зоћа бацила вест. А ми ћемо се уверити у ко зна шта када буде могућ приступ, а да смо могли да прилазимо у току градње сигурно би било материјала.
Прочитао сам негде коментар о погрешној нивелацији моста, а видео си и слику сливника... а слика је слика, не можеш у њу да не верујеш ваљда 8)
 
borčanac to sa slivnicima i ostalim zafušarenim stvarima je ukupna šteta 11 miliona dinara. i to će kinezi da srede iz svog džepa.


ne razumem stalno potenciranje da nekog treba da oderemo za neke pare.


ako su kinezi imali posla koji nije predviđen projektom, red je da im se i taj posao plati.

nisu oni krivi što mi nemamo dobre projekte.
 
E upravo ovo sto milisav napisa. Ako su prpusti na ovolikom projektu vrednosti 11miliona dinara, ja mogu samo da kazem da sam prezadovoljan.
Sa druge strane, ministarka (koja je poput dijamant margarina) ne spominje most BESKA1, ne spominje rupe na autoputu na deonici od BGD KA NISU i mnoge druge propuste u resoru njenog ministarstva.
 
Одакле ти то да је некада било потенцирања неке пљачке. У послу из сваке грешке треба извући корист или се бар обештетити.
Слажем се да им се плати за додатне радове, колико они наките њих и ми треба да накитимо штету. Пенале треба да плате и контролори које плаћамо, обавезно!
Тих скоро 12 милиона динара је оно што је нагазила министарка, што потврђује да надзор није радио. Како нисмо имали приступ градњи, бар не у оној мери као у деловима где наши раде, плашим се шта је све пропуштено да се примети.
А ово за добре пројекте не разумем, имали су пројекат, одступили од њега. Да поновим ОДСТУПИЛИ. Како си то приписао нашем јавашлуку?
 
Bio sam posle duzeg vremena , pre par dana na Altini . Guzva koju sam zatekao na skretanju u to naselje je ogromna . Slicno je i kod nove poste , a i inace citav taj potez od autoputa do lakat krivine ima veliki saobracaj . Plasim se da ce se pustanjem mosta , a i daljim sirenjem naselja na tom delu , posebno Altine , u vrlo kratkom roku stvoriti ogromne guzve , ako ne i kolapsi...
Znacaj ne izgradjeni petlji na ukrstanju sa cara dusana , lakat krivine , ugrinovacke , sada postaje jos veci , a kasnija gradnja istih ce biti skuplja
 
U Cara Dusana je ludnica pesaci prolaze radnici rade nekako neobicno :)

140925-STNG-01.jpg

140925-STNG-02.jpg

140925-STNG-03.jpg

140925-STNG-04.jpg

140925-STNG-05.jpg

140925-STNG-06.jpg

140925-STNG-07.jpg

140925-STNG-08.jpg

140925-STNG-09.jpg

140925-STNG-10.jpg

140925-STNG-11.jpg

140925-STNG-12.jpg

140925-STNG-13.jpg
 
Vrh