Današnje stanje:
Raskrsnica CD i Banatske-raščićen i ograđen teren sa desne strane, nadamo se za proširenje ulice.
Trenutno sa te strane su kopali za instalacije, a vidi se i da je posečeno drveće sa desne strane.
Sam most, sve isto-zanimljivo da još stoji par cevi uzvodno od stuba glavnog raspona sa strane banatske obale.
Ispod mosta zemlja je nasuta većim delom izna potpornog zida, a sad preko toga idu i ostaci od betona.
Sa uzvodne strane mosta urađen iskop zemlje-sada je potpuno drugačija perspektiva prilaza obalnom stubu.
Evo pogled i iz drugog ugla na učinen iskop-možda budu staze i pristupi sa obe strane mosta.
Na samom mostu ima nekoliko radnika, betonira se sa Borčanske strane, a šta će tu glodalica za asflat?
Nizvodna strana mosta-postavljena hidroizolacija za trotoar, a i ivičnjaci trotoara stigli do mosta.
Očigledno su odustali od ideje skretanja u trafo, a postavljen je i ivičnjak trotoara sa ove strane skoro celim delom.
Trasa autoputa ka CD i dalje.
Sa strane trake od mosta-nasut je trotoar celim delom, i rade se neke instalacije kablova-valjda će više i da uklanjaju zaostale bandere.
Ovo je pred spoj sa Cara Dušana koju će morati da ukopaju za 1 do 2 m.
Buduća raskrsnica-traka ka mostu, nasut je tucanik celim delom do ulice.
Vidi se kolika je razlika između novog i starog puta-ogradili su ovaj deo verovatno da skrenu pešake pošto sledi iskop ovog dela.
Ali ne pre nego se izbore sa zaostalim šahtom koga su otkopavali da bi mogli da nasipaju dalje.
Bitno da je počelo nasipanje nove trake za barem 2+2 CD u smeru ka Bataji.
Ovu novu traku rade stvarno espresno-u razmaku od 10-20m ide iskop, nasipanje peska i potom tucanika, a tu je i valjak da sve utaba.
Sa novom trakom su stigli do skretanja za u Aman i da bi stigli do spoja sa T7 moraće da se poseče par platana-ako je to u planu.
Ovo je sad sa one pešačke staze ka Galenici koja je sad i definitivno zatvorena pošto su počeli iskop preko nje. Inače ubedljivo najviše mašina i radnika od kad prolazim ovuda je sad na ovom delu od staze do CD i na samoj CD.
Urađen je iskop i nasipanje svega osim stare ulice koju još koriste za pristup kamionima-vidi se budući uspon na sam most.
Pogled sa staze ka LK, kamioni samo špartaju.
Pogled na nekadašnju stazu i trasu ka mostu.
Na ovom delu postavljeni unutrašnji ivičnjaci obe trake celom dužinom i nasut pesak između
Uz traku ka mostu počelo postavljanje kišne kanalizacije, a posle toga idu spoljni ivičnjaci.
Trasa puta dalje ka LK.
Pogled unazak ka CD-dokle su stigli sa peskom, a i spremene cevi za kišnu kanalizaciju.
Rade se šahtovi za vodovod sa obe strane-ovde su počeli.
Sa druge strane radi se oplata i armatura.
Ka CD-vidi se koliko se uvećao bežljuka od iskopane zemlje sa strane njive ka Galenici.
Ka LK-kamioni su svo vreme išli tamo vamo.
Bliže LK već su uradili veći deo šahtova vodovoda.
Ovde sad nije bilo toliko radova pa se moglo proći skroz do LK-pogled ka CD.
Ivičnjaci su stigli do pred samu LK.
Budući bulevar ka mostu.
U međuvremenu i drugo brdo tucanika je već solidno naraslo-trebaće im za završni sloj.
Budući spoj na magistralni vodovod na samoj LK-ispust je već tu.
To će uskoro i da spoje, a kamioni i dalje samo pristižu.
Ili i odvoze-sa ovog brda na LK su već krenuli da nose tucanik-ono za drugu traku CD.
Toliko za ovaj put-deluje mi da su intezivirali radove-meni se čini najviše radnika i mašina od kad su počeli puteve sa ove strane reke i sve je fokusirano na sam spoj sa Cara dušana i onaj deo do pešačke staze, samo neka potraje lepo vreme i valjda će stići... :kafa: