Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Дакле кеј у Земуну, лепо време и још лепши млади свет се бави спортом, а Кинези у позадини полако завршавају ову своју грађевину:

img9512-2407-x-1350.jpg


img9513-1632-x-916.jpg


Баш у време фотографисања померали су покретну скелу на место последњег распона, дакле за две недеље готови главни радови на самом мосту!!

img9515-1632-x-916.jpg


img9536-1659-x-933.jpg


Исто то посматрано из другог угла, код самог моста уз јако зумирање:

img9576-1632-x-918.jpg


img9643-1848-x-1040.jpg


Почело је расклапање помоћне металне конструкције, а ускоро и уклањање привременог моста

img9534-1602-x-901.jpg


img9549-1632-x-916.jpg


Када се све уклони биће ово заиста леп и елегантан распон

img9557-2407-x-1350.jpg


img9600-1632-x-918.jpg


Могло би се рећи прошао ("прешао") је Рубикон :mrgreen:

img9608-1869-x-1051.jpg
 
Иначе занимљиво је да Кинези за тешке услове рада и вероватно и њима смешне дневнице имају наше "подизвођаче", тј. ови су баш "под"

img9611-1632-x-918.jpg


img9617-1455-x-818.jpg


img9635-1632-x-918.jpg


Али наш човек ће то ипак најбоље да реши кад употреби средњи прст

img9618-1632-x-918.jpg


Занимљиво је да се ове баријере лију на лицу места и да су арматурно повезане са конструкцијом па самим тим дају и додатну чврстину и крутост конзолама а и не изгледају лоше

img9584-1632-x-918.jpg


Шалују се уз помоћ ове конструкције

img9583-1632-x-918.jpg


Лежишта моста се бандажирају антикорозивном заштитом

img9582-1632-x-1224.jpg


img9580-1567-x-881.jpg


И један наговештај како ће то да изгледа кроз одшкринуту капијицу

img9659-1632-x-918.jpg


img9669-1632-x-916.jpg


А ово је визура са приступа из правца лакат кривине

img9705-1632-x-916.jpg


само ће уместо ових бетонских грдоба ту бити елегантне уличне светиљке :)

И једна жалосна ствар, за ове људе којима ће шлепери тутњати кроз... душу и срце

img9715-1632-x-916.jpg


Јадници истрчаше и питају ме дал сам новинар и могули им некако помоћи, а ја шта ћу слежем раменима и бежи да се не расплачем са њима заједно :( :cry: :notok: :grand: :kafa:
 
Postovanje svima koji su fotkali :gobb:
 
Велики Врачар, плусићћћи укњижени.
Од више (вишка) слика никад не боли глава, само шкљоцај и постављај.
 
pexon1974":259768d1 je napisao(la):
Ovim ljudima treba ponuditi alternativu.

Uvek ista prica, ko papagaji:
-da li imaju gradjevinsku dozvolu
-da li su pravili a znali da ce tu nekada biti saobracajnica
-da li ......
Ako je po zakonu onda dobro, ako nije po zakonu opet dobro, mislio nece tu nikad biti puta, a pa "sam pao, sam se ubio"!
 
Ja imam jedno "malo nezadovoljstvo" da izrazim !

Prilažem nekoliko slika u vezi sa izgradnjom puta koji će most Zemun-Borča spojiti sa tzv. lakat-krivinom u Zemunu.

Prikazano je stanje pre izgradnje puta i mosta zahvaljujući sajtu Bing-maps koji drži starije slike ovih prostora, ali i novija slika sa Google-maps, kao i par slika koje sam ja snimio.

slika1
žutim linijama sam obeležio površinu na kojoj se gradi put, svi bungalovi koji se na slici vide unutar te trase su porušeni. u njima su ljudi kao u "privremenim" objektima živeli decenijama.

slika2
crvenom elipsom obeležio sam kuće koje su privatne, klasična divlja gradnja na lokaciji koja je kao što se i na slikama jasno vidi određena za privredne objekte (valjda je određena, ako i oni nisu "na divlje" ?!? na žalost, u pitanju su samo kojekakva stovarišta, magacini, trange-frange-uvoz-distribucija firme, i nikakva proizvodnja...sve je to deo tužne slike ove zemlje)

Te tri "skromne kućice" sam obeležio, jer bih skrenuo pažnju na to da su im ova "lepa" betonskim zidovima ograđena dvorišta odsečena i put će da im bude pored ulaznih vrata. Obično su takvi "graditelji" pošteđeni u ovom društvu, o čemu i govorim u ovoj poruci, ali ovi su baš bili baksuzi. Snimio sam dve slike gde se to vidi kako sada izgleda: link1 , link2
sa druge strane slike su crvenom linijom obeleženi sirotinjski bungalovi koji su sravnjeni sa zemljom.

slika3
Jedna slika gde se vidi nekadašnji izgled terena, još uvek bez gradilišta puta. To je bio jedan lep kutak ovog nesređenog i uneređenog grada, koji sam opisao u svojoj temi o naselju Galenika.
Žutim linijama sam obeležio mesto gde je tokom pretprošle godine počela izgradnja nekog objekta, ali su napravili samo temelje do pola metra iznad zemlje i stali. Onda su to zatrpali i po tom delu polja je sada gust šibljak. Pitanje je ko li je tu tom izgradnjom temelja rezervisao lokaciju, i za šta.

slika4
pogled na ovaj teren sa severa (tačka gledišta je iznad Dunava);
plavom linijom sam obeležio trasu na kojoj se gradi put od mosta prema lakat-krivini.
crveno-bela dupla linija je novosadski autoput i lakat-krivina.
dupla bela tanka linija je zemunska ulica Cara Dušana, to jest Batajnički drum (ista saobraćajnica, samo u toj tački menja ime)
Žutim linijama sam obeležio postojeće saobraćajnice koje obe imaju sasvim dovoljno slobodnog prostora oko njih da se mogu proširiti na po tri trake u oba pravca.
Desno je put pored naselja Galenika koji ima po dve trake u oba smera i dovoljno slobodnog prostora za još po jednu traku i još bi preostalo za pešačke staze i zelenilo. A još jednu alternativu čini Ratarski put, to je ono račvanje koje se vidi u smeru prema novosadskom autoputu.

Levo je Banatska ulica koja ide od okretnice busa 17 prema Ugrinovačkoj ulici, i malo je lošije rešenje od puta pored naselja Galenika, jer bi se njenim angažovanjem uništio lep kraj (kao da se aktuelnim rešenjem ne čini još veća šteta u tom smislu !).

Da je most planiran tako da se nalazi u nastavku postojećeg puta koji prolazi pored naselja Galenika (to je deonica koju sam obeležio crveno-žutom trakom) tada bi se moralo srušiti nešto od montažnih magacinskih hala (neko će reći "proizvodnih hala" , ali nema tu nikakve proizvodnje) i morale bi da stradaju nečije divlje sagrađene hacijende na samoj izdignutoj obali Dunava, ali naravno to se nije moglo dozvoliti, ipak su ti ljudi vlastela ove države i treba poštovati njihov krimi-renome.
Ovako je nađeno "najbolje kompromisno" rešenje da se rezjuri sirotinja iz bungalova, i da se uništi jedna lepa lokalna mikro-lokacija koju je činilo polje u čijem se središtu nalazi konjički klub "Pegaz", ne zam da li se još uvek tu nalaze konji, nadam se da su nedužne životnje sklonili da ne trpe stres od gradilišta, kao i kasnije od buke saobraćaja.
Još jedna "benefit" od tog "najboljeg rešenja" što se između postojeće dve saobraćajnice gradi treća čime se bespotrebno troši ogroman novac, biće i nameštanje "biznisa" za nečije burazer-ortake koji će graditi objekte pored tog puta. Sve će to biti zaliveno betonom, u korist odabranih koji ne žive tu, a na štetu svih koji žive.

slika5
ovde se vidi novije stanje;
u javnosti je najavljeno da će se lakat-krivina pretvoriti u raskrsnicu čiji će se jedan krak spojiti na Ugrinovačku ulicu (taj pravac spajanja sam na slici5 obeležio žuto-crvenom linijom) , pitam se kako će to da izvedu a da ne ruše privatne kuće (taj deo gde su privatne kuće sam obeležio crnim linijama koje čine ugao).
Moraće ili da ruše kuće da bi to bila normalna efektivna pravolinijska saobraćajica, ili da "lome" i "vijugaju" između kuća i nedavno sagrađenog centra Pošte Srbije, što će stvoriti novu "lakat krivinu" , i klasično "usko grlo" na nečemu što bi trebalo da bude saobraćajica visokog kapaciteta.
Na ovoj slici se malo više vidi i pomenuti Ratarski put, obeležen žuto-plavom linijom, koji kao prvo već postoji, takođe ima dovoljno mesta za proširenje, i ima potencijale da se dobro uklopi sa postojećim saobraćajnicama i raskrsnicama kada bi se pretvorio u saobraćajnicu velikog kapaciteta.

Na isti ovaj način razmišljam i o drugoj velikoj izgradnji u gradu, o tome da je pored postojećih bulevara Jurija Gagarina i bulevara Milutina Milankovića, određeno da se saobraćajnica od mosta na Adi pravi između te dve !?!
Ali to je druga tema, jel tako ?
 
Ni meni nisu jasni neki potezi nasih urbanista . Uvek mislim da struka ima najbolja resenja , ali kako vreme prolazi , od misljenja ostade razocarenje.
 
U Srbiji "zemlji sveznalica", strucni ljudi, po bilo kom pitanju, ne mogu doci do izrazaja?
Ne mogu ni pomisliti da strucnih ljudi nemamo!
 
rasho62":2jwnenls je napisao(la):
pexon1974":2jwnenls je napisao(la):
Ovim ljudima treba ponuditi alternativu.

Uvek ista prica, ko papagaji:
-da li imaju gradjevinsku dozvolu
-da li su pravili a znali da ce tu nekada biti saobracajnica
-da li ......
Ako je po zakonu onda dobro, ako nije po zakonu opet dobro, mislio nece tu nikad biti puta, a pa "sam pao, sam se ubio"!
Zaista je besmisleno da kuće budu ovako blizu puta.
KAko je ko gradio, to je manje bitno.
 
Itekako je bitno. Ako je znao da ce tu proci put sto je ipak gradio. Ponadao se mozda nece nikad tu biti puta. Ovo sve pod uslovom da je gradio bespravno sto je dokaz da je na toj lokaciji bilo zabranjeno gradjenje pa dozvolu nije mogao ni dobiti.
 
Рашо, пут је смишљен на о рук, ко би то знао да ће тако. За правно и бесправно се наравно слажемо, није исто!
 
A kad su pravili "lakat" da li je bio plan produzetka ka Dunavu?
 
Dragi Rašo, ova država je prisiljavala ljude da grade bespravno, čak ih je i podsticala u tome, ali nije to tema ovog foruma.
Pričam o bezbednosti ljudi koji tu žive.
Dete, direktno iz dnevne sobe na "autoput".
 
rasho62":1ws73trj je napisao(la):
A kad su pravili "lakat" da li je bio plan produzetka ka Dunavu?
ДА.
Саобраћајница Т6 је планирана одавно за излазак на Дунав тј. на мост преко Дунава. Сви су то знали и ови што су саградили те три "кућице", и пословне објекте и оне бараке и сиротињске бунгалове итд. Сад се сви праве луди. То ме мало подсећа на оне људе из Винче, који су саградили куће пре 20 и + година, а знали су да ће туда да прође траса каблова са далеководима, будућа обилазница до моста на Дунаву, и сад се као нешто буне !
 
Prosao sam juce pored Zr petlje, radi se punom parom ! Skinuli su oplatu na sredini petlje i poceli su da nasipaju pesak od izlaza iz Borce do skretanja za s.c. Kovilovo! Odmah rade po dve trase , nisam uspeo da slikam mada je sve slicno kao na prosloj reportazi ! Petja Zbeg se slabo radi! Neverujem da ce to uraditi do n.g. ! A sto se tice Zr Petlje, radi se na spoju sa trasom koja vodi ka mostu a onaj deo prema Ovci jos nisu postavili skelu !A na ukljucenjima detelinama uradjen je deo podloge, a kamen nece jos da nanose da nebi imali nezvane goste na asfaltiranom putu!
 
Izvor: Beobuild.rs

Završeno spajanje obala na Dunavu

140718-STNG-01.jpg


Na izgradnji novog mosta preko Dunava važan moment ovih dana. Kako je izlivan poslednji kubik betona na konstrukciji, završeni su svi “grubi” radovi na mostu. Ostalo je da se završe sigurnosne ograde, pešačke staze i hidroizolacija mosta, a radi se i na potpornom zidu na zemunskoj strani ispod obalnog stuba. Na sredini mosta liju se “džerzi” ograde na licu mesta, dok se na ivicama ugrađuju prefabrikovani elementi. Na nizvodnoj strani mosta radovi su nesto dalje odmakli, pa se već rade sigurnosne ograde za pešake, liju se staze i ugrađu ivični venci.

Celu vest kao i veliki foto reportazu mosta i gotovo cele severne tangente pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/675.html

140718-STNG-66.jpg


140718-STNG-26.jpg


140718-STNG-37.jpg


Celu vest kao i veliki foto reportazu mosta i gotovo cele severne tangente pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/675.html
 
Savrseno. Ovo ce da izgleda svetski jedino sto mi je zao sto kad se udje u Zemun bice semafori . Bilo bi lepo da je I tu petlja uradjena pa cak I na lakat krivini ali sta je tu je. Svejedno kad se krene prema autoputu NS ili juzno ZG-BG sve je semafor do semafora.
 
Како вам се чини ширина пешачко-бициклистичких стаза, иста или не? :?: :idea:

140718-STNG-63.jpg


u3uva3ah.jpg
 
Vizuelno jeste uza ali sobzirom da su na adi postavljeni ovi stubovi rasvete moze se reci da je slicno mozda nesto uze ali po meni sasvim dovoljno
 
140718-STNG-44.jpg


Inace na ovom mestu ce biti raskrsnica tj iskljucenje za borcu i tu prestaje biciklisticka staza. Tu bi trebao biti i semafor tako da nemojte ocekivati zaletanje od Cara Dusana pa do pancevackog puta. Ogranicenje koje je prvobitno bilo planirano je bilo 80kmh a koliko cujem to je spusteno sada na 50kmh sto je po meni nedopustivo za ovaj profil saobracajnice ali valja sacekati jos.
 
Vrh