Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Duleja":2f3e5l3v je napisao(la):
dunavski+zalazak+15.jpg

Ko stvorena za razglednicu :kk:
 
Prosao sam danas pored Zr-petlje! Radi se punom parom! Radi se na spajanju petlje sa trasom od borce ka mostu ! Poceli su da postavljaju i skelu za petlju zbeg!
 
najbolje je da fotografije okacis na dodaj.rs ali stavi opciju da ti uradi resize na 1024 recimo sirine pa onda link koji dobijes "kod za forum" i njega iskopiras ovde ;)
 
Prosao sam kroz Borcu van spica a bila je solidna guzva... mogu da zamislim kakva je guzva u spicu... MORE AUTOMOBILA !
e kad puste kineza bice EXTRA !
 
Na petlji Zbeg su poceli da stavjaju oplatu , a radi se i paralerni put tj druga traka od izlaska iz Borce do pocetka petlje ! Poceli su da spajaju petlju sa Trasom koja je alsfatirana skoro do petlje, sredisnji deo je uradjen skroz , ostaje da daju pun gas za onaj deo sto vodi ka kovilovu! Uradjeno je i trasiranje i nasut pesak na detelina ukljucenjima!
 





[img=http://s2.postimg.org/hiaev7jbd/CAM01794.jpg]
Погледи од средине трасе ка Зрењанинцу и ка мосту. Асфалт није постављен ни код једног моста, надвожњака на траси, ти су делови изостављени. Пешачко бициклистичке стазе су само до семафоризоване раскрснице за Борчу.





Уместо семафора, чини ми се да је боље искористити пролазе кроз овај мостић и избацити семафор и заустављање на траси, ако је већ могуће. Шта мислите?
Пространо је а замислио сам овако некако. Да прође из правца Борче испод моста и да се укључује новом траком ка Земуну. Овај други правац није споран, већ је тако планиран ка Борчи, само нема семафора већ трака за искључивање.




И за крај околни кадрови

 
Borcanac dobra ti je ideja , samo je pitanje sta su glavonje odlucile- glupo je da vam je most ispred nosa a da treba da kruzite do njega ! To je po meni moglo da se uradi i preko velikog i malog kanala !
Kakav je to alsfaltiran put uz kanal ? jel to veza sa borcom ili za bajs?
 
Не знам Владо на шта мислиш?
Са места где сам сликао километрима нема нигде асфалта, осим на саобраћајници која је у изградњи.
Остало су земљани путеви или калдрма.
На сликама се не види најбоље јер сам превише зумирао телефоном, можда те ту буни нешто.

Испод овог моста који сам сликао сваки од пролаза може да прими комотно по бар две траке за саобраћај. Осим средњег кроз који протиче канал, па ту добија и на атрактивности.
 
@ Borcanac
Taj put od Zrenjaninca do prilaza Kineskom mostu je izvodljiv i neophodan ali nema ko da ga inicira i plati. Ceo porojekat obilaznice je sluzio za vreme Djilasa da grad dobije uredjenu gradjevinsku zemlju pored tangente, umesto da recimo to uradi Agrokor ili Miskovic kada kupi PKB za desetak godina. Zato je grad i dao pare i uzeo kredit. Ne radi se tu o potrebama K/O/B ili o resavanju saobracaja. U slucaju ove magistrale koja bi resila mnogo problema, nema zinteresovanih da plate. Grad se preinvestirao na pogresan nacin. Lokalna zajedinica ni funkcionalno ni politicki - NE POSTOJI.
Magistrala bi mogla da se provuce gde si naznacio, pored kanala. Sam prilaz do Zrenjaninca mogao bi da ide prazinim parcelama do Sutjeske 8. A onda da se spoj resi kruznim tokom. Trebalo bi izmestiti desetak kuca na trasi i kupiti ne tako veliki broj parcela.
To nije neki problem jer je vecina zemljista u nekom vidu drzavne svojine sa pravom zakupa/drzavine.
 
...Ceo porojekat obilaznice je sluzio za vreme Djilasa da grad dobije uredjenu gradjevinsku zemlju pored tangente...
Sada je veliko pitanje
da li ce uopšte biti omoguceno da Beogradani dodju do ,,komada zemlje,,
za stanovanje ili vikendice
ili ce biti biti uskraceni radi preusmeravanja na kvadrate ,,Beograda na vodi,, :roll:
 
Prokopali su teren za levu traku do lakat krivine dok desna traka osetno kasni. Pricao sam sa cuvarom kaze da nisu jos legle neke pare iz ministarstva tako da se to ceka, malo je reci cudno, ima para za levu ali nema za desnu traku..
Na samom mostu skoro je gotova sredisnja ograda koja odvaja pravce, betoniranje je pri kraju. Spoljne ograde su gotove, pesacke staze su jasno uocljive. Takodje u toku je postavljanje i kisnog kolektora a u toku su i pocetni radovi na betonskoj potpori mosta na zemunskoj obali. Iz dana u dan most izgleda sve lepse :


a5384.jpg


a5385.jpg


a5386.jpg


a5387.jpg


a5389.jpg


a5395.jpg


a5396.jpg


a5398.jpg


a5400.jpg
 
Досен, на жалост опет си у праву!
Ја сам наравно тога свестан, само нећу да одустајем ако знам да је лична корист покретач свега, хоћу да пробамо да је искористимо за нас, прилагодимо. Клинички се одржавамо у животу док не изградимо неку другу климу. Материјала у локалној заједници има за дела, само нема координације.
Ето у Борчи има неких удружења, иницијатива, нешто се повремено и дешава. Има доста појединаца који желе бољитак али је свако за себе, једном ће на неку иницијативу/идеју ствари да кликну, да се поклопе, ваљда.
Бар три сајта постоје који презентују Борчу као насеље, и овај фантастични свеобухватни локални Лоби-инфо...
Овако дискутујемо, можда дођемо до неке добре идеје, па нека је неко и украде за неку личну презентацију некада и ето вајде. Ја кроз комуникацију са вама професионалцима стално учим, далеко боље разумем тематику. Не крадем занат наравно, али дижем ниво сопствене опште културе. Важно је да кува нешто...


Небојша, браво! +
 
Ovo si bas fino srocio. U mome kraju kazu: " pametnom dvije (rijeci) dosta". Ali.... ima li ko da cuje?
 
Evo jedne sličice odozgo... vidi se da deo od lakat krivine do mosta dobija svoje obrise, a i batajnička petlja lagano napreduje.

jaxchu.jpg
 
Današnje stanje:
20140707_125630.jpg

Pristup sa lakat krivine-doneseno čitavo brdo peska za dalje nasipanje, a betonske ploče za krov šahta magistalnog vodovoda su rašalovane.
20140707_125659.jpg

Pomenuti šaht-vidi se da su ga malo nadvisivali-verovatno da se uklopi pošto će biti na ivici trake ka mostu.
20140707_125720.jpg

Dalje-traka ka mostu nasuta, traka od mosta se kopa i odmah nasipa peskom-ostalo im još oko 30-40 m.
20140707_125939.jpg

Tu je i bilo najviše radnika-na traci od mosta da je spoje do lakat krivine prvim slojem peska.
20140707_130040.jpg

Ovo je sa nekadašnje ivice padine odakle počinje nasuti deo peska-vidi se da je urađen veći deo trase ka LK.
20140707_130047.jpg

Središnji peščani nasip-još uvek ga dopunjuju idući od mosta.
20140707_130500.jpg

Skladište cevi i šahtova za kišnu kanalizaciju je i dalje tu-to će valjda kasnije.
20140707_130551.jpg

Deluje da su krenuli sa završnim slojem peska pošto ga više natapaju i utabavaju.
20140707_130644.jpg

Deo ka nekadašnjoj pešačkoj stazi je završen-tucanik je samo na traci od mosta zbog kamiona koji dovoze pesak svo vreme.
20140707_130652.jpg

Pogled duž trase ka LK.
20140707_130850.jpg

A ovo sa pešačke staze (koju će morati da iskopaju) po sredini budućeg bulevara.
20140707_130833.jpg

Sa druge strane ogradili su deo za traku ka mostu ispred onih kuća
20140707_130953.jpg

Buldožer je malo ravnao-ukopani ulaz u garažu srednje kuće neće ostati pošto su bukvalno do samih kuća.
20140707_131000.jpg

Ostatak trake ka mostu su već nasuli peskom-uz manje prekide bočnih prilaza, dok je traka ka mostu još uvek stara ulica.
Depo tucanika se prazni-kamion ga nosi da popune spoj sa mostom što sledi...
20140707_132712.jpg

Raskrsnica Cara Dušana još ništa-ali su iskopali rupu po trotoaru-verovatno šaht buduće kišne kanalizacije-ima isti i sa druge strane puta ispred novog Amana.
20140707_132624.jpg

Na delu ka mostu novost je urađena kišna kanalizacija sa obe strane i to u nivou ispod trotoara
20140707_131528.jpg

Malo prikaza sa sredine ovog dela sa jedne...
20140707_132356.jpg

...i druge strane-doneti su i betonski poklopci budućih slivnika.
20140707_132348.jpg

Kamion sa tucanikom je u međuvremenu stigao do mosta.
20140707_131641.jpg

Tu je i cisterna za vodu-vidi se da više nema nikakve veće ograde ka mostu.
20140707_132340.jpg

Detalj budućih slivnika-centralni šaht i odvojeni manji bočni dovodi.
20140707_132247.jpg

Novo je to što spajaju put sa mostom-traka od mosta urađena-deo ka mostu upravo su radili-natapali pesak i spremili tucanik.
20140707_131728.jpg

Urađen je i bočni prilaz za slepi deo Prigrevice, dok ograda ka ostatku te male ulice još stoji-valjda će uraditi neku stazu.
20140707_132212.jpg

Do mosta je sad moguće doći i ovuda se verovatno može obići čuvar...
20140707_131837.jpg

Most u celini-urađeno već dosta radova i na njemu.
20140707_131900.jpg

Uzvodni deo mosta od Banata deluje da su već stigli do završnog segmenta td uskoro će biti u vestima.
20140707_132012.jpg

Zanimljivo je i ispod mosta-urađen je nastavak potpornog temelja sa zakošenjem i za nizvodni deo mosta, a izbetoniran je i deo nečega širine 2m što liči na stazu ili je samo deo potpore-videćemo...
20140707_132032.jpg

I sa uzvodnog dela potpore su otkopali obrušenu zemlju.
20140707_132051.jpg

Betonske ograde traka ka reci su urađene celim zemunskim delom mosta, a dva radnika ispravljaju armature verovatno i za središnji deo.
20140707_132105.jpg

Na glavnom rasponu su završenu betonske ograde i po sredini (sa strana od ranije).

Toliko za sad-radovi i dalje napreduju svojim tokom-jedino me brine pošto smo ušli u leto a od raskrsnice sa Cara Dušana ni traga od radova-biće gužvi na jesen ako to zatvore tada zbog radova...
No ostalo za sad lepo napreduje. :vops:
 
Браво момак!
На жалост и на Борчанској страни није било никога када сам правио репортажу скоро, сем два момка што раде изолацију неког моста, слабо су присутни радници и у Земуну. Вероватно су сви на Зрењанинској петљи. Има доста шупљина до краја године...
 
Moje pohvale za prethodnu i ovu reportazu.
Jos malo pa ko janko sa batajnicke petlje. Svaka cast!
 
А ја мислио да окачим слике кад предухитри ме човек... :cry:
 
Заправо има нешто слика са мотивима којих нема код бржег колеге па ћу то на следећој страни :)
 
Vrh