Današnje stanje:
Pristup sa lakat krivine-doneseno čitavo brdo peska za dalje nasipanje, a betonske ploče za krov šahta magistalnog vodovoda su rašalovane.
Pomenuti šaht-vidi se da su ga malo nadvisivali-verovatno da se uklopi pošto će biti na ivici trake ka mostu.
Dalje-traka ka mostu nasuta, traka od mosta se kopa i odmah nasipa peskom-ostalo im još oko 30-40 m.
Tu je i bilo najviše radnika-na traci od mosta da je spoje do lakat krivine prvim slojem peska.
Ovo je sa nekadašnje ivice padine odakle počinje nasuti deo peska-vidi se da je urađen veći deo trase ka LK.
Središnji peščani nasip-još uvek ga dopunjuju idući od mosta.
Skladište cevi i šahtova za kišnu kanalizaciju je i dalje tu-to će valjda kasnije.
Deluje da su krenuli sa završnim slojem peska pošto ga više natapaju i utabavaju.
Deo ka nekadašnjoj pešačkoj stazi je završen-tucanik je samo na traci od mosta zbog kamiona koji dovoze pesak svo vreme.
Pogled duž trase ka LK.
A ovo sa pešačke staze (koju će morati da iskopaju) po sredini budućeg bulevara.
Sa druge strane ogradili su deo za traku ka mostu ispred onih kuća
Buldožer je malo ravnao-ukopani ulaz u garažu srednje kuće neće ostati pošto su bukvalno do samih kuća.
Ostatak trake ka mostu su već nasuli peskom-uz manje prekide bočnih prilaza, dok je traka ka mostu još uvek stara ulica.
Depo tucanika se prazni-kamion ga nosi da popune spoj sa mostom što sledi...
Raskrsnica Cara Dušana još ništa-ali su iskopali rupu po trotoaru-verovatno šaht buduće kišne kanalizacije-ima isti i sa druge strane puta ispred novog Amana.
Na delu ka mostu novost je urađena kišna kanalizacija sa obe strane i to u nivou ispod trotoara
Malo prikaza sa sredine ovog dela sa jedne...
...i druge strane-doneti su i betonski poklopci budućih slivnika.
Kamion sa tucanikom je u međuvremenu stigao do mosta.
Tu je i cisterna za vodu-vidi se da više nema nikakve veće ograde ka mostu.
Detalj budućih slivnika-centralni šaht i odvojeni manji bočni dovodi.
Novo je to što spajaju put sa mostom-traka od mosta urađena-deo ka mostu upravo su radili-natapali pesak i spremili tucanik.
Urađen je i bočni prilaz za slepi deo Prigrevice, dok ograda ka ostatku te male ulice još stoji-valjda će uraditi neku stazu.
Do mosta je sad moguće doći i ovuda se verovatno može obići čuvar...
Most u celini-urađeno već dosta radova i na njemu.
Uzvodni deo mosta od Banata deluje da su već stigli do završnog segmenta td uskoro će biti u vestima.
Zanimljivo je i ispod mosta-urađen je nastavak potpornog temelja sa zakošenjem i za nizvodni deo mosta, a izbetoniran je i deo nečega širine 2m što liči na stazu ili je samo deo potpore-videćemo...
I sa uzvodnog dela potpore su otkopali obrušenu zemlju.
Betonske ograde traka ka reci su urađene celim zemunskim delom mosta, a dva radnika ispravljaju armature verovatno i za središnji deo.
Na glavnom rasponu su završenu betonske ograde i po sredini (sa strana od ranije).
Toliko za sad-radovi i dalje napreduju svojim tokom-jedino me brine pošto smo ušli u leto a od raskrsnice sa Cara Dušana ni traga od radova-biće gužvi na jesen ako to zatvore tada zbog radova...
No ostalo za sad lepo napreduje.