Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Ni ja ne vidim potrebu za tim kako sam ga nazvao sestar urbanizmom da se po svaku cenu zadovolji geometrijski oblik umesto ostvari jasna funkcija u situaciji kada deo zemljista jeste drzavni a naselja vec uveliko formirana i saobracajni tokovi vec poznati i delom predvidivi.

Krajnjeg korisnika uopste ne zanima i ne treba da zanima da li je to kruzni prsten ili spirala ili bilo kakav oblik vec da je funkcionalno i bezbedno.
 
Пантограф":or95ip5z je napisao(la):
Да, од спирале је боља дијафрагма, а има и солидних производа од латекса...

Већег геометријског догмату од Спасиотекта не видех.

@Pantograf

Naravno da moze da se kruzi na razne nacine, pa cak i da prsten bude obilka banane ili romboida.
Pa i malo dete moze da nacrta obilaznicu na kraju...


Zasto postoje urbanizam i arhitektura koji su elementarni fundamenti prostornog planiranja?
Ja nisam geometrijski opterecen ali smatram da treba da postoji neki red u organizaciji grada jer bi onda svako mogao da se bavi urbanizmom i da odredjuje kuda treba da se grade koridori i kakvog oni moraju biti oblika.

Ono sto je ipak zabrinjavajuce u nasem slucaju je sto na levoj obali Dunava koja je postpuno ravna ne postoji nijedan racionalni razlog da se napravi jedna lakat krivina u sred pustinje za trasu SMT-a kao sto ne postoji nijedan racionalni razlog da se projektuje spiralni sistem saobracjnice tamo gde mogu da se naprave 3 zasebna prstena.

Druga stvar, da li moze neko da opravda funkcionalnost i prednost spirale u odnosnu na koncentricne krugove koji su praksa u svetu?
Na kraju da se malo zapitamo postoje li gradovi slicni Beogradu koji imaju spiralni sistem saobracajnica (pa cak da se zapitamo postoji li uopste u svetu negde taj spiralni sistem)?

Mozda smo izmislili nesto novo ko zna...
 
Na kraju da se malo zapitamo postoje li gradovi slicni Beogradu...
Ni naš ,,bizanac,, nema završene ,,prstenove,, :lool:
a ,,Kinez,, je tu.. :)
grad-blizanac-bgdu.png

http://www.bing.com/maps/?cp=tcm6wdmp2f ... FudWxsJTdE
 
Ovde na slici grada Nizhni Novgorod se vidi da tu gde prsten ne kruzi pravilno postoje izgradjene povrsine koje su napravile situaciju da trasa mora da krivuda.

Moja kritika na SMT se odnosi na delove trase koji imaju lakat krivine i nepravilne forme tamo gde nema prepreka i gde nema razloga da tako bude.
Ucinjena je greska na praznom prostoru gde je mogla da se provuce perfektna trasa.
 
Malo grublje ,ali ništa ne bi falilo i lepom severnom prstenu i kraku ka novom mostu preko Dunava. Priključci mogu da se lako docrtaju. Kakvo je stanje na terenu , druga priča.


free photo upload
 

Petlja "detelina",na Zrenjaninskom putu.







Most na prvom kanalu(kanal vizelj),udaljen oko 1300 metara od Zrenjaninskog puta.


Ipak neće biti biciklističke staze duž celog puta.Ovde se vidi da već nasipaju zemlju sa strane.Sramota.

Dobro je što su poklopci od šahtova od betona.Valjda ih neće krasti.

Nadvožnjak između Borče i kovilova,dobija polako prilaze.

Evo gde će izaći priključak nadvožnjaka.Na asfaltni put između kovilova i nasipa na dunavu.



Dva segmenta od preostalih 10 su završena.Radi se treći,tako da ostaje još 7.

 
Bio sam prošlog petka do mosta i zemunskog dela puteva pa evo reporta:

20140404_164658.jpg

Pristupni put-polovina od C. Dušana ka mostu nasut prvi sloj peska.

20140404_164732.jpg

Ispred Subarua raskopan parking verovatno za instalacije, ali tuda će ići i skretanje od mosta ka Bataji.

20140404_164739.jpg

Preko puta je ograđen deo od salona Pežoa do C. Dušana., a sa ove strane su kopane instalacije.

20140404_164804.jpg

Napravljen je i deo iskopa sa nasipanjem peska u kontra smeru. Deluje da će betonski prilaz čuvati dok mogu.

20140404_165005.jpg

Na mestu srušenih baraka iskopane instalacije, a počelo i sa rušenjem temelja.

20140404_165107.jpg

Sad su već raščistili pristup mostu uzvodnom trakom za dostavu materijala.

20140404_165146.jpg

Na ovom čošku pored baraka urađen i prvi temelj za stubove osvetljenja.

20140404_165256.jpg

Rasklapaju se okolne dizalice i oplate sa ovog dela.

20140404_165310.jpg

Jedan krupan kadar, vidi se da se kranovi sa sredine mosta demontiraju.

20140404_165347.jpg

U Banatu su napredovali za još jedno polje.

20140404_165437.jpg

Sa ove strane ova dvojica polako rasklapaju nosače sa uzbodnog 2. polja.

20140404_165510.jpg

Ispod mosta ništa novo.

20140404_165537.jpg

Momci polako sklapaju kablove za instalacije za nizvodnu stranu.

20140404_165719.jpg

Prokopan kanal od trafoa pa nasut peskom-verovatno do onog temelja stuba za osvetljenje.

20140404_165729.jpg

Pogled sa sredine trase ka C. Dušana, ima još dosta sečenja zelenila na žalost.

20140404_165751.jpg

Oplata za nizvodno prvo polje postavljena, sledi armatura.

20140404_170154.jpg

Idemo preko C. Dušana, ovde još jedna tabla o radovima stoji-ova je barem van trase.

20140404_170340.jpg

Ograđeni deo sprema za iskop-plac pored kao da je spreman za novu bazu gradilišta.

20140404_170439.jpg

I ispred Pežoa počelo gradilište, a u međuvremenu i oni završavaju preuređivanje.

20140404_170525.jpg

Na delu kod iskopane staze ništa novo, po koja mašina.

20140404_170821.jpg

Ali su zato barem u onoj uvali nabacali još peska.

20140404_171135.jpg

Čitava brda spremna za dalje ravnanje.

20140404_171304.jpg

Deluje da je nasuto još oko pola m/m na najdubljem delu.

20140404_171437.jpg

Sredina trase i krivine ka C. Dušana.

20140404_171445.jpg

Ka laktu praktično ništa novo, ovaj pesak zalutao.

20140404_171605.jpg

Srušeni deo staje konjičkog kluba zazidan, valjda će to lepo srediti.

20140404_171644.jpg

Jedino se vidi da je buldožer bar rasklonio ono smeće sa same trase.

20140404_171928.jpg

U bazi na lakat krivini definitivno nove mašine za dalje radove.

Radovi idu što je najbitnije, kako ih bude bilo, eto i izveštaja... :kafa:
 
Jel sam ja to dobro razumeo da ce nadvoznjak biti sa petljom povezan sa Borcom ! Jer do sad nisu to spominjali, a mnogo ce znaciti stanovnicima Borce ! A naravno i omogucice razvoj Bg 3! Ili Banatski Beograd !
 
Stanje od danas-kraći pregled pošto sam bio u žurbi, a i nema toliko novog.
Na delu od LK ka CD i dalje nasipaju pesak na onoj udolini, danas su bile cisterne pa su natapali pesak vodom no nije vredelo slikanja.

20140414_151726.jpg

Kod C. Dušana sa južne strane buduće raskrsnice se kopaju kanali za instalacije i betoniraju šahte.
20140414_152303.jpg

Glavni radovi su između CD i mosta-nasut je pesak i na traci ka CD, a betoniran i šaht za instalacije.
20140414_153443.jpg

Na delu do mosta su raščistili i rastinje i staru betonsku ulicu i nasipaju pesak.
Dalje u smeru ka CD upravo su krčili drveće i verovatno će da sklanjaju ostatak betonske ulice. Bandere će im definitivno smetati za normalne radove.
20140414_153525.jpg

Smer ka mostu pripremljen celom dužinom-prvi sloj tucanika utaban i tu će prebaciti saobraćaj-pesak je valjda budući trotoar.
20140414_153530.jpg

Stigli su do samog mosta-delom tucanik delom pesak-ostavljen je samo prolaz za okolne kuće pa još uvek može da se prođe do vidikovca.
20140414_153715.jpg

Traka ka mostu, ovo je udući profil-vajda će ova jelka preživeti uz ivičnjake. Postavljali su instalacije i u trafo.
20140414_153719.jpg

U drugom smeru upravo su sekli drveće, deluje da će sve morati da ode... :(
20140414_153735.jpg

Po najboljoj tradiciji šaht na sred kolovoza-vidi se koliko će još morati materijala do nivoa ulice.
120140414_153137.jpg

I sad malo mosta, kranovi nestali, oplata i skela na uzvodnom delu takođe.
120140414_153250.jpg

Ispod mosta ništa novo-mada su već pravili donji stroj za skelu 2. polja nizvodnog dela mosta.
120140414_153324.jpg

Materijal se nakuplja za ugradnju.
120140414_153509.jpg

Armiranje 1. nizvodnog polja lepo napreduje, već su krenuli da postavljaju i unutrašju stranu oplate.
8)
 
Прођох зрењанинцем, па сам усликао из аута стање радова.

За почетак, "петља Збег".
Позајмио сам без питања план петље, како би било јасно о чему се ради :p
100321_-_04_-_Petlja_-_Pristup_groblje.jpg


Фотографије у смеру ка Зрењанину:
Насип за прилаз надвожњаку:
IMG_20140419_114718.jpg


Стубови надвожњака
IMG_20140419_114721.jpg

IMG_20140419_114724.jpg


И једна фотка у смеру ка Београду са стибовима и насипом:
IMG_20140420_174513.jpg
 
А сада главна ствар, зрењанинска петља! Коме треба план петље, има овде.

Комплетно је асфалтиран привремени пут на који ће саобраћај бити преусмерен како би се излио надвожњак изнад зрењанинског пута!
IMG_20140419_114734.jpg

IMG_20140419_114739.jpg


Стубови су готови и прирпемају се скеле и оплата
IMG_20140419_114743.jpg

IMG_20140419_114746.jpg

IMG_20140419_114752.jpg


Привремени пут се завршава након петље
IMG_20140419_114801.jpg

IMG_20140419_114808.jpg


А ево и фотки из супротног смера
IMG_20140420_174419.jpg

IMG_20140420_174425.jpg

IMG_20140420_174429.jpg

IMG_20140420_174431.jpg

IMG_20140420_174431_1.jpg

IMG_20140420_174437.jpg

IMG_20140420_174439.jpg

IMG_20140420_174441.jpg

IMG_20140420_174444.jpg


И за крај, и машинерија празнује :)
IMG_20140420_174511.jpg
 
Pogled odozgo na petlju sa Borčanske strane. Slikano iznad Lisičjeg jarka.
Snimak nije planski, tako da je ovo samo crop sa detaljima zanimljivim za forum, ali je zato sveže snimljeno ove nedelje.
1cc3a.jpg
 
Ovo je trebala biti obilaznica autoputa E-75,
i to ne od Bubanj Potoka preko buduceg mosta kod Vunce, vec od krivine kod Ralje, preko Smedereva, Panceva pa sve ravno do Batajnice.
 
Ova mini petlja za Kovilovo je pre pre preblizu zrenjaninske petlje. Od ukljucenja sa zrenjaninca na novi put do iskljucenja za Kovilovo nece biti ni 400m.
 
Stanje sa Zemunske strane mosta od danas. Deo kroz njivu od lakat krivine do pešačke staze bez većih promena-i dalje se nasipa po malo peska u središnjoj uvali.

20140501_143345.jpg

Kod pešačke staze par mašina i krenuli su da proširuju deo trase ka krivini od ovog dela.
20140501_143543.jpg

Iskopani su kanali za instalacije-verovatno osvetljenje sa obe strane puta.
20140501_143603.jpg

Iskop je sve do Cara Dušana, a deo ograđenog prostora koriste za depo iskopanog materijala.
20140501_143739.jpg

Iskopani kanali i pored ulice C. Dušana.
20140501_143857.jpg

Glavni radovi od CD ka mostu-u radu je veći deo trake od mosta-nasut je pesak, a upravo su radili i prvi sloj tucanika.
20140501_143904.jpg

Ostalo im je još ovo malo parče stare ulice za iskop.
20140501_144701.jpg

Idemo ka mostu-suprotnu traku svo vreme dovoze i utabavaju prvi sloj tucanika.
20140501_144628.jpg

Bandere su ostale u sred radova celom dužinom stare ulice-sve dok ne dođe EDB.
20140501_144526.jpg

Pogled od ograde kod mosta-već se nazire vizura budućeg bulevara.
20140501_144306.jpg

Na mostu-uklonjeni nosači od uzvodne konstrukcije u celini, a postavljeni za 2. nizvodno polje. Na trotoaru glavnog raspona postavljen neki žuti pokrivač-možda su krenuli sa izolacijom već. Konstrukcija sa Borčanske strane deluje bliža nego pre.
20140501_144315.jpg

Ispod mosta ništa novo,samo Dunav počeo da raste.
20140501_144335.jpg

Ima dosta radnika i svi su na 1. nizvodnom polju.
20140501_144458.jpg

Vidi se da su pri kraju sa armiranjem i površnog dela 1. nizvodnog polja tako da bi valjda uskoro trabalo da bude i betoniranje.

To je to za danas-radi se i za 1. maj tako da deluje da ozbiljno rade.
 
Bravo za slike ...
Niko ne govori da je Google Earth osvezio slike ...
Cak se vidi i asfalt na delu izmedju mosta i zrenjaninca , kao i dokle su dosli sa nasipanjem peska prema pancevcu .
Slike su stare par dana .
 
Kartograf":2rzfq45v je napisao(la):
Ova mini petlja za Kovilovo je pre pre preblizu zrenjaninske petlje. Od ukljucenja sa zrenjaninca na novi put do iskljucenja za Kovilovo nece biti ni 400m.

a tek sto je nebuloza da ce SMT sa Pancevackim Putem spojiti semaforizovanom raskrsnicom :bash:
 
Dorcol":3siawht7 je napisao(la):
Kartograf":3siawht7 je napisao(la):
Ova mini petlja za Kovilovo je pre pre preblizu zrenjaninske petlje. Od ukljucenja sa zrenjaninca na novi put do iskljucenja za Kovilovo nece biti ni 400m.

a tek sto je nebuloza da ce SMT sa Pancevackim Putem spojiti semaforizovanom raskrsnicom :bash:

pa ja sam u nekom od ranijih postova vec pisao koliko je nebulozno da jedan sportski centar dobije svoju petlju , a citavo naselje semafor.

sta to znaci .

pa naselje borca ce po ovom projektu biti spojeno semaforizovanom raskrsnicom , a eto sportski centar kovilovo petljom . naselje ovca opet semafor , a tek da ne pricam o pancevackom putu .

svi ovi semafori bi u objasnjenju , da smo mi siromasni i da nemamo dovoljno novca za tolike petlje ,bili ok , ali otkud onda novac za tu petlju SCK , a jos je sportski centar potpuno privatno vlasnistvo.

mozda previse i prerano napadam ovu petlju , mozda ce ona imati i svrhu da lokalni poljoprivrednici koriste zemljiste ili da bude za buduce poslovne objekte , ali trajno unistiti nesto , sto je prvi put moglo biti dobro u beogradu ( sto se tice saobracaja ) stvarno ne ide.

zbog tamo nekog paralije...
 
Vrh