Како је било нацртано требало би два тунела (један испод Саве, Аде и Савског језера, и други испод Жаркова, од Водоводске до Канаревог Брда), укупне дужине 5 километара. Београд није равничарски град па да обилазнице могу да буду савршени кругови.
Tako je ,sada treba da se nadoknadi zaostajanje i kriminalno zanemarivanje u ulaganja u masovni javni transport ,jer se nije postovalo zlatno pravilo ,kilometar saobracajnica ,kilometar metroa..valjda ce i ovim saobracajcima da odzvoni.. :roll:Delija":2e9exipy je napisao(la):Ко прича о савршеним круговима? Све те препреке би се могле избећи којом кривином.Битно је да основни правац буде кружница или нешто што бар личи на то.Овим спајањем два потпуно одвојена правца добијамо део кружнице,назовимо то контра-кружницом, која се увија унутар простора који обилази друга кружница тј СМП. Лудило...Нађи ми један сличан прстен у Европи и самобановаћу се истог момента.
И опет кажем,у Београду би у наредних бар 30 година требало прокоповати искључиво тунеле за ЈГП тј за метро.
vucko":ieu7r9az je napisao(la):Zato sto je Vincanski most u okviru obilaznice dok ovaj ocigledno nije I ima semafore u nivou.Izgradnjom vincanskog mosta bi sigurno bila zavrsena Beogradska obilaznica,dok sada cemo dobiti koridor 14 ali ne I Beogradsku obilaznicu koja je najvazniji deo Koridora 10 I nepostojeceg 11.
Nemam nista protiv ovog mosta,osim da je kreditiran iz budzeta grada a ne drzave.
Гага":2asg4xdu je napisao(la):Имају доброг чувара моста. Зума, плусићћћ за слике.
Ево тог чланка који Вучко спомиње, а из 1996. је године и из некадашње Политике Експрес. Уоквирио сам део чланка где се говори о тунелу. Прочитајте цео чланак, доста је интересантно.vucko":8zsbppll je napisao(la):Steta sto nema nigde jasnog crteza ranije planiranog tunela koji je gaga uzeo iz 1997me godine iz Politike.
Da li je taj tunel ciljao Matice Srpske ili Mirijevski Bulevar?