Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

sizif":19ghkvm9 je napisao(la):
Па, видиш ли колико има стубова на левој обали и колико далеко иду? А на десној се пут готово одмах спушта на земљу.

Dobro zapazanje.Ja ovo tek sad primetio. :bash:
 
BOKI SMOKI":i3xsrdyj je napisao(la):
sizif":i3xsrdyj je napisao(la):
Па, видиш ли колико има стубова на левој обали и колико далеко иду? А на десној се пут готово одмах спушта на земљу.

Dobro zapazanje.Ja ovo tek sad primetio. :bash:

Plus od mene za pravi nacin razmisljanja i interakcije na forumu :) Jos jedna potvrda da vise ljudi vidi vise, zna vise, provali vise, i zato i sluze (dobri) forumi. Iskreno, i meni je promaklo koliko je banatska strana niza, moguce da se malo dve strane ujednace kad se spustis niz Bezanijsku kosu odnosno od Gardosa ali je uzvodno Srem visi od Banata...
 
Ti dodatni stubovi meni samo daju informaciju da je zemljište sa borčanske strane tako koso dokle postoje stubovi, te da njih mora biti, a da je posle stubova zemljište u istoj visini kao i ono sa zemunske strane.

Ne vidim nikakvo zakrivljenje, odnosno padanje mosta na borčanskoj strani na šta vi implicirate.
Ili podizanje na zemunskoj.

ZNLiA.png


Dakle, još uvek mi fali neki nagib na vizuelizaciji
 
Па види се да постоји благи пад, погледај како су стубови све нижи и нижи и на крају се настављају на насип. Пад је благ па се не види закривљење главне греде. Рекао бих да је рендер врло коректно и прецизно одрађен са те стране.
 
Visina sa borcanske strane mosta je 10tak metara iznad visine zemljista,zato i pise u planu da ce i bicklisticki lift ili liftove tu da naprave.Eto srece za dzonya i ekipu :)

PDR za saobraćajnicu Severna tangenta od saobraćajnice T6 do Pančevačkog puta - Sektor 1 (deonica od ulice Cara Dušana do Zrenjaninskog puta – M 24.1. sa mostom preko Dunava i petljom sa Zrenjaninskim putem)
Obrađivač: Urbanistički zavod Beograda
Broj službenog lista: 58/09
Opština: Palilula, Zemun
Obuhvat: obuhvaćena je regulacija Sektora 1 saobraćajnice Severne tangente u dužini trase od oko 9 km sa obuhvatom petlje sa Zrenjaninskim putem kao i dela Zrenjaninskog puta u dužini od oko 1150m u zoni pomenute petlje, gde je omogućena i veza za groblje „Zbeg”, kao i pristupni put sa saobraćajnice Severna tangenta za kompleks SC „Kovilovo” u dužini od oko 600m.

Regulacija
http://gisapl.beoland.com/direkcijaSpoljni/print?idBroj=111&filename=Regulaciono_nivelacioni.pdf

Tekst
http://gisapl.beoland.com/direkcijaSpoljni/print?idBroj=111&filename=Tekst.pdf

PDR za saobraćajnicu Severna tangenta od saobraćajnice T6 do Pančevačkog puta - Sektor 2(deonica od Zrenjaninskog puta – M 24.1. do Pančevačkog puta – M 1.9)
Obrađivač: Urbanistički zavod Beograda
Broj službenog lista: 24/10
Opština: Palilula
Obuhvat: obuhvaćena je regulacija Sektora 2 saobraćajnice Severne tangente u dužini trase od oko 11 km i deo Sektora 1 u zoni petlje sa Zrenjaninskim putem: sama petlja, deo Zrenjaninskog puta u dužini od oko 1150m u zoni pomenute petlje, veza za groblje „Zbeg” i pristupni put sa saobraćajnice Severna tangenta za kompleks SC „Kovilovo’’ u dužini od oko 400 m...

Regulacija

http://gisapl.beoland.com/direkcijaSpoljni/print?idBroj=112&filename=Regulaciono_nivelacioni.pdf

Tekst Plana

http://gisapl.beoland.com/direkcijaSpoljni/print?idBroj=112&filename=Tekst.pdf

:gobb:
 
@dzonihsv
Veliki plus i od mene!
I ja sam primetio da je visina u Sremu barem 17-18 metara, tako da će nagib prema levoj obali postojati svakako (na vizuelizaciji ga nema uopšte). Samo se nadam da neće biti previše zastoja u smeru prema Zemunu, u protivnom biće zabavno ići 1,5 km uzbrdo mic po mic :)
 
vucko":2t0enjdb je napisao(la):
Visina sa borcanske strane mosta je 10tak metara iznad visine zemljista,zato i pise u planu da ce i bicklisticki lift ili liftove tu da naprave.Eto srece za dzonya i ekipu :)

Jes' to ful, ali nekako se mislim da neće lift u toj, iako ću da zvučim nepristojno, zabiti da postavljaju.

Moje neko mišljenje je da dok se taj kraj ne urbanizuje, lift neće mi prići mostu, već će sigurno ići na rešenje koje se vidi dole na slici - Most Slobode, Novi Sad.

32851111.jpg

Foto by Teča sa Dunava.
 
Kako niste znali da ce biti nagib, valjda znate da je Pregrevica na uzvisici u odnosu na Dunav ..... a inace meni ce bas da bude do jaja sto ce biti pod nagibom, bice bas zanimljivo kad krenes prema Borci, vidis sve ko na dlanu, pregled boli glava!
 
Џонисв, укњижен плусићћћ у дневник за упорност и тврдоглавост (српску) :kk: .

Мислим да ће те та :rant: полако напуштати. Сад ето лепо сликај са тог насипа, чак ће ти и слике бити боље, имаће "панорамски" преглед ситуације :D , а за слике са детаљима (шпијунске :cool:) узмеш лепо и користиш зумБирање :rolleyes: Покушавам и мало да те насмејем ;)
 
Srce ruke i lopata":118fg91o je napisao(la):
I ja sam primetio da je visina u Sremu barem 17-18 metara, tako da će nagib prema levoj obali postojati svakako (na vizuelizaciji ga nema uopšte). Samo se nadam da neće biti previše zastoja u smeru prema Zemunu, u protivnom biće zabavno ići 1,5 km uzbrdo mic po mic :)

Na 1500m rastojanja visinska razlika od 18 metara i nije nešto. Ako bi se most linearno penjao ka zemunskoj strani, nagib bi bio nešto manji od 0.7 stepena, a to teško da možeš i da osetiš u stvarnosti, a kamoli da vidiš na vizuelizaciji, pogotovu zbog perspektive slike.

111020-ZMB-VS-01.jpg

Radi ilustracije, most kod Beške na rastojanju od 2500 metara savladava uspon od 55 metara, što iznosi 1.26 stepena nagiba, a ne verujem da si ikada obratio pažnju na to.

mostbeska2.jpg
 
Pa Zemun se nalazi na lesnoj zaravni (Sremskoj), zato je visi od banatske strane, koja predstavlja samo aluvijalnu ravan Dunava. Onaj prostor gde Kinezi prave pomocni most, je plavljen uvek kad su velike vode, bas zbog toga i prave pomocni most u visini nasipa sa koga je slikano, da im ne bi radovi bili obustavljeni mesecima. Taj pomocni most ce im verovatno ici samo do recnog korita. Ocekujte vec na prolece da ispod pomocnog mosta bude voda :)
 
prostorni planer":1aj2np71 je napisao(la):
Pa Zemun se nalazi na lesnoj zaravni (Sremskoj), zato je visi od banatske strane, koja predstavlja samo aluvijalnu ravan Dunava. Onaj prostor gde Kinezi prave pomocni most, je plavljen uvek kad su velike vode, bas zbog toga i prave pomocni most u visini nasipa sa koga je slikano, da im ne bi radovi bili obustavljeni mesecima. Taj pomocni most ce im verovatno ici samo do recnog korita. Ocekujte vec na prolece da ispod pomocnog mosta bude voda :)


[box]Prvo se gradi pomoćni čelicni most, sa obe strane reke, do dva glavna stuba između kojih je ostavljen prostor za povidbu. Pomoćni most se gradi pobijanjem u dno reke čelicnih cevi na koje se postavlja metalna konstrukcija širine sedam metara. Sa platforme pomoćnog mosta obavljaće se radovi na fundiranju stalnih stubova mosta, a zatim se pomoću klizne oplate telo stuba betonira do projektovane visine.

http://www.beobuild.rs/read.php/508.html
[/box]
 
Dakle,prvo ce graditi privremeni most sa strane Borce pa onda prelaze na Zemunsku stranu.Bas me zanima da li ce stopirati radove na Borcanskoj strani dok budu radili Zemunsku ili ce raditi istovremeno.
 
@ blagoje - ok gradice se i na vodi, ali nisu ga zapoceli od same obale, vec od nasipa, upravo zbog vodostaja Dunava koji je kolebljiv. Zasto nisu gradili pomocni most oko mosta na adi, pa bas zato sto je obala dosta visa na mestima gde su se obavljali radovi, dok je u Borci drugacija situacija...
 
Dokle su stigli kinezi sa pomocnim mostom jesu li dosli do polovine Dunava?
 
Што се тиче обала Дунава, веровали или не то што су десне за по 20-30 метара више од леве има везе са земљином ротацијом. Исто правило важи целим током реке (Будимпешта, Даљ у Источној Славонији, Нови Сад, читава сремска страна где су викендашка насеља, Калемегдан, Гроцка...). Не знам да ли има везе са вискозношћу, нисам физичар, али сам читао некад давно о томе. Баш као и што се речни вртлог окреће у смеру казаљке на сату.
 
sizif":7l65ujrj je napisao(la):
Што се тиче обала Дунава, веровали или не то што су десне за по 20-30 метара више од леве има везе са земљином ротацијом. Исто правило важи целим током реке (Будимпешта, Даљ у Источној Славонији, Нови Сад, читава сремска страна где су викендашка насеља, Калемегдан, Гроцка...). Не знам да ли има везе са вискозношћу, нисам физичар, али сам читао некад давно о томе. Баш као и што се речни вртлог окреће у смеру казаљке на сату.
Jeste,bas se setim da su nam to pominjali kao zanimljivosti profesori mehanike.Znas li Sizife,kako se zove ta pojava?

@odgovor za prosli post

Otrpilike ovde

zemun2.jpg
 
Dirk":3l09ykc0 je napisao(la):
Jel se zna gde ce tacno most izaci sa zemunske strane?

Ne zna se jos uvek. Odlucili su samo da krenu sa borcanske strane pa gde izadju u zemun. Lakse im tako nego da projektuju, a ispadne i jeftinije.
 
^^^Ако је ово иронија, није интересантна...

Дирк, зна се тачно где ће да изађе мост:
t-62.jpg


Дакле, право од раскрснице ка Дунаву.
 
vucko":hode7huz je napisao(la):
Jeste,bas se setim da su nam to pominjali kao zanimljivosti profesori mehanike.Znas li Sizife,kako se zove ta pojava?

Koliko ja mogu da pokapiram ciljate na Koriolisov efekat. Ovaj efekat se ispoljava kod inercionog kretanja u rotacionim referentnim sistemima. Kako se zemlja rotira, svako inerciono kretanje (koje po pravilu teži da bude pravolinijsko) je u suštini zakrivljeno zbog rotacije referentnog sistema. Koriolisov efekat vidljiv je primarno na kretanje vode i gasova tj. u slučaju cele Zemlje - vetrova. Na severnoj hemisferi sve teži da skreće udesno, a na južnoj ulevo.
U ovom slučaju (razlika visine obala) to bi moglo da znači da je ovo uslovljavalo da vrtloženje vode u reci uvek taloži nanos na južnoj obali Dunava.
 
To je tacno da se zbog zemljine rotacije Dunav pribija ka desnoj obali, ali veci efekat tu ima izerenost Panonske nizije. Panonska nizija je najvise spustena duz juzno-panonske dislokacije, tj. savskog tektonskog rova, koji prolazi kroz Beograd, pa je Bgd seizmiski ugrozeniji od npr. Subotice. Dunav je prvobitno tekao na liniji Bezdan - Becej na mestu sadasnjeg Velikog kanala. Spustanjem juzno-panonske dislokacije, Panonska nizija je nagnuta u pravcu reke Save. Korito Dunava je pocelo da se pomera ka jugu, ali ga je zaustavila Fruska Gora, zato Dunav obilazi Frusku Goru i nastavlja ka jugu do Beograda gde obilazi rt Sumadijske grede, tj. njen najseverniji deo nama poznatiji kao Kalemegdan, pa nastavlja u pravcu istoka ka Djerdapu, jer je takav bio i pravac juzno - panonske dislokacije. Zemun se nalazi na Zemunskoj lesnoj zaravni, odnosno Sremskoj koja se pruza od Zemuna do Vukovara sa juzne strane fruske Gore, a nastala je tako sto je kosava od Djerdapa nosila les, a Fruska gora kao prepreka i zapadni vetrovi su je slabili, pa je usled gubitka tranportne snage ona tu natalozila les, kao i oko cele Fruske gore, otuda tu visi teren nego na Banatskoj strani Dunava...
 


na slici se ne vidi ( ona je od 21.12.2011., sa mobilnog) ali su sa pomocnim mostom premostili 3/4 Dunava
 
Vrh