Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Izdvajam iz vesti na prvoj strani sajta http://www.beobuild.rs/read.php/508.html

Most Zemun-Borča će biti dugačak 1482 metra. Poprečni profil mosta se sastoji iz tri obostrane vozne trake širine 3.5 metra i obostrane pešačko-biciklističke staze. Most je konstruisan kao kontinualni nosač od prenapregnutog betona sa dve nezavisne mostovske konstrukcije širine po 14 metara, za svaki smer po jedna. Površina mostovske konstrukcije je 41.350 kvm.

Prvo se gradi pomoćni čelicni most, sa obe strane reke, do dva glavna stuba između kojih je ostavljen prostor za povidbu. Pomoćni most se gradi pobijanjem u dno reke čelicnih cevi na koje se postavlja metalna konstrukcija širine sedam metara. Sa platforme pomoćnog mosta obavljaće se radovi na fundiranju stalnih stubova mosta, a zatim se pomoću klizne oplate telo stuba betonira do projektovane visine.

Za gornju konstrukciju mosta će se koristiti pomerljiva oplata pričvršćena na nulti segment, a za punjenje betonom koristi se 37 metara dugačka cev kroz koju se pumpa beton sa pomoćnog mosta. Oplatu će držati viseća čelična konstrukcija – Derik kran, koji se uz pomoć hidrauličnih uređaja pomera na sledeći segment. Pomeranje oplata i izrada segmenata se odvija istovremeno na obe konstrukcije. Tokom izgradnje obezbeđena je nesmetana rečna plovidba u promenljivom plovidbenom otvoru između 45 i 66 metara, a po završetku izgradnje mosta plovni put biće širok 150 metara.
 
+ upisan :)

biće interesantno ovo gradilište jer na njemu će mo sigurno biti u prilici da vidimo nešto novo i drugačije po pitanju gradnje.
Ne bi "mali žuti" bili to što jesu da ne izmišljaju stalno neke kerefeke :)
Ako ništa drugo očekujem da vidim kakve Gradjevinske mašine i tehniku preferiraju gradjevinari sa istoka.
Takodje očekujem visoku dinamiku radova, kakvu sada vidimo na petlji Radnička :kk:
 
laki72":2632fz18 je napisao(la):
+ upisan :)

biće interesantno ovo gradilište jer na njemu će mo sigurno biti u prilici da vidimo nešto novo i drugačije po pitanju gradnje.
Ne bi "mali žuti" bili to što jesu da ne izmišljaju stalno neke kerefeke :)
Ako ništa drugo očekujem da vidim kakve Gradjevinske mašine i tehniku preferiraju gradjevinari sa istoka.
Takodje očekujem visoku dinamiku radova, kakvu sada vidimo na petlji Radnička :kk:

Bila bi fora, sledece nedelje se pojavljuje 5000 masina i graditelja i most zavrsavaju 15 decembra :D :D :D

Kinezi su poznati i po cuvanju obraza, i svoga i svih oko njih. Bice interesantno ako oni sagrade taj most duplo brze i recimo 3-4 puta jeftinije od onog na Adi (koji mi je i dalje lep, mada je sigurno preskup, pogotovo ako ce na kraju da nosi tramvaj a ne voz), koliko ce se to znati, ili ce se iz obzira prema "nasim" (pitanje je cije su) vlastima to ipak malo prikrivati da ih ne bi izblamirali.
 
Hvala za link! Ovo trecu deonicu posle zrenjaninskog puta i ne moraju da izgrade, ta trasa mi uopste nije jasna.
 
Пре пар година сам читао неки кинески магазин (на енглеском, да не буде забуне :) ), где сам налетео на неки чланак о градитељима мостова. Оних дугачких, који се граде широм Кине. Сећам се да сам остао запањен када сам прочитао да они и по две године живе на мосту. Буквално им се насеље шатора, кућица и контејнера помера како напредује мост, тако да је увек на 50-100 метара од места докле су стигли у изградњи. Какав живот, а?

Сваки напредак има своју цену, без обзира да ли су у питању милиони робова, црнаца, колонизованих народа, имиграната или својих сиромашних грађана. Ужас...
 
Ne znam šta je tome razlog, ali sada je na gradilištu atmosfera nalik na onu iz titovog vremena: radnici su prilično uredni, ali deluju krajnje opušteno. O nekakvoj radnoj euforiji i poletu nema ni govora. Čini se kao da razmišljaju o ping-pongu.
 
Kako toliko kontradikcija u vezi profila kolovoznih traka. Jednom pročitam 2+1x2, drugi put 3x2. Dakle šta je definitivno odlučeno?
 
vucko":u6chvwvo je napisao(la):
Pa,ona je u Sklopu SMT-a.I buduceg mosta preko Ada Huje.

Ja tipujem da cemo pre (mada ni to ne uskoro :D ) docekati most puno nizvodnije.

A ako je vec taj most trebalo "pogoditi" onda bi ova deonica trebala da sece zrenjaninski put puno nize, blize gradu. U svakom slucaju oblik trase na banatskoj strani mi nije jasan, napravili su jedno dzinovsko latinicno izvrnuto L (ili V) umesto segmenta jednog O, ako je to vec trebalo da bude neka kruzna transverzala...
 
Johnny ne pratis na casu :)

To je uradjeno jer tu ima najmanje ekspropriacije i napravise stvarno dugacak luk bez potrebe.

Da podsetim,vincanski most ce praviti drzava jer je u sklopu obilaznice a Beogradu do 2021 godine posle zemunskog mosta ostaje samo Ada Huja most da se sagradi a da je u nadleznosti grada.
 
JohnyBgood":rqw2nb3a je napisao(la):
vucko":rqw2nb3a je napisao(la):
Pa,ona je u Sklopu SMT-a.I buduceg mosta preko Ada Huje.

Ja tipujem da cemo pre (mada ni to ne uskoro :D ) docekati most puno nizvodnije.
Ја не. Показало се колико власт заболе за обилазницу, а још тамо ка Винчи... Тешко да ћемо ми најпотребнији мост на Дунаву дочекати скоро. Пре ће бити и код Аде Хује, јер ће се и он видети из града. Ko j*** obilaznicu, nju niko u gradu nece videti, pa tu ne mogu da se skupljaju politicki poeni.
 
JohnyBgood":2pp3dm7a je napisao(la):
vucko":2pp3dm7a je napisao(la):
Pa,ona je u Sklopu SMT-a.I buduceg mosta preko Ada Huje.

Ja tipujem da cemo pre (mada ni to ne uskoro :D ) docekati most puno nizvodnije.

A ako je vec taj most trebalo "pogoditi" onda bi ova deonica trebala da sece zrenjaninski put puno nize, blize gradu. U svakom slucaju oblik trase na banatskoj strani mi nije jasan, napravili su jedno dzinovsko latinicno izvrnuto L (ili V) umesto segmenta jednog O, ako je to vec trebalo da bude neka kruzna transverzala...

+1
Potpuno se slazem sa ovim, trasa na banatskoj strani je debilna, trebali su kruznu putanju da joj daju, a sto se tice eksproprijacije, bilo je mesta da prodje blize dunavu. Umesto kruga dobijamo djevrek...
 
Tresa od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta nema nikakvog smisla i bolje da je ne prave odmah. Neka most završi kod Zrenjaninskog, pa za koju godinu ako se bude više pemeti da pravimo spajanje PA i ZR puta, bolje nego ovo čudo što je neki genijalni projektant osmislio...
 
Zar nije bila priča da je to tako idiotski urađeno zbog granica teritorije Grada Beograda?
 
Wile E. Coyote":3v9ib4le je napisao(la):
Јесте. И саставни део је будуће београдско-панчевачке спирале.

Da, umesto 3 lepa kruga dobicemo spiralu.

Malo dete bi znalo bojle da nacrta te puteve od nasih retardiranih saobracajnih mozgova...
 
Efikasan način za eskiviranje obezbeđenja jeste da se ne staje i da se ima što bolji autofokus. ;)



Fotkano pre sat vremena.
 
:laugh: e a kad bi ih iselili iz mog bloka bilo bi mi neobicno skroz, morao bi onda da se navikavam na novu situaciju bez njih, brate kao da sam se negde preselio!
 
dzonihsv":2jnez338 je napisao(la):
Efikasan način za eskiviranje obezbeđenja jeste da se ne staje i da se ima što bolji autofokus. ;)



Fotkano pre sat vremena.


bravo plus ko vrada :)
 
Vrh