Most Zemun-Borča će biti dugačak 1482 metra. Poprečni profil mosta se sastoji iz tri obostrane vozne trake širine 3.5 metra i obostrane pešačko-biciklističke staze. Most je konstruisan kao kontinualni nosač od prenapregnutog betona sa dve nezavisne mostovske konstrukcije širine po 14 metara, za svaki smer po jedna. Površina mostovske konstrukcije je 41.350 kvm.
Prvo se gradi pomoćni čelicni most, sa obe strane reke, do dva glavna stuba između kojih je ostavljen prostor za povidbu. Pomoćni most se gradi pobijanjem u dno reke čelicnih cevi na koje se postavlja metalna konstrukcija širine sedam metara. Sa platforme pomoćnog mosta obavljaće se radovi na fundiranju stalnih stubova mosta, a zatim se pomoću klizne oplate telo stuba betonira do projektovane visine.
Za gornju konstrukciju mosta će se koristiti pomerljiva oplata pričvršćena na nulti segment, a za punjenje betonom koristi se 37 metara dugačka cev kroz koju se pumpa beton sa pomoćnog mosta. Oplatu će držati viseća čelična konstrukcija – Derik kran, koji se uz pomoć hidrauličnih uređaja pomera na sledeći segment. Pomeranje oplata i izrada segmenata se odvija istovremeno na obe konstrukcije. Tokom izgradnje obezbeđena je nesmetana rečna plovidba u promenljivom plovidbenom otvoru između 45 i 66 metara, a po završetku izgradnje mosta plovni put biće širok 150 metara.
laki72":2632fz18 je napisao(la):+ upisan
biće interesantno ovo gradilište jer na njemu će mo sigurno biti u prilici da vidimo nešto novo i drugačije po pitanju gradnje.
Ne bi "mali žuti" bili to što jesu da ne izmišljaju stalno neke kerefeke
Ako ništa drugo očekujem da vidim kakve Gradjevinske mašine i tehniku preferiraju gradjevinari sa istoka.
Takodje očekujem visoku dinamiku radova, kakvu sada vidimo na petlji Radnička :kk:
vucko":u6chvwvo je napisao(la):Pa,ona je u Sklopu SMT-a.I buduceg mosta preko Ada Huje.
Ја не. Показало се колико власт заболе за обилазницу, а још тамо ка Винчи... Тешко да ћемо ми најпотребнији мост на Дунаву дочекати скоро. Пре ће бити и код Аде Хује, јер ће се и он видети из града. Ko j*** obilaznicu, nju niko u gradu nece videti, pa tu ne mogu da se skupljaju politicki poeni.JohnyBgood":rqw2nb3a je napisao(la):vucko":rqw2nb3a je napisao(la):Pa,ona je u Sklopu SMT-a.I buduceg mosta preko Ada Huje.
Ja tipujem da cemo pre (mada ni to ne uskoro ) docekati most puno nizvodnije.
JohnyBgood":2pp3dm7a je napisao(la):vucko":2pp3dm7a je napisao(la):Pa,ona je u Sklopu SMT-a.I buduceg mosta preko Ada Huje.
Ja tipujem da cemo pre (mada ni to ne uskoro ) docekati most puno nizvodnije.
A ako je vec taj most trebalo "pogoditi" onda bi ova deonica trebala da sece zrenjaninski put puno nize, blize gradu. U svakom slucaju oblik trase na banatskoj strani mi nije jasan, napravili su jedno dzinovsko latinicno izvrnuto L (ili V) umesto segmenta jednog O, ako je to vec trebalo da bude neka kruzna transverzala...
Wile E. Coyote":3v9ib4le je napisao(la):Јесте. И саставни део је будуће београдско-панчевачке спирале.