Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

To sa metroom nije ugovor vec studija o izvodljivosti koju vec radise spanci za lrt,francuzi iz sistre i jovin za teski metro 1970tih...Dakle vec imamo 3 takva projekta za beograd.Tek kada to odrade ide izrada projekta pa onda izgradnja.Mogu poceti tek 2016-17 da grade a ne da tada bude gotovo.

Nice(ili nik) ovo je ocigledno neobavezan render jer je ceo video poluamaterski uradjen od strane kineza vise za neku domacu upotrebu nego za javnost.Kao sto rece homer jay verovatno nece biti tako resena raskrsnica.
 
Istina ili polu istina . . .
Izgleda da je deo armature za ,,Kineski,, most stigo. . .
. . . samo što se upucuje u jednu firmu iz Sremske Mitrovice
radi peskiranja kako bi se skinula velika rđa sa iste
jer ko zna koliko je čekala . . . . :shok:
 
Samo ovo sam isčačkao (od 08 jula 2011 ) :rolleyes:

http://www.shectc.com.cn/html/20110708/6445886.shtml

a google prevodi ovako:

Мост Град се налази у Београду, Земуну округа, дизајн дужини од 1499 м, ширина 29,1 метара, 22.8
метара, мост је подељен у Јужној Приступ, Главни мост, Нортх Беацх мост и приступ четири дела
Министарство за главног моста структура 95 +172 +95 м преднапрегнутог бетона континуирано кутија носач конструкције моста Одељења за плажу 5 × 48,4 × 48,4 +5 +5 × 48.4м преднапрегнутог бетона континуирано пољу носач, горње структуре на северу приступа моста (26 +3 × 35 +26) +4 к 35м префабрикованих преднапрегнутог бетона Т-греда инсталиран горњи део јужни мост приступ структури 2 × 48.4м преднапрегнутог бетона континуирано кутија носача (на лицу места градње), основ за 2.0м, 1.5м 1.2м и бушење гомилу. Мост се очекује да буде завршена у 2013.
Технолошки центар у изградњи главних задатака предузете:
1, Зе Менг Србија - Бор Карловог моста Главни мост Структурне мониторинг Изградња мониторинг


eto toliko od mene :)
 
Red bi bio ako ne postave kamere,da to uradi beobuild.Navukoh se na one kamere na sajtu mosta preko ade.
 
Da li Kinezi grade i pristupne puteve? Ili se raspisuje poseban tender?
 
Nasi grade pristupne puteve.A kinezi mostove i petlje koliko razumeh.
 
U stvari to je samo interna podela posla u okviru jedinstvenog projekta. Kinezi 55%, a naši 45%.

Pravi odgovor za Ranka je da nije predviđen nikakav tender.
 
GOJE":20tfmn5y je napisao(la):
U stvari to je samo interna podela posla u okviru jedinstvenog projekta. Kinezi 55%, a naši 45%.

Pravi odgovor za Ranka je da nije predviđen nikakav tender.
Najvise se plasim i brinem za tih 45%
 
moram da primetim da se gradnji ovog mosta posvećuje jako malo medijske pažnje, slika jako malo, rado bih doprineo temi, ali nikad ne prolazim ni blizu tog gradilišta
 
@Gargoyle
I da prolaziš, obezbeđenje bi te smaralo što vadiš fotoaparat i slikaš. Mene su do sada 3x mračili. Jbte, k'o da slikam za neprijatelje.

@Trialin
Idem ja sutra da ponovo probam i nešto ufotkam. Za sad jedina kombinacija koja mi je jednom upalila jeste da sačekam da nema blizu obezbeđenja i dok vozim, izvadim aparat i brzo ufotkam.

Mada, nešto sam gledao i mislim da bez obzira što ne daju da se fotka, po zakonu o autorskim i srodnim pravima/krivičnom zakonu, sve što se nalazi na javnom dobru (osim ako nema izričit znat zabrane), može da se fotka. Pogledaću ponovo kasnije zakon i ako sutra nemaju nigde istaknut znak za zabranu fotkanja, ima da se svađam sa njima, a ako nešto pokušaju (da mi diraju aparat npr.), zovem murkane i prijavljujem pokušaj krađe. Preko one stvari su mi, k'o da prave j6ebenu kinesku bazu, a ne most.
 
@dzonihsv

Za fotkanje ti treba ovakva budza onda :p
Canon-EF-800mm-f-5.6-L-IS-USM-Lens.jpg
 
Ovom mostu nece ni biti poklanjano previse paznje dok se ne otvori onaj na Adi,Onda se cirkus seli tamo :cool:
 
Mozes slobodno da slikas nemogu ti nista samo im je dosadno pa smaraju :mad:
 
Sutra/prekosutra ću ići da fotkam, jer je sad na nasipu blato do kolena.
 
Da ponovim ovde da sam cuo informaciju u vezi "Kineskog mosta" Zemun-Borca. Naime kinezi su nameravali da ga zavrse u rekordnom roku- da ga stuste- neznam koliko brze- ali brze nego sto je dogovoreno- ali je Djilas i ekipa odozgo to stopirala zbog mosta na Adi. Ispalo bi da se most preko Dunava gradi duplo brze iako je duplo veci- pa su rekli kinezima da krenu laganezze.....
 
Vrh