Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

kamo sreće da je to najskuplje nešto što smo napravili a da nije bilo potrebe za tim. pruga kroz SA da se ja pitam bi postojala samo u sklopu neke metro linije i to naravno ukopana. i glavna ne bi bila krajnja stanica već prolazna, a oko glavne bi išao kružni tok i odatle bi postojao most koji bi spajao nemanjinu i bulevar mihaila pupina.

i nema potrebe da bg voz ima linije glavna aerodrom ili glavna mladenovac kad će postojati linije centar-obrenovac (preko aerodroma) i centar-mladenovac.... kad kažem centar mislim prokop. a prokop će seći jedna linija metroa ili će putnik bg voza presedati na neku drugu liniju bg voza do svoje krajnje destinacije....
 
MilisaV":2kfbzvld je napisao(la):
i nema potrebe da bg voz ima linije glavna aerodrom ili glavna mladenovac kad će postojati linije centar-obrenovac (preko aerodroma) i centar-mladenovac.... kad kažem centar mislim prokop. a prokop će seći jedna linija metroa ili će putnik bg voza presedati na neku drugu liniju bg voza do svoje krajnje destinacije....

Upravo se pitam da li ce te linije sa aerodroma i periferije ici ka Prokopu kad se ima u vidu da planiraju cuvanje glavne kao terminalni hub tih prigradskih linija.

No po meni je bolja lokacija Glavne nego prokopa jer kao sto smo videli do sad, retko ko izlazi iz BG voza u prokop, neko ko dolazi iz Ripnja, Barajeva ili aerodroma bi pre zeleo da izadje kod glavne gde je u samom centru nego kod Prokopa gde bi morao da preseda na neki metro da dodje do centra grada.
 
Wile E. Coyote":zlnsljh1 je napisao(la):
Ма нема укопавања. Треба маћи ту пругу за сва времена. БГ воз који полази са Главне а иде... куда??? Онда и стари железнички мост мора да остане у функцији...
Слажем се, треба ослободити СА потпуно. Стари ж. мост бих заменио новим двоколосечним, и задржао бих два колосека до Топчидера.

Укопавање колосека у СА је ризично, јер би били испод нивоа реке при високом водостају.

Ако Стара ж. станица остане, остају 4 а не 2 колосека; два према Раковици и два према Нбг.
 
Takodje to mislim,samo je problem presedanja.

Trenutno je prokop hup,to jest bice kada uvedu drugu liniju bg voza,ovako bi realno zvrjao prazno.

A kada se prebaci zeleznicka stanica tamo za medjunarodni i regionalni uopste nema potrebe jos i da bude hub za bg voz,to bi vec bilo sasavo.

Postavljao sam one planove jovina za tu ala vukov spomenik bg voz-metro stanicu.Samo cu reci da su planovi sexy,pogotovu sto je planirano brdo podzemnih prolaza :)
 
Ajde da razmislimo logicno:

Prvo da se pitamo da li ce ceo saobracaj prebaciti na Prokop?
Prokop je zamisljen kao prolazna stanica 70tih kad je bila zamisljena kao jedna od 4 stanica Beograda za saobracaj jedne mnogo vece drzave gde su vozovi isli od Skoplja do Ljubljane i od Beca do Istambula.
Danas to vise nije slucaj, 95 posto vozova ima kao krajnje odrediste Beograd, to postavlja pitanje da li je nama sada potrebna stanica prolaznog tipa?

Druga stvar Prokop u rupi ne moze nikako da bude bolje lociran od glavne u samom centru, vise puta se pricalo o tome da je BGcvor lose zamisljen za medjunarodni i unutrasnji saobracaj i da bi bilo bolje iskoristi ti ga za prigradski saobracaj.
 
Прокоп би могао да прими комплетан саобраћај, укључујући и С2, под условом да се све среди. Проблем би настао са повећањем броја полазака. Зато би било најбоље да он буде хаб за градски и приградске возове, а проширена станица Нбг за међуградске и међународне. Али да не давим опет с тим...
 
BOKI SMOKI":263xu86o je napisao(la):
Moze li mi neko odgovoriti na gore postavljeno pitanje?

сав теретни саобраћај који сада транзитира кроз Карађаорђеву до П. Моста ће отићи на нови мост. а да не говоримо о људима који транзитирају из правца Хрватске ка Румунији, а има и њих подоста
 
spatiotecte":1lpf010n je napisao(la):
Ne treba maci tu prugu jer bi bilo potpuno glupo uraditi to sada kad je izgradjen most preko ade sa komplikovanim i skupim petljama upravo zbog tog preskakanja pruge.
И сад зато што су направили срање, треба ићи и даље са срањима. Не слажем се са тобом по први пут.
Arnorian":1lpf010n je napisao(la):
Прокоп би могао да прими комплетан саобраћај, укључујући и С2, под условом да се све среди. Проблем би настао са повећањем броја полазака. Зато би било најбоље да он буде хаб за градски и приградске возове, а проширена станица Нбг за међуградске и међународне. Али да не давим опет с тим...
Апсолутно. Допуна Прокопу треба да буде Нови Београд, а Главну оставимо историји.
 
Slazem se sa njiletom.Ne treba odstupati od tih nacela koji su zadati.

Ne zelimo biti revizionisti.4 koloseka do glavne zeleznicke a da je ona samo stanica bg voza je ludilo.
 
Wile E. Coyote":11g1olxz je napisao(la):
spatiotecte":11g1olxz je napisao(la):
Ne treba maci tu prugu jer bi bilo potpuno glupo uraditi to sada kad je izgradjen most preko ade sa komplikovanim i skupim petljama upravo zbog tog preskakanja pruge.
И сад зато што су направили срање, треба ићи и даље са срањима. Не слажем се са тобом по први пут.

Dobro, ali sta da se radi sad kad je most skoro zavrsen i projektovan da koloseci idu ispod?
 
spatiotecte":1t80omoi je napisao(la):
Dobro, ali sta da se radi sad kad je most skoro zavrsen i projektovan da koloseci idu ispod?
Да скрену преко реке.
 
Arnorian":2xjpziyi je napisao(la):
spatiotecte":2xjpziyi je napisao(la):
Dobro, ali sta da se radi sad kad je most skoro zavrsen i projektovan da koloseci idu ispod?
Да скрену преко реке.

Mislis da zeleznica kod hipodroma umesto da skrene ka centru nastavi preko novog mosta preko Ade i da se spoji sa zeleznickom stanicom Novi Beograd?
 
železnica iz tog pravca je već spojena sa nbgd preko prokopa i nema potrebe dvaput je spajati....

kao što sam napisao kamo sreće da je ovo najgore što smo napravili a nismo morali......

počupati koloseke, starom mostu naći neku drugu namenu....

uostalom železnički putnički saobraćaj u našoj zemlji je u stalnom opadanju. izgranjom mosta kod vinče teretni saobraćaj bi zaobilazio beograd čime bi se novobeogradska strana dodatno rasteretirala.... i stvarno ne vidim u daljoj budućnosti da će se popuniti saobraćajni kapaciteti beogradskog železničkog čvora. tako da stvarno ne vidim problem da se dva koloseka na prokopu odvoje za bg voz a ostali koloseci za međugradske i internacionalne polaske....
 
Stari zeleznicki bih zadrzao kao pesacki,na otprilike istoj daljini ce biti metro most uzvodno i most preko ade.

Posto Gazela nema zvanicne pesacke staze,eto finog pesackog mosta za male novce :)
 
spatiotecte":gz1cxoej je napisao(la):
Mislis da zeleznica kod hipodroma umesto da skrene ka centru nastavi preko novog mosta preko Ade i da se spoji sa zeleznickom stanicom Novi Beograd?

Не, поред Сајма преко новог моста на месту Старог железничког до станице Нбг (недостаје црвено):

topcidernovibeograd.jpg


habnovibeograd.jpg


bgcvor.jpg
 
Hvala na detaljim mapama i predlozima Arnorian. U tom slucaju bi trebao stari zeleznicki most da se pretvori u najmanju ruku kao dvokolosecni ako ne i vise.
 
@MilisaV
Два колосека од Прокопа према западу нису довољна. Била би за путнички саобраћај, али не и када се дода БгВоз. Та два колосека су једина веза пуничке железничке мреже централне Србије и јужног Баната са Сремом и Бачком. У време када је планиран Прокоп, планиран је и потпуно независтан систем регионалне железнице, који је заједно са метроом завршио у архиви.

@spatiotecte
За чисто путничке возове, без градских и теретних, два колосека би било довољно. Таман би ова кршина од Старог ж. моста могла да се обнови и издигне мало више од реке.
 
spatiotecte":xe3ccgna je napisao(la):
Wile E. Coyote":xe3ccgna je napisao(la):
spatiotecte":xe3ccgna je napisao(la):
Ne treba maci tu prugu jer bi bilo potpuno glupo uraditi to sada kad je izgradjen most preko ade sa komplikovanim i skupim petljama upravo zbog tog preskakanja pruge.
И сад зато што су направили срање, треба ићи и даље са срањима. Не слажем се са тобом по први пут.

Dobro, ali sta da se radi sad kad je most skoro zavrsen i projektovan da koloseci idu ispod?
Трамвај... метро... ништа... Ако су већ говна поједена, не треба их јести сад до краја. Видео си неколико предлога.
 
@Arnorian

Svaka čast na razmišljanju....

pošto vidim da si upućen zanima me da li znaš koliko bi vozova dnevno u daljoj budućnosti moglo da se očekuje iz pravca prokopa ka zapadu i suprotno..... i koliko vozova može da pređe na sat preko ove veze...


i šta misliš da li bi mogao da se umesto ove veze što si napisao napravi četri koloseka između prokopa i novog beograda, odnosno dalje do stare pazove gde bi se račvali po dva koloseka u smeru ka severu i smeru ka zapadu?
 
зашто на свакој теми постоји прича о старој железничкој станици? поготово зашто овде, када је ово о новом мосту, који је ДРУМСКИ???
 
@MilisaV

Идеја о станици Нови Београд као главној за међуградски и међународни саобраћај је Зидарева, ја сам само модификовао трасу пруге до Топчидера - Зидар је за директнији пут, право из Топчидерске долине на Нови Београд, али ја не видим како то да се јефтино изведе. Трасом поред Сајма, ту би могло да се направи стајалште.

Двоколосечна пруга од Прокопа према западу би могла да прими 4 проласка БгВоза и 4 путничих по правцу на сат, ако би се све средило. Ипак, сваки поремећај се шири каскадно, а кашњења Бг Воза не би смела да се дозволе. Зато је најбоље да градски и приграски возови имају независне колосеке, макар према западу и југу. Северни крак може да се дели, јер нема пуно полазака према Вршцу и Румунији.


Додавање још два колосека од Прокопа до Новог Београда би било прохибитивно скупо и непотребно. У сваком случају не би било довољно, јер би онда требало додати и још два од Прокопа до Раковице. Такође, 10 колосека у Прокопу би могло да постане премало. Проширивањем Новог Београда са садашњих 5 на 10-12 колосека, и рад те станице и Прокопа у тандему би било довољно за максимално повећање саобраћаја. Прокоп као хаб за БгВоз и Беовоз (значи за све линије до Ваљева/Плане/Панчева), а Нови Београд за возове који иду даље.

Главне аутобуске станицаме поред ж. станице Нови Београд би чиниле централни хаб. Чак би могла да оживи идеја о западној и источној аутобуској станици, западна на Новом Београду (за поласке према Војводини и Западној Србији) и источна поред Прокопа (за поласке који иду ка истоку и према јужном Банату.) БгВоз би повезивао два хаба.

предности овог плана:
- могућност повећања броја станица БгВоза (Нова Батајница, КБЦ Бежанијска Коса, Омладинских бригада, Сајам, поред већ планираних)
- мањи број станица путничких возова, од Новог Београда ка западу (Земун, Батајница), југу (Сајам, Раковица, Ресник) и северу (Прокоп, Панчевачки мост, Панчево)

Мана овог плана је цена нове трасе, мада би продаја земљишта Старе ж. станице покрила све:
- проширење станице Нови Београд,
- замена Старог ж. моста,
- дуплирање колосека од Нбг до Батајнице, од моста до Нбг, и од Кошутњака до Ресника,
- дуплирање Бежанијског тунела.
 
Drugari,hajd da se prebacimo na temu prokop da tamo kuckamo.

Ovde je ipak tema o novom mostu,a nije mrtva jer videsmo da se sprema kamp za izgradnju. :)
 
Вучко, предлажем пребацивање постова 1034-1065 и 1067 у тему "Прокоп" и брисање постова 1066 и 1068-1070.
 
Vrh