Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Setih se kineske izreke,ona glasi ovako:

Prevari me jednom,sram te bilo.
Prevari me drugi put,sram mene bilo.
 
ink":1hvtmmjb je napisao(la):
Znaci, nista od mosta?
Pa, sve ukazuje na to, Đilasu kao da je baš stalo da ovaj projekat propadne. Pokazuje svoju konfliktašku stranu na ružan način.

A može da bude jedna druga stvar - da se naša i kineska strana (banka i kineska država) dogovore da se iz posla isključi CBRC i dovede neka druga firma.

Čovek svašta može da sazna na komentarima B92 - CBRC je na crnoj listi Svetske banke zbog lošeg ponašanja u ranijim projektima.
Vi i ja nismo imali razloga da proveravamo istoriju firme, pretpostavljali smo da su se gradske i republičke institucije raspitale sa kime ulaze u posao - jes' ono, nema ih u našem APR-u i u Kreditnom Birou, ali ih ima na Google-u :p

Tako da, samo je pitanje vremena kada će da pukne bruka i sprdnja sa našim "plavim šlemom" koji Kineze naziva neozbiljnima.


(btw - neko je na istim tim komentarima B92 napisao i da je nedavno bio 2-dnevni štrajk na gradilištu mosta na Adi zbog kašnjenja u plaćanjima, što nekako se i poklapa sa preraspodelom sredstava iz budžeta sa drugih projekata)
 
Mrka podrzava Djileta,jer kinezi kasne sa rokovima :lol:

Mrkonjić podržava Đilasa
28. septembar 2010. | 15:33 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić podržao je gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa, koji je kritikovao kašnjenje izgradnje mosta od Zemuna do Borče.


Podrška Đilasu - Milutin Mrkonjić (Tanjug)
Gradonačelnik je kritikovao kinesku kompaniju "Čajna roud end bridž korporejšn" (CRBC) zbog kašnjenja u realizaciji projekta izgradnje tog mosta preko Dunava.

"Što se tiče rokova, naravno da Đilas ima punu podršku kada govori o kašnjenju radova i izradi značajnih projekata, kao što je most preko Dunava - Zemun – Borča i apsolutno ga podržavam", rekao je Mrkonjić.

Gradonačelnik Beograda je juče rekao novinarima da projekat izgradnje mosta do Zemuna do Borče kasni, jer još nije urađen ni idejni projekat, koji je trebalo da uradi kineska kompanija CRBC.

Mrkonjić je naglasio da se zalaže za poštovanje zadatih rokova u infrastrukturnim projektima.

"Dajem punu podršku praćenju rokova, jer smo prethodnih godina izgubili taj tempo i sada se pomalo komotno ponašamo prema novcu koji imamo (za radove)", naglasio je ministar za infrastrukturu.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=09&dd=28&nav_category=9&nav_id=461607
 
Нека се он мало запита шта је са обилазницом, а не да прича о пробијању рокова. :rant:
 
I najbolji komentar

---

Jesi čuo Milovane? Podržao sam te u ovoj stvari, pa ti to imaj u vidu sledeći put kada budeš hteo da komentarišeš funkcionisanje saobraćaja u širem Beogradu i činjenicu da obilaznica još nije gotova.
(Dejan, 28. septembar 2010 16:10)
 
Jel to gradonačelnik ima nadimak "Milovan"?
 
Mis'im da je to bila posalica da je Djilas komunjara kao njegov prezimenjak... :p
 
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=09&dd=30&nav_category=9&nav_id=462038

B92 Info Vesti Ekonomija
Kalanović: Rad na mostu po planu
30. septembar 2010. | 12:16 | Izvor: Tanjug Beograd -- Realizacija projekta izgradnje mosta Zemun - Borča, preko reke Dunav, odvija se po planu, izjavila ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović.

Stoga, dodaje ona, nema razloga za zabrinutnost da kineska kompanija "Čajna roud end bridž korporejšn" neće ispuniti svoje obaveze.

Ona je izjavila da pažljivo prati taj projekat i da je u sredu dobila uveravanja od kineskog ambasadora u Srbiji da će realizacija tog projekta teći u skladu sa ugovorom.


Podsetimo, gradonačelnik Beograda Dragan Đilas je pre nekoliko dana rekao novinarima da projekat izgradnje mosta Zemun - Borča kasni, jer još nije urađen ni idejni projekat, koji je trebalo da uradi CRBC.

Kalanovićeva je navela da je kineska strana ranije predložila da se CRBC uplati avans od 25 odsto od vrednosti ugovora, što Srbija nije prihvatila.

"Tačno je da ti pregovori još nisu završeni i da mi u ovom trenutku ne možemo da kažemo koliki će tačno biti avans, ali možemo da kažemo da sigurno neće biti 25 odsto", naglasila je ministarka.
Ok, KO je na našoj strani zadužen da vodi projekat?
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=09&dd=30&nav_id=462036

B92 Biz Vesti Srbija

Ambasador: Zemun-Borča po planu
30. septembar 2010. | 12:01 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Kineski ambasador u Srbiji Vei Đinghua uverava da će se realizacija projekta izgradnje mosta Zemun-Borča odvijati po planu, kaže ministarka Verica Kalanović.


Ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović izjavila je da nema razloga za zabrinutnost da kineska kompanija CRBC neće ispuniti svoje obaveze.

Ona je rekla da pažljivo prati taj projekat i da je juče dobila uveravanja od kineskog ambasadora u Srbiji (Vei Đinghua) da će realizacija tog projekta teći u skladu sa ugovorom.

"Ja sam jedan od potpisnika, koji je u ime Vlade Srbije dobio nadležnost da potpiše ugovor sa CRBC i sa stanovišta Ministarstva za NIP i moj lični stav je, da realizacija tog projekta teče tako da nema razloga za zabrinutost", istakla je ministarka.


Kalanovićeva je navela da je kineska strana ranije predložila da se CRBC uplati avans od 25 odsto od vrednosti ugovora, što Srbija nije prihvatila.

"Tačno je da ti pregovori još nisu završeni i da mi u ovom trenutku ne možemo da kažemo koliki će tačno biti avans, ali možemo da kažemo da sigurno neće biti 25 odsto", naglasila je ministarka.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas je pre nekoliko dana rekao da projekat izgradnje mosta Zemun - Borča kasni, jer još nije urađen ni idejni projekat, koji je trebalo da uradi CRBC.

Đilas je izrazio očekivanje da će u narednim mesecima dogovoreni rokovi početi da se poštuju i da će "ukoliko ne bude tako, njegov stav biti da se izmene potpisani ugovori i da neko drugi gradi taj most".

Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić je rekao da podržava Đilasa u kritici kineske kompanije i da rokovi moraju da se poštuju.
 
Kalanovicka vodi ocigledno...Nego nesto muljaju djile i mrkonja,ocigledno ne dobise svoj procenat
 
G17, SPS i Đilasova struja u DS - ma ne zna se ko je više muljaviji.

Svako od njih reketira ili sabotira projekte i firme, gade mi se više.
 
Potpisnici ugovora su Ministarstvo za NIP, Grad Beograd i CRBC. Mrkino ministarstvo nema veze sa ovim projektom (sto je apsurd, jer se pokazuje kakav haos mi imao u vladi, da su za iste stvari nadlezna razlicita ministarstva).

Ipak, imajuci u vidu da tri pomenute institucije u Srbiji vode tri razlicite stranke (G17, DS i SPS), nije iskljuceno da je sve ovo jedan veliki zacinjeni stranacki "chop suey" ;)
 
Ето, Мост на Ади - ДС, Кинески мост - Г17, обилазница - СПС... Лепо се људи поделили, па свако дрпа са свог пројекта... :rolleyes:
 
Feudalno uredjenje pa to ti je :laugh:

Moze li pojasnjenje za te zaustavn trake na mostu?Prvi put cujem za to.
 
And the saga continues...

Most nema prepreke
N. PANTIĆ | 30. septembar 2010. 21:02 | Komentara: 0
Gradonačelnik Beograda u četvrtak razgovarao sa ambasadorom Kine o saobraćajnici preko Dunava. Visoka delegacija iz Pekinga 18. oktobra u prestonici


SRODNE VESTI

Pred mostom Kineski zid
Obale sve bliže
Partnerski i na mostu
Prvi šipovi na levoj obali Dunava
Svi bi da ućare od mosta

"KINESKI zid", velika prepreka pred budućim mostom Zemun - Borača, mogao bi, po svemu sudeći, uskoro da padne. Ambasador Kine u Beogradu Vei Đinhua, na sastanku sa gradonačelnikom Beograda Draganom Đilasom održanim u četvrtak, preneo je uveravanja da ovaj projekat ima prioritet za najmnogoljudniju zemlju sveta. Prema njegovim rečima, 18. oktobra, upravo zbog projekta izgradnje mosta, srpsku prestonicu posetiće visoka delegacija Republike Kine koju će predvoditi zamenik ministra za saobraćaj.
SPORAN AVANS
PROBLEMI u vezi sa izgradnjom Mosta prijateljstva procurili su u javnost kada se došlo do saznanja da Kinezi traže avans od čak 35 odsto. Gradonačelnik Đilas je tom prilikom istakao da su ti zahtevi nerealni, jer je uobičajena praksa da se izvođačima za ovakve poslove uplati unapred najviše 10 odsto sume.

Prvi čovek Beograda Dragan Đilas rekao je da je rok za idejni projekat bio 23. februar, a da je on predat tek početkom jula.

- Još neke dileme nisu otklonjene, i smatrali smo da je pravi način da o tome razgovaramo, da iskoristimo sav naš uticaj i uticaj kineskog ambasadora u Beogradu da se stvari ubrzaju - rekao je Đilas. - Dogovorili smo se da do tada pokušamo da otklonimo neke probleme koji nisu do kraja razrešeni. Na tim sastancima učinićemo sve da se proces ubrza, kako bi na proleće sledeće godine počeli radovi na mostu koji je za Beograd i njegove žitelje zaista od vitalnog značaja. Njegovom izgradnjom 2014. glavni grad će se osloboditi teretnog saobraćaja, i to će značajno uticati na smanjenje saobraćajnih gužvi u našem gradu.

Uveravanja kineskog ambasadora da će realizacija izgradnje mosta, za koju je zadužena kompanija "Čajna roud end bridž korporejšen" (CRBC), teći u skladu sa ugovorom, dobila je i ministarka za NIP Verica Kalanović.

- U ime Vlade Srbije dobila sam nadležnost da potpišem ugovor sa CRBC - rekla je ministarka Kalanović. - Stav Ministarstva za NIP, kao i moj lični, jeste da realizacija tog projekta teče, tako da nema razloga za zabrinutost. Kineska strana ranije je predložila da se CRBC uplati avans od 25 odsto od vrednosti ugovora, ali Srbija to nije prihvatila. O tom pitanju pregovori još nisu završeni i zato ne znamo koliki će tačno biti avans, ali možemo da kažemo da sigurno neće biti 25 odsto.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:302046-Most-nema-prepreke
 
Beograd će graditi još tri mosta
1. oktobar 2010. | 16:14 | Izvor: Tanjug
Beograd -- U Beogradu je planirana izgradnja još tri mosta preko Dunava - kod Ade Huje, zatim most Zemun - Borča, kao i most kod Vinče, kaže Dejan Vasović.




Pomoćnik gradonačelnika Beograda kaže da će izgradnja mosta preko Save znatno rasteretiti Brankov most i Gazelu, ali će, zbog povećanja broja stanovnika i intenziteta saobraćaja, to biti nedovoljno.

Vasović kaže da svako peto putovanje podrazumeva prelazak reke Save i veliki problem u saobraćaju predstavljaju gužve na mostovima.

On je podsetio da se most preko Save, na donjem špicu Ade Ciganlije, čija je dužina 976 metara, gradi u okviru prve faze saobraćajnice unutrašnjeg gradskog poluprstena, imaće ukupno šest saobraćajnih traka za drumski saobraćaj i dva koloseka za laki šinski saobraćaj, a njegov završetak očekuje se krajem 2011. godine.

Savetnik u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Vladimir Depolo kazao je da će rekonstrukcija ulične i putne mreže na teritoriji Beograda, koja je predviđena Generalnim planom za saobraćaj do 2021, koštati 2,3 milijarde evra.

Predstavljajući saobraćajni master plan Beograda na stručnoj konferenciji o mostu preko Save, Depolo je istakao da će samo za rekonstrukciju infrastrukturne mreže javnog prevoza biti izdvojeno 750 miliona evra.

"Kod javnog prevoza, koji za putovanje koristi više od 52 odsto građana, planirano je povećanje kapaciteta, brzine, kvaliteta, kao i efikasna integracija svih vrsta javnog prevoza", dodao je on.

Depolo je, takođe, istakao značaj izgradnje 17 kilometara autoputa kroz Beograd, koji predstavlja deo unutrašnjeg magistralnog poluprstena, a kojim će se omogućiti veliko relaksiranje centralne zone grada.

"Izgradnja dela autoputa kroz Beograd smanjila bi intenzitet saobraćaja na Brankovom mostu za 24 odsto, a u Bulevaru Vojvode Mišića za čak 40 odsto, dok bi se već u prvoj fazi u vremenu putovanja uštedelo 14.000 sati", istakao je Depolo i dodao da bi ta izgradnja imala i ekološku dimenziju, odnosno smanjila bi zagađenje u centru grada.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=10&dd=01&nav_id=462358
 
17 kilometara autoputa kroz Beograd, koji predstavlja deo unutrašnjeg magistralnog poluprstena !?

Šta li su njega slagali..
 
Pocelo je.Magistrale postaju autoputevi a gradske zeleznice metroi,dakle ko u mocnim rendzerima,let our monster groooowww!!!

ZeddAndRita.jpg
 
On je podsetio da se most preko Save, na donjem špicu Ade Ciganlije, čija je dužina 976 metara, gradi u okviru prve faze saobraćajnice unutrašnjeg gradskog poluprstena, imaće ukupno šest saobraćajnih traka za drumski saobraćaj i dva koloseka za laki šinski saobraćaj, a njegov završetak očekuje se krajem 2011. godine.
A ovo prilikom je zaboravio da odmantra kako će on biti novisimbolbeogradainajvažnijeobeležjegradskesaobraćajneinfrastrukture

Da li znaju u kojoj smo godini?
Da li će i u oktobru 2011 da ponavljaju da će most imati 2 koloseka za laki šinski saobraćaj? :p
 
Kineski ambasador o kineskom mostu
2. oktobar 2010. | 00:48 | Izvor: B92
Beograd -- Izgradnja mosta Zemun-Borča i sudski epilog oko zemljišta za izgradnju kineskog tržnog centra pokazaće kakve uslove Srbija nudi stranim investitorima.

Ambasador Kine Vei Đinhua ne smatra da u izgradnji mosta preko Dunava ima bilo kakvih problema.

Izgradnja mosta Zemun-Borča mora biti uspešna, kaže za B92 kineski ambasador u Beogradu Vei Đinhua.

Iako je probijen dogovoreni rok za izradu idejnog projekta, kineski ambasador ne vidi da u realizaciji projekta postoje bilo kakvi problemi.

“Ako ima i to očekujem, pošto to je veliki posao, ako se javljaju neki tehnički problemi, to je normalno. Ali je na nama da rešimo to, ali ne preko medija nego preko direktnih kontakata. Ovaj most će biti slika i pokazaće kakvi su uslovi, da li su povoljni za strana ulaganja”, rekao je Đinhua.

Upravo jedno potencijalno kinesko ulaganje nedavno je prošlo neslavno.

Kineski investitori koji su za 13 hektara zemljišta za izgradnju najvećeg tržnog centra na Balkanu platili 7 miliona evra privatnoj firmi "Žito Dunav" ostali su, za sada, i bez zemljišta i bez novca jer nije jasno da li zemljište pripada Žito Dunavu ili državi.

Ambasador Vei Đinhua kaže da je kineska ambasada veoma zainteresovana za slučaj jer se radi o velikoj sumi novca i vitalnom interesu velikog broja sitnih trgovaca.

“Duboko smo uvereni da će Srbija u pravnom postupku da kineski državljani dobiju pravedno rešenje. Na kraju krajeva i ovo je jedan od primera koji ima značaj pokazatelja za potencijalne ulagače”, zaključio je Đinhua.

On kaže da su mnogi investitori iz njegove zemlje zainteresovani za ulaganje u Srbiju i da on želi da podrži niz novih projekata.


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=10&dd=02&nav_category=9&nav_id=462435
 
b92":2cya9ac2 je napisao(la):
Depolo je, takođe, istakao značaj izgradnje 17 kilometara autoputa kroz Beograd, koji predstavlja deo unutrašnjeg magistralnog poluprstena, a kojim će se omogućiti veliko relaksiranje centralne zone grada.
За ову ретардирану небулозну глупост постоје само два објашњења:

1. Онај ко је давао интервју нема појма о чему прича и требало би га отпустити и за сва времена забранити да се бави било чиме што има везе са саобраћајем (укључујући и забрану приласка на мање од 100 метара рафовима са аутићима у хипермаркетима);
2. Онај ко је интервјуисао је пренео нешто што нема благе везе са изјавом и требало би га отпустити и за сва времена забранити да се бави било чиме што има везе са новинарством (укључујући и забрану приласка на мање од 100 метара киосцима, осим киосцима за продају кокица).

СРАМОТА!!! :rant:
 
Vrh