Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Za Google Earth i Photoshop ili PaintNET ne treba neka škola :) samo dobra volja i dobra ideja :)
 
Ceo ovaj problem je nastao iz toga sto je umesto dva mosta na Dunavu odluceno da se pravi samo jedan. Prvobitno je bilo zamisljeno da jedan most bude gradjen u nastavku lakat krivine autoputa za Novi Sad kao deo projekta unutrasnjeg magistralnog prstena, koji bi se ukrstao sa Zrenjaninskim putem izmedju Borce i Koteza. Nakon ukrstanja sa Pancevackim putem put bi dalje nastavljao na most preko Ade Huje. Drugi most bi se gradio od Batajnice ka Padinskoj skeli u nastavku deonice obilaznice Dobanovci-Batajnica, sa severa obilazeci Pancevo, gde se ukljucuje na autoput E-70 za Vrsac (koji treba da se izgradi) i takodje zatvarajuci celokupni prsten obilaznice oko Beograda sto ukljucuje i gradnju mosta kod Vince. Pruga bi se odvajala posle Batajnice, nastavljala severno ka mostu i nakon prelaska u Banat se ukljucivala na prugu Ovca-Padinska Skela/Vrbovsko (koja u danasnje vreme zahteva kompletan remont). Ovo resenje je po pitanju zeleznice bolje od predlozenog putem mosta kod Vince jer trazi izgradnju nekih 20km nove pruge i remont 10km stare pruge kroz ravnicu. U drugom i danas aktuelnom resenju potrebno je izgraditi vise od 30 km nove pruge i to jednim delom kroz tunele. Znamo kako se odvija izgradnja obilaznice od Ibarske magistrale do Bubanj potoka i dalje ka Pancevu, pretpostavimo da ce izgradnja pruge biti suocena sa jos vecim problemima.

A nasi dusebriznici su izabrali za njih najbolje resenje, a po gradjane najgore, most koji ce se graditi negde izmedju ova dva, koji niti ce biti ranga autoputa, a ni ulice. Jos jedna propustena sansa da grad dobije dva funkcionalna saobracajna prstena poput mnogih svetskih metropola. Koliko bi samo naselja, ali i privrednih zona moglo da nikne na novom prostoru sa ovako izgradjenom infrastrukturom, sto bi svakako doprinelo kvalitetu zivota u Beogradu
 
Ma za sve si u pravu,ali i ovo što se gradi u mandatu samo jedne Gradske Vlade je super,posle duge pauze u gradnji kapitalnih objekta konačno pomak,ako je ovo počelo u vreme krize, kada prođe razvoj je obećavajući, a to privlači strana ulaganja..Beograd se vraća na scenu kao važan regionalni međunarodni centar.
 
Перегрино, +1

Ја то све време објашњавам како су два моста спојили у један, с тим што би по мени најбоље било да један мост буде код Батајнице, а други више низводно, а за то само добијам пљување као одговор. Међутим, ово што каже 2012 је жалосна чињеница. Довели смо себе до тога да у време кризе градимо оно што нам треба за прекјуче.
 
Peregrino":2y83xci6 je napisao(la):
Ceo ovaj problem je nastao iz toga sto je umesto dva mosta na Dunavu odluceno da se pravi samo jedan. Prvobitno je bilo zamisljeno da jedan most bude gradjen u nastavku lakat krivine autoputa za Novi Sad kao deo projekta unutrasnjeg magistralnog prstena, koji bi se ukrstao sa Zrenjaninskim putem izmedju Borce i Koteza. Nakon ukrstanja sa Pancevackim putem put bi dalje nastavljao na most preko Ade Huje. Drugi most bi se gradio od Batajnice ka Padinskoj skeli u nastavku deonice obilaznice Dobanovci-Batajnica, sa severa obilazeci Pancevo, gde se ukljucuje na autoput E-70 za Vrsac (koji treba da se izgradi) i takodje zatvarajuci celokupni prsten obilaznice oko Beograda sto ukljucuje i gradnju mosta kod Vince. Pruga bi se odvajala posle Batajnice, nastavljala severno ka mostu i nakon prelaska u Banat se ukljucivala na prugu Ovca-Padinska Skela/Vrbovsko (koja u danasnje vreme zahteva kompletan remont). Ovo resenje je po pitanju zeleznice bolje od predlozenog putem mosta kod Vince jer trazi izgradnju nekih 20km nove pruge i remont 10km stare pruge kroz ravnicu. U drugom i danas aktuelnom resenju potrebno je izgraditi vise od 30 km nove pruge i to jednim delom kroz tunele. Znamo kako se odvija izgradnja obilaznice od Ibarske magistrale do Bubanj potoka i dalje ka Pancevu, pretpostavimo da ce izgradnja pruge biti suocena sa jos vecim problemima.

A nasi dusebriznici su izabrali za njih najbolje resenje, a po gradjane najgore, most koji ce se graditi negde izmedju ova dva, koji niti ce biti ranga autoputa, a ni ulice. Jos jedna propustena sansa da grad dobije dva funkcionalna saobracajna prstena poput mnogih svetskih metropola. Koliko bi samo naselja, ali i privrednih zona moglo da nikne na novom prostoru sa ovako izgradjenom infrastrukturom, sto bi svakako doprinelo kvalitetu zivota u Beogradu
Ovaj most se i gradi u nastavku lakat krivine, a ne negde između kako navodiš.
 
^ U pravu si, moja greska.

Citajuci nekoliko poslednjih postova sam pogresno zakljucio da ce se most nastaviti na ulicu koja ide uz naselje Galenika, jer se most nalazi uzvodno od pravca pruzanja lakat krivine. U postovima od pre par meseci je predstavljeno na koji nacin ce se direktno izvrsiti spajanja mosta i unutrasnjeg magistralnog prstena.

Sta je tu je, pravice se most gradskog karaktera koji ce preuzeti ulogu tranzitne magistrale spajanja autoputeva E-70 i E-75. To imamo u slucaju gazele, koja i pored nekoliko petlji na obe obale ima problema sa kojima se gradjani suocavaju vec vise godina. Ali ako ovde sve urade sa semaforizovanim raskrsnicama u nivou kao sto se prica, bice pravi uzas. Kako za vozace, tako i za sve one koji zive na tom podrucju.
 
Most kod Batajnice ne bi bio namenjen gradjanima koji bi npr. iz Borce da dodju do Delta sitija. Za to sluze mostovi na unutrasnjem magistralnom prstenu. Navedeni most treba gledati kao spoj dva autoputa E-70 i E-75 oko grada Beograda. Sto znaci da bi bio deo obilaznice zajedno sa mostovima preko Save kod Ostruznice, odnosno Dunava kod Vince. Na taj nacin bi se celokupan tranzitni saobracaj, ukljucujuci i drumski i zeleznicki, izvukao iz sire gradske zone Beograda sto je neophodno da se grad slobodno razvija.
 
Pocinje da vam bude jasno i bez crtanja.Samo jos jedno od bezbroj nedovoljno osmisljenih resenja za nas grad.
 
Ne, i dalje nam nije jasno kako bi sproveo prugu na novi most, jer nisi ni spominjao dva mosta.
 
slazem se,glup most jer su sa 2 spojili jednim.

@2012
Ako vlast pravi i radi infrastrukturu to je ok ali nije ok kada kao i sada budzi stvari kao sto je u slucaju sa ovim mostom.
 
Nismo ni pominjali dva mosta nego kako da pruga dodje do ovog mosta , a onda je Peregrino ubacio drugi most koji je planiran i dokazuje da se planirala puna obilaznica koja je neophodna za razvoj novih delova grada, ali srednje resenje bi bio jedan most, ali sa prugom mozda malo dalje od Zemuna, u pravcu Zemun polja. Ali posto je gradnja kod N. galenike vec odlucena, onda da ponovim, pruga moze da prodje od postojece pruge tacno na sredini izmedju stanica Batajnica i Zemun polje, u pravcu Dunava, a onda pored Dunava do mosta.
 
Pruga, ako ide duž obale treba da skrene i da se popne na most, što zbog blagog uspona, što zbog polupečnika krivine zahteva puno prostora A to podrazumeva i puno rušenja.
Zaista bi trebalo da to nacrtaš.
 
Izgleda da ti odlicno poznajes taj prostor,pa pokazi sta je prepreka na tom mestu, a ja mislim da sam sasvim jasno objasnio, mada cemu sve kada je odluka vec pala, a mi mozemo da pisemo u vetar...
 
Ne ide to tako, "crtaj ti za mene", to je bezobrazluk.
 
Vračar":1uc1zok8 je napisao(la):
Peregrino":1uc1zok8 je napisao(la):
Ceo ovaj problem je nastao iz toga sto je umesto dva mosta na Dunavu odluceno da se pravi samo jedan. Prvobitno je bilo zamisljeno da jedan most bude gradjen u nastavku lakat krivine autoputa za Novi Sad kao deo projekta unutrasnjeg magistralnog prstena, koji bi se ukrstao sa Zrenjaninskim putem izmedju Borce i Koteza. Nakon ukrstanja sa Pancevackim putem put bi dalje nastavljao na most preko Ade Huje. Drugi most bi se gradio od Batajnice ka Padinskoj skeli u nastavku deonice obilaznice Dobanovci-Batajnica, sa severa obilazeci Pancevo, gde se ukljucuje na autoput E-70 za Vrsac (koji treba da se izgradi) i takodje zatvarajuci celokupni prsten obilaznice oko Beograda sto ukljucuje i gradnju mosta kod Vince. Pruga bi se odvajala posle Batajnice, nastavljala severno ka mostu i nakon prelaska u Banat se ukljucivala na prugu Ovca-Padinska Skela/Vrbovsko (koja u danasnje vreme zahteva kompletan remont). Ovo resenje je po pitanju zeleznice bolje od predlozenog putem mosta kod Vince jer trazi izgradnju nekih 20km nove pruge i remont 10km stare pruge kroz ravnicu. U drugom i danas aktuelnom resenju potrebno je izgraditi vise od 30 km nove pruge i to jednim delom kroz tunele. Znamo kako se odvija izgradnja obilaznice od Ibarske magistrale do Bubanj potoka i dalje ka Pancevu, pretpostavimo da ce izgradnja pruge biti suocena sa jos vecim problemima.

A nasi dusebriznici su izabrali za njih najbolje resenje, a po gradjane najgore, most koji ce se graditi negde izmedju ova dva, koji niti ce biti ranga autoputa, a ni ulice. Jos jedna propustena sansa da grad dobije dva funkcionalna saobracajna prstena poput mnogih svetskih metropola. Koliko bi samo naselja, ali i privrednih zona moglo da nikne na novom prostoru sa ovako izgradjenom infrastrukturom, sto bi svakako doprinelo kvalitetu zivota u Beogradu
Ovaj most se i gradi u nastavku lakat krivine, a ne negde između kako navodiš.
Nadam se da je tako, u nastavku lakta...
 
Evo ocajne ilustarcije ali je jasno da se pravi u nastavku krivine

eko-Most_Zemun_Borca.jpg
 
Posto sam uneo zabunu oko toga gde ce biti izgradjen novi most preko Dunava, postavljam sliku sa strane 13 ove teme. Slika je zarotirana za 90 stepeni, ali sve se jasno vidi.

Mesta za zeleznicku prugu nema ni u masti. Ogroman problem ce praviti teretni tranzitni saobracaj. Situacija na raskrsnici sa Cara Dusana ce da podseca na onu kod ukljucenja na Pancevacki most iz 29. Novembra.

t-62.jpg


Autori Relja i Shmeksi.
 
Oh, pu malera...
Samo nemoj da te provali...
 
Vrh