metropolitan
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.06.2010.
- Poruke
- 142
- Pohvaljen
- 0
Rekoh ako mozete,nismo svi profi kao vas desetak, zar ne!
Ovaj most se i gradi u nastavku lakat krivine, a ne negde između kako navodiš.Peregrino":2y83xci6 je napisao(la):Ceo ovaj problem je nastao iz toga sto je umesto dva mosta na Dunavu odluceno da se pravi samo jedan. Prvobitno je bilo zamisljeno da jedan most bude gradjen u nastavku lakat krivine autoputa za Novi Sad kao deo projekta unutrasnjeg magistralnog prstena, koji bi se ukrstao sa Zrenjaninskim putem izmedju Borce i Koteza. Nakon ukrstanja sa Pancevackim putem put bi dalje nastavljao na most preko Ade Huje. Drugi most bi se gradio od Batajnice ka Padinskoj skeli u nastavku deonice obilaznice Dobanovci-Batajnica, sa severa obilazeci Pancevo, gde se ukljucuje na autoput E-70 za Vrsac (koji treba da se izgradi) i takodje zatvarajuci celokupni prsten obilaznice oko Beograda sto ukljucuje i gradnju mosta kod Vince. Pruga bi se odvajala posle Batajnice, nastavljala severno ka mostu i nakon prelaska u Banat se ukljucivala na prugu Ovca-Padinska Skela/Vrbovsko (koja u danasnje vreme zahteva kompletan remont). Ovo resenje je po pitanju zeleznice bolje od predlozenog putem mosta kod Vince jer trazi izgradnju nekih 20km nove pruge i remont 10km stare pruge kroz ravnicu. U drugom i danas aktuelnom resenju potrebno je izgraditi vise od 30 km nove pruge i to jednim delom kroz tunele. Znamo kako se odvija izgradnja obilaznice od Ibarske magistrale do Bubanj potoka i dalje ka Pancevu, pretpostavimo da ce izgradnja pruge biti suocena sa jos vecim problemima.
A nasi dusebriznici su izabrali za njih najbolje resenje, a po gradjane najgore, most koji ce se graditi negde izmedju ova dva, koji niti ce biti ranga autoputa, a ni ulice. Jos jedna propustena sansa da grad dobije dva funkcionalna saobracajna prstena poput mnogih svetskih metropola. Koliko bi samo naselja, ali i privrednih zona moglo da nikne na novom prostoru sa ovako izgradjenom infrastrukturom, sto bi svakako doprinelo kvalitetu zivota u Beogradu
Nadam se da je tako, u nastavku lakta...Vračar":1uc1zok8 je napisao(la):Ovaj most se i gradi u nastavku lakat krivine, a ne negde između kako navodiš.Peregrino":1uc1zok8 je napisao(la):Ceo ovaj problem je nastao iz toga sto je umesto dva mosta na Dunavu odluceno da se pravi samo jedan. Prvobitno je bilo zamisljeno da jedan most bude gradjen u nastavku lakat krivine autoputa za Novi Sad kao deo projekta unutrasnjeg magistralnog prstena, koji bi se ukrstao sa Zrenjaninskim putem izmedju Borce i Koteza. Nakon ukrstanja sa Pancevackim putem put bi dalje nastavljao na most preko Ade Huje. Drugi most bi se gradio od Batajnice ka Padinskoj skeli u nastavku deonice obilaznice Dobanovci-Batajnica, sa severa obilazeci Pancevo, gde se ukljucuje na autoput E-70 za Vrsac (koji treba da se izgradi) i takodje zatvarajuci celokupni prsten obilaznice oko Beograda sto ukljucuje i gradnju mosta kod Vince. Pruga bi se odvajala posle Batajnice, nastavljala severno ka mostu i nakon prelaska u Banat se ukljucivala na prugu Ovca-Padinska Skela/Vrbovsko (koja u danasnje vreme zahteva kompletan remont). Ovo resenje je po pitanju zeleznice bolje od predlozenog putem mosta kod Vince jer trazi izgradnju nekih 20km nove pruge i remont 10km stare pruge kroz ravnicu. U drugom i danas aktuelnom resenju potrebno je izgraditi vise od 30 km nove pruge i to jednim delom kroz tunele. Znamo kako se odvija izgradnja obilaznice od Ibarske magistrale do Bubanj potoka i dalje ka Pancevu, pretpostavimo da ce izgradnja pruge biti suocena sa jos vecim problemima.
A nasi dusebriznici su izabrali za njih najbolje resenje, a po gradjane najgore, most koji ce se graditi negde izmedju ova dva, koji niti ce biti ranga autoputa, a ni ulice. Jos jedna propustena sansa da grad dobije dva funkcionalna saobracajna prstena poput mnogih svetskih metropola. Koliko bi samo naselja, ali i privrednih zona moglo da nikne na novom prostoru sa ovako izgradjenom infrastrukturom, sto bi svakako doprinelo kvalitetu zivota u Beogradu