Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

ink":uc3bgnb7 je napisao(la):
Most treba da ima i mesto za sinski saobracaj.

Svidja mi se sto Kinezi ugradjuju i biciklisticke staze. Ima smisla.
.
Kinezi i bicikli. Naravno da ima smisla :)

To što nisu predvideli i šine na mostu možda na prvi pogled nema nikakvog smisla, ali pošto sam malo razmislio itekako ima smisla.
Već samranije napisao - u oba naselja koja će spajati most nema uslova za postavljanje tramvajske pruge. Na žalost.
Metro, Beo-voz? Rušilo bi se toliko da bi bila veća dara nego mera, a u isto vreme se gradi put prav k'o strela 2X3 kroz livade i njive.
Drugo - ko još gradi most a da ne zna da li če preko njega prelaziti tramvaj, metro ili voz? (osim prve asocijacije, under construction u vašem gradu)
Šta znači "šinski sistem"? Znači da se nema blage predtave šta bi to moglo da bude.
Neka, dobro je i ovako.
 
Dalekosezno gradska zeleznica bi mogla da predje na tom mestu, ali ne znamo kako i koliko ce se Treci razvijati, ali ono sto je mnogo izvesnije je da bi vozovi na tom mestu mogli da prelaze u Banat, a ne preko Pancevackog mosta, sta bi time moglo da se dobije, ako metro nece skoro do Borce mogao bi...
 
da ima pruga u tom delu, pa i da se pravi šinski deo. a pošto nema, i izgleda da se ne planira, nema potrebe za tim. a i Pančevac je dovoljan
 
Da kada razmislim preko Pančevca Beovoz već ima vezu sa 3.BG,a železnička obilaznica je planirana za novi most kod Vinče,kada bi i njega počeli gde bi nam bio kraj.. :kafa:
 
Most će biti 3+3 ali će pristupne saobraćajnice na severu biti 2+2 dok će južne biti isto 3+3. Pitanje od mene, kažu da će most biti gotov do 2014.godine kada će biti gotove saobraćajnice koje povezuju Borču sa mostom? Da li će se graditi istovremeno ili po završetku mosta kao u slučaju sa mostom na Adi?
 
@ 2012. Zar ne bi ovaj most mogao da preuzme tu ulogu i skrati cekanje mosta kod Vince, zar cemo da cekamo jos 20 godina da se oslobodi Karadjordjeva i pruga oko Starog grada. Sem toga bez ovog resenja zaboravi na dodatne stanice na Bgd. cvoru.
 
.. najlakše napraviti most s prugom preko, ali kud da se provuče ta pruga dalje? put će lako da se spoji, ali pruga.. nema šanse tek tako..
 
Zar je toliko tesko izgraditi 15ak kilometara pruge od mosta pa severno od Borce do Ovce,a sta bi dobili, pa kada se grade novi delovi grada onda se prvo postave saobracajnice pa se grade naselja, jer to znacajno opredeljuje kupce stanova i kuca.Duz te pruge bi nikla naselja sa obe strane i njihovi staniovnici bi za pola sata bili na Vracaru ,linijom prigradske zeleznice, sem toga oslobadjanje Pancevackog mosta je znacajno zbog buduce metro linije sa Trecim Beogradom koji ce nici u trouglu izmedju pruge za Pancevo i Zrenjaninskog puta. Vracarski tunel bi mogao tada da dobije drugu namenu, ali samo ukoliko postoji volja da Beograd mnogo brze dobije gradsku zeleznicu, nego sto to sada izgleda.
 
Generalno - rezon je ispravan.
Samo
metropolitan":1whxouj1 je napisao(la):
Zar je toliko tesko izgraditi 15ak kilometara pruge od mosta pa severno od Borce do Ovce
Ne, nije teško - a sta cemo sa prugom na delu od mosta pa kroz Zemun? Pogledaj satelitski snimak. Gde bi kroz Zemunu prolazila ta pruga, gde bi bila stanica, šta bi sve moralo da se ruši, kako bi se eventualno povezali most i postojeća pruga i postojeća stanica? Ako bi to bio tramvaj, kako i kuda ga povezati sa trasom i depoom na Novom Beogradu? Što kaže naš narod - kolješ vola za kilo mesa.
Da li "šinski sistem" može da prolazi kroz Borču - naravno da ne može, to bi bila okretnica na obodu naselja, slepi kolosek.


metropolitan":1whxouj1 je napisao(la):
pa kada se grade novi delovi grada onda se prvo postave saobracajnice pa se grade naselja, jer to znacajno opredeljuje kupce stanova i kuca.Duz te pruge bi nikla naselja sa obe strane i njihovi staniovnici bi za pola sata bili na Vracaru ,linijom prigradske zeleznice,
Da, ai imaj u vidu da ne postoji nikakav konkretan plan za razvoj i gradnju oko tog novog puta od mosta do Borče. Ne postoji ni jasna ideja. A meni sve liči da je to zemljište rezervisano za Kineze.
 
Sustinski znacaj te pruge nije veza sa Borcom, nego preuzimanje uloge koju bi trebalo da ima most kod Vince, bez koga ne moze biti izmesten teretni saobracaj za Banat kroz najlepsi deo Beograda, druga vazna stvar je mogucnost oslobadjanja Vracarskog tunela i Pancevackog mosta iskljucivo za gradsku zeleznicu, pa tek trece je prigradska linija koja bi tom novom prugom povezivala buduca naselja severno od Borce i Ovce,znaci Borca nece biti okretnica, a tramvaj za 22. nikako nije resenje, jer smo vec dovoljno uzivali u ovom za 21.v e k. @Relja, da li si otkrio buducu strukturu stanovnistva buducih naselja na osnovu bicikl staza na mostu ili na osnovu neke vesti
 
Ukratko - razrušio bi se dobar deo Zemuna da bi pruga izašla na most, a Pančevac, nakon rekonstrukcije, može da primi takav saobraćaj.

Ne znam šta bih mogao za zaključim na osnovu biciklističkih staza, osim da ćemo moći da se kupamo i na skrivenim Dunavkim peščanim plažama a da ne moramo da prelazimo kolima ili čamcem. :) To je ipak samo malo šira pešačka staza, da se ne lažemo, nego ovako malo lepše zvuči....
Ne, nisam saznao, ali se postavlja pitanje - šta Kinezi mogu da imaju od posla koji je više nego povoljan za našu stranu? Ni kod babe nije...
 
Mada, postoje biciklisti entuzijasti sa turama do Opova i Barande, tako da će im sada verovatno biti lakše.
 
Без обзира на све, тунели могу поднети саобраћај, нарочито по изградњи моста код Винче. Све до тада, не верујем да ће дићи пругу око Калемегдана (на жалост).
 
Ne radi se o pruzi oko Kalemegdana cija dva koloseka bi i mogla da se koriste privremeno za gradski prevoz, a posle u turisticke svrhe, nego se radi o ranzirnim kolosecima koji zauzimaju ogromne povrsine u Topcideru, Savskom amfiteatru i na Dorcolu i Dunav stanici,kao i zbog drumskog i zeleznickog saobracaja koji prolazi kroz najlepse i najvrednije istorijsko prirodne celine grada.Jeste da zbog razvoja grada preko Dunava ovaj most treba da ima prednost, jeste da je most kod Vince dobro resenje, ali pruga i na mostu za Borcu ne bi bila ni besmislena ni beskorisna, I nije tacno da pruga nema gde da prodje, izmedju Zemun polja i Nove galenike je veliki nenaseljen prostor.
 
Мост не излази између Земун поља и Нове галенике, тако да то не вреди. А што се тиче колосека око Калемегдана, већ је много пута расправљано о томе да ли треба или не треба да остану.
 
Btw, na pruzi oko Kalemgana je u funkciji samo jedan kolosek.
Drugi, onak bliži rekama, stoji na starim raspadnutim drvenim pragovima (ovaj koji se koristi ima betonske pragove), a voz tuda nije prošao decenijama. Na njemu raste srnjika koja se samo povremeno kosi jer praktično služi kao barijera da pešaci ne bi izlazili na kolosek koji se koristi.

Treba smo pogledati taj deo Zemuna na Google Earth i biće jasno da je veoma nepraktično sprovoditi tuda neku novu prugu.

Pa nije urbanizam društvena igra za 4 igrača sa kartom i kockicama za Yamb :p
 
Na zalost, izmestanje zeleznickog saobracaja iz centra Beograda mora da saceka most kod Vince jer alternative nema. U svakom slucaju, mnogo je bitnije izmestiti drumski saobracaj jer je on visestruko frekventniji i mnogo negativniji po centar grada, a upravo je to i glavna shvra ovog mosta.

Ja bih licno na novom mostu ostavio mesto za eventualne sine (tramvaj, BeoVoz, metro, whatever), ali sta je tu je...
 
Da bi stigla do mosta pruga mora da prodje prostorom izmedju Zemun polja i N.Galenike i tu nema prepreka, ali prilaz mostu kod N. Galenike moze da bude sporan, ali nigde nisam uspeo da vidim koliko je izgradjena obala na tom mestu, Kako god da je i novi zeleznicki most na Savi ide pravo na gusto izgradjeni Senjak do stanice kao sto vidimo i nije sruseno zbog toga pola Beograda. Reljina primedba u vezi zapustenih koloseka, namece utisak o tome koliko su devedesete uticale na nas, zar je moguce da je toliko veliki poduhvat zameniti nekoliko kilometara propalih sina u 21.veku ! A da su se nasi urbanisti igrali imali bismo mnogo boljih resenja u nasem prirodno lepom gradu, ali tehnicki prilicno nesavrsenom.
 
Evo situacije. Da li idalje mislite da su pogrešili kada su odlučili da će to biti samo drumski most?

zemunpruga.jpg



Ono nije bila primedba :) u vezi zapuštenih koloseka, nego slika stanja.
Stanje nema veze sa 90-tim. Taj kolosek je zatvoren pre.
Da su železnici bila potrebna dva koloeska, onda bi na oba zamenili pragove sa betonskim. Kolosek je samo veza između dve stanice i vozovi ne prolaze tuda često pa i nema potrebe za dvokolosečnom prugom. Strnjika, kao što rekoh, je tu zbog sigurnosti pešaka i biciklista na delu staze od Bella Viste do ušća (par stotina metara), pošto se na tom delu staza nalazi tik uz prugu, tj uz taj zatvoreni kolosek.
Često tuda vozim bicikl i uvek sam pitao zašto ne pokose deo uz stazu...dok prvi put nisam doživeo prolazak kompozicije teretnog voza na tom mestu :) i ne treba da kose niti da stavljaju ogradu. Ljudi se prave pametni pa preskaču ograde, ali zato niko neće da gazi kroz trnje :)
 
Relja ne raspravljamo o tome sta je potrebno zeleznici nego sta je potrebno Beogradjanima,a to je bolji, brzi i dostojanstveniji prevoz, a kad sam pomenuo devedesete uopste nisam mislio na stanje sina nego na nacin razmisljanja, po kome je prepreka upotebi koloseka cinjenica da su koloseci zapusteni,zar je to uopste trebalo pominjati u razmatranju mogucih resenja za blisku ne daleku buducnost Beograda, Hvala za snimak ali treba nam vise deo prema Zemun polju i Batajnici, jer ta pruga bi isla od postojece pruge na sasvim drugom mestu koje je tacno na sredini izmedju Batajnice i Zemuna, pa prema obali i izlazila bi blizu obale tu gde je ugao ovog snimka, a vidi se da nema zgrada na tom mestu.Mozda smo preterali sa pretresanjem ove stvari, ali kad smo vec zapoceli da razjasnimo to sasvim.
 
Ok, možda bi bilo najbolje da isto napraviš skicu kako si to zamislio....
 
Ako tebe mrzi, koliko li će tek da mrzi nekog drugog...
 
Vrh