Набројао сам и ја већину компликованијих ствари, тај мост на Себешу, кад већ поредимо, умало па да може да премости Саву уместо моста на Ади.
Знам да ми ни поређење са ауто путем није на месту.
За УМП нам треба још која милијарда по Јовину, а овде ћемо видети
Чудан ми је чак и избор локације, нити Борча, нити Земун а и једнима и другима приближили теретни саобраћај, једини контекст ми је ПКБ и прича о индустријској зони и 70 000 радних места, то јест, има ту неко да се огребе за земљиште а то је можда важније и од самог моста било.
Углавном утисци су утисци. Био би захвалан да даш неко поређење које је применљиво, неко слично градилиште, или бар делове који су за поређење да видим колико грешим са својим поређењима?
Да ли ти је мост Видин-Калафат за поређење, са све приступима и железницом са станицама? 160 милиона долара!
Док не градимо сами себи инфраструктуру, мени већ све мутно. Да све раде домаће фирме можда бих ћутао, јер шта год да мазну опет је све ту у Србији. А цена би сигурно била далеко мања, или бар упосленост већа. Овако теорија завере мора да постоји, јер плаћамо неки страни нам квалитет.
Чекамо даља упутства Бетина, Доминик штрокан ( мора да сам изоставио слово ) Гуза и други, знаће шта нам ваља чинити.