Ima tu dosta fora. Pričao sam sa likom, sad već davno, kad je recimo tek počela korona, oko njegove zarade i to. Totalno random lik, uglavnom, imaju kao neki koeficijenti, za istu turu se dobijaju različiti novci u različitim situacijama. Recimo kiša kad pada, ne mogu biciklisti da rade, nego samo autima, i da bi ih stimulisali, daju im 1.2x ono što bi inače dobili da rade. Ili uveče, kad prođe gužva, relativno lako šljakaju autima, pa više tura odrade, manja šansa da te smaraju za parking i sl.
Msm naravno da je super električnim biciklima jer svi troškovi prevoza su ti pokriveni jednim bakšišom, ali sam hteo da kažem da imaju računicu i ovi što cepaju autima. U krajnjem ne bi vozili da nemaju.
Naleteo sam na neki intervju lika koji drži E Prime, električne bicikle proizvodi, uglavnom pomenuo je da ima ugovor sa car go butlerom, i da car go u principu na lizing daje bicikle kuririma. Slična fora kao sa autima što rade, pa i tu bi imao recimo 200 dana po 10e trošak na bajs, što se e isplati ako planiraš da radiš pola smene, ili 4-5 meseci i slično.
EDIT: Dart, znaš li koliko otprilike rade za taj novac? Nije isto ako rade 8 sati, i 12. I kako je regulisano sa woltom, jesu otvorili paušalca pa im uplaćuje na to, ili kako?