Nisu ni ubili sve platane a vec pricaju o parkinzima
Uskoro šire parking zone
Prvo je na redu obeležavanje na teritoriji opštine Zvezdara, potom sledi Palilula, a planirano je i proširenje zonskog sistema parkiranja na Vračaru
Ove godine zonski sistem parkiranja u Beogradu biće proširen na tri nove lokacije, a radovi na njihovom obeležavanju počinju uskoro. Prva na redu je zona na teritoriji opštine Zvezdara, potom sledi Palilula, a planirano je i proširenje zonskog sistema parkiranja na Vračaru, sve do Južnog bulevara.
Prema nekim procenama, ovogodišnje zoniranje bi moglo da bude završeno do kraja leta, čime bi se dobilo između pet i šest hiljada novih parking mesta. Direktor „Parking servisa" Boban Kovačević kaže da su građani zadovoljni zonskim načinom parkiranja, zbog čega se i pristupilo daljem zoniranju.
Pomeranje granica
- Na tome se već uveliko radi, i ove godine sistem će prvo biti proširen na Zvezdaru. Ta zona će sa jedne strane biti ograničena ulicom Dimitrija Tucovića i bulevarom Kralja Aleksandra, sve do ulice Stanislava Sremčevića. Direktno na to nadovezaće se zona na Paliluli - objašnjava Kovačević.
Prema njegovim rečima, granice druge nove zone biće Cvijićeva i Ulica 27. marta, sve do već postojeće dorćolske zone, odnosno do bulevara Despota Stefana.
- U tu zonu bi mogao da bude uključen i deo od Cvijićeve ulice prema Hali „Pionir", ali to zasad još nije sigurno. Treća planirana zona je, zapravo, proširenje već postojeće na Vračaru, do Južnog bulevara. Na toj opštini je urađen dobar posao, ali se problem prelio na obod zone - priča Kovačević.
Kako je granica te zone i dalje relativno blizu atraktivnih lokacija, pijace ili bulevara Kralja Aleksandra, građani parkiraju svoja vozila u najbližim nezoniranim ulicama, zbog čega se tu stvara problem. Kovačević kaže da bi pomeranjem linije do Južnog bulevara to bilo rešeno, jer je teško zamisliti da će nakon toga obodni deo biti toliko privlačan za ostavljanje vozila, da bi se potom peške išlo u centar grada.
PODZEMNE GARAŽE
Jedno od rešenja za problem manjka parking mesta u Beogradu mogla bi da bude izgradnja podzemnih garaža, kroz saradnju grada i zainteresovanih investitora. Ovakav projekat je aktuelan već duže vreme, ali Boban Kovačević kaže da su planovi za to gotovo spremni i da bi oni mogli da budu i usvojeni za mesec ili dva na jednoj od narednih sednica Skupštine grada.
Na novom zoniranju već se uveliko radi, ali nije dovoljno samo napraviti plan u kancelariji, pa potom ucrtavati parking mesta, jer situacija na samom terenu može biti bitno drugačija.
Sugestije građana
- U međuvremenu, negde su srušene stare građevine ili podignute nove zgrade. Dalje, beogradske ulice imaju čitav niz svojih osobenosti, koje najbolje poznaju oni koji tu i žive. Zbog toga smo mi u stalnom kontaktu sa građanima, primamo i razmatramo njihove primedbe i sugestije, kako bi to bilo što bolje organizovano. U tom cilju se u opštinama organizuju tribine, na kojima zajednički pokušavamo da pronađemo najbolja rešenja za parkiranje - rekao je Kovačević.
On poziva stanovnike Beograda da se i dalje javljaju „Parking servisu" ako uoče neki problem, i najavljuje da će njegovo preduzeće besplatno uraditi neke poslove u svom domenu, kako bi se poboljšao kvalitet parkiranja.
- Ako neko, na primer, ima staru automobilsku školjku sa kojom ne zna šta bi, mi ćemo je ukloniti besplatno! Potrudićemo se da animiramo i druge javne službe da se zajednički angažujemo, jer je svako parking mesto u Beogradu dragoceno - poručuje Kovačević.
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/103094/Uskoro+šire+parking+zone.html
Uskoro šire parking zone
Prvo je na redu obeležavanje na teritoriji opštine Zvezdara, potom sledi Palilula, a planirano je i proširenje zonskog sistema parkiranja na Vračaru
Ove godine zonski sistem parkiranja u Beogradu biće proširen na tri nove lokacije, a radovi na njihovom obeležavanju počinju uskoro. Prva na redu je zona na teritoriji opštine Zvezdara, potom sledi Palilula, a planirano je i proširenje zonskog sistema parkiranja na Vračaru, sve do Južnog bulevara.
Prema nekim procenama, ovogodišnje zoniranje bi moglo da bude završeno do kraja leta, čime bi se dobilo između pet i šest hiljada novih parking mesta. Direktor „Parking servisa" Boban Kovačević kaže da su građani zadovoljni zonskim načinom parkiranja, zbog čega se i pristupilo daljem zoniranju.
Pomeranje granica
- Na tome se već uveliko radi, i ove godine sistem će prvo biti proširen na Zvezdaru. Ta zona će sa jedne strane biti ograničena ulicom Dimitrija Tucovića i bulevarom Kralja Aleksandra, sve do ulice Stanislava Sremčevića. Direktno na to nadovezaće se zona na Paliluli - objašnjava Kovačević.
Prema njegovim rečima, granice druge nove zone biće Cvijićeva i Ulica 27. marta, sve do već postojeće dorćolske zone, odnosno do bulevara Despota Stefana.
- U tu zonu bi mogao da bude uključen i deo od Cvijićeve ulice prema Hali „Pionir", ali to zasad još nije sigurno. Treća planirana zona je, zapravo, proširenje već postojeće na Vračaru, do Južnog bulevara. Na toj opštini je urađen dobar posao, ali se problem prelio na obod zone - priča Kovačević.
Kako je granica te zone i dalje relativno blizu atraktivnih lokacija, pijace ili bulevara Kralja Aleksandra, građani parkiraju svoja vozila u najbližim nezoniranim ulicama, zbog čega se tu stvara problem. Kovačević kaže da bi pomeranjem linije do Južnog bulevara to bilo rešeno, jer je teško zamisliti da će nakon toga obodni deo biti toliko privlačan za ostavljanje vozila, da bi se potom peške išlo u centar grada.
PODZEMNE GARAŽE
Jedno od rešenja za problem manjka parking mesta u Beogradu mogla bi da bude izgradnja podzemnih garaža, kroz saradnju grada i zainteresovanih investitora. Ovakav projekat je aktuelan već duže vreme, ali Boban Kovačević kaže da su planovi za to gotovo spremni i da bi oni mogli da budu i usvojeni za mesec ili dva na jednoj od narednih sednica Skupštine grada.
Na novom zoniranju već se uveliko radi, ali nije dovoljno samo napraviti plan u kancelariji, pa potom ucrtavati parking mesta, jer situacija na samom terenu može biti bitno drugačija.
Sugestije građana
- U međuvremenu, negde su srušene stare građevine ili podignute nove zgrade. Dalje, beogradske ulice imaju čitav niz svojih osobenosti, koje najbolje poznaju oni koji tu i žive. Zbog toga smo mi u stalnom kontaktu sa građanima, primamo i razmatramo njihove primedbe i sugestije, kako bi to bilo što bolje organizovano. U tom cilju se u opštinama organizuju tribine, na kojima zajednički pokušavamo da pronađemo najbolja rešenja za parkiranje - rekao je Kovačević.
On poziva stanovnike Beograda da se i dalje javljaju „Parking servisu" ako uoče neki problem, i najavljuje da će njegovo preduzeće besplatno uraditi neke poslove u svom domenu, kako bi se poboljšao kvalitet parkiranja.
- Ako neko, na primer, ima staru automobilsku školjku sa kojom ne zna šta bi, mi ćemo je ukloniti besplatno! Potrudićemo se da animiramo i druge javne službe da se zajednički angažujemo, jer je svako parking mesto u Beogradu dragoceno - poručuje Kovačević.
http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/103094/Uskoro+šire+parking+zone.html