milanche
Advanced
- Učlanjen(a)
- 28.05.2011.
- Poruke
- 2.121
- Pohvaljen
- 4.860
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781114#p781114:17vca9gk je napisao(la):milanche » 05 Okt 2020, 21:14[/url]":17vca9gk][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781070#p781070:17vca9gk je napisao(la):spatiotecte » 05 Okt 2020, 18:49[/url]":17vca9gk][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780576#p780576:17vca9gk je napisao(la):milanche » 04 Oct 2020 12:39 am[/url]":17vca9gk]
meni zanimljivo na maketi ulica 3+3, a izgradjeno 2+2. Da na maketi nema tramvaja, za dezurne na zadatku, ali govorim o drumskom saobracaju i uklapanju u savsku. Bice tu problema, sirice se ulica uskoro, jer je jedna traka samo za skretanje u nemanjinu i ostaje samo jedna traka za nastavak ka savskoj.
Ali šta to menja kad je Nemanjina 2+2 i Karadjordjeva 2+2?
Prosto se ništa ne bi rešilo kad bi polukrug bio uradjen 3+3, opet bi naišao na usko grlo.
Pa na primer iz karadjordjeve se skrece u Nemanjinu. Sada na tom mestu imaju 4 trake, 2 za skretanje u nemanjinu i 2 za pravo ka savskoj. Dakle sa ovim resenjem se smanjuje kapacitet na tom mestu za 50%. Onda iz savske se skrece u nemanjinu, iz nemanjine u savsku, i karadjordjevu... Sve ukazuje da na tom mestu je moralo da bude 3+3
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781418#p781418:17vca9gk je napisao(la):neshaoct » 06 Okt 2020, 23:13[/url]":17vca9gk]Iz Karađorđeve u Nemanjinu nije bilo dve trake, nego jedna traka, i jedan ''patrljak'' druge trake u dužini od oko 30 metara pred semafor. Taj ''patrljak'' je bio dovoljan za jedno 4-5 auta plafon.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781114#p781114:17vca9gk je napisao(la):milanche » 05 Oct 2020 09:14 pm[/url]":17vca9gk]...Pa na primer iz karadjordjeve se skrece u Nemanjinu. Sada na tom mestu imaju 4 trake, 2 za skretanje u nemanjinu i 2 za pravo ka savskoj. Dakle sa ovim resenjem se smanjuje kapacitet na tom mestu za 50%. Onda iz savske se skrece u nemanjinu, iz nemanjine u savsku, i karadjordjevu... Sve ukazuje da na tom mestu je moralo da bude 3+3
Pravo ka Savskoj su bile dve trake, sad će biti jedna. To je tačno.
Ali, tada je svako ko je hteo iz Karađorđeve u Savsku morao da ide preko Savskog trga, tj. morao je da koristi te dve trake jer drugih nije bilo.
Sada imamo matricu novih ulica i čitav 3+3 bulevar kroz BnV. Samim tim, svako ko bude želeo, ili već danas želi iz Karađorđeve u Savsku nema više uopšte razloga da ide preko Savskog Trga, već mu je lakše i brže da ide kroz BnV. Umesto te jedne ukinute trake (samo što i nije bila traka, nego ''patrljak'' od oko 30 metara pred semafor) preko Savskog Trga, dobile su se 3 trake kroz BnV iz Karađorđeve ka Savskoj.
Priča o 50% manje kapaciteta za vozila koja iz Karađorđeve žele u Nemanjinu ili Savsku nije tačna.
Priča o 50% manje kapaciteta za vozila koja žele iz Savske u Nemanjinu ili Karađorđevu nije tačna.
Priča o 50% manje kapaciteta za vozila koja iz Nemanjine žele u Karađorđevu nije tačna.
Nije tačna jer se takvim shvatanjem negira da postoje nove ulice kroz BnV koje spajajaju Savsku i Karađorđevu, pa samim tim više nije jedini mogući izbor ići preko Savskog Trga.
Veliki pozdrav
p.s. vec se najavljuje rekonstrukcija rekonstrukcije trga i postavljanje vise pesackih poplocani povrsina umesto trave :lol: