ГЛАС ПРИРОДЕ
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 08.08.2015.
- Poruke
- 988
- Pohvaljen
- 1.382
Победничко решење је изгледом више него предвидљиво ! Хтео сам јуче да напишем како би могло да изгледа, разумели би зашто је придвидљиво. Један тренутак, један поглед и сазнали смо како ће трг изгледати наредних деценија. Ипак како је конкурс анкетни, коначно решење може да изледа другачије, када се направи пачворк од пристиглих радова.. Може да добије - водене површине, што је био и један од предлога у конкурсним условима.
Коначно решење мора да садржи и извесне заштитне садржаје у односу на трамвајску трасу и коловозе . Ниже растиње је такође предложено у том смислу у условима конкурса. То би могли да буду и неки нижи зидани садржаји, али изгледа да је то у условима искључено, нејасно је и да ли услови забрањују фиксне жардињере.
Заједнички именитељ приказаних радова је и избегавање растиња испред Железничке станице, а пошумљавање дела трга до полукружне саобраћајнице. Да ли је пријатније стајање, седење и шетња испред здања станице или поред улице са шест трака из које се несметано, наравно увек при тлу, а не горе где су крошње дрвећа, шире ПМ честице и други састојци који остају иза возила?
Требало би додати и травњак са нижим растињем и уз уз саму станицу као на једном од приказаних радова који се види неколико порука изнад.
Највећи недостатак победничког рада је недостатак водених површина и растиња до здања Железничке станице. Али то може да се поправи у коначном решењу.
Коначно решење мора да садржи и извесне заштитне садржаје у односу на трамвајску трасу и коловозе . Ниже растиње је такође предложено у том смислу у условима конкурса. То би могли да буду и неки нижи зидани садржаји, али изгледа да је то у условима искључено, нејасно је и да ли услови забрањују фиксне жардињере.
Заједнички именитељ приказаних радова је и избегавање растиња испред Железничке станице, а пошумљавање дела трга до полукружне саобраћајнице. Да ли је пријатније стајање, седење и шетња испред здања станице или поред улице са шест трака из које се несметано, наравно увек при тлу, а не горе где су крошње дрвећа, шире ПМ честице и други састојци који остају иза возила?
Требало би додати и травњак са нижим растињем и уз уз саму станицу као на једном од приказаних радова који се види неколико порука изнад.
Највећи недостатак победничког рада је недостатак водених површина и растиња до здања Железничке станице. Али то може да се поправи у коначном решењу.