creme-nadlle
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 03.09.2007.
- Poruke
- 525
- Pohvaljen
- 631
U odnosu na cenu samo zemljanih radova i sređivanja partera BNV, cena sređivanja starog železničkog mosta je sitnica.
Tu nema potrebe za konstrukcijske zahvate, dakle, dogovore sa jednom firmom peskiranje na licu mesta, eventualno navarivanje - krpljenje tu i tamo ako treba i farbanje cele konstrukcije. Razvoženje struje i osvetljenja i da opale oplatu i beton po patosu, preko bici stazu asfaltnu kao bilo koju po gradu. I rampe i stepenište na svakoj strani da se bici i pešaci popnu.
Peskarenje cirka 200.000 evra
Farbanje u dva sloja, zaštitno + dekorativno 300.000
Betoniranja partera + izlivanje asfalta, cirka 4000 kvadrata oko 150.000 i svetlo ... 200.000 sve zajedno ispod milion, i da se ugrade Ćika Pera Laza i Pavao ... oko milionče.
Ako budu pravili tender, biće to 15 miliona.
Da je moj most, završio bih ga za 600.000 - 700.000 evra . Neka je i milion. Samo bez tendera i ja da biram izvođače.
Tu nema potrebe za konstrukcijske zahvate, dakle, dogovore sa jednom firmom peskiranje na licu mesta, eventualno navarivanje - krpljenje tu i tamo ako treba i farbanje cele konstrukcije. Razvoženje struje i osvetljenja i da opale oplatu i beton po patosu, preko bici stazu asfaltnu kao bilo koju po gradu. I rampe i stepenište na svakoj strani da se bici i pešaci popnu.
Peskarenje cirka 200.000 evra
Farbanje u dva sloja, zaštitno + dekorativno 300.000
Betoniranja partera + izlivanje asfalta, cirka 4000 kvadrata oko 150.000 i svetlo ... 200.000 sve zajedno ispod milion, i da se ugrade Ćika Pera Laza i Pavao ... oko milionče.
Ako budu pravili tender, biće to 15 miliona.
Da je moj most, završio bih ga za 600.000 - 700.000 evra . Neka je i milion. Samo bez tendera i ja da biram izvođače.