Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790105#p790105:2fjdb90c je napisao(la):
astrodule » 04 Nov 2020 02:06 pm[/url]":2fjdb90c]Je l može biciklom da se prođe posle Galerije (ispod Gazele) uz reku?

Moze, ja juce prosao. Asfaltirali su jednu padinu od mosta ka staroj stazi.
 
Juče u prolazu...
bb6177bf044cfefd6c7891906b4637fd.jpg


Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qmBChJE1uCU[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790124#p790124:1ll0b4af je napisao(la):
MaRkOs » 04 Nov 2020 03:36 pm[/url]":1ll0b4af]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790105#p790105:1ll0b4af je napisao(la):
astrodule » 04 Nov 2020 02:06 pm[/url]":1ll0b4af]Je l može biciklom da se prođe posle Galerije (ispod Gazele) uz reku?

Moze, ja juce prosao. Asfaltirali su jednu padinu od mosta ka staroj stazi.
Najzad... posle koliko - godina...??
 
A što se tiče "Starog" železničkog mosta, ja bih, da se pitam (a ne pitam se) dao da se most potpuno preprojektuje, da se sa stubova ukloni rešetka i da se na njih postavi noseća konstukcija za drumski most za - automobilski saobraćaj i za bicikle, da se rasterete Gazela i Zarićev, pošto su ovi genijalci na pravcu Bulevara Z. Đinđića umesto mosta izgradili - zgradu.
Ne znam šta je u koritu ostalo od temelja stubova na nizvodnoj strani, na obalama i dalje postoje oslonci za onaj most što je srušen posle II svetskog rata a stubovi sklonjeni... Ovde postoji šansa da se podigne još jedan široki drumski most, na postojećim i na novim stubovima uz njih, da se na duži period rasterete saobraćajne gužve na ostalim mostovima i na prilazima.... ne sumnjam da će tu šansu i da proćerdaju...
 
Uz podizanje na odgovarajuću visinu ovaj Reljin predlog bi bio svrsishodan cak bi to uradio prije nego sto bi dirao zaricev most ...
A postojeću konstrukciju iskoristiti za železničke veze koje fale ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790165#p790165:1wkexje9 je napisao(la):
relja » Today, 19:00[/url]":1wkexje9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790124#p790124:1wkexje9 je napisao(la):
MaRkOs » 04 Nov 2020 03:36 pm[/url]":1wkexje9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790105#p790105:1wkexje9 je napisao(la):
astrodule » 04 Nov 2020 02:06 pm[/url]":1wkexje9]Je l može biciklom da se prođe posle Galerije (ispod Gazele) uz reku?

Moze, ja juce prosao. Asfaltirali su jednu padinu od mosta ka staroj stazi.
Najzad... posle koliko - godina...??

Samo 5

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=340118#p340118:1wkexje9 je napisao(la):
Bulevarac » 14 Jul 2015, 09:41[/url]":1wkexje9]Jutros u 8 staza je zatvorena.
Što smo se vozili, vozili. Zbog 300 metara, obilazićemo 4 km. Stanite u red za lift na vreme....

kyYazW0.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790173#p790173:1425jdug je napisao(la):
relja » 04 Nov 2020, 18:22[/url]":1425jdug]A što se tiče "Starog" železničkog mosta, ja bih, da se pitam (a ne pitam se) dao da se most potpuno preprojektuje, da se sa stubova ukloni rešetka i da se na njih postavi noseća konstukcija za drumski most za - automobilski saobraćaj i za bicikle, da se rasterete Gazela i Zarićev, pošto su ovi genijalci na pravcu Bulevara Z. Đinđića umesto mosta izgradili - zgradu.
Ne znam šta je u koritu ostalo od temelja stubova na nizvodnoj strani, na obalama i dalje postoje oslonci za onaj most što je srušen posle II svetskog rata a stubovi sklonjeni... Ovde postoji šansa da se podigne još jedan široki drumski most, na postojećim i na novim stubovima uz njih, da se na duži period rasterete saobraćajne gužve na ostalim mostovima i na prilazima.... ne sumnjam da će tu šansu i da proćerdaju...
odlicna ideja, svaka cat. sto kaze Pantograf, veza bul.MM i Wilsona se sama namece
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790173#p790173:3i6rr931 je napisao(la):
relja » Sre Nov 04, 2020 6:22 pm[/url]":3i6rr931]A što se tiče "Starog" železničkog mosta, ja bih, da se pitam (a ne pitam se) dao da se most potpuno preprojektuje, da se sa stubova ukloni rešetka i da se na njih postavi noseća konstukcija za drumski most za - automobilski saobraćaj i za bicikle, da se rasterete Gazela i Zarićev, pošto su ovi genijalci na pravcu Bulevara Z. Đinđića umesto mosta izgradili - zgradu.
Ne znam šta je u koritu ostalo od temelja stubova na nizvodnoj strani, na obalama i dalje postoje oslonci za onaj most što je srušen posle II svetskog rata a stubovi sklonjeni... Ovde postoji šansa da se podigne još jedan široki drumski most, na postojećim i na novim stubovima uz njih, da se na duži period rasterete saobraćajne gužve na ostalim mostovima i na prilazima.... ne sumnjam da će tu šansu i da proćerdaju...
Vidiš Relja nisam razmišljao o tome na taj način, u tom smeru. Interesantno.
 
Meni deluje kao koncept vredan razrade, ali takođe se ne bih zanosio, pošto bi takva prenamena mosta i povezivanje na postojeću uličnu mrežu bilo u javnom interesu svih Beograđana, a u suprotnosti sa interesima preduzimača-prodavaca stanova u BnV... oni ne žele preusmeravanje dela tranzitnog saobraćaja između Novog Beograda i Savskog venca kroz svoje naselje.
 
Nije loš predlog.
Skeptičan sam malo jer bi na strani Sajma onda prvo došlo do ukrštanja sa Vilsonom sa verovatnim semaforom na tom mestu - dakle gužva.
A onda, još gore, stotinjak metara dalje, nezgodno ukrštanje sa Mišićem...

Već vidim gužvu.... počinje od Vilsona, gde se automobili gomilaju, vrlo brzo se dođe do raskrsnice sa saobraćajnicom koja vodi ka mostu, onda ovi koji dolaze sa mosta ne bi mogli ni da se uključe u Vilsona od automobila koji su već začepili raskrsnicu kod Mišića... i dobiješ problem.

Na sve to, mora nekako da se reši ulaz u Sajam, za saobraćaj iz svih pravaca...

Ako ima neki elegantan način da se ovaj rebus reši bez stvaranja čepa, podržavam predlog.
 
NIsam ni predlagao "kako" bi se most povezivao na te ulice, a svakako to ne bi trebalo da bude po "pravcu" mosta kako je sada, već sa dodatnim trakama, uključivanjima tamo gde je to najoptimalnije, ako treba i dalje od mosta, sa rampama, denivelisanim saobraćajnicama... ali to je infrastruktura, a o tome treba da se razmišlja unapred, treba da se dimenzioniše i projektuje da se oko nje gradi naselje, a ne da se budži i izmišlja kada je naselje dobrim delom već izgrađeno.
 
врло занимљива идеја али рекло би се физички неизводљива са нбг стране, мост је превише близу газеле, оса моста није ни близу осе миланковића, а због висине која би морала да буде већа, силазна рампа би била сувише близу петље у вл поповића тј пуцала би директ на њу. све би било неприродно, буџевина, склепотина.
тај мост нема никакву вредност, естетску ни функционалну, и треба га уклонити, јер заклања два далеко лепша моста, а решетка би више него добро дошла за жел део винчанског моста који је због теретног саобраћаја насушна потреба.

са друге стране, нови жел мост јесте директно у оси миланковића па би можда било корисно разрадити идеју о томе да ли постоји могућност (носивост и сл) додавања друмске компоненте на њему, било у равни колосека или макар 1+1 друма испод колосека јер стубови (ови што су над реком) тако нешто дозвољавају.
 
Постоји такав план још из времена изградње Новог железничког моста, предвиђена је била веза Трећи булевар - Булевар мира (тј. кнеза Александра, који је стога данас код Прокопа слепа улица са шест трака).
 
Pisali smo naširoko o tome na temi o starom železničkom mostu, gde sam ja predložio da se isti konvertuje u most za bicikle i mala električna vozila (čija se najezda tek očekuje). Time bi se dobio začetak magistralne saobraćajnice za taj vid saobraćaja.
 
Може богме и у трамвајски, јер би се ондак од бувљака било на Славији за 10 минута.

А тамо где је стајала бувља пијаца,
Ту ће се дизат` тад дупла станица.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790664#p790664:1bcxl9kb je napisao(la):
Пантограф » Pet Nov 06, 2020 3:14 pm[/url]":1bcxl9kb]Постоји такав план још из времена изградње Новог железничког моста, предвиђена је била веза Трећи булевар - Булевар мира (тј. кнеза Александра, који је стога данас код Прокопа слепа улица са шест трака).
е па то је била права визионарска идеја, а не ове данашње сингидудук скарабуџевине, сваки мост је далеко функционалнији кад има логичне и директне наставке уличне мреже у његовој оси.
коридор постоји, не знам како је тада замишљано, али због велике висине изнад мишића (који би исто морао да буде увезан) друмски део би морао да буде испод пруге.
 
Vrh