Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Pa neka vodja umesto sendviča izdvoji pare za neki stan. Pitaj ga


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Da li postoji medicinski izraz za fobiju od železničkih cisterni? Znam da ima čak i za strah od vodotornjeva, te me ne bi čudilo da već postoji.
 
Pa stan u kome si sad stavis pod hipoteku iznajmis isti a pare ulozis u stan u visti u koji se preselis
 
@kopmania
Šta meni prebacuješ sendvič? Nema ja veze s tim.

@direktor
Da imam svoj stan verovatno bi ga prodao i kupio stan u ovim zgradama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419838#p419838:1ouoxqu1 je napisao(la):
vucko » Mon Nov 28, 2016 5:19 pm[/url]":1ouoxqu1]Da li postoji medicinski izraz za fobiju od železničkih cisterni? Znam da ima čak i za strah od vodotornjeva, te me ne bi čudilo da već postoji.
postoji siderodromofobija - strah od vozova,

postoji i strah da se buter od kikirikija ne zalepi za nepce - arakibutirofobija :mrgreen:
hipotomnostroseskvipedaliofobija -strah od dugih reči :mrgreen: itd.itd.....
 
Energoprojekt bi bio pun pogodak :kk: , obzirom kako rade BW residences bar za sada.
 
Већ дуже време гледам са Газеле како је цео део иза старе ложионице раскрчен и како су сада видљиве скроз локомотиве које су биле зарасле у џунглу које сам већ раније фотографисао. Већ са моста се да приметити да су локомотиве скоро па закопане у земљи коју довозе кипери са градилишта и разгрће је велики булдожер. Није ми баш јасно, да ли планирају да их сахране, или је то привремено депоновање земље. Данас сам одлучио да одем до њих и фотографишем их, али чим сам стигао, десила ми се једна катастрофална грешка, пре поласка нисам проверио да ли је картица у апарату, па сам морао да се вратим у стан. :bash: :bash: Док сам се вратио, кроз шпиц око 4, већ је био сутон, али то ме није омело у намери. Не знам где је нестала Ганцова гарнитура, тј. део ње. Фотографије су направљене са блицом па се стиче утисак да је мркли мрак, што појачава хорор ефекат. Видећу да за викенд или кад већ будем имао времена поново обиђем локацију по обданици. До треће локомотиве ме је искрено мрзело да идем прего брда и брда земље. Надам се да ће све три на крају ипак завршити у неком музеју.

Pogledajte prilog 14
Pogledajte prilog 13
Pogledajte prilog 12
Pogledajte prilog 11
Pogledajte prilog 10
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419824#p419824:222mseay je napisao(la):
stanislaw » 28 Nov 2016 03:50 pm[/url]":222mseay]Slažem se. Čak je Zuma spominjao važeće propise po kojima nema sadnje drveća u prvih 10m od obale.
Ovo jedno drvce je interesantno kao kuriozitet, a ionako je još misterija na šta će da izađu sve te najave oko donjeg nivoa šetališta.
Obala koju su ostavili je toliko uska da ako ne prekrše zakon drveća na obali neće ni biti. A čitajući ovako laički sledeći tekst, pretpostavljam da ga krše po više različitih osnova: Kamioni za prodaju voze po nasipu, nasipaju i sužavaju tok reke, sade drveće, kopaju temeljne rupe za zgrade bliže od 50 metara od nožice nasipa, menjaju i presecaju tokove podzemnih voda.

ZAKON O VODAMA
("Sl. glasnik RS", br. 30/2010 i 93/2012)

VI ZABRANE, OGRANIČENJE PRAVA I OBAVEZE VLASNIKA I KORISNIKA VODNOG ZEMLJIŠTA I VODNIH OBJEKATA
 
1. Zabrane i ograničenja

Član 133

Radi očuvanja i održavanja vodnih tela površinskih i podzemnih voda i zaštitnih i drugih vodnih objekata, sprečavanja pogoršanja vodnog režima, obezbeđenja prolaza velikih voda i sprovođenja odbrane od poplava, kao i zaštite životne sredine, zabranjeno je:

1. na nasipima i drugim vodnim objektima kopati i odlagati materijal, napasati krupnu stoku, vući posečeno drveće, prelaziti i voziti motorno vozilo, osim na mestima na kojima je to dozvoljeno i obavljati druge radnje kojima se može ugroziti stabilnost tih objekata;

2. na vodnom zemljištu:

---- 1) graditi objekte kojima se smanjuje propusna moć korita,

3. ...

4. saditi drveće na odbrambenom nasipu, u inundacijskom pojasu širine najmanje 10 m od nebranjene nožice nasipa ka vodotoku i u branjenoj zoni na udaljenosti do 50 m od unutrašnje nožice nasipa;

5. kopati bunare, rovove i kanale pored nasipa u pojasu širine najmanje 10 m od nebranjene nožice nasipa prema vodotoku, odnosno do 50 m prema branjenom području, osim ako je njihova funkcija zaštita od štetnog dejstva voda ili je tehničkom dokumentacijom, urađenom u skladu sa ovim zakonom, dokazano da nije ugrožena stabilnost nasipa;

6. menjati ili presecati tokove podzemnih voda, odnosno iskorišćavati te vode u obimu kojim se ugrožava snabdevanje pitkom ili tehnološkom vodom, ugrožavaju mineralna i termalna izvorišta, stabilnost tla i objekata;

http://www.rdvode.gov.rs/doc/dokumenta/ ... vodama.pdf
 
Fantasticne fotke loksi nazalost mislim da im se nepise dobro da ce pod brener ako ih nekupi neki ljubitelj na kilo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419870#p419870:50i6ondv je napisao(la):
Дошљак » Mon Nov 28, 2016 6:17 pm[/url]":50i6ondv]


Cestitke Dosljak na trudu...

Ja bih upravo ovakve lokomotive kakve su sad - zardjale, obrasle u siblje i poluzatrpane zemljom izlozio kao stalnu postavku!

Ne treba nama muzej koji bi velicao slavne dane zeljeznice, vec koji bi pokazao sliku i priliku naseg odnosa prema imovini i javnom dobru.
 
To drvo je verovatno zasadio neki strucnjak iz milenijum tima ,bdw isti strucnjaci su pre par nedelja presekli nekl kabl pa savanova dva nije imala struju
 
Te lokomotive sam slikao pre jedno nedelju dana, pošto sam dobio sličnu ideju kao i ti čim je postalo očigledno da se pojavljuju iz šikare. U tom trenutku su tek počeli da zatrpavaju očišćeni pojas. Nažalost, nisam imao više vremena, a nisam ni video jednostavan način da se brzo probijem do njih, pa je tako sve ostalo za neki drugi dan. Od toga na nesreću nije bilo ništa, pa su ove fotografije sve što sam uspeo da snimim. Lokomotive bi na svaki način trebalo sačuvati. Ja sam ranije predlagao isto i za prastare vagone iz bivšeg železničkog naselja. Tu je bilo svašta ... A ako neće železnica i njihov muzej, treba obavestiti muzej nauke i tehnike. Oni skupljaju industrijsku zaostavštinu Srbije, mada je ovo verovatno prlično veliko za njih. Ali oni bar ponekad mogu da spreče da se neke vredne stvari unište, a imaju i stručnjake koji znaju pravu vrednost ovakvih ostataka.

IMG_0159_resize.jpg

IMG_0158_resize.jpg

IMG_0153_resize.jpg

IMG_0154_resize.jpg

IMG_0155_resize.jpg

IMG_0156_resize.jpg
 
Одличан угао Зума. Ја сам до њих прешао тако што сам претрчао Савску код СУПа и колосеке све до Ложионице. Ваљало би обавестити МНТ на време.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419748#p419748:37gogepa je napisao(la):
Rudar » 28 Nov 2016 10:46 am[/url]":37gogepa]Ova slika sa izbeglicama oko NISovih cisterni pokazuje koliko smo neozbiljna država. Nema osobe koja će tvrditi da među izbeglicama nema terorista. Od pristalica teorija zavere koji veruju da su to prebacivanja vojnih jedinica do boraca za ljudska prava koji će 'dozvoliti' da možda poneki terorista koristi migracije. Ali niko neće tvrditi da ih apsolutno nema.
Isto tako nema osobe koja smatra da tolika količina nafte i drugih hemikalija u centru grada nije opasna. Od onih koji vide apokalipsu koja 'samo što nije' do onih koji se uzdaju u 'neće to nas'.
Znači svi vide da su teroristi (pa makar to bili tek retki slučajevi) i opasne materije na istom mestu bez ikakve kontrole u centru milionskog grada. Takođe se svi slažu da su migranti sve frustriraniji jer ne mogu dalje, da su sve agresivniji.
Šta bi bio zaključak i sledstveno aktivnosti da zaštite kompozicije, da spreči pristup opasnim materijama potencijalno opasnih lica?
Nesreće su daleko veća opasnost od migranata. Čak i očajni, pravi migranti neće uraditi ništa što im ugrožava dalji put. A teroristima među njima trenutno nismo meta. A ako to postanemo, sigurno ih neće sprečiti to što ne mogu da kampuju pored pruge. Ne, najbolja strategija treba da bude usmerena na sprečavanje nesreća tako što se maksimalno smanjuje broj prilika za nju i posledice ako se desi. A u ovoj oskudici jedina praktična strategija za to je pre svega drugog širenje svesti da je opasnost realna i postojeća. U sferi bezbednosti indolencija i inercija su naši najveći problemi. Taj mentalitet "neće valjda baš mene", i "kad nije bilo problema do sad, neće valjda ni od sad", to je ono što je loše. Pretpostavljam da upravo zbog takvog odnosa u BNV-u nisu mnogo razmišljali kad su kompozicije skrenuli tako da sad kruže kroz Beograd. Ne zbog neke loše namere, nego se prosto nisu trudili da rade dublje analize rizika.

Iako su NIS-ove kompozicije sa naftom najrizičnije zbog redovnosti, učestanosti i obima transporta, Beograd je veliko železničko čvorište, pa ovuda u cisternama redovno prolaze ne samo nafta nego i mnoge druge, još opasnije stvari. Evo samo par primera koje sam sasvim slučajno uhvatio na slikama.

IMG_1826_resize.jpg

IMG_1823_resize.jpg

IMG_1822_resize.jpg


Mi smo i međunarodno središte, veza severa i juga Evrope. Evo malo Nemačkog jezika. Reč "Propan" je međutim lako razumljiva.

IMG_0302_resize.jpg

IMG_0302c.jpg


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419838#p419838:37gogepa je napisao(la):
vucko » 28 Nov 2016 04:19 pm[/url]":37gogepa]Da li postoji medicinski izraz za fobiju od železničkih cisterni? Znam da ima čak i za strah od vodotornjeva, te me ne bi čudilo da već postoji.
Bolju ilustraciju mentaliteta nisam ni mogao očekivati. Znači fobija? Za tebe imam jedan lep snimak policajca u patrolnim kolima koji je zaista zaradio fobiju za ceo život. Pogledaj kako izgleda kad gore pomenuti gas malo pobegne zbog lošeg zaptivanja nekog ventila. Čovek beži, a vatreni zid juri za njim. Bila je potrebna potpuna evakuacija u prečniku od jedne milje. Središte milionskog grada je baš divno mesto za potpunu evakuaciju, zar ne?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dVsxjKJDja4[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419836#p419836:19xaohtu je napisao(la):
Mair » 28 Nov 2016 04:13 pm[/url]":19xaohtu]Kupio bi nego nemam novca.

Otkud znaš da nemaš novca ako još nisu obelodanjene cene u BW Vista?

A kad bi bio malo platežniji nego što jesi, da li bi bio spreman da stan u BW Vista platiš 10% skuplje nego stan slične vrednosti na nekoj drugoj lokaciji, s obzirom na to da u Beogradu na Vodi nije moguć povraćaj PDV-a na prvi stan?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419829#p419829:3l1cw262 je napisao(la):
kkorisnikk » 28 Nov 2016 04:02 pm[/url]":3l1cw262]
A na Miloševoj slici za poziciju Viste, ona ovako posmatrano i nije toliko daleko od reke kako sam isprva stekao utisak.

A tek što je ćošak zgrade blizu železničkoj pruzi, svega par metara...
Od reke nije daleko, ali nije nešto lep pristup. Između BW Vista i reke stajaće radničke barake, sve dok ih jednom ne zameni gradilište novog bloka, koji će zagraditi pogled ka reci.
 
Činjenica je da se kroz SA svakodnevno transportuje poprilična količina opasnih materija(nafte,propana,metanola,ksilola ....) ali se upravo zbog eventualnih posledica i bezbednosne procedure maksimalno poštuju te se nijedan VEĆI INCIDENT u SA NIJE desio u proteklih 20 godina.
viewtopic.php?f=21&t=197&start=20000
Tamo gde postoji veliki rizik postoji i VELIKI OPREZ.

Navešću jedno poredjenje u pitanju je stari put Nikšić-H.Novi(jako teška deonica za vožnju,ko se eventualno nekada vozio njom zna o čemu pričam). I eto baš na toj deonici se NIKADA NIJE DESILA SAOBRĆAJNA NESREĆA koji bi odnela makar i jedan ljudski život.A znate zašto ? Jer se vožnja svodi na prosto miljenje i pa kad bi se i "sudarili" mada bi pre upotrebio pojam "dodirnuli" sa nekim vozilom došlo bi do ogrebotine na kolima u najgorem slučaju i ništa više od toga.
 
Ja ipak ne bih blejao u Savalovi dok tutnje kompozicije sa crvenim rombovima na vagonima, pa makar i milele, a vi kako hoćete...

Inače što se tiče BW Viste, upada u oči da je u aktuelnim materijalima samo jedna kula, iako je pripremljen PDR za par solitera. Očigledno ne računaju sa time da će se entuzijasti za lokaciju poput Maira brojati hiljadama u ovoj fazi...
 
Valjda treba da budemo srežni što smo u BNV-u prošli bez zatarabljenih dvorišta...
 
Da se ne lazemo, 99% vas (nas) bi kupilo stan i u Visti i u BW Residences kada bi bilo u mogucnosti, bez obzira na pogubnost ovog projekta po grad.
 
Vrh