Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Nisam siguran, da ima bilo ko dovoljno para da mu kupovina stana nije neka životna prekretnica, za taj novac bi mogao da bira gde god, osim ako baš iz nekog razloga ne želiš tu i nigde više..

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419942#p419942:332p82gz je napisao(la):
milos.tro » 28 Nov 2016 10:00 pm[/url]":332p82gz]Činjenica je da se kroz SA svakodnevno transportuje poprilična količina opasnih materija(nafte,propana,metanola,ksilola ....) ali se upravo zbog eventualnih posledica i bezbednosne procedure maksimalno poštuju te se nijedan VEĆI INCIDENT u SA NIJE desio u proteklih 20 godina.
viewtopic.php?f=21&t=197&start=20000
Tamo gde postoji veliki rizik postoji i VELIKI OPREZ.

Navešću jedno poredjenje u pitanju je stari put Nikšić-H.Novi(jako teška deonica za vožnju,ko se eventualno nekada vozio njom zna o čemu pričam). I eto baš na toj deonici se NIKADA NIJE DESILA SAOBRĆAJNA NESREĆA koji bi odnela makar i jedan ljudski život.A znate zašto ? Jer se vožnja svodi na prosto miljenje i pa kad bi se i "sudarili" mada bi pre upotrebio pojam "dodirnuli" sa nekim vozilom došlo bi do ogrebotine na kolima u najgorem slučaju i ništa više od toga.
- U proteklih 20 godina se iz SA nije išlo u Topčider, samo da bi se posle moralo vraćati nazad, nego su odatle išli direktno u skladište.
- U proteklih 20 godina se opasni saobraćaj nije toliko mešao sa drugim saobraćajem, nego je išao posebnom prugom koja se uglavnom koristila samo za to.
- U proteklih 20 godina se kroz SA vozilo 20 km/h, a 50 km/h kao sad, pa dakle idu brže umesto sporije, kao što i ti kažeš da bi trebalo.
 
Secam se jedne od ovih osam nesreca sa liste (amonijak u Sapcu) ali jedva posto sam imao sest godina. Secam se da nekoliko dana nismo smeli izlaziti napolje a kada bih izasao na terasu osecao se jak, ostar miris amonijaka a stan je bio na 1km od mesta nesrece. Detalje u vezi nesrece mozda nisam zapamtio kako treba - koliko se secam, jedna cisterna je udarila u most i amonijak je izasao samo iz nje.

Sve to nema bas puno veze sa ovom pricom o SA ali kad je vec pomenuto...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419954#p419954:14jz1uic je napisao(la):
Nik_B » 28 Nov 2016 10:21 pm[/url]":14jz1uic]Da se ne lazemo, 99% vas (nas) bi kupilo stan i u Visti i u BW Residences kada bi bilo u mogucnosti, bez obzira na pogubnost ovog projekta po grad.

Ne mislim da je baš tako.
* Makar imao kamaru para, nisam blesav da kupujem stanove iza autobuske i železničke štajge, gde migranti spavaju po magacinima a cisterne sa narandžastim i crvenim rombovima se klackaju tik pod prozorom. Sačekao bih makar dok se to ne raščisti, tim pre što bi u narednih 30 godina trebalo da bude daleko više stanova u ponudi od ovih par stotina ove i sledeće godine.
* Da baš hoću da se bahatim, pre bih uzeo stan u nekoj dedinjskoj novogradnji dvospratnici sa privatnim dvorištem, recimo Užička 56 (nemam sad fotku pri ruci), nego neki penthaus na dvadesetom spratu BW Residences. Grozio bih se da živim u soliteru sa kojekakvim skorojevićima na 20 spratova.
* Sve i da me ubede da uložim pare u nešto Na Vodi, pitanje je da li bih tamo živeo. Ljudi treba da shvate da postoje naselja gde kupiš nekretninu da bi tu proveo ostatak života, kao i naselja gde se ne živi na duži rok, niti u sopstvenoj nekretnini. Na dvadesetom spratu solitera sa strava pogledom na grad se živi u nekom drugom gradu, recimo tamo gde si došao da radiš na godinu-dve. To nije mesto gde bi želeo da 18 godina svoju decu podižeš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419870#p419870:34b43oaq je napisao(la):
Дошљак » Pon Nov 28, 2016 6:17 pm[/url]":34b43oaq]Већ дуже време гледам са Газеле како је цео део иза старе ложионице раскрчен и како су сада видљиве скроз локомотиве које су биле зарасле у џунглу које сам већ раније фотографисао. Већ са моста се да приметити да су локомотиве скоро па закопане у земљи коју довозе кипери са градилишта и разгрће је велики булдожер.

Evo jedne od tih lokomotiva koje sam slikao pre neki dan. Baš loše izgledaju, dopustili su da skroz propadnu, nažalost, ne verujem da je tu moguća bilo kakva restauracija:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419981#p419981:1t6y9nzr je napisao(la):
bair » Пон Нов 28, 2016 11:19 pm[/url]":1t6y9nzr]Secam se jedne od ovih osam nesreca sa liste (amonijak u Sapcu) ali jedva posto sam imao sest godina. Secam se da nekoliko dana nismo smeli izlaziti napolje a kada bih izasao na terasu osecao se jak, ostar miris amonijaka a stan je bio na 1km od mesta nesrece. Detalje u vezi nesrece mozda nisam zapamtio kako treba - koliko se secam, jedna cisterna je udarila u most i amonijak je izasao samo iz nje.

Sve to nema bas puno veze sa ovom pricom o SA ali kad je vec pomenuto...

Чувено цурење амонијака из руских цистерни испод надвожњака за нови мост. Ево и пар фотоса тог догађаја из колекције Драгутина Петровића, полазак ватрогасне јединице на интервценцију и сама интервенција где је цистерна прскана са надвожњака. Јако опасан акцидент који је срећом прошао без већих последица захваљујући брзој интервенцији ватрогасаца.

Pogledajte prilog 1

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419992#p419992:1t6y9nzr je napisao(la):
Bukira » Пон Нов 28, 2016 11:53 pm[/url]":1t6y9nzr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419870#p419870:1t6y9nzr je napisao(la):
Дошљак » Pon Nov 28, 2016 6:17 pm[/url]":1t6y9nzr]Већ дуже време гледам са Газеле како је цео део иза старе ложионице раскрчен и како су сада видљиве скроз локомотиве које су биле зарасле у џунглу које сам већ раније фотографисао. Већ са моста се да приметити да су локомотиве скоро па закопане у земљи коју довозе кипери са градилишта и разгрће је велики булдожер.

Evo jedne od tih lokomotiva koje sam slikao pre neki dan. Baš loše izgledaju, dopustili su da skroz propadnu, nažalost, ne verujem da je tu moguća bilo kakva restauracija:


file.php

Е ова је трећа локомотива, била је практично зазидана у дивљем насељу иза окретнице, удаљена од друге две које су биле зарасле. Изгледају лоше, али ја мислим да би прави мајстори могли да их рестаурирају. Eво нпр. чувеног камиона са Солунског фронта како је изгледао на почетку рестаурације. Извучен је из шуме у околини Лапова, а кроз маску му је ирасло дрво. А ево и како изгледа сад након што га је покојни Саит Хаџић рестаурирао.


10-(2).jpg


10-(1).jpg
 
Očišćen je šut na Lastinoj stanici. Svaka im čast, trebalo im je samo mesec dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419960#p419960:xabtrilp je napisao(la):
Zuma » 28 Nov 2016 10:29 pm[/url]":xabtrilp]
- U proteklih 20 godina se iz SA nije išlo u Topčider, samo da bi se posle moralo vraćati nazad, nego su odatle išli direktno u skladište.
- U proteklih 20 godina se opasni saobraćaj nije toliko mešao sa drugim saobraćajem, nego je išao posebnom prugom koja se uglavnom koristila samo za to.
- U proteklih 20 godina se kroz SA vozilo 20 km/h, a 50 km/h kao sad, pa dakle idu brže umesto sporije, kao što i ti kažeš da bi trebalo.
Zuma,previše bukvalno i plastično gledaš na železnički saobraćaj ne zato što ti tako hoćeš već zato što nemaš ni osnovna predznanja o organizaciji železničkog saobraćaja. Pa pobogu šta se u zadnjih 100 godina dešavalo u Beograd spoljnoj ako ne rad manevre???
Šta je ŽIT radio u SA ako ne pretovar raznih vagona u kojima je izmedju ostalog bilo i materija koje su kud i kamo opasnije od naftinih derivata u cisternama NIS-a???? Pišeš konstantno o opasnosti tokom kretanja železničkih kompozicija kao da se mora svakim prolaskom kroz SA dizati uzbuna najvišeg stepena da bi se sačuvali životi gradjana Beograda.
Pišeš da se saobraćaj opasnih materija nije mešao sa drugim saobraćajem što je totalna nebuloza.
Ovo za brzinu kretanja železničkih kompozicija neću ni da komentarišem pošto si to napisao samo eto da nešto napišeš,a u stvari nema veze sa normalnim i racionalnim razmišljanjem.
 
Ajde da prestanemo da pricamo o opasnim kompozicijama koje prolaze kroz SA mislim da je mvbg1 sve objasnio i da je sada (skoro) svima jasno kako funkcionise zeleznicki saobracaj na toj deonici.
Ugusicemo temu ako nastavimo o tome.
 
Tema je ono što se dešava u Savskom amfiteatru, tako da je ovo po sadržaju u okviru teme, a po značaju daleko važnije od mnogih drugih povoda za komentare.

Mvbg1 nije ništa objasnio pošto mu poruke skoro isključivo kažu samo to da on zna a drugi ne znaju, a u delu u kome jeste rekao nešto konkretno, jasno se vidi da ili nije razumeo poentu ili ne želi da je razume, pošto ne odgovara na ono što je suština problema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420046#p420046:3evj741y je napisao(la):
mvbg1 » 29 Nov 2016 11:48 am[/url]":3evj741y]
Zuma,previše bukvalno i plastično gledaš na železnički saobraćaj ne zato što ti tako hoćeš već zato što nemaš ni osnovna predznanja o organizaciji železničkog saobraćaja.
Ad hominem. Bez argumenata. Ne znači ništa.

Pa pobogu šta se u zadnjih 100 godina dešavalo u Beograd spoljnoj ako ne rad manevre???
Šta je ŽIT radio u SA ako ne pretovar raznih vagona u kojima je izmedju ostalog bilo i materija koje su kud i kamo opasnije od naftinih derivata u cisternama NIS-a????
I kakve to ima veze sa bilo čim? Zar sam ja rekao da se to nije dešavalo? Samo pokazuješ da ili nisi razumeo šta je problem ili to ne zeliš. Ne želim da ponavljam sve što sam do sada rekao. Suština je ovo. Mora se uzimati u obzir analiza SVIH rizika, ne samo nekih. Postoje neke prednosti nove trase i neke mane. U ukupnom zbiru mane su veće i ozbiljnije od prednosti. Manipulacija u stanici je bitno manje opasna od nesreća tokom kretanja kompozicija. Same cisterne su prlično dobro zaštićene. Potreban je veliki priliv spoljašnje energije da bi se ozbiljno narušio njihov integritet, a gorivo rasulo u velikim količinama, zapalilo ili eksplodiralo. To je moguće samo na pri većim brzinama. U stanici, prlikom manevrisanja, istovremeno imamo čitav niz ljudi koji prati šta se dešava, pa može brzo da reguje, a kompozicije prosto mile. Verovatnoća velike havarije u stanici je zato BITNO manja od recimo sudara dva voza na otvorenoj pruzi, od nailaska na lošu skretnicu pri većoj brzini, ili od naletanja 1,6 milona litara nafte na neki šleper na pružnom prelazu. TO je pravi problem, a ne greška u jednom ventilu koji u stanici curi, ili u prebacivanju tri cisterne na drugi ranžirni kolosek. Zbog toga je premeštanje manipulacije kompozicijom iz SA stanice u Topčidersku stanicu od manjeg značaja u odnosu na povećanje ukupnog puta i transport po veoma prometnim međunarodnim kolosecima do njega, jer je TU glavni rizik. A ako se velika nesreća nekako IPAK desi baš u stanici, postoje prilični izgledi da posledice po Beograd neće biti bitno manje zbog velike zahvaćene površine (dim ili otrovni gasovi pokrivaju veliku površinu, a na oba mesta u ŠIROJ oklolini stanuje mnogo ljudi, plus veća blizina vodoizvorišta). Tako da čak ni po tom, manje verovatnom osnovu, premeštanjem manipulativne stanice nismo mnogo dobili za tip nesreća koji ostavlja najveće posledice. Zbog toga je zbirni rizik (i verovatnoća i ozbiljnost posledica) sada veći. Da ne ponavljam sve ostalo.

Pišeš konstantno o opasnosti tokom kretanja železničkih kompozicija kao da se mora svakim prolaskom kroz SA dizati uzbuna najvišeg stepena da bi se sačuvali životi gradjana Beograda.
Naravno da ne mora. Prosto se izabere trasa sa najmanjim ukupnim rizikom.

Pišeš da se saobraćaj opasnih materija nije mešao sa drugim saobraćajem što je totalna nebuloza.
Šta se to drugo vozilo po koloseku 6 topola i u onoj pustinji iza Sajma? A sada se ide tik uz Savsku ulicu, pa tik uz Bulevar vojvode Mišića, pa izrazito prometnom prugom ka Topčideru. Ranije nafta tuda nije prolazila.

Ovo za brzinu kretanja železničkih kompozicija neću ni da komentarišem pošto si to napisao samo eto da nešto napišeš,a u stvari nema veze sa normalnim i racionalnim razmišljanjem.
Vidi gore. Sudar ili iskakanje iz šina pri manjoj brzini paruža manje prilike da se cisterne ozbiljnije oštete. 20 km/h, pa čak i unazad (a nije potrebno), sa dodatnim čovekom koji navodi, je zato MANJE opasna brzina od nezgode pri 50 km/h. Šta je tu nejasno?
 
Zumo, ok je da se prica o cisternama u okviru teme SA ali kad se to provlaci kroz nekoliko strana zato sto ti neces ili ne zelis da prihvatis da ti je stav pogresan iako su ti mnogi objasnili da nisi u pravu, to sto radis se onda zove TROLOVANJE.
 
Za pocetak je pogresno sto mislis da se bolje razumes u zeleznicu od coveka kome je to struka i koji se bavi zeleznicom ceo zivot.
 
Argumenti na osnovu autoriteta nemaju velikog značaja. Šta je pogrešno rečeno tako da bitno menja zaključak?
Kako znaš da nije prisiljen da tako govori, da nema neki lični interes, ili da nije prosto pogrešio, što se povremeno dešava i najboljima?
 
Ti si postavio relevantna i argumentovana pitanja/ konstatacije/ predloge oko toga kako se odvija saobracaj i kakve su moguce posledice i opasnosti i to niko nije osporio.
Onda ti je mvbg1 objasnio sa tacke gledista nekog ko poznaje pravilnike zeleznice zasto mora tako da bude uz sve tehnicke stavke oko tipa vucnih vozila, menjana pravca, osovinskog opterecenja, brzine, statusa otvorene pruge itd... a on nije hteo da soli tebi/ nama pamet vec covek govori kako nalaze pravilnik.
Problem je sto ti nakon svega toga i dalje insistiras na necemu sto u ovom trenutku ne moze da se promeni.
Ako mislis da si u pravu zakazi sastanak u kabinetu u Nemanjinoj i izlozi im tvoje ideje ali nemoj vise da gusis ovu temu ako nisi uspeo da ubedis svoje sagovornike.
 
Samo još ovaj post na ovu temu i neću više. Izvinjavam se svima ali moram odgovoriti Zumi.

Po tebi onda treba ili ukinuti celokupni teretni železnički saobraćaj u blizini gradova u celom svetu ili brzinu smanjiti na brzinu čovečijeg hoda. Ne mogu da shvatim šta ti u stvari želiš da kažeš(napišeš). Govoriš u ranijim postovima kao odgovor meni da je potpuno isto ako se incident sa cisternama desi u SA i Topčideru a sada vidiš problem kada vozovi idu pored Savske ulice i ispred sajma.
Govoriš o povećanju rizika sadašnjim "nepotrebnim" manevrisanjem od Topčidera do skladišta NIS-a,a kada te ja pitam šta se to decenijama radilo na par stotina metara od gusto naseljenog gradskog jezgra ti odgovaraš sa kontra pitanjem:" i kakve to veze ima sa bilo čim?". Malo čudno zar ne?
Moj odgovor oko mešanja prevoza opasnih materija sa drugim saobraćajem se odnosio uopšteno a ne na kolosek 6 Topola. Tvoj argument o5 nepije vodu. U tvom slučaju bi se onda zaustavio sav prevoz opasnih materija gde god u blizini postoji i najmanji rizik da se susretnu ova dva vida prevoza.
Koja trasa sa manjim ukupnim rizikom???
Hajde da totalno izolujemo prevoz opasnih materija prugom od drugih vidova prevoza zasebnim kolosekom.
Misliš da je to izvodjlivo? Misliš da je to iole isplativo? Misliš li da igde u svetu postoje pruge koje su fizički totalno hermetički odvojene od "ostatka sveta" ???
Ova situacija sa prevozom kompozicija novom trasom je PRIVREMENA i kao takvu je i ti moraš shvatiti. Kolosek 6 topola više nema nikakvu fizičku vezu u SA sa prugom ka Donjem Gradu i P.Mostu. Skretnice koje su spajale taj kolosek su izvadjene i nikada se više neće vratiti. Tako da i tvoji komentari na fotorafiju koja je i pokrenula ovu raspravu nisu na mestu i suvišni su.
Praksa je pokazala da su vandredni dogadjaji tokom manevre u ogromnom suficitu u odnosu na vandredne dogadjaje nastale u toku vožnje voza. Kada stavimo na papir ukupa broj VD za sve ove godine onda dolazimo do zaključka da se broj VD tokom vožnje voza može svrstati u kategoriju statističke greške u odnosu na one nastale tokom manevrisanja. Tako da i tu nisi nikako u pravu kada ovako nešto uzimaš za argument.
Mogao bi još ovako u nedogled ali nemam više živaca a ni vremena sa tobom polemisati jer ne vredi.
Na ovu temu u ovom topicu od mene dosta.
Još jednom izvinjenje svim forumašima ako sam doprineo zagušenju teme iako mi to nije bila namera.
 
Vidim da ne možeš da shvatiš pošto sam već dao odgovore na sva tvoja pitanja. Ali pošto ne želiš dalje da komentarišeš, nema smisla ni da ja gubim vreme ponavljajući stvari koje bi trebalo da budu jasne i u prvom čitanju. Da je pitanje ZAŠTO su skretnice izvađene, a ne da "ništa ne možemo učiniti POŠTO su izvađene". Da su nesreće prilikom manevrisanja u stanici manje opasne od nesreća pri većim brzinama u vožnji između stanica. Da niko ne traži potpuno izolovanje opasnog saobraćaja nego prosto trasu i proceduru koja makar malo smanjuje rizik i posledice velikih nesreća. Dakle ne samo verovatnoću bilo kakve nesreće, nego verovatnoću i POSLEDICE onih VELIKIH nesreća, tj onih koje imaju potencijala da drastično utiču na prostor izvan stanice. Itd, itd. Zaista je bilo dosta. Već je napisano sve što važno, pa ko je razumeo, razumeo je.
 
Kako je gosn Mali danas izjavio u beogradskoj hronici, danas je doneta odluka da se sa izgradnjom
nove BAS stanice krene do juna meseca.

Prolazio sam danas nisam stigao da fotkam, kao što Stanislav reče na drugoj temi, počeli su bagerima da
kopaju deo do samog zarićevog mosta kod BAS stanice. Deo trotoara je izbijen.
 
Dobro su se setili, ako se ne krene sa izgradnjom novih autobuskih stanica, preduzeće BNV d.o.o. imaće ozbiljan komercijalni problem.
 
Po planu direkcije je da se peroni buduce autobuske stanice zavrse do avgusta plus parking ispod umpa par montaznih objekata u to bi bila stanica za pocetak
 
Peroni sa par montažnih objekata? To je ono što se eufemistički u planovima naziva "Aneks autobuske stanice"?
Pa naravno, deluje vrlo logično, da se lepo vidi da smo zemlja trećeg sveta, zamenićemo BAS jednom novom a triput jadnijom sklepotinom, samo da ne bi kasnila prodaja BW Viste botovima koji jedva čekaju tamo da žive, samo što nisu obavešteni o perionima, migrantima i ostalim sitnicama... Sve to nek narod na izborima na proleće pozlati...

A živo me interesuje i koji je plan za Lastinu autobusku stanicu, onu koja će za tačno mesec dana nestati, u protivnom se odbrojavanje 30 godina za realizaciju Navodnog Beograda zaustavlja?
 
Vrh