Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Plan je promenjiv samo je pitanje da li su neke stvari tehnicki moguce a verovatno jesu samo je uvek pitanje cene.
 
Zuma druže, ne brini postaviće tunel kojim se teleprontuje. Na jednoj strani uteraš vozilo, pritisneš dugme i pojaviš se na Novom Beogradu
 
[quote Zuma ]
Ako je to tačno, dolazimo do apsurdne situacije da su novi GUP i BNV suprotni jedan drugome i da ne mogu istovremeno obadva da budu realizovana, iako ih je donela ista vlada. I još gore, da imamo samo otprilike mesec dana, do početka postavljanja temelja za kulu, da se ti radovi obustave pre nego što se TRAJNO onemogući jedno od ključnih saobraćajnih rešenja koje tvorci GUPa smatraju da je važno za budućnost saobraćaja u Beogradu (ako nešto slično uopšte piše u GUPu, kao što se ovde tvrdi, pošto ga ja NISAM pronašao).
[/quote]

Upravo tako, s tim što je nacrt plana BNV OBAVEZUJUĆI i deo je ugovora BNV :dil: .Tamo nema ucrtanog nikakvog novog mosta na trasi Bul.Z-Djindjica-SA-Višegradska.
Ono što se pominje u nacrtu plana je ovo (79 stranica nacrta plana):
"Поред наведеног Планом се отварају следеће могућности у погледу развоја железничке
инфраструктуре:
- већи удео железнице у оквиру јавног градског превоза путника;
- подземно вођење железнице (двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале"; и
- повезивање Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза.
С тим у вези потребно је по извршеној техничкој провери могућности вођења траса, кроз израду
посебног планског документа размотрити могућност:
- подземног вођење железнице ( двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале", са позицијама подземних стајалишта чиме
би се остварила веза са пругом око Калемегдана; и
- повезивања Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза
преко Станице Нови Београд у Блоку 42, подземним вођењем кроз подручје Савског
амфитеатра.
"

Zuma,Rio ili neko od forumaša kad je u mogućnosti mogao bi da ucrta ove trase,koliko bi to bilo izvodljivo,koliko bi moralo da se ukopava,da li bi "prolazile" pored blokova ili ne itd?
 
pozor;131537790 je napisao(la):
Danas sam prošao SA.
Na zaobilaznoj biciklističkoj stazi postavljeno je led osvetljenje, kao
što je NPI potvrdio svi raspali vagoni koji su se nedavno nalazili pored su
uklonjeni...
IMAG0265.jpg

IMAG0305.jpg


Pored same staze kopali su kanale za instalacije.
IMAG0279.jpg

IMAG0280.jpg

IMAG0282.jpg

IMAG0283.jpg

IMAG0284.jpg


Asfaltiran je deo pristupnih puteva za kamione i mehanizaciju,
ulaz će biti kod magacina 1 pored sajma.
IMAG0293.jpg


Sveže asfaltiran put.
IMAG0296.jpg

IMAG0295.jpg

IMAG0288.jpg

IMAG0291.jpg


Energoprojekt se polako useljava, završavaju svoju baraku, i
sam parking pored barake je pri kraju. To nažalost nisam stigao
da fotkam, ali lokacija je odmah pored gradilišta za stambene kule.

Danas su nastavili da postavljaju talpe, moram
reći da je buka koju proizvode tom prilikom prilična.
IMAG0306.jpg

IMAG0317.jpg

IMAG0320.jpg
Odlična reportaža Pozor sa SSC
 
Park i urbana regeneracija umesto BnV!


Re: GUP Ovi srpski planeri/politicari/pecenjari su kao prodavci na buvljaku koji planiraju da sklope iduce nedelje S-300 od svega sto mogu da nadju na tezgama. I onda mogu da prodaju S-300. Kakav ce krs da ostave za sobom, kada cirkus napusti grad - gledacemo u sledecim epizodama.

A za sve ove slike sa gradilista - zali Boze materijala, enerigije, vremena para i ljidi. Svega toga malo imamo.
Kao da gledam pogreb grada u slowmotion-u. Stvarno treba imati mazo-crtu da to slikate i kacite. Osim mozda za arhivu.

Grad je u stvari mrtav kada od milion i po stanovnika u sustini ima 2500 gradjana.
Kada od 5000 skolovanih arhitekata u gradu - nema ni jednog da sedne na asfalt u Krlja Milana i zaustavi saobracaj.

Kada govorite o parkovima, poplocana povrsina sa kvazi-minimalnim, pomodnim, mrtvim povrsinama ,bez ikakvog identiteta, duha i funkcije - nije park vec jednokratni propagandni bilbord. Kao sto Cvetni trg nije park vec ubistvo prostora. Tako i BnV nije grad vec -ubistvo grada.

Park i odrzivost..
http://gdeinvestirati.com/2016/03/21/ka ... -njujorku/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377130#p377130:3grcglax je napisao(la):
bobcha78 » 20 Mar 2016 10:01 pm[/url]":3grcglax]Zuma druže, ne brini postaviće tunel kojim se teleprontuje. Na jednoj strani uteraš vozilo, pritisneš dugme i pojaviš se na Novom Beogradu
U prevodu na jezik običnih smrtnika koji nisu iznad moralnih obzira: Boli te uvo.

Beograd upravo u ovom trenutku gubi poslednju mogućnost da jednog dana bude jedinstven grad, da reka nije prepreka, već da bude nešto što ga obogaćuje zato što ju je lako preći na bilo kom mestu, jer se u njemu ni jedan veliki bulevar ne završava zidom kao slepa ulica. To dakle ono što zauvek prodajemo, ili poklanjamo, da bi osoba koja, sa poznatim rezultatima, standardno operiše u Nigeriji, Pakistanu, Indoneziji, Egiptu i sličnim mestima mogla da zaradi još malo para, iako je naš interes za kulom na baš ovom mestu savršeno nepostojeći. Ali ti si iznad takvih sitnica, zar ne? Uvek je privilegija zaista upoznati sagovornika.

Projekat u Nigeriji, obećana površina: 12,6 kvadratnih kilometara :bash:
Projekat Novi Kairo, obećana površina: 150 kvadratnih kilometara :bash:

1430218568_reuters%20capital%20cairo01.jpg

1430218417_reuters%20capital%20cairo08.jpg


http://thecapitalcairo.com/
http://www.newsweek.rs/biznis/49408-muh ... rajte.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377119#p377119:2cgy7ee8 je napisao(la):
Zuma » 20 Mar 2016 09:16 pm[/url]":2cgy7ee8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376786#p376786:2cgy7ee8 je napisao(la):
Пантограф » 19 Mar 2016 12:40 am[/url]":2cgy7ee8]Зума (и остали који пишу о мостовима)

Читајте планове. У новом ГУП-у је уцртана саобраћајница првог реда Булевар Зорана Ђинђића - СА - Вишеградска. Како пројектом БнВ ту није остављено место за мост, јасно је да ће људи из Урбанистичког завода настојати да на тој осовини углаве тунел испод Саве.
То говори и да су прорачунали да постоји потреба за још једним преласком преко Саве између Старог (Зарићевог) моста и Газеле.
Kao što si mogao da vidiš, iskreno sam pokušao da sledim tvoj savet i čitam planove, tj pronađem i pročitam GUP, ali me ovde nagrdiše iz sve snage :lol:

Ali sad ozbiljno, kako misliš da se izvede to što kažeš?

Prvo što što smo obavezani ugovorom, a u njemu pridruženom planu toga nema. Što znači da bi Abar morao da pristane na manju građevinsku površinu od one koju mu garantuje ugovor. Mrka kapa. Ali dobro, recimo da se i to nekako reši. Onda je pitanje kuda se uopšte ta veza između bulevara Zorana Đinćića i Višegradske može provući. Neke zgrade se već grade, a za sve ostale na obali se rade ili završavaju planovi. Ako ovako nastave uskoro ćemo imati čitav zid na obali Save. Pričamo o tunelu sa minimalno 2+2 trake. Koliko sam razumeo, to se obično radi kao dve velike tunelske cevi plus dve ili tri male, tehničke, između njih. Ovako nešto zauzima priličnu širinu. E sad, teško da se takav tunel može provući ispod zgrada. To se ionako izbegava, a ovde pogotovo. Imamo veoma visoke zgrade na muljevitom terenu izrazito loše nosivosti. Samo za prve dve, relativno niže zgrade, šipovi i barete idu do 30 metara dubine. Ko zna do koje dubine će ići fundiranje za zgrade visoke 100 metara, a pogotovo za kulu. A tunel bi morao da prođe ko zna koliko duboko ISPOD bereta i šipova. To u praksi znači da nema šanse da se on može provući ispod blokova.

Ostaje samo trasa ispod ulica, kao što je i uobičajeno. Međutim na jedinom mestu koje dolazi u obzir, u samom centru svih radijalno raspoređenih ulica, upravo POČINJE da se gradi kula. Ispod nje ne može. Apsolutno jedini preostali put je neka perverzija u kojoj tunel oštro zavija oko kule, pa nastavlja ispod ulice SAO 2. Ali veoma je sumnjivo da li je to uopšte moguće...


Зумо, па ја уопште не мислим да ће тај мост/тунел бити изграђен. Али, пошто се водила расправа да ли треба још један мост на средини СА, ја сам скренуо пажњу да су се неки стручњаци бавили тим питањем и закључили да - треба. Ето.
 
Svaka čast milos.tro na fotoreportaži.
Velika je stvar što su konačno uradili taj južni gradilišni put. Mada put polazi iz kruga sajma, pa se provlači ispod starog železničkog mosta prema Gazeli, na najužim tačkama je jedna traka tako da nema mimoilaženja kamiona - ali eto, sad ipak postoji alternativa da ne mora sva mehanizacija ne mora da tutnji Hercegovačkom i Savamalom.
Time su rešili saobraćaj za gradilište, ali još uvek nemaju rešenje za funkcionisanje izgrađenih objekata (jer urađeni prilaz ide kroz pružni prelaz na Sajmu). Dakle, računem da od nekakvog funkcionalnog tržnog centra koji je zamišljen u južnom delu amfetatra (valjda) nema ništa dok ne doživimo još jedno 3-4 iteracije faznog otvaranja Prokopa...

Bilo kako bilo, najveće sistematsko rušenje u novijoj istoriji Beograda je uspešno sprovedeno. Između železničke pruge i Save ostala su čini mi se samo dva objekta na kopnu: Jedna je Savanova, drugi je ložionica nekadašnje lajkovačke pruge uskog koloseka. Ložionica je još uvek useljena, delom su stanovi nužnog smeštaja železničara, a delom prostorije sportskog kluba Železničar (koji je ostao bez terena). Bilo bi lepo (pusta želja?) ako bi ova zgrada mogla da se sačuvao kao spomenik železničarskog nasleđa. S obzirom da je sačuvana u dobrom stanju (samo divlje dograđivana) a i manjih je gabarita od polusrušene ložionice aktivne(!) pruge normalnog koloseka...

Nastavlja se rušenje manjeg obima preko biciklističke staze prema ŽIT-u, ali ništa specijalno, još uvek se ne može videti da su ŽIT-ovi dani odbrojani. Ono što me najviše čudi je da se ništa ne raščišćava na zemljištu između Gazele i starog železničkog mosta, a moralo bi, da se BNV-u ne bi prilazilo kroz krug Sajma. Na tom prostoru postoje neke beznadežno raspale remontne hale železnice, ali i manji broj "pravno nevidljivih pripadnika manjinskih zajednica" - mada su oni već dosta potisnuti sa prostora oko Gazele i ne mogu da procenim da li i koliko ih još preostaje dublje u džungli...

Sada se najviše pitam hoće li do sada rašćišćen prostor polako zarastati u džunglu, kao što sada izgleda prostor iza Gazele prema sajmu, Jer iz pravca Zarićevog mosta samo je ona prva parcela (viđena za hotel W?) pedantno raščišćena, a iza sada aktivnog gradilišta prostire se krš i lom sa niskim gomilicama ruševina, gde se uskoro više neće razabirati šta je originalan šut ostao od Bare Venecije a šta je novi šut koji istovaruju privatnici određene vrste... Sada već pojedinačni socijalni slučajevi recikliraju na tom prostoru, čupaju ostatke instalacija iz zaostalih temelja, tu i tamo od otpada je sastavljeno nekoliko kućica za ljute divlje kerove koji kidišu i na automobile. Dobro je da je biciklistička staza od svega toga odvojena žičanom ogradom, a da je prostor železnice sa druge strane staze još uvek koliko-toliko u upotrebi da se ne koti svašta...
Sve u svemu nije baš idilična slika za agitprop emisiju Beograd na vodi...

Uglavnom, ispada da država uspešno privodi kraju obaveze raščišćavanja iz faze jedan, e sad za izmeštanje kompletne železnice čini mi se da prostaje još 2-3 godine roka (mada uopšte ne vidim odakle roditi pare za to), a inače što se tiče komunalnog opremanja razrušenog područja, ako sam dobro shvatio tu ne postoji neki čvrst rok, samo da se sukcesivno prati Eagle Hills tokom izgradnje, što znači opušteno, videćemo za 20 godina...

A što se tiče problema izmeštanja preostalih sadržaja iz Savskog amfiteatra, šta država može da uradi povodom obezbeđivanja finansijske konstrukcije za to? Hmm... Možda ovako: kako počnu da se završavaju objekti u BNV-u, država može da sukcesivno prodaje Eagle Hillsu svoju trećinu učešća u projektovanoj dobiti (naravno sa velikom popustom, ukoliko se od Eagle Hillsa očekuje da živim parama otkupi udeo u dobiti koja je još nerealizovana, ako nije ceo objekat rasprodat) i onda tim paricama država može da uplati učešće za nov kredit za dalje izmeštanje infrastrukture, dovršenje železničkog čvora itd.
Da, dobro ste pročitali šta sam hteo da napišem, državni udeo u profitu od svake faze BNV-a (u najboljem slučaju) pokrivao bi tek učešće za novu fazu zaduživanja za rešavanje infrastrukture. Odnosno, država je u takvom ortakluku da joj je sav novčani priliv koji može da izvuče iz tog ortakluka neophodan samo da bi imala čime da se zaduži, kako bi ispunila svoje obaveze iz ortakluka...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377154#p377154:21cesl3v je napisao(la):
Zuma » Pon Mar 21, 2016 6:02 am[/url]":21cesl3v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377130#p377130:21cesl3v je napisao(la):
bobcha78 » 20 Mar 2016 10:01 pm[/url]":21cesl3v]Zuma druže, ne brini postaviće tunel kojim se teleprontuje. Na jednoj strani uteraš vozilo, pritisneš dugme i pojaviš se na Novom Beogradu
U prevodu na jezik običnih smrtnika koji nisu iznad moralnih obzira: Boli te uvo.

Beograd upravo u ovom trenutku gubi poslednju mogućnost da jednog dana bude jedinstven grad, da reka nije prepreka, već da bude nešto što ga obogaćuje zato što ju je lako preći na bilo kom mestu, jer se u njemu ni jedan veliki bulevar ne završava zidom kao slepa ulica. To dakle ono što zauvek prodajemo, ili poklanjamo, da bi osoba koja, sa poznatim rezultatima, standardno operiše u Nigeriji, Pakistanu, Indoneziji, Egiptu i sličnim mestima mogla da zaradi još malo para, iako je naš interes za kulom na baš ovom mestu savršeno nepostojeći. Ali ti si iznad takvih sitnica, zar ne? Uvek je privilegija zaista upoznati sagovornika.

Projekat u Nigeriji, obećana površina: 12,6 kvadratnih kilometara :bash:
Projekat Novi Kairo, obećana površina: 150 kvadratnih kilometara :bash:

1430218568_reuters%20capital%20cairo01.jpg

1430218417_reuters%20capital%20cairo08.jpg


http://thecapitalcairo.com/
http://www.newsweek.rs/biznis/49408-muh ... rajte.html
Znači ovde čovek ne sme ni da se našali, sve je otišlo u onu stvar. KULA JE NA PRAVOM MESTU. Možeš samo da sliniš po sajtovima
 
Forum prilikom unosa posta trenutno izbacuje SQL gresku ali i pored toga prikaze post.

Kada vam forum prikaze gresku u prozoru dovoljno je da se vratite nazad i uradite refresh strane nema potrebe da se ponovo unosi post posto ce se onda duplirati.

Radimo na tome da se resi pitanje ove greske koja se pojvaljuje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377169#p377169:3pzzb6c5 je napisao(la):
Пантограф » 21 Mar 2016 11:19 am[/url]":3pzzb6c5]
Зумо, па ја уопште не мислим да ће тај мост/тунел бити изграђен. Али, пошто се водила расправа да ли треба још један мост на средини СА, ја сам скренуо пажњу да су се неки стручњаци бавили тим питањем и закључили да - треба. Ето.
Hvala. Pogrešno sam te razumeo. Napisao si

Како пројектом БнВ ту није остављено место за мост, јасно је да ће људи из Урбанистичког завода настојати да на тој осовини углаве тунел испод Саве.
pa sam pomislio da podrazumevaš da je to moguće, tj da onda postoji i realna šansa da se to uradi, da se ostvari ono što u GUP-u piše.

Međutim, to onda znači da je sada naša situacija ovakva. I mnogi stari, a očigledno i novi urbanisti smatraju da tu treba da bude veza, bilo most bilo tunel. Čak i oni urbaniti koje neposredno plaća ova sadašnja vlada koja pravi "Beograd na Vodi". Međutim BNV se i dalje užurbano radi bez izmena u master planu (iako su davno bili najavljeni). Što znači da isto kao i neke pojedince, i novu vladu apsolutno zabole uvo ne samo za stručnjake uopšte, nego čak i za one konkretne planove koje je ona sama finansirala, pa makar to bio i plan najvišeg reda kao što je GUP. To onda izgleda da je više bilo po onoj narodnoj "da bi deca imala čime da se zabavljaju", da bi i dalje postojao privid neke forme, pri čemu odrasli i iskusni ljudi to rade na drugi način.
 
Problem sa Abarom nije da on ne uradi ništa od od onoga što obeća. Nego je stvar u tome da beskrajno ponavlja potpuno istu formulu, a ipak uvek ponovo nađe nove žrtve. Izabere autoritarnu državu u kojoj je vlast skoncetrisana ili u jednom vladaru, ili u vrlo uskom krugu ljudi, a zakoni i opšti standardi zapadnog tipa se malo poštuju. Takođe, država mora biti ili siromašna ili da bar, kao minimum, ima neku vrstu razvojnih kompleksa ili opšteg osećanja niže vrednosti. Onda ponudi projekat koji je, za tu sredinu, tako ogromnih razmera, tako dobar, neočekivan, i tako savršeno prilagođen najvlažnijim snovima uticajnog i obrazovanog kruga ljudi, a pogotovo političkim potrebama vladara, da to prosto zaslepi sve one koji su ciljna grupa (a to su oni koji imaju najveći uticaj na odluke). Zatim na osnovu tako ogromnog projekta (a stvarno veliki projekti su uvek i razvojni) dobije čitav niz posebnih povlastica koje običan, skromiji, pošteniji i realniji investitor ne bi dobio. Zatim izgradi samo jedan mali deo onoga što je obećao, i to uvek samo ono što za njega najkomercijalnije, a od svega ostalog naravno ne bude ništa. Tako da glavni deo njegove zarade proističe iz ove razlike između obećanog i ostvarenog. Jer uvek dobije izrazito povoljne uslove na račun obećanja da će graditi u velikom obimu, pa dakle nužno i manje komercijalne objekte koje drugi investitori u početku ne bi gradili, pa onda zaradi tako što njih naravno uopšte ne radi, nego investira samo u najproduktivnije, tamo gde mu se investicija sigurno vraća sa velikom zaradom, a ipak je za te, najkomercijalnije objekte, dobio najpovoljnije uslove koji su mu "u paketu" dati zbog najmanje komercijalnih, i zbog obećanja o velikom ukupnom obimu posla. U pitanju je dakle klasična prevara, sada već formula, ali ista šema i dalje prolazi sve dok onim delom početnog obećanja koga zaista realizuje potpomaže političke interese vladajuće elite u nekoj siromašnoj zemlji željnoj svega, a pre svega brzog razvoja preko reda i odmah. U neobrazovanim i politički neiskusnim sredinama politika je stvar privida, izgleda, imidža, a ne stvarnosti, pa to obično prolazi. Sem u posebnim slučajevima, takav narod teško može da spozna stvarnost pre nego što ona postane katastrofalno loša. Tako da je Abarov sistem kao pecanje na mamac. Ako je stvarno dobar, šaren i neočekivan, nema šanse da se bar neko ne upeca. On uvek ostvari deo svog obećanja, ali je problem u veličini i kvalitetu tog dela u odnosu na obećano i očekivano, i njegovoj konačnoj ceni.
 
Ono što se pominje u nacrtu plana je ovo (79 stranica nacrta plana):
- већи удео железнице у оквиру јавног градског превоза путника;
- подземно вођење железнице (двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале"; и
- повезивање Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза.
С тим у вези потребно је по извршеној техничкој провери могућности вођења траса, кроз израду
посебног планског документа размотрити могућност:
- подземног вођење железнице ( двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале", са позицијама подземних стајалишта чиме
би се остварила веза са пругом око Калемегдана; и
- повезивања Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза
преко Станице Нови Београд у Блоку 42, подземним вођењем кроз подручје Савског
амфитеатра.
"

Мени се чини да су ови цитати из плана веома важни. На неки начин отклањају добар део страха да ће железница бити протерана из Савског амфитеатра.

Занима ме шта Карло и остали мисле о овоме. Да ли су до сада биле познате ове чињенице. Питам, јер су мени некако промакле и ја први пут сазнајем за њих.

Такође, да ли црвено обојени текст значи да би стара железничка станица могла да опстане као почетна станица БГ воза?
 
Пре као пролазна станица подземне трасе Савски амфитеатар - Главна железничка - Бетон хала. Било би добро када би постојала могућност да се прука укопа и око Калемегдана и код Дорћола све до Панчевачког моста.
 
"С тим у вези потребно је по извршеној техничкој провери могућности вођења траса, кроз израду
посебног планског документа размотрити могућност....."
S tim što razmatranje mogućnosti podzemnog vodjenja trasa železnice NE ZNAČI I IZGRADNJU ISTIH,a obaveza RS je da izgradi veze podzemne zeleznice do granica SA, ZNAČI IZGRADNJU PRETHODNO NAVEDENOG.

S obzirom da je planirana izgradnja stanice kod Sajma preko puta Bigza, to mi predstavlja nekakav logičan sled dogadjaja po tom pitanju, kao i izgradnja podzemne stanice kod Beton Hale.
 
Park i regeneracija umesto BnV.

Park je jos uvek moguc. Cak moze biti izlazna strategija za uzurpatore.
Kada se izgrade ove kule za prodaju, dobicemo "uticajne" stanare koji bi radije zeleli u SA da vide park nego gradilisti u narednih 10 godina. Takodje njihov kvadrat ce vredeti vise ako nema konkurencije vise kvadrata.

Primer parka u Londonu koga su napravili zainteresovani gradjani...
http://www.hampsteadheath.net/history.html
 
Forum prilikom unosa posta trenutno izbacuje SQL gresku ali i pored toga prikaze post.

Kada vam forum prikaze gresku u prozoru dovoljno je da se vratite nazad i uradite refresh strane nema potrebe da se ponovo unosi post posto ce se onda duplirati.

Radimo na tome da se resi pitanje ove greske koja se pojvaljuje
 
Po zahtevu o dostupnosti informacija od javnog značaja, JKP “Parking servis” je dostavilo Sporazum o poslovnoj saradnji koji otkriva pozadinu javno – privatnog privatnog partnerstva koje je ovo javno komunalno preduzeće uspostavilo sa privatnim preduzećem “Eagle Hills Properties”. Eagle Hills je povezano lice strateškog partnera koje je sa Republikom Srbijom zaključio ugovor o zajedničkom ulaganju u projekat “Beograd na vodi”.

http://markazvaka.net/sta-nam-sve-donos ... d-na-vodi/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377275#p377275:9ke2rtfy je napisao(la):
milos.tro » Mon Mar 21, 2016 11:43 pm[/url]":9ke2rtfy]"С тим у вези потребно је по извршеној техничкој провери могућности вођења траса, кроз израду
посебног планског документа размотрити могућност....."
S tim što razmatranje mogućnosti podzemnog vodjenja trasa železnice NE ZNAČI I IZGRADNJU ISTIH,a obaveza RS je da izgradi veze podzemne zeleznice do granica SA, ZNAČI IZGRADNJU PRETHODNO NAVEDENOG.

Te su veze odavno izgrađene, samo što su nadzemne. Postoje pružni prilazi i iz pravca beton hale i iz pravca Sajma i iz pravca NBG preko starog mosta na Savi.

E sad, ako investitor ne želi takve veze i spreman je da deniveliše željezničku infrastrukturu u prostoru SA, onda i Država treba da izvrši denivelaciju tih prilaznih kolosjeka.

Druga opcija, ako investitor zaključi da mu se ta investicija ne isplati, je da SA ostane bez željeznice i tada prilazni kolosjeci postaju "slijepi kolosjeci". U tom slučaju bi se gradio terminus Sajam, stari most bi postao pješački a pruga oko Kalemegdana bi se najvjerovatnije uklonila možda sve do pančevačkog mosta.

Nadam se da će se ipak realizovati neko međurješenje.
 
Na jučerašnjoj konferenciji za štampu Inicijativa Ne da(vi)mo Beograd predstavila je dokaze da su osobe bliske Srpskoj naprednoj stranci sprovele akciju manipulacije izbornim listama, sa ciljem dovođenja građana u zabludu i sprečavanja argumentovane kritike projekta “Beograda na vodi”.


Prošle nedelje, u opštini Vračar i opštini Stari grad, grupe od po desetak građana podnele su izborne liste za predstojeće lokalne izbore zakazane za 24. april, pod nazivom „Patkica – ne Beogradu na vodi“. Iako ove osobe ni na jedan način nisu povezane sa Inicijativom Ne da(vi)mo Beograd, za potrebe prijave koristile su i naše simbole.

Pretragom javno dostupnih podataka, jasno je utvrđeno da je reč o ljudima koji su povezani sa Srpskom naprednom strankom: bili su na izbornim listama te stranke pre 4 godine, aktivno učestvuju u uličnim akcijama SNS, redovno posećuju događaje koje stranka organizuje i članovi su stranačkih Fejsbuk grupa. Nakon što smo izašli u javnost s ovim informacijama, većina ljudi koji učestvuju u ovoj akciji je ukinula ili ograničila pristup profilima na društvenim mrežama.

Ovoj mahinaciji sa izbornim listama prethodilo je istraživanje javnog mnjenja u kome je jedno od pitanja bilo i da li biste glasali za listu „Patkica– protiv Beograda na vodi“. Činjenica da su ove lažne liste prijavljene baš pod imenom koje je postavljeno kao pitanje u ovom istraživanju, jasno ukazuju da je ovo dobro osmišljena i unapred planirana akcija. Informaciju o tome dobili smo od osoba koje su u tom istraživanju, po metodi slučajnog uzorka, i učestvovali.

Inicijativa najoštrije osuđuje ovu zloupotrebu svog kredibiliteta i boriće se da ona ne prođe bez posledica. Iako je mulju srpske stranačke politike poznata praksa pravljenja lista koje treba da unesu zabunu kod birača, ne znamo za slučaj u kome se za te potrebe parazitira na integritetu i radu onih koji ne žele da učestvuju u toj igri. Ipak, ništa ne treba da čudi u sredini u kojoj je vlast gotovo isključivo sredstvo pribavljanja materijalne koristi sebi i bližnjima nauštrub celokupnog društva, o čemu najbolje svedoči sam projekat Beograd na vodi.

Ovo kukavičije jaje pokazuje da u srpskoj političkoj imaginaciji, ne postoji nikakav predlog razvoja već isključivo borba za moć i funkcije. Na tom putu se gaze i osnovna načela demokratije i elementarne pristojnosti.

1. Zahtevamo od SNS-a da lažne liste u najskorijem roku povuče i izvini se građanima.
2. Zahtevamo i od nosilaca kampanje na ovim opštinama, prvenstveno od Gorana Vesića i Nikole Selakovića, da objasne kako je došlo do ovog skandala i ko je odgovoran za ove mahinacije.
3. Pozivamo sve ostale partije i udruženja da reaguju na ovaj slučaj.
4. Nadamo se da će se nadležni organi i institucije takođe pozabaviti ovim slučajem i da neće ćutati pošto je očigledno reč o smišljenoj obmani.
5. Na kraju, pitanje Beograda na vodi jeste ključno i zbog svoje uloge u njemu, od gradonačelnika Beograda, Siniše Malog, zahtevamo da podnese ostavku i raspiše izbore za gradsku skupštinu i dopusti građanima da daju svoj sud o ključnom pitanju kakvo je pitanje projekta “Beograd na vodi”.

Ova patka neće proći!

Foto: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 745&type=3
Video: https://www.youtube.com/watch?v=F4FdYIPqKAY

Dokazni materijal: nedavimobeograd.wordpress.com
 
Po ugovoru koji imamo sa investitorom u obavezi smo da izgradimo veze podzemne zeleznice do granica SA i da razmotrimo izgradnju 2 podzemne trase kroz SA.

Teoretski bi bilo moguće da se ide sa vezom Sajam-Beton Hala podzemno s tim što bi to bio poprilično skup i složen posao zbog dubine temelja (temelji 20-spratnica 30-tak m,kule 50-tak m i koliko bi morala da podzemna pruga da ide u dubinu) s jedne i podzemnih voda s druge strane (ranije smo postavljali mapu podzemnih voda,jedna bukvalno podzemna reke preseca SA na 2 dela).Što se tiče finansiranja čitav eventualni projekat linija podzemne zeleznice kroz SA bi išao o trošku RS ili Grada jer te veze(ni podzemna zeleznica,a ni interni šinski sistem) nisu obuhvaćeni regulacionim planom i Arapski investitor s tim nema nikakve veze.

Naravno postavlja se pitanje koji je tu interes investitora? Da ima podzemnu zelezniou(možda) kroz SA koju grad ili republika nije u obavezi da izgradi ili da se ide na kompromisno rešenje sačuvati nekoliko koloseka u SA? Po mom mišljenju skica i predlog koji je postavio RioBL ranije mi je daleko smisleniji i mišljenja sam da bi sa investitorom trebalo razgovarati u tom pravcu.
 
Ja bih radije da bude podzemna zeleznica sa sve tunelom ispod reke koji moze da bude i makar samo pesacki.
 
Pesacki tunel ispod reke?????

Ko je danas spreman u kapitalistickom uredjenju da finansira tunel samo za pesake koji bi kostao nekoliko desetina miliona evra?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377264#p377264:d1n6qxy2 je napisao(la):
sizif » 21 Mar 2016 11:02 pm[/url]":d1n6qxy2]
Ono što se pominje u nacrtu plana je ovo (79 stranica nacrta plana):
- већи удео железнице у оквиру јавног градског превоза путника;
- подземно вођење железнице (двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале"; и
- повезивање Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза.
С тим у вези потребно је по извршеној техничкој провери могућности вођења траса, кроз израду
посебног планског документа размотрити могућност
:
- подземног вођење железнице ( двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале", са позицијама подземних стајалишта чиме
би се остварила веза са пругом око Калемегдана; и
- повезивања Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза
преко Станице Нови Београд у Блоку 42, подземним вођењем кроз подручје Савског
амфитеатра.
"

Мени се чини да су ови цитати из плана веома важни. На неки начин отклањају добар део страха да ће железница бити протерана из Савског амфитеатра.

Занима ме шта Карло и остали мисле о овоме. Да ли су до сада биле познате ове чињенице. Питам, јер су мени некако промакле и ја први пут сазнајем за њих.

Такође, да ли црвено обојени текст значи да би стара железничка станица могла да опстане као почетна станица БГ воза?


Па, Сизифе, мислиш ли да је реално да се, по потпуном укидању пруге, станице, по протеривању железнице са Старог железничког моста зарад тротинета и скејтборда, железница врати на тај простор? Када ћемо бити у могућности да то финансирамо? Кад ће то доћи на ред? Никад, ни тад.

(Чињеница да у сиромашној земљи и у неизграђеном граду закржљале инфраструктуре усвајамо планска документа у којима се исказује жеља да се уместо постојећег железничког моста гради железнички тунел, е да би повезао две исте тачке које већ повезује мост, у значајној мери поткрепљује тезу да заправо нисмо нормални)

Као што већ написах, одређени број (добрих) стручњака у Урбанистичком заводу је све учинио да би на какав-такав начин, макар у траговима, железница остала у документима у вези са пројектом БнВ. Али творци тог плана, понајвише менаџеролики медиокритети из иностранства међу њима, заинтересовани за Београд колико и за Мадагаскар, уопште то нису узели за озбиљно. План БнВ је такав да можемо да се поздравимо са железницом ако буде реализован, а ако неко верује да ће, једног дана, машине доћи да копају тунел испод централног булевара новог градског гета, тај богами живи у облацима.
 
Vrh