Odlična reportaža Pozor sa SSCpozor;131537790 je napisao(la):Danas sam prošao SA.
Na zaobilaznoj biciklističkoj stazi postavljeno je led osvetljenje, kao
što je NPI potvrdio svi raspali vagoni koji su se nedavno nalazili pored su
uklonjeni...
Pored same staze kopali su kanale za instalacije.
Asfaltiran je deo pristupnih puteva za kamione i mehanizaciju,
ulaz će biti kod magacina 1 pored sajma.
Sveže asfaltiran put.
Energoprojekt se polako useljava, završavaju svoju baraku, i
sam parking pored barake je pri kraju. To nažalost nisam stigao
da fotkam, ali lokacija je odmah pored gradilišta za stambene kule.
Danas su nastavili da postavljaju talpe, moram
reći da je buka koju proizvode tom prilikom prilična.
U prevodu na jezik običnih smrtnika koji nisu iznad moralnih obzira: Boli te uvo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377130#p377130:3grcglax je napisao(la):bobcha78 » 20 Mar 2016 10:01 pm[/url]":3grcglax]Zuma druže, ne brini postaviće tunel kojim se teleprontuje. Na jednoj strani uteraš vozilo, pritisneš dugme i pojaviš se na Novom Beogradu
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377119#p377119:2cgy7ee8 je napisao(la):Zuma » 20 Mar 2016 09:16 pm[/url]":2cgy7ee8]Kao što si mogao da vidiš, iskreno sam pokušao da sledim tvoj savet i čitam planove, tj pronađem i pročitam GUP, ali me ovde nagrdiše iz sve snage :lol:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376786#p376786:2cgy7ee8 je napisao(la):Пантограф » 19 Mar 2016 12:40 am[/url]":2cgy7ee8]Зума (и остали који пишу о мостовима)
Читајте планове. У новом ГУП-у је уцртана саобраћајница првог реда Булевар Зорана Ђинђића - СА - Вишеградска. Како пројектом БнВ ту није остављено место за мост, јасно је да ће људи из Урбанистичког завода настојати да на тој осовини углаве тунел испод Саве.
То говори и да су прорачунали да постоји потреба за још једним преласком преко Саве између Старог (Зарићевог) моста и Газеле.
Ali sad ozbiljno, kako misliš da se izvede to što kažeš?
Prvo što što smo obavezani ugovorom, a u njemu pridruženom planu toga nema. Što znači da bi Abar morao da pristane na manju građevinsku površinu od one koju mu garantuje ugovor. Mrka kapa. Ali dobro, recimo da se i to nekako reši. Onda je pitanje kuda se uopšte ta veza između bulevara Zorana Đinćića i Višegradske može provući. Neke zgrade se već grade, a za sve ostale na obali se rade ili završavaju planovi. Ako ovako nastave uskoro ćemo imati čitav zid na obali Save. Pričamo o tunelu sa minimalno 2+2 trake. Koliko sam razumeo, to se obično radi kao dve velike tunelske cevi plus dve ili tri male, tehničke, između njih. Ovako nešto zauzima priličnu širinu. E sad, teško da se takav tunel može provući ispod zgrada. To se ionako izbegava, a ovde pogotovo. Imamo veoma visoke zgrade na muljevitom terenu izrazito loše nosivosti. Samo za prve dve, relativno niže zgrade, šipovi i barete idu do 30 metara dubine. Ko zna do koje dubine će ići fundiranje za zgrade visoke 100 metara, a pogotovo za kulu. A tunel bi morao da prođe ko zna koliko duboko ISPOD bereta i šipova. To u praksi znači da nema šanse da se on može provući ispod blokova.
Ostaje samo trasa ispod ulica, kao što je i uobičajeno. Međutim na jedinom mestu koje dolazi u obzir, u samom centru svih radijalno raspoređenih ulica, upravo POČINJE da se gradi kula. Ispod nje ne može. Apsolutno jedini preostali put je neka perverzija u kojoj tunel oštro zavija oko kule, pa nastavlja ispod ulice SAO 2. Ali veoma je sumnjivo da li je to uopšte moguće...
Znači ovde čovek ne sme ni da se našali, sve je otišlo u onu stvar. KULA JE NA PRAVOM MESTU. Možeš samo da sliniš po sajtovima[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377154#p377154:21cesl3v je napisao(la):Zuma » Pon Mar 21, 2016 6:02 am[/url]":21cesl3v]U prevodu na jezik običnih smrtnika koji nisu iznad moralnih obzira: Boli te uvo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377130#p377130:21cesl3v je napisao(la):bobcha78 » 20 Mar 2016 10:01 pm[/url]":21cesl3v]Zuma druže, ne brini postaviće tunel kojim se teleprontuje. Na jednoj strani uteraš vozilo, pritisneš dugme i pojaviš se na Novom Beogradu
Beograd upravo u ovom trenutku gubi poslednju mogućnost da jednog dana bude jedinstven grad, da reka nije prepreka, već da bude nešto što ga obogaćuje zato što ju je lako preći na bilo kom mestu, jer se u njemu ni jedan veliki bulevar ne završava zidom kao slepa ulica. To dakle ono što zauvek prodajemo, ili poklanjamo, da bi osoba koja, sa poznatim rezultatima, standardno operiše u Nigeriji, Pakistanu, Indoneziji, Egiptu i sličnim mestima mogla da zaradi još malo para, iako je naš interes za kulom na baš ovom mestu savršeno nepostojeći. Ali ti si iznad takvih sitnica, zar ne? Uvek je privilegija zaista upoznati sagovornika.
Projekat u Nigeriji, obećana površina: 12,6 kvadratnih kilometara :bash:
Projekat Novi Kairo, obećana površina: 150 kvadratnih kilometara :bash:
http://thecapitalcairo.com/
http://www.newsweek.rs/biznis/49408-muh ... rajte.html
Hvala. Pogrešno sam te razumeo. Napisao si[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377169#p377169:3pzzb6c5 je napisao(la):Пантограф » 21 Mar 2016 11:19 am[/url]":3pzzb6c5]
Зумо, па ја уопште не мислим да ће тај мост/тунел бити изграђен. Али, пошто се водила расправа да ли треба још један мост на средини СА, ја сам скренуо пажњу да су се неки стручњаци бавили тим питањем и закључили да - треба. Ето.
pa sam pomislio da podrazumevaš da je to moguće, tj da onda postoji i realna šansa da se to uradi, da se ostvari ono što u GUP-u piše.Како пројектом БнВ ту није остављено место за мост, јасно је да ће људи из Урбанистичког завода настојати да на тој осовини углаве тунел испод Саве.
Ono što se pominje u nacrtu plana je ovo (79 stranica nacrta plana):
- већи удео железнице у оквиру јавног градског превоза путника;
- подземно вођење железнице (двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале"; и
- повезивање Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза.
С тим у вези потребно је по извршеној техничкој провери могућности вођења траса, кроз израду
посебног планског документа размотрити могућност:
- подземног вођење железнице ( двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале", са позицијама подземних стајалишта чиме
би се остварила веза са пругом око Калемегдана; и
- повезивања Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза
преко Станице Нови Београд у Блоку 42, подземним вођењем кроз подручје Савског
амфитеатра. "
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377275#p377275:9ke2rtfy je napisao(la):milos.tro » Mon Mar 21, 2016 11:43 pm[/url]":9ke2rtfy]"С тим у вези потребно је по извршеној техничкој провери могућности вођења траса, кроз израду
посебног планског документа размотрити могућност....."
S tim što razmatranje mogućnosti podzemnog vodjenja trasa železnice NE ZNAČI I IZGRADNJU ISTIH,a obaveza RS je da izgradi veze podzemne zeleznice do granica SA, ZNAČI IZGRADNJU PRETHODNO NAVEDENOG.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=377264#p377264:d1n6qxy2 je napisao(la):sizif » 21 Mar 2016 11:02 pm[/url]":d1n6qxy2]Ono što se pominje u nacrtu plana je ovo (79 stranica nacrta plana):
- већи удео железнице у оквиру јавног градског превоза путника;
- подземно вођење железнице (двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале"; и
- повезивање Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза.
С тим у вези потребно је по извршеној техничкој провери могућности вођења траса, кроз израду
посебног планског документа размотрити могућност:
- подземног вођење железнице ( двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале", са позицијама подземних стајалишта чиме
би се остварила веза са пругом око Калемегдана; и
- повезивања Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза
преко Станице Нови Београд у Блоку 42, подземним вођењем кроз подручје Савског
амфитеатра. "
Мени се чини да су ови цитати из плана веома важни. На неки начин отклањају добар део страха да ће железница бити протерана из Савског амфитеатра.
Занима ме шта Карло и остали мисле о овоме. Да ли су до сада биле познате ове чињенице. Питам, јер су мени некако промакле и ја први пут сазнајем за њих.
Такође, да ли црвено обојени текст значи да би стара железничка станица могла да опстане као почетна станица БГ воза?