Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Mozda gresim ali kada procitam Mairov post jasno mi je da je on napravio neko svoje vidjenje na osnovu prikaza iz gup-a koji sam postavio.
 
Jeste, u ovom slučaju se Mairovo vidjenje poklopilo sa nacrtom plana BNV-a.
 
Pisao sam o tome na nekim drugim temama, ali mi je sada bilo inspirativno da nacrtam. Nadam se da vam je jasno da je svaka sličnost slučajna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376927#p376927:1ki24d9y je napisao(la):
milos.tro » Mart 19th, 2016, 7:45 pm[/url]":1ki24d9y]Jeste, u ovom slučaju se Mairovo vidjenje poklopilo sa nacrtom plana BNV-a.
Po cemu se poklopilo sada te vec slabo pratim :)
GUP i PPPPN se poklapaju a Mairovo resenje ne vidim sa cim se poklapa
file.php

Pogledajte prilog 1
 
Mislim da je Igor u pravu,
Veza izmedju Zaricevog mosta i Bulevara Zorana Dzindzica se ostvaruje preko buduceg kruznog toka koji se nalazi na kraju ulice Vladimira Popovica a ne nekom dijagonalnom novom saobracajnicom koja bi povezala direktno most sa Bulevarom Zoranom Dzindzicem. (Mairov predlog)
 
Niko nece smisliti lepse kraljevstvo kruznih tokova nego onomad Njile i ja uz vinjake u kafani Durmitor :)




 
Prošlo je već dve nedelje od kako je usvojen novi Generalni urbanistički plan, ali i dalje nije objavljen. Kako to razumeti? Ako je prošao čitavu proceduru, pa je na kraju i zvanično usvojen, onda su sva dokumenta još davno završena. Treba samo još iskopirati nekoliko fajlova sa jednog na drugo mesto. A u najgorem slučaju konvertovati iz jednog u drugi format. Pa ipak i dalje nema ničega. Da li to znači da vrhunski planski dokument grada koji treba apsolutno svakome ko planira bilo šta, više ne sme da bude javni dokument? Nadam se da postoji neko jednostavnije objašnjenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376946#p376946:rodtdmi4 je napisao(la):
Zuma » Sub Mar 19, 2016 9:28 pm[/url]":rodtdmi4]Prošlo je već dve nedelje od kako je usvojen novi Generalni urbanistički plan, ali i dalje nije objavljen. Kako to razumeti? Ako je prošao čitavu proceduru, pa je na kraju i zvanično usvojen, onda su sva dokumenta još davno završena. Treba samo još iskopirati nekoliko fajlova sa jednog na drugo mesto. A u najgorem slučaju konvertovati iz jednog u drugi format. Pa ipak i dalje nema ničega. Da li to znači da vrhunski planski dokument grada koji treba apsolutno svakome ko planira bilo šta, više ne sme da bude javni dokument? Nadam se da postoji neko jednostavnije objašnjenje.
U pitanju je opet neka mućka jel da?
 
Javno, u medijima objavljni link na usvojeni javni dokument, bi bio više nego dovoljan. Unapred hvala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376946#p376946:1eg58t17 je napisao(la):
Zuma » Sub Mar 19, 2016 9:28 pm[/url]":1eg58t17]...dve nedelje od kako je usvojen novi Generalni urbanistički plan, ali i dalje nije objavljen. ... Treba samo još iskopirati nekoliko fajlova sa jednog na drugo mesto. A u najgorem slučaju konvertovati iz jednog u drugi format.

Mislim da tu nema neke velike teorije zavere. Dokument mora biti objavljen kad tad. Mislim da je vise u pitanju ovo sto si naveo a to je njihovo neznanje ili cekanje da prodju izbori.
 
jel ima nešto u ovj Srbiji da nije podložno teorijama zavere? Makar nešto? Da nema sumnje u nešto? Samo jedna mala stvar, molim
 
Sad ja ne mogu da ispratim :wink: GUP i Prostorni plan BNV-a se ne poklapaju
GUP:
Pogledajte prilog 1
Prostorni Plan BNV:


Gup predvidja saobraćajnicu Bul.Z.Djindjića-Novi most - SA-Višegradska, a prostorni plan predvidja rekonstrukciju Starog Savskog Mosta.
Razlika izmedju Mairovog predloga i nacrta plana za BNV-je u dijagonalnoj saobraćajnici koja bi povezala SSM sa Bul.Z.Djindjica kako je Spat rekao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376965#p376965:pqbf8ub2 je napisao(la):
Bulbulderac17 » 19 Mar 2016 11:17 pm[/url]":pqbf8ub2]
Mislim da tu nema neke velike teorije zavere. Dokument mora biti objavljen kad tad. Mislim da je vise u pitanju ovo sto si naveo a to je njihovo neznanje ili cekanje da prodju izbori.
To o teoriji zavere je spin koji su uveli bobcha78 i spatiotecte, pa njih treba pitati šta im to znači. Ja sam samo pitao zašto najvažniji planski dokument koji uopšte može da postoji u gradu nije objavljen ni posle dve nedelje od usvajanja? Iako je to nešto što treba apsolutno svima, i iako za objavljivanje nije potreban nikakav spomena vredan rad, pošto sve već postoji. Pogledaj samo konfuziju iz prethodne poruke koja je direktna posledica nemogućnosti da se brzo i lako pogleda šta zaista piše u novom GUPu. Odgovor nisam dobio sem što smo saznali da bobcha78 i spatiotecte iz nekog nepoznatog razloga smatraju da je to potpuno normalno i opravdano, i da nekoga ko postavi takvo pitanje obavezno treba ismejati. Tako da pravi odgovor još uvek čekamo.
 
Milose bice da se nismo razumeli. Ono sto je navedeno u PPPPN-u je uneseno u GUP stim sto je dodata opcija za neki novi prelaz iz pravca Zorana Djindjica (novi most ili tunel). Reagovao sam posto si pomenuo da je Mair nacrtao vezu kakava je u PPPN-u a ona je ista kao u GUP-u
 
Razumeli smo se :kk:.
Mair je u svom postu pomenuo "saobraćaj iz budućeg tunela kod Ekonomskog fakulteta preko rekonstruisanog mosta spojiti sa Bulevarom Zorana Đinđića",što sam stavio u kontekst nacrta plana za BNV,osim dijagonalne saobraćajnice koja bi se povezivala sa Bul.Z.Djindjica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376970#p376970:1cvuboxp je napisao(la):
Zuma » Ned Mar 20, 2016 12:02 am[/url]":1cvuboxp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376965#p376965:1cvuboxp je napisao(la):
Bulbulderac17 » 19 Mar 2016 11:17 pm[/url]":1cvuboxp]
Mislim da tu nema neke velike teorije zavere. Dokument mora biti objavljen kad tad. Mislim da je vise u pitanju ovo sto si naveo a to je njihovo neznanje ili cekanje da prodju izbori.
To o teoriji zavere je spin koji su uveli bobcha78 i spatiotecte, pa njih treba pitati šta im to znači. Ja sam samo pitao zašto najvažniji planski dokument koji uopšte može da postoji u gradu nije objavljen ni posle dve nedelje od usvajanja? Iako je to nešto što treba apsolutno svima, i iako za objavljivanje nije potreban nikakav spomena vredan rad, pošto sve već postoji. Pogledaj samo konfuziju iz prethodne poruke koja je direktna posledica nemogućnosti da se brzo i lako pogleda šta zaista piše u novom GUPu. Odgovor nisam dobio sem što smo saznali da bobcha78 i spatiotecte iz nekog nepoznatog razloga smatraju da je to potpuno normalno i opravdano, i da nekoga ko postavi takvo pitanje obavezno treba ismejati. Tako da pravi odgovor još uvek čekamo.

Veliki pozdrav za tebe :vops: Bez uzbuđivanja, objaviće vrlo brzo sve što te zanima
 
Ova zadnja slika, kod nas bi te udario Zamrzivač od 310 litara kada bi gazio po vodi u Savi ili brdo plastičnih flaša
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376786#p376786:1kmq37mp je napisao(la):
Пантограф » 19 Mar 2016 12:40 am[/url]":1kmq37mp]Зума (и остали који пишу о мостовима)

Читајте планове. У новом ГУП-у је уцртана саобраћајница првог реда Булевар Зорана Ђинђића - СА - Вишеградска. Како пројектом БнВ ту није остављено место за мост, јасно је да ће људи из Урбанистичког завода настојати да на тој осовини углаве тунел испод Саве.
То говори и да су прорачунали да постоји потреба за још једним преласком преко Саве између Старог (Зарићевог) моста и Газеле.
Kao što si mogao da vidiš, iskreno sam pokušao da sledim tvoj savet i čitam planove, tj pronađem i pročitam GUP, ali me ovde nagrdiše iz sve snage :lol:

Ali sad ozbiljno, kako misliš da se izvede to što kažeš?

Prvo što što smo obavezani ugovorom, a u njemu pridruženom planu toga nema. Što znači da bi Abar morao da pristane na manju građevinsku površinu od one koju mu garantuje ugovor. Mrka kapa. Ali dobro, recimo da se i to nekako reši. Onda je pitanje kuda se uopšte ta veza između bulevara Zorana Đinćića i Višegradske može provući. Neke zgrade se već grade, a za sve ostale na obali se rade ili završavaju planovi. Ako ovako nastave uskoro ćemo imati čitav zid na obali Save. Pričamo o tunelu sa minimalno 2+2 trake. Koliko sam razumeo, to se obično radi kao dve velike tunelske cevi plus dve ili tri male, tehničke, između njih. Ovako nešto zauzima priličnu širinu. E sad, teško da se takav tunel može provući ispod zgrada. To se ionako izbegava, a ovde pogotovo. Imamo veoma visoke zgrade na muljevitom terenu izrazito loše nosivosti. Samo za prve dve, relativno niže zgrade, šipovi i barete idu do 30 metara dubine. Ko zna do koje dubine će ići fundiranje za zgrade visoke 100 metara, a pogotovo za kulu. A tunel bi morao da prođe ko zna koliko duboko ISPOD bereta i šipova. To u praksi znači da nema šanse da se on može provući ispod blokova.

Ostaje samo trasa ispod ulica, kao što je i uobičajeno. Međutim na jedinom mestu koje dolazi u obzir, u samom centru svih radijalno raspoređenih ulica, upravo POČINJE da se gradi kula. Ispod nje ne može. Apsolutno jedini preostali put je neka perverzija u kojoj tunel oštro zavija oko kule, pa nastavlja ispod ulice SAO 2. Ali veoma je sumnjivo da li je to uopšte moguće. Pogledajte

IMG_8681c_resize.jpg


Na svim susednim blokovima je regulaciona linija na istom mestu kao i građevinska linija. Što znači da tunel ne može da uđe preko ovih, na svim planovima vidljivih crnih linija koje definišu ugovorom fiksirane granice blokova. A što se tiče kule, pogledajte njenu podzemnu građevinsku liniju (crvena boja). Sa južne strane tunel ispod ulice ne može da prođe, pošto su tu podzemne prostorije kule, a sa severne je ostala širina od svega 20 metara po putu koji oštro savija oko kule. Da li je uopšte moguće ovuda provući budući tunel? Uzevši u obzir ovoliko krivudanje, očekivani obim saobraćaja sa bulevara Zorana Đinđića i neophodnu ukupnu širinu ovog niza susednih tunela, prilično sumnjam u tu mogućnost.

Ako je to tačno, dolazimo do apsurdne situacije da su novi GUP i BNV suprotni jedan drugome i da ne mogu istovremeno obadva da budu realizovana, iako ih je donela ista vlada. I još gore, da imamo samo otprilike mesec dana, do početka postavljanja temelja za kulu, da se ti radovi obustave pre nego što se TRAJNO onemogući jedno od ključnih saobraćajnih rešenja koje tvorci GUPa smatraju da je važno za budućnost saobraćaja u Beogradu (ako nešto slično uopšte piše u GUPu, kao što se ovde tvrdi, pošto ga ja NISAM pronašao).
 
Prihvatanjem prostornog plana za BNV nestaje svaka mogućnost izgradnje bilo kakve ozbiljnije saobraćajnice preko Save u produžetku bulevara Z.Đ. bilo to mostom ili tunelom.
Jedino što bi u budućnosti bilo moguće je pješačko-biciklistički most.
 
Vrh