Vlada Kalif
Intermediate
Meni deluje puno logičnije da se Nemanjina (po površini) veže za Stari most posle kružnog toka na Savskom trgu otprilike trasom koja ide po sred Autobuske stanice, da tu negde blizu Starog mosta bude novi most za metro, da Bulevar Zorana Đinđića ide mostom ortogonalno na Savsku (kao što deluje da će ići prema planu koji je Dragan okačio tri poruke gore), a da se Pošta sruši tako da kružni tok može da prati liniju fasada na Savskom trgu, ili pomeri tako da ne smeta kružnom toku i saobraćaju kroz Savski bulevar (vidi kako štrči). Ipak je saobraćajna infrastruktura bitnija od bilo kod pojedinačnog objekta, a ako već rade skroz novu fasadu, ne vidim zašto ne sagrade celu zgradu iz početka. Mislim, koga briga za originalne cigle i malter. Sa druge strane, novi Savski trg iz ovog opisa je nešto što bi Beogradu neverovatno leglo, pogotovo uz Karađorđevu, državne zgrade u Nemanjinoj i kao ulaz u amfiteatar.dedinje":2zyudjjo je napisao(la):Uopšte nema problema da se most u nastavku Nemanjine ulice veze za bulevar Zorava Đinđića ... Pošta, naravno ostaje tu gde je sa renoviranom fasadom. Ako joj vrate predratni izgled biće to jedna od najlepših zgrada u gradu. Saobraćajni prsten će biti dovoljno velik da obuhvati i stanicu i poštu.
I dalje sam fasciniran kako ovo može lepo da se odradi...