Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Nebojsa":194mrikw je napisao(la):
Bivis":194mrikw je napisao(la):
Još jedna stvar, moram napomenuti da ovde ipak nema botova, Nebojša je samo malo više politički ostrašćen, to važi i za ostale.

Mislim da je kod dobrog dela forumaša prevelika želja za kulama i sređivanjem SA prevagnula u odnosu na sasvim opravdane kritike tog projekta.


Pre svega nije fer da mi na samom pocetku ovako kvaris i prekidas zabavu iscekujuci da vidim dokle ce ici masta i zabluda pojedinih ljudi a to me oduvek jako zabavljalo ne samo ovde jer volim da igram na njihovu kartu i da ih pustim i vidim granice njihove inspiracije i zanesenosti. Posebno je pocelo da me zabavlja sto pocese jedan za drugim ko papagaji da donose isti zakljucak pa sam ocekivao da se drustvance sakupi u punom kapacitetu jer tad inspiracija doseze onaj pravi nivo. No sad sta je tu je bice valjda nove prilike. :)

Sto se tice ovog drugog u dobrom delu si u pravu i ja medju prvima dizem dva prsta i jedva cekam prolece. U ovom slucaju zelja za kulama manje vise ali za sredjivanjem SA i menjanjem postojeceg katastrofalnog stanja absolutno jedno veliko DA. Ja sam uveren da ovo na kraju nece ispasti toliko lose koliko se mnogi pribojavaju, to je moje licno uverenje. Ja ne mogu da ulazim u mnoge stvari sto se tice urbanizma i arhitekture, ali meni ovo deluje ok, atraktivno je i sigurno ce u to sam sasvim uveren na turistickoj mapi sveta promeniti sliku o Beogradu i Srbiji uopste na bolje! Samo ako to postignemo mi smo uradili ogromnu stvar za Beograd i Srbiju. Jos jednom ponavljam iz jednog predhodnog posta ako se usvoje zamerke koje su ovde iznete sto se tice infrastrukture kroz SA i vezom sa Novim Beogradom itd mislim da na kraju svi treba da smo zadovoljni jer ce Beograd najzad postati jedan moderan grad i metropola ovog dela Evrope, grad gde ce ljudi najzad poceti sa nekim entuzijazmom da dolaze jer ce imati i sta da vide. Ceka nas zatim i izgradnja autokomande, banatski deo grada ce tek da zazivi o starom sajmistu da i ne pricam .... SA je samo deo price ali njen najznacajniji deo o obnovi i revitalizaciji ovog nepravedno propalog i zapustenog grada i zato radujmo se svakoj zdravoj investiciji bilo da je 4 miliona ili 4 milijarde.

Ja sam te zapravo odmah provalio . Ti si samo napržen i naložen, za razliku od botova koji to rade iz ljubavi prema novcu i osećaju moći (jer su inače preterano bezvredna bića).
 
Svaka cast, dobro si provalio. Kako god gradnja BNVa pocinje na prolece po predstavljenom projektu i to je ono sto je jedino bitno i relevantno. Neko je 'nalozen' a neko hoce da pukne od muke, kao i u svemu. U ovom slucaju ovi prvi ce biti sve vise nalozeni a ovi drugi sve vise frustrirani.

Na kraju ne treba Srbima dati ni ovo kakvo god da je vec ostaviti za navek da sve stoji onako kako je sad, da sigurni, spokojni i sklupcani u svojoj camotini i mrznji prema svemu drugacijem, novom uzivaju u svojoj svakodnevici i sanjaju u nedogled neki svoj idealan svet koga vise nema ni u bajci.
 
Sledeći projekti:
NBNV -"Novi Beograd na vodi"- zaintersovani izraelski investitori(da za.ebu arape i naprave veću kulu od njihove)
BOK(K)NV -"BorČA-OvČA-KrnjaČA(a i Kotež) na vodi"- zainteresovani kineski investitori(jbga kinezi emotivci, vezani za Borču zbog mosta, a blizu je i pijaca u Pančevu)
-bivši ministar,a sad ambasador Bačević zaslužan za njihov dolazak, projekat osigurava posao za 1.000 miliona građana Srbije i Kine
i onda vrhunac:
VRONV -"Veliko ratno ostrvo na vodi"- američi mega projekat
-jedina lokacija koja ih je zainteresovala, zbog imena(odbacuju svaki projekat gde reč "rat" nije prisutna)
(već vidim scenu kako Dačić sa Kališa pokazuje Trampu lokaciju, premijer, Bajden i Dik Čejni stoje u pozadini i klimaju glavama)
 
Samo da tema ne postane brutalna rasprava izmedju botova i oportunista...
1. rasciscavanje SA - POHVALNO ! moglo je to odavno, sta god da bude od BNV bice lepse i ostavlja neku perspektivu.
2. verovatno izgradnja TC i kule sa pratecim objektima - POHVALNO ! nije daj sta das vec je dobro da se bilo sta unapredi i da se u ovoj ucmaloj sredini nesto desi. To nece doprineti turizmu i ostalim budalastinama o kojima smo citali. Tako nesto postoji u svim vecim evropskim gradovima, e sad je pravo pitanje da li spadamo u te evopske metropole ili ove ucmale balkansko evropsko aziske. Unapredce izgled grada i zivot beogradjanima.
3. forsiranje iskljucivo ovog projekta - UZAS ! Beograd nije samo BNV to je mnogo vise od toga. Potpuno zapostavljanje drugih infrastrukturnih i velikih projekata zarad jednog dovesce nas do toga da ce dok se BNV radi infrastruktura i drugi delovi grada postati devastirani. Pa cemo imati selidbu starog na novi, novi na stari, centar u k...
4. price o stambenom tkivu u BNV - SMESNE ! Srbija postaje Beograd ili obratno. Svi vide perspektivu u Beogradu ostalo zamire. Na tome moze da se zahvali politici, menadzerima ostalih gradova itd. Prica da ce da se izgradi veliko stambeno tkivo u BNV je trenutno na zalost malo verovatna. Sto zbog velikih infrastrukturnih radova koji bi morali da budu odradjeni pre ostatka BNV , sto zbog ekonomije drzave. Mi grcamo u kreditima kao zemlja, kao stanovnistvo. Neko je rekao da jedini kupci mogu da budu ino. Da li to bili izraelci, arapi...kinezi.. nije ni vazno. Sve i da budu... to je pitanje svih pitanja. Koja je nasa master politika. Da postanemo kolonija ? Da budemo u devastiranim delovima a gazde u ekskluzivnim delovima grada ? Pa da li onda ulaganje u milionima eura za infrastrukturu ima ne samo ekonomske vec i geo-politicke logike ? Pravimo neki novi poredak...dok bolnice i infrastruktura sirom zemlje dozivljava totalni kolaps...To je vec velika tema. Mnogo veca od BNV.
Izvinjavam se na ovolikom postu..
 
Samo da tema ne postane brutalna rasprava izmedju botova i oportunista...
1. rasciscavanje SA - POHVALNO ! moglo je to odavno, sta god da bude od BNV bice lepse i ostavlja neku perspektivu.
2. verovatno izgradnja TC i kule sa pratecim objektima - POHVALNO ! nije daj sta das vec je dobro da se bilo sta unapredi i da se u ovoj ucmaloj sredini nesto desi. To nece doprineti turizmu i ostalim budalastinama o kojima smo citali. Tako nesto postoji u svim vecim evropskim gradovima, e sad je pravo pitanje da li spadamo u te evopske metropole ili ove ucmale balkansko evropsko aziske. Unapredce izgled grada i zivot beogradjanima.
3. forsiranje iskljucivo ovog projekta - UZAS ! Beograd nije samo BNV to je mnogo vise od toga. Potpuno zapostavljanje drugih infrastrukturnih i velikih projekata zarad jednog dovesce nas do toga da ce dok se BNV radi infrastruktura i drugi delovi grada postati devastirani. Pa cemo imati selidbu starog na novi, novi na stari, centar u k...
4. price o stambenom tkivu u BNV - SMESNE ! Srbija postaje Beograd ili obratno. Svi vide perspektivu u Beogradu ostalo zamire. Na tome moze da se zahvali politici, menadzerima ostalih gradova itd. Prica da ce da se izgradi veliko stambeno tkivo u BNV je trenutno na zalost malo verovatna. Sto zbog velikih infrastrukturnih radova koji bi morali da budu odradjeni pre ostatka BNV , sto zbog ekonomije drzave. Mi grcamo u kreditima kao zemlja, kao stanovnistvo. Neko je rekao da jedini kupci mogu da budu ino. Da li to bili izraelci, arapi...kinezi.. nije ni vazno. Sve i da budu... to je pitanje svih pitanja. Koja je nasa master politika. Da postanemo kolonija ? Da budemo u devastiranim delovima a gazde u ekskluzivnim delovima grada ? Pa da li onda ulaganje u milionima eura za infrastrukturu ima ne samo ekonomske vec i geo-politicke logike ? Pravimo neki novi poredak...dok bolnice i infrastruktura sirom zemlje dozivljava totalni kolaps...To je vec velika tema. Mnogo veca od BNV.
Izvinjavam se na ovolikom postu..
 
ja samo da kažem da kula - đene đene ali izgradnja tolikog TC na ovom mestu - katastrofa.
Prođi samo pored TC Ušće 10x nedeljno i biće ti sve jasno.
 
DrMr":3l6qrs3a je napisao(la):
2. verovatno izgradnja TC i kule sa pratecim objektima - POHVALNO ! nije daj sta das vec je dobro da se bilo sta unapredi i da se u ovoj ucmaloj sredini nesto desi. To nece doprineti turizmu i ostalim budalastinama o kojima smo citali. Tako nesto postoji u svim vecim evropskim gradovima, e sad je pravo pitanje da li spadamo u te evopske metropole ili ove ucmale balkansko evropsko aziske. Unapredce izgled grada i zivot beogradjanima.
3. forsiranje iskljucivo ovog projekta - UZAS ! Beograd nije samo BNV to je mnogo vise od toga. Potpuno zapostavljanje drugih infrastrukturnih i velikih projekata zarad jednog dovesce nas do toga da ce dok se BNV radi infrastruktura i drugi delovi grada postati devastirani. Pa cemo imati selidbu starog na novi, novi na stari, centar u k...


Imas jezicinu ali i sumaglicu tamo gde ne bi trebalo. Zbog cega je Njujork konkretnije Menhetn jedna od omiljenih turistickih destinacija na svetu? zbog restorana, muzeja i karnegi hola? BNV CE i te kako uticati na turisticku ponudu Beograda jer ce postati novi simbol grada, nijedan drugi grad u siroj okolini nema ovakav projekat vec svi ti veci evropski gradovi o kojima i sam pricas i upravo zahvaljujuci ovom ali i nekim drugim projektima koji ce nadam se doci Beograd ce se razlikovati od tih "ucmalih balkansko evro azijskih" metropola. Dalje naravno da ce unaprediti izgled grada jer ce ljudi pored koncerta nekog poznatog benda na Uscu imati i gde da prosetaju i sta da vide i gde da se uslikaju za uspomenu. Tebi ovo nikakve veze nema sa turizmom jer to vec imaju svi veci gradovi.

A ko to prijatelju "forsira iskljucivo ovaj projekat"? Ovo je projekat koji je sad dosao na dnevni red i pored umpa, severne tangente, prokopa i ovog projekta u ovom gradu se ovako nesto nikad nije gradilo. Pa naravno da ce primarni fokus biti na ovim i slicnim projektima ili mislis da izgradnja vrtica i parkica zasluzuje isti medijski tretman? Videcemo sta ce biti kad ikea pocne da gradi u bubanj potoku ili kad krene sredjivanje Slavije itd. Nov si na forumu pa isprati malo teme umesto da skaces ovako, 'grlom u jagode' ..
 
9.10
fotografija3017.jpg

fotografija3018.jpg

fotografija3019.jpg

fotografija3021.jpg

fotografija3030.jpg

fotografija3031.jpg

fotografija3023.jpg

fotografija3033.jpg

fotografija3024.jpg

fotografija3028.jpg
 
četvrtak 9.10.2014. | 12:01
"BG na vodi" proširuje BG mostove :kafa:
Izvor: Novosti
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=909446

Beograd -- Za preopterećenost prestoničkih mostova, koja će se povećavati, urbanisti su našli rešenje - proširiće ili nadograditi postojeće saobraćajnice iznad reke.

Tako je u planu da Stari savski most bude proširen, da Brankov most dobije „blizanca“, dok će na Starom železničkom umesto vozova paradirati - pešaci.

S ozbirom na planiranu izgradnju stambeno-poslovnih, ugostiteljskih i kulturnih objekata na obalama, u okviru projekta „Beograd na vodi“, saobraćajni metež i gužva između starog jezgra i Novog Beograda premostiće Stari savski most koji će dobiti po dve trake sa obe strane. To će biti zasebne konstrukcije, ali pripojene mostu.

I dok će postojeća dva mosta biti ojačani i nadograđeni, Stari železnički most očekuje prenamena. On će postati pešački most na kojem će biti podignuti ugostiteljski objekti. Preko njega se trenutno obavlja putnički i teretni železnički saobraćaj, a kada za to dođe vreme, putnički će biti izmešten preko stanice „Beograd centar“ u „Prokop“, a teretni preko pruge Batajnica - Beograd Ranžirna.

Prema najavama stručnjaka, planirano je da vozila pre mosta prolaze kroz kružni tok, koji bi se nalazio i na novobeogradskoj strani kod skretanja u Ulicu Vladimira Popovića, i na strani Savskog venca.

Projektom „Beograd na vodi“ planiran je i treći kružni tok preko puta zgrade „Bigz“, a prolaz kroz novi deo grada omogućila bi nova saobraćajnica - Savski bulevar.

Ova ulica, širine 40 metara, protezaće se od autobuske stanice, ispod Gazele, do Beogradskog sajma. Saobraćaj će biti organizovan u po dve trake, a kroz sredinu će saobraćati tramvaji.

Premošćavanju reke i rasterećenju od saobraćajnih gužvi doprineće i izgradnja Beogradskog metroa. U sklopu ovog projekta planirana je izgradnja još jednog mosta, tik pored Brankovog, nizvodno, na koji bi se nastavljao tunel čiji će ulaz biti ispod spomenika u parku na Kosančićevom vencu. Metro bi kroz centar prolazio tunelom do Trga republike, a zatim Bulevarom kralja Aleksandra, do krajnje stanice.
 
Premošćavanju reke i rasterećenju od saobraćajnih gužvi doprineće i izgradnja Beogradskog metroa. U sklopu ovog projekta planirana je izgradnja još jednog mosta, tik pored Brankovog, nizvodno, na koji bi se nastavljao tunel čiji će ulaz biti ispod spomenika u parku na Kosančićevom vencu. Metro bi kroz centar prolazio tunelom do Trga republike, a zatim Bulevarom kralja Aleksandra, do krajnje stanice.

Оп оп, дакле ипак су и снс-овци добили по ушима од стране шефова са запада па траса "метроа" остаје непромењена. :kafa:

Делија је био у праву и то више него што и је и сам мислио. :(
 
Kakva je ovo glupost od teksta iz novosti ovo boljdovano i prvo i drugo nema veze sa relanoscu , pogotovo da Brankov most dobije „blizanca“sa sve pod navodnicima
 
Bas glupost, bemti srpsko novinarstvo, sva sreca postoji ovaj i slicni forumi...dok se i bb ne pokvari, da popijemo jedan Paulaner :vops:
 
Nebojsa":9ahj518r je napisao(la):
BNV CE i te kako uticati na turisticku ponudu Beograda jer ce postati novi simbol grada, nijedan drugi grad u siroj okolini nema ovakav projekat vec svi ti veci evropski gradovi o kojima i sam pricas i upravo zahvaljujuci ovom ali i nekim drugim projektima koji ce nadam se doci Beograd ce se razlikovati od tih "ucmalih balkansko evro azijskih" metropola. Dalje naravno da ce unaprediti izgled grada jer ce ljudi pored koncerta nekog poznatog benda na Uscu imati i gde da prosetaju i sta da vide i gde da se uslikaju za uspomenu. Tebi ovo nikakve veze nema sa turizmom jer to vec imaju svi veci gradovi.

Par solitera na obali sami za sebe sigurno neće privući nikakve tursite. Međutim, ako se sama obala i prizemni deo obalskih zgrada pažljivo projektuje, tako da su istovremeno vizuelno privlačni, sa puno sadržaja, ekološki prihvatljivi, i pre svega živi, sa mnogo ljudi, onda bi to moglo biti privlačno i turistima. Ali da bi to bilo moguće, osnovni preduslov je MNOGO slobodnog prostora na samoj obali. Ona ne sme biti klaustofobična, a prostor stešnjen između vertiklne betonske litice i vode. Samo tako se može obezbediti mesto za mnoštvo dinamičkih i promenljivih sadržaja, za kafanske bašte, za ulične prodavce i zabavljače, uzdignute bine za muziku i predstave, obalski inventar i marine, posebna mesta za one koji žele da samo da prođu, za bicikliste i prevoz, za one koji žele da budu na gomili, za one koji žele da sednu i budu relativno neometani, izvan gužve, i na kraju za zelenilo i ukrasne biljke koje obezbeđuju vizuelno odvajanje prostora različitih namena, smanju buku i prave odgovarajući ambijent u čitavom haosu.

Nažalost sve ovo je apolutno nemoguće napraviti u 10, pa ni u 30 metara (što je inače fikcija jer tih 30m ne postoji u planu koji se uskoro usvaja). Nevolja je što je u BNV projektu izgleda osnovni koncept da se investitoru prepusti obala (to je pravo značenje tih bednih 10 javnih metara, tj samo ono što se baš mora), pa obalu svaki investitor posebno i odvojeno od drugih koristi i oblikuje onako kako njemu, njegovom objektu i njegovom novčaniku najviše odgovara, a ne kako odgovara interesima grada i turizma. I ne samo da mu je prepušteno uređenje obale ispred svoje zgrade (a to je jedini stvarno upotrebljiv obalski prostor jer je samo 10 metara nešto što je više simbolično), nego zbog te blizine obala suštinski zavisi i od unutrašnjosti prizemlja njegove obalske zgade. Dakle, koncept je takav da drugog upotrebljivog prostora na obali Save neće biti, samo ono što je privatno vlasništvo svakog pojedinog investitora, unutar i izvan njegove zgrade.

Nažalost, privlačnost i upotrebljivost čitave obale, a time i interesi grada, se mogu realizovati samo ako postoji sveobuhvatan koncept aktivnog, jedinstvenog (neizdeljenog) i živog prostora koji se proteže duž čitave desne obale Save u Beogradu. Dakle treba nam projekat obale i DOVOLJNO ŠIROK, neprekinut prostor na njoj, nad kojom GRAD ima kontrolu i vlasništvo, a ne niz privatnika. U predloženoj varjanti je to potpuno nemoguće, jer kroz ovaj plan najavljuju da se upravo pripremaju da kompletnu obalu prodaju. Ili tačnije rečeno, sve sem nasipa, obaloutvrde i obaveznog betoniranog dela iznad njih, jer to otprilike tih 10 metara. U ovom konceptu na turiste koje spominješ možeš odmah zaboraviti. Korist će imati poneki investitor, ali ne i grad.
 
Zuma od vodene linije 100 godisnjih voda imaces 30 metara obale podizace se nivo obale bar je tako rekoa onaj lik u emisiji bg h2o na studiju V , plan je na uvidu mozes pogledati pitati , sta te zanima i uloziti prigovor
 
Izvor: Beobuild.rs

Izrađen prostorni plan "Beograda na vodi"

malam.jpg


Reurbanizacija Savskog amfiteatra, koja se realizuje kroz projekat u javnosti poznatiji kao “Beograd na vodi”, dobila je svoje nove planske smernice. Izradom prostornog plana posebne namene napravljen je naredni korak u sagledavanju svih preduslova za razvoj projekta ovih razmera. Ovo je bio istorijski izazov za struku, koja se prvi put susreće sa zadatkom jedne ovako složene integracije postojeceg nasledja i njegovog optimalnog uklapanja sa novim gradom. Međutim, mozda su za planere jos veći izazov bili specifični zahtevi i preduslovi investitora, koje je trebalo odgovorno staviti u socialno prihvatljive i ekonomski održive okvire.

Cela vest na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/696.html
 
Dakle od novosti u vesti pored onoga sto se moze videti u dokumentu od 200 i kusur strana se moze istaci da postoji mogucnost da Norman Foster uradi kulu za bg ali da je to pitanje investitora . Takodje smo pomenuli i pricu oko bombi hvala zumi za fotke ;) Pomenuto je sondiranje koje se tim povodom radi i svesni su tog problema koji se da resiti.
 
Искрено, ни мало ми се не свиђа текст. Где је макар мали критички осврт?

Сећам се да га је ономад било приликом објављивања студије о метроу а у овом случају има још више материјала за критику.
 
Ja imam jednu tehnicku zamerku u pisanju spratnosti na primer Pr+8+Po, jer Po označava podrum. Za povucenu etažu ili povučeni sprat oznaka je Ps ili Pe, a za potktovlje Pk. Ali to je sitnica ;)

Nego, pošto u tektu piše da saobraćajnice nisu predimenzionisane, da li si Igore pričao sa nekim ljudima koji su radili na projektu pa si od njih saznao to, ili da li si saznao da li su urađene kompjuterske simulacije saobraćajnih tokova (na primer u softveru Vizum) i uticaj na saobraćajnice u ostatku grada? Da li se zna tačna lokacije kuda bi išao tunel koji bi povezao Nbg i SA, tj na koju novoformiranu saobraćajnicu bu se nadovezao, to me baš zanima?
 
Imaju li ovi nasi vizum uopste to se u londonu koristilio za saobracajne simulacije , Moracu da odem na javni uvid sutra da pacim pogled
 
Hvala Milance ispravka uneta.

Nisam pitao za saobracajne simulacije a i oko tunela sem bazisnog je sve prilicno nedefinisano sada. Cak je razmatranje bazisnog ubaceno vise na insitiranje gradskog arhitekte nego sto su oni imali u planu da ga stave kao opciju daljeg razvoja. Za metro cinjenica da se i dalje razmatra opcija preko brankovog sto mi je dosta cudno bilo ali to je sada toliko van potvrde i bilo kakvih konekretnih stvari.

Delija razumem tvoju kritku kao i pohvale kada padnu za neki tekst, imacemo to u vidu
 
@Direktor
Imaju. Ima ga Saobracajni fakultet, Direkcija za saobracaj i Direkcija za izgradnju ima, i imaju super obucene ljude. Radili su za svetku banku, za porebe nekih kredita analize i za strane zemlje. Koristili su ga za sve simulacije tokova i za metro, most na adi, za analizu kompletnog saobracaja u beogradu na osnovu koje je uradjen master plan saobracaja 2006 gde je i previdjen taj bazisni tunel, i most u SA. Imaju ceo Bg unet, samo trebaju i ovaj deo da unesu i da dobiju podatke, pa zato pitam. Radjena je analiza i za autoput ka CG u njemu. EBRD i drugi kreditori zahtevaju da se tako rade analize i na osnovu njih vrse cost benefit analize da bi se odobrio kredit.
Inace Vizum se koristi za vece oblasti a za manje delove, tj za pojedine raskrsnice se koristi Vizus. Moze se podesiti da Vizum uzima super detaljne informacije iz Vizusa (koliko traje koji sugnal, uslovna skretanja i dr.) da bi se dobila kompletna i tacnija slika.
 
Igor":3o0rs9mw je napisao(la):
Delija razumem tvoju kritku kao i pohvale kada padnu za neki tekst, imacemo to u vidu
:kk: Само да није (ауто)цензура. То би ме дотукло.
 
@Milanche
Рађена је симулација, али нисам успео да дођем до податка какви су резултати, јер сам ушао у дискусију о потреби подземне приградске железнице. И без Визума за нека места је лако наслутити загушење. На пример, испред Савског трга, где сам јако критиковао решење, и предочавао Југов концепт са ротаријем полукружног облика, они су се правдали на ограничења које задају црпна станица и Републички завод за очување споменика културе. Управо сам послао допис РЗОСК, да видим да ли су они стварно захтевали сабијање саобраћаја ка Немањиној са свим негативним последицама.
 
Tuda su nekad kola isla postje i fotke ispred bolnice , ali nije bilo crpne stanice , da bi se dobila 3 traka moralo bi da se ulozi da se izmjeste ventilacjoni otvori crpne stanice , inace sadanjs asirina kolovoza ispred bolnice je 7,30 m
 
Vrh