Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Delija":2px9ldni je napisao(la):
Premošćavanju reke i rasterećenju od saobraćajnih gužvi doprineće i izgradnja Beogradskog metroa. U sklopu ovog projekta planirana je izgradnja još jednog mosta, tik pored Brankovog, nizvodno, na koji bi se nastavljao tunel čiji će ulaz biti ispod spomenika u parku na Kosančićevom vencu. Metro bi kroz centar prolazio tunelom do Trga republike, a zatim Bulevarom kralja Aleksandra, do krajnje stanice.

Оп оп, дакле ипак су и снс-овци добили по ушима од стране шефова са запада па траса "метроа" остаје непромењена. :kafa:

Делија је био у праву и то више него што и је и сам мислио. :(
Ostaje nam da se nadamo da je u pitanju samo novinarska ’’bajata’’ obaveštenost, odnosno da je novinaru koji je pisao o ’’proširenju’’ ovih mostova, ostala kao poslednja info, ona o poslednjoj EGIS-ovoj studiji za M1 liniju metroa, ali koji su i oni (EGIS) relativizovali, ostavljajući kao alternativu prelazak ove linije metroa preko Save, upravo u zoni tramvajskog (’’Zarićevog’’) mosta. Podsećam da je EGIS od novih BG vlasti dobio projektni zadatak da prilagodi svoju studiju novima uslovima (da prva faza pokrije Prokop, BG na vodi i novu autobusku i železničku stanicu na NBG), koji mi se čine nespojivim sa prolaskom dela trase M1 u zoni Brankovog mosta. Pre bi izgledalo praktičnije da M1 prelazi Savu u zoni tramvajskog mosta, tako što bi se u trupu ovih dodatnih konstrukcija za taj most, predvidele kasete za prolazmetro-kompozicija, rešenje koje je predviđao i Jovinov projekat za metro-drumski most. Osim toga, izgradnjom metro-stanice u zoni današnje autobuske stanice (ili parka ispred Ekonomskog fakulteta) dobilo bi se idealno ukrštanje sa tramvajskom ili LRT linijom, koja treba da ide tzv ’’Savskim bulevarom’’ (mada bi isti mogao da bude i prva BG avenija, jer ima preduslove da se već sada predvidi i po zahtevanim uslovima projektuje) i na taj način posredno zadovolji onaj uslov novih BG vlasti, da M1 ’’opsluži’’ i stanare/kozumente poslovno-stambnih blokova u BG na vodi. To ukrštanje M1 sa novom tramvajskom/LRT linijom mi izgleda zgodnije u zoni tramvajskog nego Brankovog mosta, jer je konfiguracija eventualne M1 stanice na Brankovom mostu mnogo nezgodnija (predpostavljam da ako bi metro-stanica bila ispod obeliska, putnik bi morao da se vrati do Brankovog mosta, spusti sa njega i dopešači stotinak metara do tramvajske stanice, što bi u slučaju ukrštanja u zoni tramvajskog mosta bilo dosta elegantnije).
 
milos.tro":12zto1xe je napisao(la):
bg2.jpg

bg1.jpg

bg3.jpg

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 4&page=887
Post postavio AleksAMSTER
Izuzetno rešenje! Nadajmo se da će ove slike videti i odgovorni iz Urbanističkog zavoda i, zahvaljujući kvalitetu ovog predloga dobiti nadahnuće da ga i realizuju. Tim pre mi se čini da bi rešenje konstukcije metro-mosta upravo u ovoj zoni pokvarilo ovakvu koncepciju i nepopravljivo onemogućilo da se išta ozbiljnije u ovom bloku, sa tako puno potencijala, promeni!
 
milanche":181288i0 je napisao(la):
Sto se setalista i probalja tice, malo sam crtao po ovoj tvojoj slici da bi bilo jasnije. Naime ukupna sirina setalista po njima treba da bude 30m. Ako obratis paznju na legendu, videces da ova isprekidana linija u Savi oznacava donji nivo reke, tako da ce verovatno se setaliste siriti do te linije i to ce biti na nizoj koti, koje ce biti plavljeno s vremena na vreme kao na Nbg. Plava linija od koje si ti merio, predstavlja gornju iniju obaloutvrde, tj setaliste na visoj koti. Videces da se ni jedna ta linija ne poklapa sa linijom sadanje obale, koju sam oznacio braon bojom, cak se vide i one male rampe

Svestan sam toga i već sam kratko odgovorio na tu primedbu. Evo sad malo opširnije pošto će se isti problem i ista zabuna ponavljati na svim Beogradskim obalama.

Svi važni delovi gradske infrastrukture moraju biti stalno dostupni. Funkcionisanje grada ne može da zavisi od slučajnosti i ćudi prirode. Zbog toga sve što je za jedno obalsko šetalište bitno, mora biti na njegovom najvišem nivou. On mora biti dovoljan sam za sebe i mora sam obezbeđivati svu potrebnu funkcionalnost. Onaj niži nivo treba posmatrati kao povremeni bonus na koji ne treba ozbiljno računati, mada je dobrodošao kad je pristupačan. Ljudi tamo sa jedne strane imaju samo bezlični zid, odsečeni su od pogleda i svih usluga koje pružaju lokali u prizemlju zgrada na obali. Čitav nivo je samo povremeno dostupan, a kad se voda povuče prekriven je debelim slojem blata i svake vrste đubreta. Teško je postavljati klupe i ulični mobilijar ili ugrađivati kvalitetnu opremu koje se stalno mora čistiti od izmeta, flaša i blata, a postoji i problem pristupa za vozila, izvođenja instalacija, naprimer struje, vode za piće itd. A posebna priča su užad i mostići splavova i marina koji moraju biti pokretni pa se redovno pružaju preko samog šetališta potpuno onemogućujući prolaz. Setite se da je donji nivo kod hotela Jugoslavija potpuno nepristupačan baš zbog toga. A ako se i potrudite da donji nivo opremite kompleksnim sadržajima, zbog stalnog plavljenja održavanje postaje basnoslovno skupo. Pa onda tu je činjenica da je potpuno sigurno da će zbog globalnog zagrevanja padavine biti sve obilnije, a nivo svake reke sa velikim slivom praktično redovno povišen (a tu Đerdap može tek malo pomoći). Znamo kakva je bila ova godina. Zbog svega toga upravo najviši nivo obale mora da ima svu potrebu širinu da bi na njemu moglo stati sve što je potrebno. Računanje donjeg nivoa u širinu obale, bez definicije na koju se to obalu misli, služi više tome da se u medijima može spomenuti veći broj. To je prosto korekcija marketinških timova, pošto je plan bio i ostao isti i pre i posle te izjave.

Tačno je da se u tim medijima ponekad može čuti za tobožnje prednosti nižeg nivoa nasipa. Ali i na primeru Zemunskog keja se lako vidi o čemu se tu još radi. Na velika zvona udaren novi kej ispod Gardoša se sveo na to da su ljudi potpuno proterani na niži nivo da bi se ČITAVA gornja površina izdala kafanama i prekrila stolovima. Godine prolaze a i dalje ni traga od tobožnjeg zelenila, pristaništa, biciklističkih staza i šetališta sa onog naveliko reklamiranog plana. Ovako opština lepo zarađuje, privatnici zarađuju, a za šetače je dobra i prazna asvaltna ploča na nivou kanalizacije i nizvodno od nje. Opštinske vlasti smatraju da oni ništa ne troše pa i nisu za bolje. Levo imaju betonski zid, desno reku, dole asvalt, gore nebo. I to im je to. Tako se u novcu iscrpljuje čitav sadržaj najvećeg dela tobože razvojnih i urbanističkih izbora u Srbiji. Proglas da Beograd najzad silazi na vodu bi se lako mogao svesti na to da je (naravno) gornji nivo obale privatan za višu klasu i njihove zgrade, a obični Beograđani mogu da budu i na donjem nivou, kad i ako uspeju tuda da prođu.

Zbog toga mislim da postoje dva nezavisna razloga da za sada zaboravimo na niže nivoe. Elementarna urbanistička logika vezana za neprekidnu funkcionalnost, dostupnost i kvalitet prostora, ali i pitanje kome će ustvari koji deo Beograda ubuduće pripadati.
 
Karlo del Ponte":6dy4g21g je napisao(la):
milos.tro":6dy4g21g je napisao(la):
Vratio bih se na pitanje saobraćajne infrastrukture i spajanje tog u narednih nekoliko godina, nadam se, izgradjenog dela SA (kula,tc centar i nekoliko zgrada) sa ostatkom grada. U prvoj fazi nije planirano izmeštanje celokupnog železničkog saobraćaja iz SA (ostalo bi oko 10-tak koloseka paralelno sa Savskom),pa kako bi bilo moguće (pitanje za forumaše saobraćajne struke) spojiti produžetak Višegradske ka kuli sa Savskom ulicom?
Мислим да је питање везано за међурешење у току фазне градње, и лично, не верујем да ће га бити, односно да ће се из Вишеградске ка Кули кружити около. Према оригиналном плану, много горе нас очекује када све буде завршено, зато што једини (релативно) капацитивни систем превоза ће добити нову препреку управо на пресеку Савске и Вишеградске, и то на месту где је никада није било.

У примедбама ћу тражити да Вишеградска од Савске до Клиничког постане пешачка зона, или да остане једносмерна улица узбрдо са уласком искључиво левим скретањем, јер ће правити више проблема него користи ако се реализује по нацрту. Ако желимо спој атрактивности и функционалности, онда можемо направити пешачку улицу са пасарелом преко Савске и једноколосечни трамвај (или модеран, или неки романтичарски прастари) од Куле до Храма.

Ако ћемо говорити о утицају железнице на целину решења, успостављање подземне железнице од Сајма ка Штајги и даље није избачено из разматрања. Мислим да би се у том случају направио тунел од Ложионице, ка северу испод САО 6, САО 8 и САО 9, и да би тунел ишао све до Бетонхале. Мислим да су то решење осмислили како би избегли градњу Винчанског моста. Мислим да је тај концепт решења лош, и да ако већ копају железнички тунел, треба да иду право испод САО 6, да наставе испод Трга Републике и све до Панчевачког моста.
1) Ако ћемо о дужини тунела, такав тунел је само 800 метара дужи од онога који планирају.
2) Трајно се ослобађа пруга око Калемегдана од тешке железнице, ту можемо пружни појас искористити за неки трамвајчић, наравно, померити трасу са самих зидина, а аутомобилски саобраћај на Калемегдану укинути.
3) Када се из тунела избаци теретни саобраћај, може се користити за метро.

Наравно, полазна станица приградских и регионалних возова за Обреновац, Аеродром (преко Остружнице), Ресник, Лазаревац, Ваљево, Младеновац, Лапово, Врчин, Пожаревац би била на позицији садашње железничке станице.

Потпуно укидање железнице из плана би значило непостојање алтернативе за скуп, спор, непоуздан, загађујући аутомобилски и аутобуски саобраћај у центру великог града.

Karlo, zahvaljujem ti na objašnjenjima :) . Hteo bih da se osvrnem na metro. Nadležni su planirali da se u prvoj fazi izgradnje ide na smanjenje broja stanica (što bi moglo da prepolovi investiciju sa 800 na 400 miliona evra) kao i spajanje sa SA(u planu bi bila jedna ili 2 stanice u SA zavisi od stepena izgradnje). Pominjalo se da podzemna varijanta metroa u SA ne bi dolazila u obzir zbog podzemnih voda,pa me interesuje koja bi bila najpogodnija trasa te linije u nadzemnoj varijanti?
 
Bombe pretnja za “Beograd na vodi“
M. T. Kovačević | 11. oktobar 2014. 19:53 | Komentara: 5
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ad-na-vodi

Savski amfiteatar uveliko se „čisti“ od zaostalih neeksplodiranih ubojnih sredstava. Specijalne ekipe već mesecima uporno tragaju za preostalim granatama iz dva svetska rata
beograd620x0.jpg


DA bi se realizovao projekat „Beograd na vodi“, svih 1,8 miliona kvadratnih metara, do početka izgradnje, moraće da se sondira i detektuje, zbog osnovane sumnje da se na ovom području nalaze neeksplodirane bombe i granate iz Prvog i Drugog svetskog rata!?

Deo podataka o lokacijama iz bombardovanja 1944. je poznat, dok su pozicije bombi bačenih tokom Aprilskog rata 1941. i za vreme Prvog svetskog ostale velika nepoznanica.

Iz tog razloga, prema rečima Branislava Jovanovića, direktora Centra za razminiravanje Republike Srbije, pre gotovo godinu dana počela su prva ispitivanja terena, kako bi se zemljište na vreme pripremilo za intenzivnu gradnju.

- Naše ekipe na terenu imaju konstantne aktivnosti, na proceni rizika. Posao još nije završen, ali sam zadovoljan dinamikom. Tehnički je zahtevan, a mi ga radimo po najvišim standardima - objašnjava Jovanović, koji je ukazao na to da je Centar za razminiravanje zadužen za izradu projekta za uništavanje neeksplodiranih ubojnih sredstava.
GRANATE IZ PRVOG SVETSKOG RATA Potencijalna opasnost su neeksplodirane granate iz Prvog svetskog rata. Od 28. jula do 2. decembra 1914. godine, Beograd je besomučno bombardovan sa leve strane Save, kao i sa oklopnih brodova. Od 5. do 8. oktobra 1915. iz oko 300 topova gađan je prostor sa desne strane Save. Za dva dana na grad je palo više od 100.000 granata.

On, međutim, nije želeo da otkriva da li je na pomenutom području pronađena neka zaostala granata i avio-bomba.

Istorijske činjenice govore da će, ipak, imati pune ruke posla. Beograd je u prošlom veku više puta žestoko bombardovan. Pored civilnih objekata, projektili su po pravilu padali na strateške objekte oko Železničke stanice.

ZA DAN PALO 440 TONA EKSPLOZIVA

Podsećamo, 6. aprila 1941. godine u ranu zoru, bez objave rata, sile Trećeg rajha napale su Kraljevinu Jugoslaviju. Njihove vazdušne snage su bombardovale Beograd, u četiri naleta, koristeći 484 aviona. Tom prilikom palo je oko 440 tona zapaljivih bombi. Jedan broj njih i na železničke i komunikacione sisteme na području Savskog amfiteatra.
 
milos.tro":22jkj56l je napisao(la):
Bombe pretnja za “Beograd na vodi“
M. T. Kovačević | 11. oktobar 2014. 19:53 | Komentara: 5
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ad-na-vodi
..........
On, međutim, nije želeo da otkriva da li je na pomenutom području pronađena neka zaostala granata i avio-bomba.
.....


E, ovo bi moglo da se snima za TV. Obzirom da je, zbog činjenice da su se na terenu nalazili železnički koloseci, besmisleno koristiti detektore za metal, onda će morati da koriste radare za ispitivanje zemljišta.
Alternativa je bockanje "pipalicama" :p
 
Предлажем да неко слика себе у СА, а да се такав акт назове САМФИ.
Ко то учини први остаће уписан у историју, за неке нове рубрике стари Београд. Водичи би рекама туриста Београда 2020е могли да причају о томе. Селфи ће наравно отићи у историју, а за прилику да се докопа (у будућем времену веома популарне и једино овде доступне) Самфи фотографије... даваће се грдан новац.

Све се то неће остварити у пуној снази без магичне, магнетно - шармантне куле микрофонке.
 
Tek sam sad primetio da na delu plana koji sam postavio (http://i59.tinypic.com/16gbi3c.jpg) sitnim slovima piše

Г.Л. = Р.Л.

Ako sam dobro razumeo ovo bi trebalo da znači da se u bloku 14 regulaciona i građevinska linija poklapaju. Pa prosto nisam mogao da odolim da to ne nacrtam. Kad uzmete u obzir da malo niže piše Hmax=60.0m, što je inače i NAJNIŽA visina bloka u čitavoj trećoj celini (čitava rečna polovina SA između ova dva mosta), onda poprečni presek naše buduće "moderne" obale, tj odnos njene širine i visine najniže zgrade, izgleda kao na ovoj skici. Kako će samo Beograđani biti beskrajno srećni & zahvalni vlastima kad ih ubace na ovakvo mesto ... :lol:

1znyfxv.jpg
 
Index zauzetosti parcele u tom bloku je max 70% + zeleni koridor (3p1) koji zauzima nekih 10% parcele. Sto dodje da ce se na 60 % placa nalaziti objekat a ostatak ciniti zelena povrsina, parking i sl. Ostaje nam da se nadamo da ce osloboditi deo ka reci. Inace tu je planiran hotel.
 
57uh.jpg


Поставио VJ на форуму "Београд кога више нема"
 
vranac":1amhhq23 je napisao(la):
Savamalu je daleko lepše isprojektova član ovog foruma Rascian nego vučićev arapin.


Jel imas sliku? ako imas postavi.

Licno bi voleo da najveci zagovornici protiv ovog projekta na forumu urade svoj rad, tj predlog kako bi oni isprojektovali ceo SA da su recimo imali privilegiju da to ucine, znaci nista u sitne detalje vec onako grubo skica gro plana celog SA i objekti, infrastruktura samo osnovno itd na njemu. Koliko sam primetio to su 80% ljudi iz struke pa im verovatno nece biti problem da to urade.
 
Govorio sam o Savamali, ne o celom SA, znaci o delu izmedju 2 mosta. Njegov projekat bi se idealno nadovezao na ovako gore zamisljen deo Karadjordjeve ispod Kosancicevog venca.

Ima i to ne samo jedna slika.
viewtopic.php?f=8&t=1466
 
Večeras je na Pinku kod ulizice Vučićevića ( ne znam što je uopšte zvao ostala dva sagovornika kad ništa nisu rekli ) , AV u svom dobro poznatom patetično-lepljivoprstičnom monologu izneo eksluzivno da će šeki Bin Zajed mladji da potpomogne lično svojom lovom rasčišćavanje SA, pošto je trenutno zafalilo, sa 140 mil $€ ( ne cuh dobro koja je valuta u pitanju ) . Na to Lazanski zabezeknuto kao da je hteo da kaze , pa ko kome daje 140 miliona tek tako ( to je sigurno 5 Migova 29 u full opremi, koza klima ). Ili ce da se uzmu njih dvojica na kraju mandata na vrhu te kule ili ce da nam preseli Emirate direktno u Bg + da mu damo 500 mladih devica. KO KOME POBOGU I ZABOGA NA PLANETI ZEMLJI POKLANJA 140 mil. samo zato što je neđe zapelo?!!! JA nisam čuo za takav slučaj, osim ako nema neki debeli interes. Neka me ispravi neko ako grešim!
 
Nebojsa":3qtsjplt je napisao(la):
Licno bi voleo da najveci zagovornici protiv ovog projekta na forumu urade svoj rad, tj predlog kako bi oni isprojektovali ceo SA da su recimo imali privilegiju da to ucine, znaci nista u sitne detalje vec onako grubo skica gro plana celog SA i objekti, infrastruktura samo osnovno itd na njemu. Koliko sam primetio to su 80% ljudi iz struke pa im verovatno nece biti problem da to urade.

Odradjeno, ha ha!

http://www.imamoplan.com/predlozi/beograd-na-vodi/

Inace videh skoro da je i u zalivu ovo trend, napravili seici u Kataru veoma slicno samo ruzno, u Beogradu bi za razliku od Dohe zaliv na Savi sa rivom i borovima bio remek delo arhitekture i javnog prostora :)

Poslacu projekat Seiku, mora da mu se svidi :)

Doha:

doha-from-the-sky.jpg


th2001-md-properties-doha-the-pearl-porto-arabia-porto-arabia-townhouses-townhouse-the-cosmopolitan-heart-of-the-pearl.jpg
 
Rascian":2s3md3o3 je napisao(la):
Pozdrav Zex,
Ovo je nesto sto pravio u trenucima dokolice tako da slobodno kritikujte sve sto Vam se ne svidja.
Naravno da je buducnost grada u savremenom izrazu . Ovo je izuzetak, a ne pravilo i to zbog specificnosti lokacije., tog segmenta priobalaa izmedju 2 mosta.
Konkretno zgradu muske gimnazije sam imao uradjenu, pa sam je samo ubacio jer me je mrzelo da pravim nesto drugo :D
Srpsko-vizantijski blok je meni licno vrlo bitan i svakako bih ga izlobirao u paralelnom svetu da imam neku moc. :cool:
Sto se tice tornja, on nije toranj sam po sebi, vec deo vece zgrade, nesto poput crkvenog zvonika, a bio bi koristan kao vizuelan reper...
bey5b5.jpg


Pogled s Brankovog mosta

33v136c.jpg



sa novobeogradske strane

5nu1xx.jpg


Kula :)

30hybut.jpg


delovi keja

29wtlrr.jpg


119a4p5.jpg

inace da se vidi
ZEKS je takodje uradio svoju viziju anfiteatra neznam gdje se sad nalkzi na forumu
 
CASTELBIANCO":2hbx5lho je napisao(la):
KO KOME POBOGU I ZABOGA NA PLANETI ZEMLJI POKLANJA 140 mil. samo zato što je neđe zapelo?!!! JA nisam čuo za takav slučaj, osim ako nema neki debeli interes. Neka me ispravi neko ako grešim!
Осим ако нема интерес? Јеси ли ти пао са марса? Буквално добијају 100 хектара земљишта у центру Београда, ти милиони које деле, донирају и поклањају су ништа у поређењу са реалном ценом.
 
Somi303":33tos4k3 je napisao(la):
CASTELBIANCO":33tos4k3 je napisao(la):
KO KOME POBOGU I ZABOGA NA PLANETI ZEMLJI POKLANJA 140 mil. samo zato što je neđe zapelo?!!! JA nisam čuo za takav slučaj, osim ako nema neki debeli interes. Neka me ispravi neko ako grešim!
Осим ако нема интерес? Јеси ли ти пао са марса? Буквално добијају 100 хектара земљишта у центру Београда, ти милиони које деле, донирају и поклањају су ништа у поређењу са реалном ценом.

A Što misliš da je 100 ha u centru Bga neko basnoslovno bogatstvo u ovoj situaciji. Ovoj dekadi. Ovom veku. Srbi su jako "bogat" narod pa ce svi ti sa neresenim imovinskim stanjem, bas tu da pokupuju stanove po ceni od 4000€/m2. Ili misliš da će dijaspora, koja je realno jedva čekala da pobegne odavde, ne znajući šta će sa umrtvljenim kapitalom sjuriti ga u veselu zemlju balkansku. Nema vise ludaka koji su kacili orlove i lavove na kapije po cenu da tamo gladuju. Ove nove generacije sa zapada Srbija interesuje koliko i Zanzibar. I to je dobro za njih. Kapiram da su Arapi ispitali trzisnu logiku pre svega kad su krenuli da ulažu u taj projekat, ali sve mi se čini da to ulaganje i ne mora zauzvrat biti u profitabilno-materijalnom smislu. Jedino što pravno gledano, ako se razumemo u pravo ovo naše kontinentalno ( ne šerijatsko ), ne pije vodu to ja sam ti dao lovu jer sam ja u mojoj zemlji gospodar života i smrti i imam, pa ću ja to posle da prebijem sa al Abarom mojim oratkom koji radi sa tobom biznis pola-pola. Evo zamisli celu ovu pricu samo da preslikas na nekog magnata sa zapada, recimo Donald Trump radi hotel u Bgu, nedostatak love koci rasciscavanje recimo generalstaba, pa Obama uskoci sa sa 100 miliona iz federalnih rezervi, jer fali za projekat, tobože koji je u interesu jedne americke kompanije. Ma posle ce to da se ispegla nekako...sumanuto. Nervira me to sto nam se servira prica koja ne moze da moze : Dao nam na ruke šeik. On je mnogo dobar, pravi je meca dobric. Voli nas narod, pa oce da pomogne. MA NEMOJ! A mi smo sisali vesla. A ko ce te stanove kupovati videcemo tek. Kad je AV rekao da za Al Abarom idu i ljudi koji ga prate i kupuju to sto on gradi, cisto sumnjam da nije mislio na bogate Arape i tu se slažem da je to deo interesa od 100ha . Arapi grade u centru Bga za Arape, bas onako kako im odgovara i kako zele. Blago nama sa njima u nekoj buducnosti.
 
SA SSC
http://www.skyscrapercity.com/newreply. ... =118144928
post postavio loleribara
QUOTE=loleribara;118144928]Danas sam iskoristio lepo vreme i posetao obalom BNV
Prvo se izvinjavam za neke losije slike.
Ovo je stanje sto se tice uklonjenih objekata od Radeta do Gazele (nastavak mog proslog posta
untitled-1.jpg


Stand BNV
imag0048.jpg

imag0074.jpg


Navali narode rasprodaja!
imag0052.jpg


Preduzece PIM odmah pored radnje
imag0054.jpg

imag0053.jpg

imag0055.jpg


Onda ide deo gde se koliko sam primetio nista ne radi.
imag0073.jpg

imag0071.jpg


Do gazele ostale su jos dve olupine, na ovoj prvoj ceo dan su nesto radili, kao da su ga praznili.
imag0057.jpg

imag0070.jpg


Od ove olupine do sledece sklonjene su dve ajde da kazemo marine gde su se vezali camci i gliseri
imag0058.jpg


I na kraju poslednja olupina
imag0069.jpg


Od Gazele do Novog zeleznickog mosta nema ni jedan brod ili splav.
Prvi sledeci objekat je
imag0062.jpg


Odmah pored ispod NZM je Marina koja je sklonjena izmedju one dve olupine
imag0063.jpg


Nadam se da nisam bio konfuzan i da sam uspeo da docaram situaciju na terenu.[/QUOTE]
 
А да. Нови рок за почетак градње је мај следеће године. Можда.
 
Борчанац":20ly0vbt je napisao(la):
Предлажем да неко слика себе у СА, а да се такав акт назове САМФИ.
Ко то учини први остаће уписан у историју, за неке нове рубрике стари Београд. Водичи би рекама туриста Београда 2020е могли да причају о томе. Селфи ће наравно отићи у историју, а за прилику да се докопа (у будућем времену веома популарне и једино овде доступне) Самфи фотографије... даваће се грдан новац.

Све се то неће остварити у пуној снази без магичне, магнетно - шармантне куле микрофонке.
За будуће генерације ;)
100e2f2ef046e51f955483387b9084f7.jpg
 
Karlo":1keqn5ka je napisao(la):
Ако ћемо говорити о утицају железнице на целину решења, успостављање подземне железнице од Сајма ка Штајги и даље није избачено из разматрања. Мислим да би се у том случају направио тунел од Ложионице, ка северу испод САО 6, САО 8 и САО 9, и да би тунел ишао све до Бетонхале. Мислим да су то решење осмислили како би избегли градњу Винчанског моста. Мислим да је тај концепт решења лош, и да ако већ копају железнички тунел, треба да иду право испод САО 6, да наставе испод Трга Републике и све до Панчевачког моста.

U pravu si potpuno. Takav tunel bi mogao u buducnosti nakon izgradnje vincanskog mosta da bude iskoriscen za metro.
 
Vrh