Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Karlo del Ponte":17mi4592 je napisao(la):
0) Баш нигде нису предвидели баш никакву форму денивелисаног моторног саобраћаја, чак ни кратке аутомобилске подвожњаке за убрзавање аутомобилског саобраћаја
Једини квалитет овог имбецилног плана.
Karlo del Ponte":17mi4592 je napisao(la):
7) Решења са само и само површинском раскрсницама на крајевима неког од главних градских мостова су погубна, чак и ако су кружни токови. Потребно је бар нешто денивелисати, а у брисаном простору, и у оквиру целине у којој добијамо неколико стотина милиона евра само за инфраструктурно опремање!
Не не и не! Ето вам децо леп пример зашто се саобраћајни инжењери не смеју бавити урбанизмом. Карло као врхунски инжењер би у центру центра Србије и Београда у централном делу београдске савске обале насадио - петљу.

Париз има десетине мостова у старом језгру града и око нула петљи. Кључ је управо у броју мостова и наравно метроу.

Петље у центру града, па још на централној градској обали су неприхватљиве.
 
+1 Delija, Slazem se u potpunosti.
Nikakve petlje za mostove u gradskom jezgru.
 
Nebojsa":4e3l9vc6 je napisao(la):
Express, u nedostatku smislenog i sustinskog argumenta siris jednu obicnu besmislenu maglu koja blage veze nema sa sustinom svega onoga o cemu smo spatio i ja raspravljali. Kakvo terazije, kakav trafalgar sq. brate, prosto neverujem sta pises, dajes znacenje necemu sto je totalno beznacajno kao da su i pariski i londonski downtown fizicki udaljeni od tih gradova kilometrima!! Znaci blizina teraziju od 1 km je problem, nije 3 km. kao u londonu do traf.sq?? Kakve veze imaju jedan megalopolis London i jedan mali Beograd, jel 1km u Londonu ekvivalent 1km Beograda koji je 10 puta manji? Zatim sta je ovde ekvivalent jednoj palati Westminster, Kovent Gardenu ili Trafalgar sq.? ili jelisejskim poljima, trijumfalnoj kapiji ili trgu konkord? - Terazije, Botanicka Basta i zgrada poste :laugh: :laugh: ... stvarno steta, pravi urbicid!

Bespotrebno galamis.

Savska nije Westminster? Nije, pa?

Ja pricam o proporcijama koje treba koliko-toliko da se postuju a ne o maskiranju krsa oko Savske.

BNV zapravo predstavlja slona u dnevnoj sobi. Ukoliko nesto tako veliko van svih prihvatljivih proporcija biva postavljeno na sredinu sobe od te sobe nema nista jer ista gubi svoj smisao na taj nacin sto vise lici na stalu.

Zasto je udaljenst bitna? Slon moze samo u dvoriste - nikako u sobu. Potrebni su manji pas ili macka kako bi soba i dalje licila na sobu a ne na stalu.

To sto London ima slona u stali ne znaci da mi treba njega da trpamo u sobu samo zato sto imamo stan umesto ranca. Drugim recima to sto je London fizicki veci pa je udaljenost veca ne opravdava trpanje u SA.

Sustina se vrti oko toga da Beograd treba da ostane Beograd i to spusten na reku. Nikakav Vankuver na Savi nije potreban. Mini La Defense moze biti postavljen dalje. To nije sporno sve dok ima prihvatljive proporcije u odnosu na vizuru koja se pruza iz starog grada.

Postavicu Zidarev render kao primer dobro osmisljenog resenja bez obzira na to koliko je finansijski izvoljivo. Nadam se da se ne ljuti.

savski-amfiteatar-jug-cerovic-architecte.jpg


^^^ U donjem desnom uglu pise "Prostranstvo u srcu Beograda". Sta je decko uradio? Jos je vise otvorio iovako otvoren amfiteatar. I pored klastera u samom centru grada amfiteatar ostaje prostran. Iz ugla Pobednika i dalje ostaje pogled na Usce, Novi Beograd i Zemun, iz drugog ugla imamo pogled na klaster sa jedne i slobodan amfiteatar sa druge strane dok sa Terazija imamo pogled kakav je oduvek i trebalo da bude - nova verzija starog grada spustenog do obale reke.

Oblakoderima na mestu na kojem se nalaze po projektu BNV zatvaraju ambijentalnu celinu desne obale reke, odnosno amfiteatra. Samo sa te strane imamo brdo pa protivtezu postizemo pozicijom klastera na suprotnoj obali.

Na prikazanom renderu se moze videti kakav efekat prostora stvara izostanak klastera na mestu na kome se nalazi po projektu BNV nevezano za cinjenicu da je klaster u ovom slucaju na levoj obali.

Ukoliko klaster treba da se postavi na desnoj obali onda mora biti sto vise izolovan od "pozornice" amfiteatra u vidu vodotoka kroz prostor nizvodno od Gazele. Jedina dobra lokacija za klaster sa desne obale Save jeste celina IV cijim se visinskim ogranicenjem po projektu neopravdano stiti Senjak na stetu ambijentalne celine amfiteatra.

Cak i da Beograd nema vise prostora (iako u realnosti ima prostora uz Gazelu) zar to opravdava urbanisticki prevrat?

Neka grade sta hoce i gde hoce. Ne tice me se vise ni malo.
 
Prvo pricas o duhu Londona i Pariza a sad o proporcijama sto nema veze jedno sa drugim. I londonski city i la defense su SASTAVNI DELOVI Londona i Pariza, CITY je cak u samoj SRZI grada isto kao i ovde SA. Meni se ne svidja namena bnva jer kao sto je neko vec pomenuo na kraju cemo ustvari imati jedno atraktivno stambeno naselje na 70% povrsine. Kao sto vec jedanput rekoh jedan jedini investitor koji se pojavio posle tolikih decenija sa 3 - 4 milijarde dolara i koji je spreman da odma nesto uradi u tom krsu, lomu i sramoti za ovu zemlju a ne da samo nesto palamudi i filozofira jos koju godinu sa sobom je doneo i plan kako ce to da izgleda i mi smo se slozili sa tim, mi - drzava, grad ... neko ce sigurno reci da smo i mi - drzava, vucic, sns, ucestvovali u kreiranju ovakvog plana, ako je tako nek prilozi dokaze za to. Meni moze biti zao sto 'zidar' nije imao prilike da osmisli SA ali od toga nemam nista. Meni je zao sto blok 26 ostaje u nedogled da zvrji prazan i sto je ceo taj deo novog beograda oko arene sje*******an sa stambenim kocketinama umesto da je popunjen sa beogradskim la defensom. Toliko ima nelogicnosti i suprotnosti u ovom gradu da bi mogli da raspravljamo u nedogled.

Mislim da si malo preuvelicao tog 'slona' jer visina zgrada od 70 - 80m nece bitno upropastiti vizure i sa jedne i sa druge strane reke bez obzira sto se i ja slazem da im je bolje mesto na suprotnoj strani, takodje videli smo da su redukovali i samu gustinu gradnje. Ja NE BRANIM ovaj projekat bez obzira sto sam glasac SNS vec samo pokusavam da predstavim realnost. Sta bi bilo kad bi bilo o tome vise ne vredi lupati glavu, u suprotnom aj da se organizujemo svi i da danonocno strazarimo u SA.

Ni mene vise nije briga, bice kako su rekli i predstavili i to je kraj price.
 
milos.tro":379p437a je napisao(la):
Interesuje me da li se u Parizu,Beču ili Londonu grade oblakoderi od preko 100m visine na 10-30m od reke?

Pariz
55960489-france-paris-eiffel-tower-across-seine-river-gettyimages.jpg


Bec
Vienna-Panorama-04.jpg


London
c265ac2b565f85a9ed0b04b0b0a3de38.jpg


milos.tro":379p437a je napisao(la):
Da li postoji neki grad u Evropi gde se na samoj obali reke u starom delu grada grade oblakoderi?

Liverpool
Liverpool-Canvas-LIV-001-Liverpool-Skyline.jpg


Frankfurt
Skyline-Frankfurt-Germany-Deutschland-night_nacht-1-z.jpg


Braselona
befunkyfoto1296498634jpg.jpg
 
Ja nemam nista protiv kula u gradu ali sam za to da klaster bude van centra grada.
 
Ono sto me raduje je sto izgleda da ce namena kula biti fleksibilna i to je veceras zvanicno potvrdjeno. To znaci da investitor ima slobodu da odluci koje ce kule biti mesane namene, znaci poslovno stambene a koje ful stambene na primer. Ko nije gledao veceras emisiju nek ne propusti reprizu jer su izneti neki novi detalji sto ce se sigurno nastaviti i u novim.
 
Delija":2d43razn je napisao(la):
Karlo del Ponte":2d43razn je napisao(la):
0) Баш нигде нису предвидели баш никакву форму денивелисаног моторног саобраћаја, чак ни кратке аутомобилске подвожњаке за убрзавање аутомобилског саобраћаја
Једини квалитет овог имбецилног плана.
Karlo del Ponte":2d43razn je napisao(la):
7) Решења са само и само површинском раскрсницама на крајевима неког од главних градских мостова су погубна, чак и ако су кружни токови. Потребно је бар нешто денивелисати, а у брисаном простору, и у оквиру целине у којој добијамо неколико стотина милиона евра само за инфраструктурно опремање!
Не не и не! Ето вам децо леп пример зашто се саобраћајни инжењери не смеју бавити урбанизмом. Карло као врхунски инжењер би у центру центра Србије и Београда у централном делу београдске савске обале насадио - петљу.

Париз има десетине мостова у старом језгру града и око нула петљи. Кључ је управо у броју мостова и наравно метроу.

Петље у центру града, па још на централној градској обали су неприхватљиве.
Петља није једини облик денивелисаног саобраћаја. Осим петљи постоје и подвожњаци и тунели, и на крају, и подземне деонице метро система спадају у денивелисани саобраћај. Сам твој миљеник Јовин је предвидео надземну метро деоницу у овом простору уздигнуту 10-15 метара изнад Савског плато-а. А један је од креатора Мостарске петље.(ајде, нека му то буде младалачки грех који му опраштамо...).

Који год нови мост да се прави, треба да буде 12,5 метара изнад водотока, чиме већ на самом почетку захтева рампе од минимално 200 метара са обе стране. Стари савски је 10-так метара изнад, и ово са буџењем истог је био трик да се избегну овако дугачке рампе, и скупља мостовска конструкција.

Укуси су различити. Ја сам не сматрам да надземни електрични превоз на вијадукту по правилу нарушава окружење. Одређеним просторима то може дати чак футуристички и модеран карактер. Ја сам сам хтео да се трамвај диже изнад оног кружног тока пре моста, и да се при томе води рачуна да се остави правац за метро вијадукт, на месту где је Јовин предвидео да метро прелази Саву.
 
Karlo del Ponte":2964qi9x je napisao(la):
Петља није једини облик денивелисаног саобраћаја. Осим петљи постоје и подвожњаци и тунели, и на крају, и подземне деонице метро система спадају у денивелисани саобраћај. Сам твој миљеник Јовин је предвидео надземну метро деоницу у овом простору уздигнуту 10-15 метара изнад Савског плато-а. А један је од креатора Мостарске петље.(ајде, нека му то буде младалачки грех који му опраштамо...).

Који год нови мост да се прави, треба да буде 12,5 метара изнад водотока, чиме већ на самом почетку захтева рампе од минимално 200 метара са обе стране. Стари савски је 10-так метара изнад, и ово са буџењем истог је био трик да се избегну овако дугачке рампе, и скупља мостовска конструкција.

Укуси су различити. Ја сам не сматрам да надземни електрични превоз на вијадукту по правилу нарушава окружење. Одређеним просторима то може дати чак футуристички и модеран карактер. Ја сам сам хтео да се трамвај диже изнад оног кружног тока пре моста, и да се при томе води рачуна да се остави правац за метро вијадукт, на месту где је Јовин предвидео да метро прелази Саву.

Јовинова мостарска петља није младалачка грешка већ одличан пример тадашњих најмодернијих стандарда у планирању саобраћајница и урбаног планирања у ширем смислу. Урбанизам тада и урбанизам данас су две потпуно различите категорије.

Не знам одакле ти рачуница са 200м прилазних рампи када је њихов дозвољени нагиб 7-10% и када ниво воде није исти као и ниво терена.

Дакле, један пешачки и један метро друмски мост на давно планираном месту су све што нам треба овде. Тунел у СА за метро по мени није реална опција јер оно што не платимо на мосту платићемо на ћуприји. Није Јовин случајно предвидео надземну трасу метроа од Т. Терасе па преко Саве. Човек је само узео најрационалнију и компромисну висинску коту трасе која на целој деоници изискује финансијски и инжењерски прихватљива решења. Да је којим случајем ишао на варијанту тунела онда би подземне станице у старом центру града биле на стравично великој дубини. То ем што доста кошта ем што повећава време путовања путника. То можда делује занемарљиво али када се нешто планира да служи транспорту људи у наредних 200 година сваки минут вреди стотине милиона евра.
 
GOJE":3hhdw3nu je napisao(la):
Nebojsa":3hhdw3nu je napisao(la):
loyola":3hhdw3nu je napisao(la):
Ала раде снсовци разваљују.


TAKO JE! I to ponosno i sa velikim entuzijazmom!

Tako i treba da se radi. Naložen k'o smederevac. Još bolje: k'o visoka peć br. 2 u najboljim danima.

Iliti napaljen k'o bot na Vučića...
 
A jel moze neko, posto masovno kacite slike Beca, Pariza, Londona sa reka, da okaci i malo blize objasni slike setalista, kej(ove), saobracaj izmedju ovih visokih zgrada,itd. Kakav je pogled iz tih kula u evropskim gradovima, a kakav ce biti iz "Kule Beograd", to niko nije analizirao...

A propo saobracaja i mostova, petlji...Da se naprave jos 3 mosta u Beogradu na Savi, opet bi Gazela bila najopterecenija jer jednostavno, nema semafora na autoputu a ima 29 ulaza i izlaza na autoputu kroz grad...
 
relja":rtkpuq4m je napisao(la):




Tako i treba da se radi. Naložen k'o smederevac. Još bolje: k'o visoka peć br. 2 u najboljim danima.

Iliti napaljen k'o bot na Vučića...[/quote]


:mrgreen: Bravo! upravo tako!

Ajmo dalje
 
GOJE":6gf8u2am je napisao(la):
Nebojsa":6gf8u2am je napisao(la):
loyola":6gf8u2am je napisao(la):
Ала раде снсовци разваљују.

TAKO JE! I to ponosno i sa velikim entuzijazmom!

Tako i treba da se radi. Naložen k'o smederevac. Još bolje: k'o visoka peć br. 2 u najboljim danima.

Cela priča oko botova izgleda postaje veoma ozbiljna. Sajt http://www.teleprompter.rs je počeo da objavljuje seriju tekstova sa zastrašujućim podacima. Kažu da SNS ima veliku i dobro organizovanu mrežu ljudi koju naziva "Internet Tim". Objavljeni su njihovi interni dokumenti u kojima se hvale da su oni odgovorni za čak 47% komentara u svim važnijim informativnim sajtovima. Svi članovi te grupe šalju redovne izvešaje centrali, a njihov rad se kontroliše od strane koordinatora. Takođe, obavezni su da na svom računaru instaliraju rezidentni program "Valter" uvezan u neku vrstu spam bot mreže koja dobija uputstva od centralnog servera, tako da sam program, bez ikakve aktivnosti ljudi koji na tim računarima rade, lupa pluseve ili minuse na linkove komentara koje im dostavlja centralni server. Što ustvari znači na sve važnije Internet političke komentare u Srbiji. IP adresa računara koji šalje poruke se krije, odnosno sučajno menja preko TOR mreže, a potpis Internet browsera krivotvori tako što se slučajno bira neki od uobičajeno korišćenih. Tako da izražavanje mišljenja, dakle masovni dvosmerni tok političkih informacija u Internet sferi, polako počinje da biva potpuno blokiran. Like i dislike ocene su postale besmislene, a obični ljudi masovno odustaju od čitanja komentara i komentarisanja vesti na važnijim informativnim portalima jer ih postaje besmisleno čitati. Najgori aspekt cele price je (bar do sada) potpuna cenzura ove vesti u svim glavnim medijima, što bolje od svega drugog pokazuje dokle smo stigli. Tako da cela stvar više nije za šalu.

Ovde je prva vest iz te serije.
http://www.teleprompter.rs/objavljujemo ... efone.html

Jedan od zanimljivijih dokumenata sa prethodnog linka je interna ppt prezentacija bot mreže.
http://www.dropbox.com/s/dhyk0b2y0u76wy ... a.ppt?dl=0

Aktuelna lista vesti iz ove serije
http://www.teleprompter.rs/
 
Zuma plusić za linkove... Nisu botovi tolika opasnost, koliko cenzura medija... Botovi su više neprijatnost, kao muve ili komarci, ali su u principu bezopasni. Jer svako normalan može odmah prepoznati plaćeni komentar, tako da mi uopšte nije jasno zašto se uopšte trude.

Ako stvarno veruju da na taj način utiču na javno mnjenje smešni su.

Cenzura je ipak daleko opasnija, ali možda još više i ravnodušnost građana, DS je glavni krivac za tu
ravnodušnost i nezainteresovanost građana. Ali nećemo o politici ovde.

P.S.

Još jedna stvar, moram napomenuti da ovde ipak nema botova, Nebojša je samo malo više politički ostrašćen, to važi i za ostale.

Mislim da je kod dobrog dela forumaša prevelika želja za kulama i sređivanjem SA prevagnula u odnosu na sasvim opravdane kritike tog projekta.
 
nombre":1ryomaw8 je napisao(la):
milos.tro":1ryomaw8 je napisao(la):
Interesuje me da li se u Parizu,Beču ili Londonu grade oblakoderi od preko 100m visine na 10-30m od reke?

Pariz
55960489-france-paris-eiffel-tower-across-seine-river-gettyimages.jpg

par.jpg


Bec
Vienna-Panorama-04.jpg

page-1.jpg


Nombre sve pohvale na fotografijama :) ,na ovim fotkama koje si postavio ali iz drugog ugla vidi se da je u slučaju Pariza i Beča udaljenost oblakodera od obale veća od pomenutih 10-30m.
 
Ali oni imaju sredjenu obalu sto nije slucaj kod nas i to onda svakako bolje izgleda.
 
Bivis":2owq5z9f je napisao(la):
Još jedna stvar, moram napomenuti da ovde ipak nema botova, Nebojša je samo malo više politički ostrašćen, to važi i za ostale.

Mislim da je kod dobrog dela forumaša prevelika želja za kulama i sređivanjem SA prevagnula u odnosu na sasvim opravdane kritike tog projekta.


Pre svega nije fer da mi na samom pocetku ovako kvaris i prekidas zabavu iscekujuci da vidim dokle ce ici masta i zabluda pojedinih ljudi a to me oduvek jako zabavljalo ne samo ovde jer volim da igram na njihovu kartu i da ih pustim i vidim granice njihove inspiracije i zanesenosti. Posebno je pocelo da me zabavlja sto pocese jedan za drugim ko papagaji da donose isti zakljucak pa sam ocekivao da se drustvance sakupi u punom kapacitetu jer tad inspiracija doseze onaj pravi nivo. No sad sta je tu je bice valjda nove prilike. :)

Sto se tice ovog drugog u dobrom delu si u pravu i ja medju prvima dizem dva prsta i jedva cekam prolece. U ovom slucaju zelja za kulama manje vise ali za sredjivanjem SA i menjanjem postojeceg katastrofalnog stanja absolutno jedno veliko DA. Ja sam uveren da ovo na kraju nece ispasti toliko lose koliko se mnogi pribojavaju, to je moje licno uverenje. Ja ne mogu da ulazim u mnoge stvari sto se tice urbanizma i arhitekture, ali meni ovo deluje ok, atraktivno je i sigurno ce u to sam sasvim uveren na turistickoj mapi sveta promeniti sliku o Beogradu i Srbiji uopste na bolje! Samo ako to postignemo mi smo uradili ogromnu stvar za Beograd i Srbiju. Jos jednom ponavljam iz jednog predhodnog posta ako se usvoje zamerke koje su ovde iznete sto se tice infrastrukture kroz SA i vezom sa Novim Beogradom itd mislim da na kraju svi treba da smo zadovoljni jer ce Beograd najzad postati jedan moderan grad i metropola ovog dela Evrope, grad gde ce ljudi najzad poceti sa nekim entuzijazmom da dolaze jer ce imati i sta da vide. Ceka nas zatim i izgradnja autokomande, banatski deo grada ce tek da zazivi o starom sajmistu da i ne pricam .... SA je samo deo price ali njen najznacajniji deo o obnovi i revitalizaciji ovog nepravedno propalog i zapustenog grada i zato radujmo se svakoj zdravoj investiciji bilo da je 4 miliona ili 4 milijarde.
 
Delija":3n7irqhk je napisao(la):
Не знам одакле ти рачуница са 200м прилазних рампи када је њихов дозвољени нагиб 7-10% и када ниво воде није исти као и ниво терена.
Драги наш Делија, ако мени не верујеш, консултује се са грађевинским инжењерима, или архитектама, које су радиле у тиму са грађевинским и саобраћајним инжењерима. Све се своди на математику, тачније геометрију, у којој нису потребна никаква посебна додатна знања осим основа тригонометрије.

Стандард за градњу путева 1.реда је да су нагиби до 6% (6 метара на 100 метара), али што је врло важно, нису дозвољени нагли преломи нивелете из безбедносних разлога. Смањује се прегледност пута, могуће да се кратка светла понашају као дуга, можете замислити последице. По Србији имамо мноштво надвожњака и мањих мостова где нису испоштовани ови стандарди, и који су фактички губилишта. Минимални полупречник хоризонталне кривине је 3.500 метара, што значи да се на месту где је прелом нивелете са 0% на 6% је продужење рампе око 70 метара. Кота коловоза на садашњем мосту је 86 метара, а терена на десној обали 75 метара. На сву срећу, цео Стари савски мост је у благом луку, а терен од почетка рампе моста ка Економском факултету у благом паду, па је по новом пројекту рампа са источне стране моста по новом пројекту само 220 метара од ивице обале (тренутно је 280 метара, планира се оштрији пад на десној обали).

Сам Јовинов метро-друмски мост би у већој мери девастирао Савски амфитетар на десној обали. Јовин је предвидео распонски мост са нижим нивоем за метро, а вишим за аутомобиле. Савска комисија неће дозволити висину моста нижу од коте 89,5 метара надморске висине на пловном делу Саве ( оса пловног пута је мало ближе десној обали). Сами распонски мостови, за разлику од мостова са стубовима у води, су непогодни за формирање већих прелома нивелете на средини моста. Сам метро на нижој етажи моста диже аутомобиле на чак 95 метара, што значи да би само рампа пада 6% са хоризонталним кривинама била дуга 440 метара. На то треба додати продужетак хоризонталног дела моста на десној обали Саве због преусмеравања тунелских цеви. Ако знамо да је минимални полупречник кривине 300 метара за пут, можемо имати два начина раздвајања траса метро-а и пута: ширење праваца коловоза за један и други смер, и закретање метро трасе и пута тако да метро иде ка североистоку, а пут ка југоистоку (чини ми се да су Јовин и Малетин предвидели ово друго). У првом случају се на десној обали Саве почетак силазне рампе помера за 55 метара, а у другом за 99 метара. Тим Јовин-Малетин је предвидео Метромост као део друге друмске лонгитудинале у правцу Немањине, и правоугаони кружни ток око зграде Главне железничке станице, и да пре тога мост нема укључења.

Ако метро не иде из подземља у подземље, метро-друмски мостови су јако незгодно решење. За то имамо пример и Мост преко Аде, док је трамвај и лаку железницу увек лакше уклопити у мешовите мостове због блажих стандарда вођења трасе. У овом случају, ако би правили метро-друмски мост на овом месту, боље је да метро пруга иде по средини моста, а тиме рампу на десној обали скраћујемо за 150 метара. И на крају, ако нам је баш стало да имамо друмски мост у овој зони, најбоље решење је управо оно предвиђено овим Планом детаљне регулације: и најјефтиније, и рампа је најкраћа. А метро мост да ипак направимо као засебан, АЛЛИ да захтевамо да сада буде унесен у План, и да се око метро линије не формира станоградња већ пословно-трговачки садржаји.
 
Nebojsa":gvwpcpw2 je napisao(la):
Bivis":gvwpcpw2 je napisao(la):
Još jedna stvar, moram napomenuti da ovde ipak nema botova, Nebojša je samo malo više politički ostrašćen, to važi i za ostale.

Mislim da je kod dobrog dela forumaša prevelika želja za kulama i sređivanjem SA prevagnula u odnosu na sasvim opravdane kritike tog projekta.


Pre svega nije fer da mi na samom pocetku ovako kvaris i prekidas zabavu iscekujuci da vidim dokle ce ici masta i zabluda pojedinih ljudi a to me oduvek jako zabavljalo ne samo ovde jer volim da igram na njihovu kartu i da ih pustim i vidim granice njihove inspiracije i zanesenosti. Posebno je pocelo da me zabavlja sto pocese jedan za drugim ko papagaji da donose isti zakljucak pa sam ocekivao da se drustvance sakupi u punom kapacitetu jer tad inspiracija doseze onaj pravi nivo. No sad sta je tu je bice valjda nove prilike. :)

Sto se tice ovog drugog u dobrom delu si u pravu i ja medju prvima dizem dva prsta i jedva cekam prolece. U ovom slucaju zelja za kulama manje vise ali za sredjivanjem SA i menjanjem postojeceg katastrofalnog stanja absolutno jedno veliko DA. Ja sam uveren da ovo na kraju nece ispasti toliko lose koliko se mnogi pribojavaju, to je moje licno uverenje. Ja ne mogu da ulazim u mnoge stvari sto se tice urbanizma i arhitekture, ali meni ovo deluje ok, atraktivno je i sigurno ce u to sam sasvim uveren na turistickoj mapi sveta promeniti sliku o Beogradu i Srbiji uopste na bolje! Samo ako to postignemo mi smo uradili ogromnu stvar za Beograd i Srbiju. Jos jednom ponavljam iz jednog predhodnog posta ako se usvoje zamerke koje su ovde iznete sto se tice infrastrukture kroz SA i vezom sa Novim Beogradom itd mislim da na kraju svi treba da smo zadovoljni jer ce Beograd najzad postati jedan moderan grad i metropola ovog dela Evrope, grad gde ce ljudi najzad poceti sa nekim entuzijazmom da dolaze jer ce imati i sta da vide. Ceka nas zatim i izgradnja autokomande, banatski deo grada ce tek da zazivi o starom sajmistu da i ne pricam .... SA je samo deo price ali njen najznacajniji deo o obnovi i revitalizaciji ovog nepravedno propalog i zapustenog grada i zato radujmo se svakoj zdravoj investiciji bilo da je 4 miliona ili 4 milijarde.

Cek, cek!!!!
Jel ti zaista verujes u sve to sto si napisao, ili si ipak partijski propagator???

Kakva pobogu turisticka mapa sveta? Cemu ce to da se dive turisti iz belog sveta?
Trznom centru ili staklenoj kuli???
A toga po svetu nema, pa ce bas ovde da dolaze?
Valjda da bi se iz kule divili pilonu mosta na adi?
Mislim posto 'neki' tvrdise i za taj pilon da ce biti simbol i turisticma atrakcija, zar ne?

I o kakve 4 milijarde ti sanjas?
Da neko danas u Srbiji ulozi u stambeni i poslovni prostor 4 milijarde?
Da, da, dobar drug - arapin je sisao vesla, pa ne vidi sta i posto ovde moze da se proda, kako je mocna privredna aktivnost, pa se za poslovne prostore firme otimaju.

I tako ce nama mozda da 'dodju' 4 milke, ?
Al jbg, one nece dodju nama. Ulozice ih seik, normalno radi profita, jer zato i ulaze.
A mi?
Trebali bi da samo da uradimo prokop, BAS, most u Vinci, izmestimo sve to sa lokacije, napravimo jos 2 blizanca starom savskom mostu, i jos par sitnica.
I da, da ne zaboravim
Da prenesemo zemljiste na mesovitu firmu gde smo znacajno manjinski vlasnik.
Ma prostota jedna, sad cemo mi to, ocas posla.
...
O (ne)ozbiljnosti cele price cu sacekati jos malo , iako je proslo 6 meseci odkad bejah zamoljen da se strpim i da isti ne 'hejtujem' .
Moj moratorijum na 'hejt' je orocen do prvih dana novembra. :D
 
dsci5598.jpg

5.август 1934.

Поставио VJ на форуму "Београд кога више нема"
 
Vrh